این میز مدیریت مناسب شماست!

انتشار : 1402/09/06
بروزرسانی : 1402/10/24

از کجا می دانیم؟!

بیشتر از سی سال تجربه در صنعت مبلمان اداری، این مهارت را در ما به وجود آورده که پس از بررسی شرایط فضا و آگاهی از کاربری مورد نیاز شما، چشم بسته، میز مناسب شما را پیدا کنیم.

انتخاب میز مدیریت مناسب

برای انتخاب میز مدیریت مناسب، باید عوامل مختلفی را در نظر داشت. برخی از این عوامل عمومی هستند و برخی به شرایط فضا و کاربری محل کار شما بستگی دارند. در این مقاله با بررسی این عوامل، برخی از محصولات شرکت ایستا را به شما معرفی می کنیم:

  • سبک طراحی داخلی فضای کار

آیا شما مدیری جدی و رسمی، با استانداردها و ضوابط قطعی و مشخص هستید که از کارکنانش می خواهد همیشه در چارچوب قوانین عمل کنند؟ یا مدیر یک شرکت نوپا و جوان هستید که با یک ایده ی استارت آپی کارش را شروع کرده و تصمیم دارد به همه ی کارکنان میدان دهد تا ایده هایشان را بیرون بریزند و با همکاری گروهی، تجارتشان را پیش ببرند؟ حتی اگر جزو هیچ یک از این دو گروه نباشید، قطعا به سمت یکی از این روش ها گرایش بیشتری دارید. به هرحال معمولا مدیران گروه اول، سبک مبلمان و دکوراسیون کلاسیک و مدیران گروه دوم، سبک مدرن را ترجیح می دهند. میزهای مدیریت ایستا در هر دو سبک کلاسیک و مدرن، طراحی و تولید می شوند و مشتریان خاص خود را دارند. 

میزهای مدیریت اداری IM100 و IM900 مدل های کلاسیک و بقیه ی میزهای مدیریت ایستا، میز مدیریت مدرن محسوب می شوند. 

میز مدیریت کلاسیک

  • اندازه ی اتاق مدیریت

با وجود این که شما می توانید میزهای اداری ایستا را در اندازه های مورد علاقه و نیاز خود سفارش دهید، ولی ممکن است بعضی از مدل ها برای اتاق کوچک مناسب نباشد. یا اگر میز مدیریت را همراه با میز کنفرانس پسندیده باشید، احتمال دارد نتوانید آن را در اتاق کوچک قرار دهید. گاهی فضای شما تورفتگی یا بیرون آمدگی دارد یا کمد دیواری یا تجهیزات دیگری مانع از قرار دادن میز می شود. بهتر است قبل از انتخاب میز اداری مورد نظر خود، همه ی این جزئیات را در نظر داشته باشید. 

  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز

میزهای مدیریت نسبت به بقیه ی میزهای اداری، امکانات و تجهیزات بیشتری دارند. تعداد کشوها و قفسه های اداری بایگانی و ذخیره سازی، با توجه به فعالیت های مختلفی که مدیر انجام می دهد، در میز مدیریت، بیشتر تعبیه شده است. علاوه بر آن، برخی از آپشن ها مثل الکتریک باکس یا گاوصندوق، قابل نصب در همه ی مدل ها است. 

معمولا این بخش های الحاقی در قسمت ال شکل میز مدیریت قرار دارند. قسمت ال شکل با توجه شرایط و سلیقه ی شما می تواند تغییراتی داشته باشد. همان طور که گفتیم کافی است نیازهای شما را بدانیم تا بهترین میز میز مدیریت که مناسب شما و شرایطتان باشد، به شما معرفی کنیم. 

میز مدیریت IM600 ایستا، یکی از کامل ترین مدل ها است که به عنوان میز مدیریت مدرن و شیک بسیار پرطرفدار است. 

این عوامل، مهم ترین مواردی هستند که در هنگام انتخاب میز مدیریت باید در نظر داشته باشید. 

شرکت ایستا برای اتاق مدیریت دفتر کار شما، مجموعه مبلمان اداری طراحی کرده است. به این معنی که برای میز مدیریت اداری مورد نظر شما، میز کنفرانس، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلو مبلی با همان طرح و رنگ میز، تولید می کند. با ما با شماره ی 88701331-021 تماس بگیرید تا میز مدیریت مناسب شما را تقدیمتان کنیم. 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید