مبلمان اداری چند منظوره

انتشار : 1403/02/16
بروزرسانی : 1403/02/16
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

اگر به دنبال خرید مبلمان اداری برای رونق کسب و کار خود هستید ولی دفتر کار کوچکی دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و با مبلمان اداری چند منظوره آشنا شوید.

قطعات مبلمان چند منظوره می توانند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه ی میزهای اداری، پارتیشن و کمد، فایل و کتابخانه ی اداری، در دفتر کار شما باشند. 

مبلمان اداری چند منظوره چیست؟

مبلمان اداری چند منظوره، میزهای کار مدولار، پارتیشن های اداری و کمدها و فایل های اداریی هستند که قابلیت و انعطاف پذیری لازم برای تغییرات در ابعاد و کاربری را دارند و می توانند در صورت کاهش یا افزایش کاربران، نیازهای متفاوتی را تامین نمایند. 

مبلمان اداری چند منظوره علاوه بر افزایش بهره وری کارکنان، باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت می شود. مبلمان اداری مدولار یا چند منظوره می تواند فضای کاری شما را کارآمدتر و راحت تر کند. 

با توجه به محدودیت هایی که در هزینه های اجاره و خرید دفتر کار بزرگ وجود دارد، بسیاری از ما علیرغم نیازها و شرایط کاری، در نهایت مجبور به استفاده از دفتر کار کوچک می شویم. ولی خوشبختانه طراحی دفتر کار مدرن این امکان را به ما می دهد که به سراغ مبلمان اداری مناسب برویم و بهترین استفاده را از شرایط موجود ببریم.

میز اداری مدولار

انواع مبلمان اداری چند منظوره

ترکیب های متنوع و زیادی از میزهای اداری شیک و مدرن و فایل ها یا قفسه های اداری وجود دارد که می تواند به شما در صرفه جویی فضا و مساحت کاری کمک نماید. پارتیشن های تمام قد، پارتیشن های نیم قد، دیوایدرها و جداکننده های مختلفی برای تقسیم بندی فضاهای کاری به اتاق ها و میزهای اداری اضافه می شوند. 

با استفاده از این مبلمان اداری خاص و مدرن، شما می توانید بهترین استفاده را از فضای کاری برده و شرایط مقرون به صرفه تری را تجربه نمایید. در این جا به تعدادی از انواع مبلمان اداری چند منظوره اشاره می کنیم:

  • میز اداری مدولار یا ماژولار

مطمئنا شما هم از این که بتوانید درصورت لزوم میز کار ساده ی خود را بزرگ تر کنید تا از تجهیزات و امکاناتی که قبلا نداشته اید، استفاده نمایید، خوشحال می شوید.

یا یک میز کامپیوتر را در نظر بگیرید که با اضافه کردن قطعات و ماژول ها ی مورد نیاز، به یک میز جلسه ی مدرن، تبدیل شود.  

میزهای اداری ID100 و IDC100 از محصولات میز اداری چند منظوره ی شرکت ایستا هستند که در اندازه های مختلف سفارشی، تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

  • میز کنفرانس مدولار

شما می توانید از یک میز کنفرانس مدولار در فضاها و با اهداف مختلفی در دفتر کار خانگی یا اتاق کنفرانس فضای اداری استفاده کنید. میزهای کنفرانس مدولار بخشی از مبلمان اداری چند منظوره محسوب می شوند، چون می توانید از آن ها هم به عنوان میز کنفرانس بزرگ و هم به عنوان میز کنفرانس کوچک استفاده کنید. جلسات آموزشی، سمینارها، دورهمی های هیات مدیره و ... از جمله مناسبت هایی هستند که می توانید از میز کنفرانس مدولار، به تناسب تعداد حاضرین درجلسه و نوع کاربری استفاده نمایید.  

از میزهای کنفرانس مدرن و شیک شرکت ایستا که قابلیت های انعطاف پذیری و چند منظوره بودن را دارا هستند، می توان به میزهای ICO400 و ICO3000 اشاره کرد. 

میز کنفرانس از آن دسته محصولات مبلمان اداری است که در معرض دید مهمانان و مشتریان هر شرکت و سازمانی قرار دارد و لازم است بهترین طراحی و متریال در آن به کار رود. بنابراین در هنگام خرید میز کنفرانس، به آن به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری نگاه کنید و هزینه ی مناسبی برایش در نظر بگیرید. برای آشنایی بیشتر با عوامل تاثیر گذار در قیمت میز کنفرانس، مقاله ی زیر را مطالعه نمایید.

  • فایل و کمد اداری

برخی از مدل های میز اداری دارای فایل کشودار قابل جابجایی یا چرخ دار هستند. این واحدهای ذخیره سازی می توانند در تنظیم و سامان دهی به بخش های مختلف سازمان شما، نقش مهمی داشته باشند. 

از واحدهای ذخیره سازی بزرگ تر مانند قفسه ها و کمدهای اداری، به عنوان دیوارهای جداکننده و پارتیشن هم استفاده می شود، تا ضمن نگهداری از اسناد و مدارک مهم، به پیکربندی دفتر کار نیز کمک کنند. 

فایل اداری

  • پارتیشن اداری مدولار

پارتیشن های اداری به عنوان دیوار جداکننده به زمین وصل می شوند و پرتابل یا متحرک نیستند. ولی مزیت بزرگ آن ها این است که می توانید از پنل های پارتیشن در طرح پارتیشن بندی متفاوت استفاده کنید. می توانید پارتیشن های شیشه ای یا ام دی اف تک جداره یا دو جداره را، در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش دهید. 

در صورتی که از میز کار مشترک یا میز گروهی در دفتر کار خود استفاده می کنید، دیوایدرهای شیشه ای یا ام دی اف، فضای شخصی مورد نیاز کارمندان را تامین می نماید. این دیوایدرها را می توانید قابل تنظیم سفارش دهید و در مواقع لزوم از آن ها روی میز پرسنل خود استفاده نمایید. 

نتیجه گیری:

همه ی این محصولات مبلمان اداری چند منظوره، در صورتی مناسب دفتر کار شما هستند که طراحی چیدمان اداری شما توسط کارشناسان باتجربه ی این حرفه، انجام شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که با مشاوران متخصص ایستا در مورد مبلمان اداری مورد نیاز خود صحبت نمایید و بهترین محصولات، اعم از میز کار، پارتیشن اداری و ... را با توجه به شرایط و نیازهای شرکت خود سفارش دهید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید