شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان

پروژه های انجام شده

یکی از شرکت هایی که با همراهی شرکت طراحی چیدمان ایستا، اقدام به بهینه سازی طراحی دفتر کار خود نموده، شرکت تولید اتوبوس برقی پارسان است. مساحت این شرکت، حدود 200 متر مربع بوده و در پیکربندی دفتر، حدود 100 متر مربع پارتیشن استفاده شده است. 

در این پروژه بنا به خواست مشتری از میان انواع پارتیشن اداری مدرن شرکت ایستا، پارتیشن دو جداره تمام شیشه ای انتخاب، طراحی، تولید و نصب شده است. نوع پارتیشن دو جداره به کار رفته، پارتیشن شیشه ای شفاف با پروفیل آلومینیومی و با همین رنگ، آنادایز شده و برای کنترل دید و حریم شخصی، از کرکره در داخل پنل های شیشه ای استفاده شده است. 

میز کارمندی IC700 و میز کارشناسی IE700 دو محصول میز اداری است که برای این پروژه تولید و نصب شده است. به درخواست مشتری محترم، میز کارمندی IC700، سفارشی سازی شده و برای جای کیس کامپیوتر، درب تعبیه شده است که این قسمت میز را به یک کمد کوچک تبدیل کرده است. 

در طراحی پارتیشن بندی اداری و انتخاب میز اداری مناسب فضا و چیدمان هر یک از آن ها، باید نکات مهمی را با توجه به فضای کاربری در نظر گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاعات و مشاوره ی رایگان از کارشناسان ما، با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا



فاز بندی های اجرایی
ردیفمرحلهوضعیت
11انجام شده