میز کارمندی

میز کارمندی یکی ازپربازدیدترین دسته‌بندی‌های میزهای اداری است. بیشتر تعداد کارکنان هر مجموعه‌ای را کارمندان تشکیل می‌دهند و به عبارتی کارمندان بازوی مهم در هر سازمانی محسوب می‌شوند. از آنجایی که کارمندان بیشتر زمان کاری خود را پشت میز می‌گذرانند، انتخاب میز برای این گروه از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است.
میزهای کارمندی ایستا با طراحی‌های منحصر به فرد و همچین استفاده از حداقل فضا، حداکثر استفاده را برای کاربران مهیا کرده است. میزهای کارمندی معمولا میزهای ساده با یک یا چند کشو هستند این میزها به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند برای کسانی که قصد دارند میز تحریر ساده یا میز برای خانه خریداری کنند نیز مناسب است.

اگر به دنبال مجموعه ای از میزهای کارمندی باکیفیت هستید که اوپن آفیس یا دفتر کار باز خود را با آن ها تکمیل نمایید، می توانید از میز کارمندی ایستا خریداری کنید. گزینه ی مهم و قابل توجهی که برایتان وجود دارد استفاده از میزهای کارمندی، در قالب میز کار گروهی است. حتما از مدل های مختلف میز کارمندی گروهی در سایت ایستا دیدن نمایید. 

میز کارمندی
میز کارمندی ساده

میزهای کارمندی همان گونه که بالاتر ذکر کردیم اکثرا ساده هستند. سادگی این میزها به این دلیل است که اول باید فضای کمی را اشغال کنند و در مرحله بعدی باید به این نکته دقت کنید که کارمندان اکثرا در هر اداره‌ای دارای مسئولیت مشخص و محدودی هستند. برای همین برای کارمندان از این میزهای ساده استفاده می‌شود. البته نباید تصور شود که سادگی میزکارمندی به این منظور است که این میزها امکاناتی ندارند یا راحت نیستند. میزهای کارمندی ایستا کاملا مطابق با نیازهای گوناگون کارمندان طراحی شده است.

میز کارمندی در هر شکل و طرحی باید ویژگی‌های خاصی که در ادامه معرفی می‌کنیم را دارا باشد:


  1. شکل میز باید مطابق با سبک دکوراسیون دفتر باشد

شکل میز کار اداری بسیار مهم است و باید خوب به نظر برسد. ابتدا رنگ باید مطابق با سبک دکوراسیون شرکت باشد و اندازه آن نیز مناسب باشد. یک میز خوب کارمندی می‌تواند تأثیر زیادی در کار کارمندان داشته باشد. اولین چیزی که روی آن تاثیرگذار است، روحیه کارمندان است. به هر حال، کارمندان شرکت باید مدت طولانی را در شرکت سپری کنند و سخت کار کنند. امروزه در شرکت‌ها هر کس فضای خصوصی خود را دارد. کارمندان در فضای کوچک خود و عاری از دخالت دیگران کار خود را به بهترین شکل می‌توانند انجام دهند. بدون تأثیر بر وضعیت کار، سعی کنید یک میز کار با احساس امنیت خوب بخرید.

  1. متریال میز باید با دوام و مناسب سبک شما باشد

متریال مورد استفاده در میز کار، سبک کلی دکوراسیون شما را تا حدی مشخص می‌کند. دوام و زیبایی میز در هر صورت بسیار مهم است. از این نظر که چه متریالی در میز استفاده شود در سبک نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال، برای داشتن سبک مدرن باید تا آنجا که ممکن است از پایه فلزی در میز استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که این موارد می‌توانند ترکیبی از ام دی اف و فلز باشند و بسته به طرح میز نیز تغییر کنند. یا اینکه، می‌توانید برخی از رنگ‌های روشن تر را انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید در محیط کار احساس گرما کنید.

  1. تابع دفتر کار

ممکن است میزکارمندی دسترسی و ویژگی‌های زیادی نداشته باشد، عملکرد میز کار کارمندی باید کامل باشد. این مورد بسیار ضروری است. بعنوان مثال وقتی کارمندان مشغول کار هستند، پرونده‌های زیادی  در دستان آن‌ها قرار دارد، قرار دادن آن برای مدت طولانی بر روی میز باعث می‌شود افراد احساس بسیار ناخوشایند و نامرتبی داشته باشند. برای ذخیره سازی و نگه داری این پرونده‌ها  و اسناد داشتن فایل برای کارمندان ضروری است.  

با این کار می‌توان پرونده‌ها و اسناد را طبقه بندی و ذخیره کرد، و این می‌تواند کارایی کار را بسیار بهبود بخشد.

میز کار اداری

میز کارمندی ارزان

به صورت کلی میزهای کارمندی از دیگر میزهای مجموعه مبلمان اداری مانند میزهای مدیریتی، معاونتی و کارشناسی ارزان‌تر هستند. ارزانی این میزها به دلیل اندازه کوچکتر این محصولات نسبت به دیگر میزهای اداری است و دلیل دیگر آن به علت امکاناتی است که در دسترس شما قرار می‌دهد.
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که کیفیت محصولات از متریال استفاده شده نشات می‌گیرد. متریال استفاده شده در مبلمان اداری و پارتیشن ایستا همگی درجه یک و دارای استاندارهای بین‌المللی هستند.

در ادامه سه متریال رایج مورد استفاده در ساخت میز را توضیح داده‌ایم:

چوب

کیفیت مواد چوب استفاده شده برای میزها بسیار متفاوت است. چوب ‌های سخت مانند چوب ماهون، گردو، گیلاس یا بلوط از ابتدا بسیار محبوب برای ساخت میز ادارات بودند. با این حال، با توجه به کیفیت بالای میزهای چوب خالص، هزینه‌های زیادی را نیز به همراه دارند. بدین منظور برای به حداقل رساندن این هزینه‌ها، میزهای ساخته شده با فرآورده‌های چوب مانند ام دی اف ساخته می‌شوند.

به این ترتیب میز کارمندی شما در عین مقاومت، کارایی چوب را نیز به شما می‌دهد. فرآورده‌های چوب زیبایی بی انتها به هر دفتری می‌بخشند، با توجه به عناطر موجود در ام دی اف و امکان رنگبندی مختلف آن تقریبا هیچ کاری نیست که نتوان برای طراحی روی آن انجام داد.


شیشه

برای استفاده از شیشه در میز کارمندی باید تعادل را رعایت کنید. از آنجا که احتمال پوشش شیشه به همان روش چوب نیست، یعنی دوام دارند اما ترکیبی از محکم و شکننده هستند، میز شیشه‌ای بیشتر‌ در پروژه‌های خلاقانه یا چند منظوره استفاده می‌شود.

هنگام استفاده از شیشه باید خطر شکستگی را نیز در نظر بگیرید. محیطی که آن‌ها را قرار می‌دهید باید معتدل باشد و تا حدی رفت و آمد کمی در آن وجود داشته باشد.

قاب بندی شیشه می‌تواند بخشی از زیبایی آن‌ باشد، استفاده از قاب‌های فلزی یا چوبی، که می‌توانند زیبایی شیشه را بیشتر  جلوه دهند. استفاده از شیشه در رنگ‌های دودی، رنگی یا حتی مات برای هر دفتر کار حرفه ای بسیار مناسب هستند.

فلز

اگر خواهان دفتری مدرن هستید نباید فلز را فراموش کنید. استفاده از فلز در ساخت میز کارمندی می‌تواند دفتر شما را به یک گالری هنری تبدیل کند. فلز یکی از با دوام ترین مواد است. با استفاده از این گزینه، شما می‌دانید که سالها استفاده خوبی از این میز خواهید داشت و این خود نوعی سرمایه گذاری است.

در محصولات میز کارمندی ایستا بدنه و سطح میز از ام دی اف است. اما پایه ها هم از ام دی اف و هم از فلز ساخته می شود که هر کدام کارایی و جلوه ی بصری خاص خود را دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که پایه ی فلزی میز اداری ایستا، به روش آنادایز، و با رنگ الکترواستاتیک که مقاوم ترین رنگ مخصوص فلزات است، پوشش داده می شود. 

میز کارمندی ارزان

میز کارمندی مدرن

میزهای ایستا به صورت کلی از نظر طراحی در سه دسته مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک جای می‌گیرند. اگر مجموعه شما به صورت مدرن طراحی و دیزاین شده است باید میزهای کارمندی را نیز مدرن انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های برتر ایستا باز بودن دست شما برای انتخاب مدل دلخواه است. تنوع طراحی‌ها این امکان را به شما می‌دهد که مطابق با مجموعه خودتان هر مدلی را که نیاز داشته باشید، انتخاب کنید.
در میزکارمندی مدرن معمولا شیشه و فلز در متریال به کار می‌رود. رنگ میزهای مدرن معمولا در رنگ‌های روشن مثل سفید، نقره‌ای و طوسی است. زاویه‌های تندتری در میزهای مدرن نسبت به کلاسیک که نرمی را بیشتر نشان می‌دهد به کار می‌رود.


میز کارمندی ال

میزهای کارمندی ال تقریبا در دسته‌بندی میزهای ایستا جای نمی‌گیرند. اگر قصد خرید میزی با ویژگی‌های میزکارمندی ولی دارای ال کنار را دارید می‌توانید به صورت جداگانه آن را سفارش دهید. اما پیشنهاد تیم ایستا به شما مشاهده میزهای کارشناسی است. تمام میزهای کارشناسی دارای ال کنار هستند که می‌تواند نیاز شما را برای دسترسی‌های گوناگون رفع کند.

میز کارمندی ال

خرید میز کارمندی

برای خرید بهترین میز کارمندی باید با توجه و دقت دست به خرید بزنید. افراد و سازمان‌ها، نیازهای مختلفی دارند. شناسایی نیازهایتان، راه خرید به صرفه ترین میز کارمندی را برای شما آسان خواهد کرد. یک میز باید علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دسترسی‌های مناسب را نیز به شما بدهد. بعنوان مثال دارای یک قفسه یا کشو باشد. نیازی به گفتن نیست که طراحی و ساخت میز باید دقیق و بدون اشکال نیز باشد.

از میز اداری کارمندی ایستا به عنوان میز تحریر ساده یا میز کامپیوتر در خانه و هوم آفیس هم می توانید استفاده کنید. ابعاد نسبتا کوچک میز کارمندی، باعث کم شدن مقدار متریال به کار رفته در آن می شود. این موضوع، وزن میز کار را کاهش می دهد و راحت تر می توانید در صورت نیاز آن را جابجا کنید. ضمن این که با کاهش متریال مصرفی، قیمت میز کارمندی هم پایین می آید و خرید آن مقرون به صرفه می شود. 

میزهای اداری می توانند پایه هایی از جنس فلز یا ام دی اف داشته باشند. میز کارمندی ام دی اف ایستا، به دلیل تنوع در طرح با سبک های مختلف چیدمان و دکوراسیون اداری هماهنگ می شود. ولی اگر براساس طراحی اداری مدرن، به دنبال مبلمان اداری مدرن هستید، میز کارمندی می تواند ترکیب های زیبا و شیکی در محیط دفتر کار شما ایجاد نماید. 

خرید صندلی ارگونومیک

بهتر است بعد از خرید میز اداری کارمندی خود، به سراغ خرید صندلی ارگونومیک بروید. خرید صندلی ارگونومیک و استفاده از آن می تواند علاوه بر حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز دردهای مفصلی و موضعی در شما، بازدهی کاریتان را هم افزایش دهد. 

میز کارمندی مدرن