شرکت فلیکس مزمز

پروژه های انجام شده

شرکت طراحان چیدمان ایستا در اسفند 1402، پروژه ی طراحی و تولید پارتیشن های اداری شرکت فلیکس مزمز را که یکی از زیرمجموعه های مزمز است در دستور کار داشت و با همت و کوشش همکاران پرتوان، اجرا شد.

محصول انتخابی مشتری، طبق روال سال های پیش و آن چه در طبقات دیگر نصب شده است، پارتیشن دو جداره ی سه تقسیم با شیشه های برنزی و پروفیل آلومینیومی به رنگ شامپاینی و ام دی اف زبرانو است. برای پارتیشن ها، کرکره ی ولومی سفارش داده و نصب شده است که علاوه بر زیبایی، به کنترل میزان ورود نور به ایستگاه های کاری و تنظیم میزان خصوصی بودن فضا کمک می کند. 

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، در هنگام طراحی پارتیشن ها، رنگ سفید ستون ها و سقف و رنگ روشن کف، در نظر گرفته شده است. با وجود فضای روشن محیط، تیرگی شیشه ها و ام دی اف، جذابیت کار را دوچندان کرده است.

به درخواست مشتری، در یکی از طبقات پایین شرکت، پارتیشن تک جداره شیشه ای و پارتیشن تک جداره ام دی اف، طراحی و نصب شده است. 

طراحی خلاقانه، کیفیت بالای محصولات، زمان بندی دقیق و نصب حرفه ای باعث شده که مشتریان قدیمی شرکت ایستا، حتی پس از گذشت سال ها از اولین سفارش خود، هم چنان در کنار ما بمانند. 

کارشناسان ما در شرکت ایستا، آماده ی ارائه ی هرگونه توضیحات درباره ی محصولات مبلمان اداری ما هستند. 

ما را در آپارات ایستا دنبال کنید. 

تماس با شرکت ایستا



فاز بندی های اجرایی
ردیفمرحلهوضعیت
11انجام شده