اجرای پارتیشن اداری در شرکت مزمز

انتشار : 1402/12/13
بروزرسانی : 1402/12/13

همکاران پرتلاش شرکت ایستا، در روزهای شلوغ پایانی سال 1402، در حال نصب صدها متر پارتیشن اداری، در طبقه ی پنجم شرکت مزمز هستند.

پس از اندازه گیری دقیق فضا توسط کارشناسان شرکت ایستا، نقشه ی پارتیشن بندی براساس نیازها و شرایط دفتر کار، طراحی و مورد تایید مشتری قرار گرفت. محصول پارتیشن اداری مورد نیاز و سفارش شرکت مزمز، که در گذشته نیز توسط ایستا در طبقات دیگر این شرکت اجرا شده است، پارتیشن اداری دو جداره ترکیبی شیشه و ام دی اف بوده و به صورت سه تقسیم با شیشه ی برنزی و فریم آلومینیومی شامپاینی تولید شده است. همان طور که در عکس ها ملاحظه می کنید، کرکره ولومی یکی از تجهیزاتی است که به سفارش مشتری در داخل پنل های پارتیشن دو جداره نصب می شود. 

تصاویر پروژه ی شرکت مزمز در طبقات دیگر و سال های گذشته را، در این قسمت، مشاهده نمایید. به محض تکمیل پروژه و برداشت عکس های جدید، این تصاویر در قسمت پروژه های سایت قرار داده خواهد شد. 

پارتیشن آلومینیومی، یکی از محصولات مبلمان اداری پرفروش و پرطرفدار شرکت ایستا است که در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. شما هم می توانید براساس نیاز و پس از مشاوره با کارشناسان ما، فضای اداری دفتر کار خود را به کمک انواع پارتیشن، پیکربندی نمایید. 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن آۀومینیومی دو جداره

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید