خرید و قیمت پارتیشن اداری مدرن با بهترین کیفیت

پارتیشن بندی اداری مناسب‌ترین و زیباترین وسیله برای جداسازی فضا در محیط اداری است. پارتیشن‌های اداری سازه‌های موقتی هستند که جایگزین دیوار شده‌اند. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی انواع پارتیشن‌های اداری مزیت‌های آن‌ها را نیز برای محیط کار بررسی کنیم. پارتیشن در فرهنگ لغت معین به دیواری ثابت یا متحرک برای تقسیم کردن اتاقی بزرگ به بخش‌های کوچک‌تر می‌گویند. پارتیشن در اصل لغتی لاتین است و به همین‌گونه در زبان فارسی استفاده می‌شود. پارتیشن برای جداسازی و زیباسازی محیط استفاده می‌شود. پارتیشن در یک دسته بندی کلی به پارتیشن دوجداره و تک جداره تقسیم می‌شود. پارتیشن تک جداره بیشتر برای زیبایی محیط و جدا کردن فضاها از یکدیگر صورت می‌گیرد. بهترین جایگزین دیوار که قابلیت عایق صوتی شدن هم داشته باشد، پارتیشن دوجداره است.


برای تغییر تقسیم بندی فضای محیط اداری استفاده از پارتیشن اداری یک ضرورت است. شرکت ایستا با طراحی پارتیشن اداری به شکلی خاص، منحصر به فرد و خلاقانه در کنارتولید تخصصی مبلمان اداری مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را برای مجموعه کاریتان به شما ارائه دهیم. پارتیشن اداری ایستا دارای 3 گواهینامه بین المللی از QS سوئیس می‌باشد.

پارتیشن‌ اداری چیست؟

پارتیشن‌های اداری سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ایجاد فضای کار با بهره وری بیشتر هستند. پارتیشن های اداری میتوانند موقت یا دائمی باشند و می‌توانند تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز قرار گیرند. به پارتیشن های اداری یک دیوار موقتی هستند، در واقع دیوار نیستند و برای ساختن و نصب آن یا سر و صدایی ایجاد نمی‌‎شود. پارتیشن‌ها در سبک های مختلفی موجود هستند - از پارتیشن های شیشه ای گرفته تا پارتیشن های چوبی و ام دی اف بسته به نوع ظاهری که دارید متفاوت هستند.

با تغییر شکل کارها و شکل درون تجارت‌ها افرادی به مجموعه‌های کاری اضافه یا کم می‌شوند. دیگر مانند گذشته نمی‌توان همه را درون یک اتاق قرار داد و انتظار کار مفید با بهره وری بالا داشت. از طرف دیگر ساختمان‌های تجاری امروزه دارای فقط یک فضای باز، شاید به همراه آشپزخانه و یا بدتر بدون آن هستند. فضاهای تجاری را ممکن است اجاره کنید یا بخرید. اگر اجاره کرده باشید قطعا مالک به شما اجازه ساخت دیوار و تحمیل ضرر و خرابی را به ملک خود نخواهد داد.حتی اگر ملک برای خودتان باشد یا مالک اجازه ساخت دیوار ثابت را دهد آیا تجارت شما بدون پیشرفت است؟ آیا شما هیچکدام از شرایط بالا را در آینده نخواهید داشت و کارمندی اضافه نخواهید کرد؟ بهترین راه برای پاسخ به تمام سوالات بالا استفاده از پارتیشن اداری است.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری را می‌توان در یک دسته بندی کلی به دو نوع پارتیشن دوجداره و پارتیشن تک جداره تقسیم کرد که به ترتیب هر یک را توضیح خواهیم داد. در ضمن اگر زمان برای مطالعه و دیدن همه ی عکس‌های پارتیشن اداری را ندارید، ویدیوی بالا را حتما مشاهده کنید.

پارتیشن اداری دو جداره

در ساخت پارتیشن اداری دوجداره از ام دی اف با ضخامت 16 میلی‌متر استفاده می‌شود. همچنین این پارتیشن‌ها از دو جداره ام دی اف یا دو جداره شیشه تشکیل شده است و ارتفاع آن به خواست مشتری می‌تواند کوتاه، بلند و یا متوسط باشد. پارتیشن‌های دوجداره اداری مناسب‌ترین وسیله برای عایق سازی صوتی هستند و محلی برای عبور کابل‌ها و سیم‌ها از بین‌شان تعبیه شده است تا از شلوغی در محیط جلوگیری شود. اگر در پارتیشن‌های دوجداره از ترکیب شیشه و ام دی اف یا فقط پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید، می‌توانید بین دو شیشه پرده کرکره دار همراه سیستم ولومی قرار دهید.

لازم به ذکر است که شیشه‌های مورد استفاده در پارتیشن‌های اداری ایستا همگی دارای ضخامت بالا و سکوریت هستند.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره فقط از یک جداره شیشه و یا ام دی اف درست شده است. مزیت اصلی پارتیشن تک جداره در قیمت آن است. قیمت پارتیشن تک جداره از دوجداره بسیار کمتر است و دارای مزایا و معایبی است. مهمترین مزیت این نوع پارتیشن را که در ابتدا ذکر کردیم قیمت آن است. دومین مزیت آن جداسازی فضاست و امکان استفاده حداکثری از فضا را برای شما مهیا می‌کند. شاید مشکل اصلی پارتیشن تک جداره عایق نبودن در برابر صدا باشد که بر خلاف پارتیشن دوجداره عایق صدا نیستند.

پارتیشن اداری

یکی از مزیت‌های شرکت مبلمان اداری و پارتیشن ایستا نسبت به رقیبان امکان طراحی حتی پارتیشن‌های اداری تک جداره به سلیقه و خواست شماست. در طراحی پارتیشن تک جداره در شرکت ایستا این امکان برای شما مهیا شده است تا ترکیبی از شیشه و ام دی اف را حتی در این محصول داشته باشید.

مشخصات فنی به کار برده شده در طراحی پارتیشن‌های ایستا این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز بدون احتیاج به باز کردن کل دیواره سازه پارتیشن، هر یک از یونیت‎‌ها مستقلا باز شده و تغییرات روی آن اعمال شود. برخی از افراد به جای سفارش پارتیشن اختصاصی برای محل کار خود، از پارتیشن اداری آماده استفاده می‌کنند. پارتیشن اداری آماده به احتمال بسیار بالایی ممکن است با محیط شما اندازه و هماهنگ نشود و تجربه بدی از خرید پارتیشن برای شما باقی بگذارد.

پارتیشن اداری

پارتیشن بندی اداری

اگر قصد پارتیشن بندی اداری مجموعه‌تان را دارید بهتر است در ابتدا ضمن آشنایی کامل با نیاز و خواسته‌هایتان با تیم حرفه‌ایی در این زمینه مشورت کنید. گروه طراحان چیدمان ایستا با تجربه بسیار در طراحی و اجرای پارتیشن، به طور رایگان مشاوره خرید را به شما ارائه می‌دهند. پارتیشن‌های اداری می‌توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخل دفتر کار شما باشند. آنها روشی انعطاف پذیر، زیباشناختی و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، مناطق مشخص یا اتاق‌های کنفرانس ارائه می‌دهند.

مدل پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها دارای انواع و در مدل‌های مختلفی هستند. اما در ویژگی‌ها ثابت‌اند به عبارتی دیگر یک پارتیشن اداری مدرن خوب باید دارای همان ویژگی‎‌های پارتیشن کلاسیک خوب باشد که در طراحی متفاوت است. بهترین پارتیشن‌ها داری ویژگی‌های زیر هستند:

  • فضا سازی مناسبی را انجام دهند.
  • تنوع زیادی در ظاهر و ابعاد داشته باشند.
  • امکان طراحی به سلیقه شما را فراهم کنند.
  • متناسب با محیط باشند.
  • از فضا استفاده حداکثری داشته باشند.
  • ایزوله صدا باشند.
  • کنتراست نوری را رعایت کنند.
  • قابلیت جا به جایی داشته باشند.
  • با محیط هماهنگ باشند.
  • به دیوار و زمین آسیب نرسانند.

تمام ویژگی‌های ذکر شده ویژگی مهم یک پارتیشن خوب است که در پارتیشن ایستا رعایت شده است. در ادامه رایج‌ترین مدل های پارتیشن اداری را به شما معرفی کرده‌ایم:

پارتیشن اداری مدرن

مدرن بودن پارتیشن‌ اداری به متریال و طراحی انجام شده روی پارتیشن بستگی دارد. در طراحی پارتیشن‌های مدرن معمولا از ترکیب شیشه و ام دی اف یا شیشه به تنهایی استفاده می‌شود. استفاده از پرده در بین پارتیشن دوجداره و سندبلاست کردن شیشه‌ها حس مدرن بودن را به بیننده منتقل می‌کند.

در پارتیشن اداری مدرن معمولا فضاها بازتر و خلوت‌تر به نظر می‌رسند. گروه مبلمان و پارتیشن ایستا با طراحان برتر در این زمینه آماده مشاوره رایگان برای خرید پارتیشن اداری مدرن به شماست.

 پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن‌ ام دی اف مدل محبوب بین شرکت‌های ایرانی است. در برخی از ادارات برای هماهنگ شدن پارتیشن‌ ام دی اف با دیوارها، از دیوارکوب ام دی اف روی دیوارها استفاده می‌شود. دیوارپوش یا دیوارکوب پارتیشن‌هایی هستند که روی دیوارها با استراکچرهای خاصی نصب می‌شوند و با حذف دیوارها فضا را به صورت یکدست در می‌آورند. این دیوارپوش‌ها دارای ویژگی‌های بسیاری هستند بعنوان مثال شما می‌توانید لوگوی شرکت، نورپردازی‌های مخفی درون این دیوارپوش‌ها داشته باشید. این دیوارکوب‌ها قابلیت نصب روی دیوارهای ناهموار و ناصاف را نیز دارا هستند.

مدل بعدی پارتیشن اداری، پارتیشن تمام چوبی یا پارتیشن اداری ام دی اف نام دارد. این پارتیشن به دلیل استفاده از ام دی اف فضای سنگین‌تری را ایجاد می‌کند و برای افرادی که خواهان محیط اداری کلاسیک هستند مناسب‌تر است. البته رنگ و طراحی روی پارتیشن عاملی بسیار مهم در مدرن یا کلاسیک بودن پارتیشن است. برای ست کردن دیوارها با پارتیشن‌ها و ایجاد هارمونی، می‌توان از دیوار کوب یا دیوار پوش استفاده کرد که از ام دی اف هستند. پارتیشن تمام چوبی به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمی‌دهد بهتر است برای فضاهایی که پنجره ندارند استفاده نشود یا اینکه می‌توان این پارتیشن‌ها را تا سقف ادامه نداد و فاصله ای میان سقف تا پارتیشن باشد تا نور به همه جا برسد. یا اگر محیط بزرگ نیست و پنجره ای وجود ندارد؛ برای روشن‌تر کردن محیط می‌توان هنگام سفارش از لامپ‌هایی که درون پارتیشن کار می‌شوند نیز کمک گرفت.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مدل‌های بسیار محبوب هم در ادارات و هم در خانه‌هاست. اگر فقط قصد جدا سازی یک فضا و زیبایی بخشی به محیط را داشته باشد می‌توانید از پارتیشن شیشه‎‌ای تک جداره استفاده کنید که هم مقرون به صرفه‌تر است و هم برای شما کارایی مناسب را دارد. اما اگر در محیط اداری هستید و به فضای مدرن علاقمندید برای استفاده حداکثری از فضا می‌توانید از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره که کارایی بیشتری دارد، استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری ایستا از شیشه سکوریت ساخته می شود. مقاومت شیشه سکوریت از شیشه ی معمولی بیشتر است. ولی اگر در اثر ضربه ای بیشتر از حد مقاومت شیشه سکوریت، شیشه ی پارتیشن شیشه ای اداری ایستا شکسته شود، به جای خرد شدن و ایجاد لبه های تیز و بُرنده، شیشه سکوریت، پودر می شود. این مساله ایمنی بیشتری ایجاد می کند. 

پس از رویکردی که به سمت اوپن آفیس یا دفتر کار باز به وجود آمد، مشکلات این سیستم خود را نشان داد. این شکل چیدمان اداری دفتر کار، مانعی برای افزایش بهره وری کارمندانی بود که برای انجام فعالیت های شغلی شان به تمرکز زیاد نیاز داشتند. خرید پارتیشن اداری و نصب آن تا حدودی این مشکل را حل کرد. ولی پارتیشن شیشه ای به دلیل شفاف بودن و حفظ مزایای اوپن آفیس، بیشتر مورد توجه قرار گرفت. شما می توانید فیلمی از طراحی ، تولید و نصب پارتیشن شیشه ای ایستا در پروژه ی شرکت ارکید فارمد را دراین لینک ببینید. 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف نیز مانند پارتیشن شیشه‌ای یکی از مدل‌های پارتیشن است. پارتیشن دوجداره بهترین نوع از دسته بندی پارتیشن‌هاست که تا 80 درصد عایق صدا است. پارتیشن دوجداره ام دی اف هم می‌تواند تمام ام دی اف باشد که فضا را بسته و رسمی‌تر کند و هم می‌توان از ترکیب پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه استفاده کرد در این صورت فضای کاری مدرن‌تری نیز خواهید داشت.

ام دی اف به کار رفته در پارتیشن به دلیل اینکه جای دیوار را گرفته است باید از کیفیت و استحکام مناسب برخوردار باشد. شرکت ایستا با سابقه سال‌ها حضور در عرصه پارتیشن دارای بهترین کیفیت پارتیشن با پروفیل ساخت خود است. شرکت ایستا در زمینه ساخت پروفیل مخصوص به خود جز برترین شرکت‌ها در ایران است.

پارتیشن چوبی و قیمت آن

پارتیشن چوبی در اصل همان پارتیشن ام دی اف است که برخی با نام پارتیشن چوبی می‌شناسند. قیمت پارتیشن چوبی اگر از تمام ام دی اف ساخته شده باشد نسب به پارتیشن‌های دیگر ارزان‌تر است. اما همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم اگر در ساخت پارتیشن از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده کنید قیمت پارتیشن گران‌تر می‌شود. نوع آخر و مناسب‌ترین نوع پارتیشن که در آن می‌توان هم از طراحی کلاسیک و هم مدرن بهره گرفت ترکیب پارتیشن تمام ام دی اف و شیشه‌ای است. در ترکیب پارتیشن شیشه‌ای و مدرن به درخواست مشتری هر پارتیشن به چند قسمت تقسیم می‌شود و هر کدام از تقسیمات پنل ام دی اف یا شیشه‌ایی قرار می‌گیرد. بهترین روش برای داشتن محیط کار نئوکلاسیک یا همان نیمه مدرن استفاده از ترکیب این دو نوع پارتیشن است.

پارتیشن تک جداره فریم لس

پارتیشن آلومینیومی

هر پارتیشن تک جداره و دو جداره به اسکلت و چارچوبی برای حفظ ایستایی و مقاومت در برابر نیروهای خارجی احتیاج دارد. یکی از بهترین موادی که تاکنون برای این مساله انتخاب شده، فلز آلومینیوم است. 

پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، پارتیشنی است که در آن پروفیل آلومینیوم به عنوان، بدنه و محل قرارگیری پنل های شیشه و یا چوب، استفاده می شود. آلومینیوم در پارتیشن آلومینیومی به ضخامت 20 میکرون با رنگ الکترواستاتیک، آنادایز می شود. رنگ پروفیل آلومینیومی پیش فرض نقره ای است ولی در رنگ های سفید، شامپاینی و مشکی هم قابل سفارش است. 

کاربرد آلومینیوم به عنوان استراکچر پارتیشن، مزایای زیادی دارد. پارتیشن آلومینیومی، سبک است و حمل و نقل و نصب آن، ساده تر انجام می شود. ظرافت پارتیشن اداری آلومینیومی، باعث اشغال کمتر فضا و استفاده ی بیشتر از زیربنای باارزش و گران قیمت اداری می شود. ظرافت و زیبایی به کار رفته در پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، به کمک طراحان دکوراسیون داخلی دفتر کار آمده و دست آن ها را در طراحی چیدمان اداری موثر، زیبا، شیک و کاربردی باز می گذارد.  

ترکیب آلومینیوم با شیشه و چوب یا ام دی اف، در پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی، نتیجه ی خوبی دارد. قیمت پارتیشن آلومینیومی اداری، قابل قبول و با توجه به مزایای آن به صرفه است. استحکلم و مقاومت پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، تا حد زیادی مدیون مقاومت بالای جنس آلومینیوم است. 

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن متحرک اداری یکی از مدل‌های پارتیشن هاست در این نوع پارتیشن امکان جا به جایی پارتیشن توسط خود افراد وجود دارد. این نوع پارتیشن‌ها در اصل پارتیشن به معنای واقعی نیستند و پاروان نام دارند و مناسب برای محیط کاری و اداری نیز نیستند. پاروان‌ها در اصل برای زیبایی و جداسازی قسمت‌هایی از خانه به کار می‌رود.

پاروان‌ها قابل تا شدن هستن همین امر جا به جایی آنان را راحت‌تر کرده است. این نوع پارتیشن متحرک اصلا عایق صدا نیستد.

پارتیشن اداری شیشه و ام دی اف

مزایای پارتیشن اداری

هنگام انتخاب پارتیشن‌های اداری، مطمئن شوید که حتما از مواد پایدار و بادوام ساخته شده‌اند. اگر فضای دفتر کار شما کم است، می‌توانید فضای کاری اوپن آفیس را در دفتر کار خود پیاده کنید یا آن را با پارتیشن شیشه‌ای تقسیم کنید. پارتیشن اداری شیشه ای در بزرگ نشان دادن فضا نقش زیادی دارد. ایجاد اتاقک‌های شیشه‌ای اداری روشی است که ادارات این روند را در طراحی خود به کار می‌برند؛ این راه کار برای بزرگ نشان دادن یک دفتر کوچک روشی است که بسیار موثر است. علاوه بر آن پارتیشن‌های شیشه‌ای و به طور کلی پارتیشن‌ها این احساس بودن در فضایی مدرن را در بیننده ایجاد می‌کنند. پارتیشن اداری شیشه ای فضایی باز ایجاد می‌کند و همکاری را در بین پرسنل بیشتر می‌کنند و در عین حال فضای خصوصی برای افراد فراهم می‌شود.

  1. تقسیم بندی فضا به طور دلخواه

از مهمترین مزیت‌های استفاده از پارتیشن بجای دیوار کشی در محیط اداری می‌توان باز بودن دست شما برای قرار دادن پارتیشن در هر مکانی که بخواهید و یا نیاز باشد را نام برد. در واقع پارتیشن مناسب‌ترین فضاسازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اینکه تجارت شما در آینده چقدر تغییر کند و بزرگتر شود مشخص نیست. استفاده از دیوار ثابت و ساختن یا خراب کردن هزینه و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. شما با استفاده از پارتیشن به راحتی می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید جای آنها را تغییر دهید و شکل تازه‌ایی به دفتر خود ببخشید. همچنین در هزینه های نوسازی و تمیز کردن نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا پارتیشن ها به راحتی تمیز می شوند و با کسری از هزینه دیوارهای دائمی قابل اصلاح و تعویض هستند.

  1. امکان آسیب نرسیدن به دیوارها و محیط

مزیت بعدی پارتیشن‌ها این است که به مکان مورد نظر آسیبی وارد نمی‌کنند؛ اگر محل کار شما در محیط اجاره‌ای باشد که نباید به کف یا سقف آسیبی برسد می‌توانید از پارتیشن‌هایی که روی زمین می‌چسبند استفاده کنید.

  1. قابلیت جابه جایی و نصب آسان

ویژگی منحصر به فرد بعدی پارتیشن‌ها نسبت به دیوارها قابلیت جا به جایی پارتیشن‌هاست. شما می‌توانید بعد از جا به جا کردن محل کار خود پارتیشن‌ها را نیز با خود ببرید و در جای جدید دوباره نصب کنید. اگر تجارت شما به گونه‌ای است که باید کارمندان همه روزه مشغول باشند و نمی‌توانید شرکت را برای تغییرات در ظاهر، تعطیل کنید. پارتیشن‌های اداری بهترین گزینه برای شما هستند. بدلیل نصب راحت و بدون ایجاد آلودگی شما می‌توانید حتی حین انجام کار کارکنان دیوارهای موقت خود را نصب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که کار نصب راحت و سریع هر کسی نمی‌تواند انجام دهد. برای نصب پارتیشن حتما باید متخصصان شرکتی که از آن پارتیشن را خریداری کردید کمک بگیرید.

پارتیشن اداری

  1. زیبایی فضای کار

مزیت دیگر پارتیشن نسبت به دیوار زیبایی بسیار بیشتر پارتیشن است. شما می‌توانید با انتخاب پارتیشن اداری فضای دفتر خود را کلاسیک، مدرن یا هر طرحی که علاقه داشته باشید چیدمان کنید. شاید شما نیز به دفاتری که کاملا از شیشه ساخته شده باشند وارد شده باشید. زیبایی و مدرن بودن این نوع دفاتر بر هیچکس پوشیده نیست. پارتیشن‌های اداری لازم نیست که اتاقک های اداری کسل کننده و خاکستری باشند. آن‌ها می‌توانند زیبای دفتر شما را بیشتر کنند و سبک دفتر شما را مشخص می‌کنند. بعنوان مثال استفاده از پارتیشن شیشه ای نشان دهنده مدرن بودن دفتر شما است. طیف رنگی ام دی اف یا شیشه، استفاده از سندبلاست، اندازه‌های متفاوت قد پارتیشن و حتی چند تقسیم بودن آن‌ها روی سبک دفتر شما تاثیر گذار است. اندازه تقسیم کننده‌‎های پارتیشن را خودتان با توجه به ویژگی‌های دفترتان می‌توانید انتخاب کنید. یک تقسیم، دو یا سه تقسیم رایج ترین بخش بندی‌های پارتیشن هستند. یک دفتر کار با تقسیم بندی خوب می‌تواند به مکان بسیار جذاب تری تبدیل شود. گروه طراحان چیدمان ایستا با سابقه سال‌ها حضور در پارتیشن بندی و طراحی می‌تواند به طور رایگان مشاوره خرید بهترین پارتیشن اداری مناسب دفتر کار شما را به شما ارائه کند.

5. افزایش حریم خصوصی

پارتیشن‌های اداری سطح کاملاً متفاوتی از حریم خصوصی در یک دفتر طرح باز را فراهم می‌کنند. پارتیشن‌ها به سادگی در فضای باز بخش‌های خصوصی ایجاد می‌کنند. کارمندان در این بخش‌ها می‌توانند فضای خصوصی را ایجاد کنند. ایجاد دفترهای جداگانه یا اتاقک برای کارمندان در دفتر با استفاده از پارتیشن به آنان اجازه می‌هد که بدون حواس پرتی کار خود را انجام دهند. پارتیشن تمام قد علاوه بر کاهش حواس پرتی این امکان را می‌دهد که جلسات خود را در آنجا انجام دهید. اگر تجارت شما به گونه‌ای است که باید جلسات خصوصی برگزار کنید یا تلفن‌های خصوصی زیادی دارید، این پارتیشن‌ها برای شما بسیار کارآمد هستند.

6. دوام بالای پارتیشن اداری

دوام بسیار بالای پارتیشن های اداری مخصوصا پارتیشن‌ های دوجداره یکی از ویژگی‌های دیگر پارتیشن‌ها است. دقت داشته باشید که پارتیشن‌های شیشه ای که خریداری می‌کنید همگی سکوریت باشند. همه‌ی پارتیشن ها حتی پارتیشن‌های شیشه ای که ممکن است شکننده به نطر برسند می‌توانند با مراقبت و نگهداری مناسب برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند.

  • در نهایت دقت داشته باشید که امروزه دفاتر کاری که شما امکان خرید یا اجاره آن را دارید با یک سالن بزرگ به شما عرضه می‌شوند و شما با توجه به نیازهایی که دارید باید فضا سازی را انجام دهید. پارتیشن این امکان را به شما می‌دهد که بهترین فضاسازی را برای محیط کاری خود فراهم کنید.

پارتیشن اداری

  • همچنین در نظر داشته باشید که دیوارهای آجری هنگام نصب به هزینه و زمان بسیار زیادی نیاز دارند و در صورت تغییر دفتر کار، قابل جا به جایی هستند در صورتی که پارتیشن شیشه ای اینگونه نیست. پس در زمان شما به مقدار زیادی صرفه جویی می‌شود. پارتیشن برای نصب به مدت زمان بسیار کمی احتیاج دارد و هیچ گونه آسیبی به محیط نمی‌رسانند. برای افرادی که دفتر کارشان اجاره ای است، پارتیشن‌ها انتخابی عاقلانه است؛ زیرا علاوه بر کمترین آسیبی که به محیط می‌رسد، اگر مکان دفتر عوض شود می‌توانید پارتیشن‌ها را به مکان جدید دفتر منتقل کنید و حتی تغییرات نیز ایجاد کنید.

  • اگرچه ممکن است اغراق شده به نظر برسد اما تمیز کردن و نگهداری یک پارتیشن اداری بسیار آسان تر از دیوار است. زیرا شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از محلول‌های تمیز کننده و یک دستمال پارتیشن خود را تمیز کنید. برای پارتیشن‌های ام دی اف نیز به این صورت است.برای تمیز کردن هر نوع پارتیشنی، شما می‌توانید با پرسش از شرکت تولید کننده نوع ام دی اف را بپرسید و با استفاده از مواد مناسب پارتیشن‌ها را به راحتی تمیز کنید.

  • همچنین پارتیشن و به خصوص پارتیشن شیشه ای به علت عبور و بازتاب نور، باعث بهینه سازی در مصرف انرژی و استفاده از نور طبیعی می‌شود. بودن نور طبیعی در محیط باعث ایجاد پویایی و حس نشاط در کارمندان می‌شود. پارتیشن‌‌های اداری به طور کلی از سرو صدا جلوگیری می‌کنند؛ به خصوص پارتیشن‌های دو جداره ام دی اف که آکوستیک شده اند می توانند از سرو صدا به مقدار بسیار زیادی بکاهند. شما می‌توانید برای اتاق‌های بسیار مهم از این مدل پارتیشن‌های آکوستیک شده استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن به مسائل زیادی بستگی دارد. همانطور که در قسمت ابتدایی انواع پارتیشن را به تفضیل توضیح دادیم قیمت مدل‌های مختلف نیز به جهت استفاده از متریال مختلف متفاوت است. به طور کلی پارتیشن دوجداره از پارتیشن تک جداره گران‌تر است.

 اگر قصد خرید ترکیبی از پارتیشن ام دی اف و شیشه‌ایی را دارید قیمت این محصول بالاتر از دیگر محصولات است. قیمت پارتیشن شیشه‌ایی نیز نسبت به پارتیشن تمام mdf  بیشتر است. عوامل بسیاری دیگری نیز مثل ارتفاع، طول ام دی اف، استفاده لوگو شرکت، شیاردار کردن ام دی اف، پرده و... در قیمت پارتیشن تاثیر گذارند.

این که آیا شما یک مورد خاص را برای پارتیشن بندی دفتر را در ذهن دارید، یا در مراحل ابتدایی بررسی یک پروژه طراحی دفتر هستید، یک مشاوره رایگان به شما بینش ارزشمندی از تفکر و روش ما می‌دهد. پس با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت پارتیشن می‌توانید با شماره‌های مشاوران ما تماس بگیرید. تا ضمن استعلام قیمت‌ها با مناسب‌‌ترین پیشنهاد برای خرید پارتیشن اداری نیز آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مشتریان پروژه‌های خود را به ما می‌سپارند، صفحه درباره ما را بخوانید. متناوباً، برای ترتیب دادن یک مشاوره رایگان بدون هیچ گونه تعهدی، یا بحث در مورد نیازهای خود با ما، به سادگی در تماس باشید.

خرید پارتیشن اداری دست دوم

اگر به دنبال خرید پارتیشن دست دوم هستید باید چندین مسئله را مد نظرتان قرار دهید. اول اینکه ارتفاع و طول پارتیشنی که قصد خرید آن را دارید باید با محل کار شما تناسب داشته باشد.  نکته دوم اینکه در برخی پارتیشن‌ها به درخواست مشتریان لوگوی شرکت روی پارتیشن حک شده است که حذف این لوگو تقریبا امری غیر ممکن است. برای حذف لوگو راه‌های وجود دارد که به پارتیشن آسیب می‌رساند پس هنگام خرید دقت داشته باشید که لوگو روی پارتیشن حک نشده باشد. مسئله آخر که هنگام خرید پارتیشن اداری دست دوم باید دقت کنید این نکته است که پارتیشن با توجه به نیاز آن مجموعه به فضا و اتاق و افراد طراحی و اجرا شده است پیدا کردن این چنین پارتیشنی که تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد نیز مشکل است.

اما پیشنهاد تیم ایستا به شما مشاوره خرید رایگان و خرید محصول از مبدا یعنی تولید کننده می‌باشد که هزینه‌های کمتری را با یک تیم حرفه‌ای داشته باشید.

خرید پارتیشن اداری در کرج

پارتیشن اداری

برای مشاهده نمونه پارتیشن‌های گروه ایستا علاوه بر دفتر مرکزی که در تهران است شما می‌توانید به شعبه فعال در کرج نیز مراجعه کنید. آدرس پارتیشن‌های اداری در کرج به نشانی، مهرشهر، بلوار ارم، نبش صدم غربی، ساختمان آناهیتا، بلوک A، طبقه دوم، واحد هفت، شرکت مبلمان اداری و پارتیشن ایستا.

خرید پارتیشن اداری در تهران

پارتیشن‌ها اصولا برای جداسازی محیط و همچنین به عنوان المانی در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزایای بسیار زیاد پارتیشن باعث شده که در مراکز اداری، کارخانجات، آپارتمان‌ها و به خصوص ویلاها از این المان زیبا در دکوراسیون داخلی استفاده شود.

برای خرید پارتیشن اداری در تهران شما باید به جایی مراجعه کنید که در این حیطه علاوه برمتخصص بودن، خود تولید کننده باشند. در تهران همچنین مکانی که مرکز پارتیشن باشند وجود ندارند اما شما می‌توانید از برندهایی که دارای کارخانه معتبر و فروش مسقیم هستند خرید کنید.

اگر بخواهید از هر فروشگاه رندومی که می بینید خرید خود را انجام دهید، به احتمال 90 درصد دقیقا از همان برندهایی معروف خرید خود را انجام خواهید داد؛ اما تفاوت در این است که شما به طور مستقیم دیگر خرید خود را انجام نمی دهید و در این میان واسطه سود زیادی از این معامله خواهد برد.پس به نفعتان است که به طور مستقیم برند مورد نیاز خود را رصد کنید و خرید خود را به طور مستقیم انجام دهید تا گرفتار هزینه‌های بیشتری نشوید.

برند ایستا در این صنعت به عنوان بهترین برند مبلمان اداری با قیمت‌های باورنکردنی خدمات پارتیشن اداری را ارائه می‌کند. شو روم رسمی این برند در تهران، منطقه یوسف اباد در برج سرو ساعی طبقه 6 واقع شده است. شما می‌توانید با یک تماس به راحتی به این دفتر مرکزی مراجعه کرده و از نزدیک مشاهده و ثبت سفارش را انجام دهید.

خرید پارتیشن اداری اصفهان

همانطور که در قسمت بالا برایتان توضیح دادیم، اولین گزینه برای خرید پارتیشن اداری خرید مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده پارتیشن می‌باشد. بیشتر برندهای معتبر دفتر مرکزی خود را در تهران قرار داده اند. در گذشته این قضیه برای کسانیکه از پایتخت دور یودند، ممکن بود مشکلی جدی باشد.

تیم ایستا از معدود شرکت‌های حرفه ای است که امکان ارسال به سراسر کشور را ممکن کرده است. اگر درباره متراژ و محیط خود مطمئن نیستید می‌توانید با ارسال عکس از محیط خودتان به طراحان ایستا از این مسئله نیز خیال خود را راحت کنید؛ مشاوران با با مشاوره رایگان با شما در تمامی مراحل به شما کمک می‌کنند. از این قبیل پروژه‌های راه دور برای تیم ایستا در کارنامه ی درخشان این شرکت بسیار زیاد بوده است؛ پس شما نگرانی ای از این بابت نیز نخواهید داشت.

در سایت ایستا می‌توانید به طور کامل همه ی محصولات را با جزییات مشاهده کنید. همچنین در بسیاری ار پروژه‌های ایستا کارفرما درخواست محصولات سفارشی را با توجه به نیاز خود و کارمندان  دارد و محصولات جدیدی طراحی می‌شوند که ممکن است از نظر شما نیز زیبا و کاربردی باشند. همه ی پروژه‌های انجام شده ایستا در سایت قابل مشاده است.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری خرید

خرید پارتیشن اداری ممکن است برای برخی چالش بسیار سختی باشد مخصوصا اگر در مورد چیزی که می‌خواهید مطمئن نباشد و نیاز‌های دقیق شرکت خود را ندانید. مشاوره رایگان ایستا در اختیار شماست!

با تماس با شماره 02188701330 از راهنمایی حرفه ای مشاوران ما بهره مند شوید. آن‌ها نیاز شما را بررسی می‌کنند و با توجه به بودجه شما بهترین انتخاب را برای شما شرح می‌دهند.

بهترین پارتیشن اداری

بهترین پارتیشن اداری در بازار آن پارتیشنی است که نیاز شما را به طور کامل برطرف کند و مناسب محیط شما باشد. ابتدا باید بدانید که دقیقا هدفتان از نصب پارتیشن چیست؟ اگر می‌خواهید عایق صدا ایجاد کنید باشد از پارتیشن دو جداره که در بین آن پنل‌های عایق صدا کار شده استفاده کنید. اگر پخش نور در محیط و شیک بودن و داشتن فضای اداری اوپن آفیس مد نظرتان است، پارتیشن شیشه ای تک جداره نیاز شما را برطرف می‌کند و آن پارتیشن تبدیل به بهترین پارتیشن اداری برای شما می‌شود.

خرید پارتیشن اداری ارزان

قیمت پارتیشن و کلا هر محصولی که شما مایل به خرید آن هستید به مواد اولیه ی آن بستگی دارد. در حقیقت خرید پارتیشن mdf از هر شرکتی به علت مواد اولیه که چوب است به مراتب هزینه ی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای خواهد داشت. پارتیشن‌های اداری ایستا با دارا بودن کیفیتی به همتا دارای بهترین قیمت در بازار است. برای خرید پارتیشن ارزان از ایستا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پروژه‌ پارتیشن اداری


1.پروژه اخیر ایستا در تهران

پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره


2. پروژه پارتیشن تک جداره

در این پروژه با استفاده از پارتیشن تک جداره ایستا، با جدا سازی محیط و همچنین ایجاد اتاق کنفرانس، فضایی بسیار مدرن و کاربردی در این قسمت از فضای اداری به وجود آمده است.

پروژه پارتیشن اداری

3. اجرای پارتیشن دوجداره

پروژه پارتیشن دو جداره


در این پروژه تقسیم بندی فضا با پارتیشن اداری ایستا با پروفیل های آلومینیوم آنادایز شده رنگ نقره ای و ام دی اف به رنگ گردویی صورت گرفته است. پارتیشن‌ها تمام شیشه سکوریت بوده و درب‌ها نیز تمام شیشه اجرا شده است.

پارتیشن اداری دو جداره

4. اجرای پارتیشن دوجداره شرکت مزمز

پارتیشن دوجداره اجرا شده از آلومینیوم آنادایزشده به رنگ شامپاینی و شیشه های تمام سکوریت برنز به همراه پرده کرکره ولومی برنز و پرکننده های MDF به رنگ زبرانو تشکیل شده است.ارتفاع پارتیشن‌ها تا سقف می باشد و دستگیره های درب به رنگ طلایی اجرا شده تا بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

پارتیشن دوجداره شیشه ایی

5. اجرای پارتیشن دوجداره در اصفهان

درب های این پروژه به ضورت تمام شیشه با پنل معلق شیاردار ام دی اف در نظر گرفته است.پارتیشن های دوجداره هم کاربری فضاهای مختلف را تعریف میکند و هم فضای اداری را منسجم و منظم تر نشان میدهد.با استفاده از شیشه های سند بلاست علاوه بر اینکه محیط داخل را مجزا کرده وحریم فضای مورد نظر را حفظ میکند همچنان ارتباط کارمند با فضای بیرون را حفظ میکند.

پارتیشن شیشه ای

سوالات مرتبط

  1. دفتر پارتیشن بندی چیست؟

پارتیشن‌ اداری می‌تواند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخل دفتر کار شما باشد. پارتیشن‌های اداری روشی انعطاف پذیر، زیباشناختی و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، اتاق استراحت یا اتاق های اجتماعات ارائه می‌دهند. نصب پارتیشن بندی دفتر آسان است، به این معنی که باعث حداقل اختلال در کار و فعالیت شما است.

  1. چگونه فضای اداری را تقسیم می‌کنند؟

پارتیشن‌ها با نصب در محل‌های مشخص به سلیقه شما و با توجه به نیازتان محیط را جدا می‌کنند.

  1. انواع پارتیشن‌ها کدامند؟

دو جداره و تکجداره نوع اصلی و پایه تمام پارتیشن‌هاست.

پارتیشن شیشه‌ایی، ام دی اف و ترکیبی از هر دو انواع مختلف پارتیشن هستند.

  1. مزایای پارتیشن چیست؟

پارتیشن‌های اداری بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه و در عین حال زیبا جلوه دادن و دکوراسیون دفتر کار شما هستند.

هیچ محصولی یافت نشد

خرید و قیمت پارتیشن اداری مدرن با بهترین کیفیت

پارتیشن بندی اداری مناسب‌ترین و زیباترین وسیله برای جداسازی فضا در محیط اداری است. پارتیشن‌های اداری سازه‌های موقتی هستند که جایگزین دیوار شده‌اند. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی انواع پارتیشن‌های اداری مزیت‌های آن‌ها را نیز برای محیط کار بررسی کنیم. پارتیشن در فرهنگ لغت معین به دیواری ثابت یا متحرک برای تقسیم کردن اتاقی بزرگ به بخش‌های کوچک‌تر می‌گویند. پارتیشن در اصل لغتی لاتین است و به همین‌گونه در زبان فارسی استفاده می‌شود. پارتیشن برای جداسازی و زیباسازی محیط استفاده می‌شود. پارتیشن در یک دسته بندی کلی به پارتیشن دوجداره و تک جداره تقسیم می‌شود. پارتیشن تک جداره بیشتر برای زیبایی محیط و جدا کردن فضاها از یکدیگر صورت می‌گیرد. بهترین جایگزین دیوار که قابلیت عایق صوتی شدن هم داشته باشد، پارتیشن دوجداره است.


برای تغییر تقسیم بندی فضای محیط اداری استفاده از پارتیشن اداری یک ضرورت است. شرکت ایستا با طراحی پارتیشن اداری به شکلی خاص، منحصر به فرد و خلاقانه در کنارتولید تخصصی مبلمان اداری مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را برای مجموعه کاریتان به شما ارائه دهیم. پارتیشن اداری ایستا دارای 3 گواهینامه بین المللی از QS سوئیس می‌باشد.

پارتیشن‌ اداری چیست؟

پارتیشن‌های اداری سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ایجاد فضای کار با بهره وری بیشتر هستند. پارتیشن های اداری میتوانند موقت یا دائمی باشند و می‌توانند تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز قرار گیرند. به پارتیشن های اداری یک دیوار موقتی هستند، در واقع دیوار نیستند و برای ساختن و نصب آن یا سر و صدایی ایجاد نمی‌‎شود. پارتیشن‌ها در سبک های مختلفی موجود هستند - از پارتیشن های شیشه ای گرفته تا پارتیشن های چوبی و ام دی اف بسته به نوع ظاهری که دارید متفاوت هستند.

با تغییر شکل کارها و شکل درون تجارت‌ها افرادی به مجموعه‌های کاری اضافه یا کم می‌شوند. دیگر مانند گذشته نمی‌توان همه را درون یک اتاق قرار داد و انتظار کار مفید با بهره وری بالا داشت. از طرف دیگر ساختمان‌های تجاری امروزه دارای فقط یک فضای باز، شاید به همراه آشپزخانه و یا بدتر بدون آن هستند. فضاهای تجاری را ممکن است اجاره کنید یا بخرید. اگر اجاره کرده باشید قطعا مالک به شما اجازه ساخت دیوار و تحمیل ضرر و خرابی را به ملک خود نخواهد داد.حتی اگر ملک برای خودتان باشد یا مالک اجازه ساخت دیوار ثابت را دهد آیا تجارت شما بدون پیشرفت است؟ آیا شما هیچکدام از شرایط بالا را در آینده نخواهید داشت و کارمندی اضافه نخواهید کرد؟ بهترین راه برای پاسخ به تمام سوالات بالا استفاده از پارتیشن اداری است.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری را می‌توان در یک دسته بندی کلی به دو نوع پارتیشن دوجداره و پارتیشن تک جداره تقسیم کرد که به ترتیب هر یک را توضیح خواهیم داد. در ضمن اگر زمان برای مطالعه و دیدن همه ی عکس‌های پارتیشن اداری را ندارید، ویدیوی بالا را حتما مشاهده کنید.

پارتیشن اداری دو جداره

در ساخت پارتیشن اداری دوجداره از ام دی اف با ضخامت 16 میلی‌متر استفاده می‌شود. همچنین این پارتیشن‌ها از دو جداره ام دی اف یا دو جداره شیشه تشکیل شده است و ارتفاع آن به خواست مشتری می‌تواند کوتاه، بلند و یا متوسط باشد. پارتیشن‌های دوجداره اداری مناسب‌ترین وسیله برای عایق سازی صوتی هستند و محلی برای عبور کابل‌ها و سیم‌ها از بین‌شان تعبیه شده است تا از شلوغی در محیط جلوگیری شود. اگر در پارتیشن‌های دوجداره از ترکیب شیشه و ام دی اف یا فقط پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید، می‌توانید بین دو شیشه پرده کرکره دار همراه سیستم ولومی قرار دهید.

لازم به ذکر است که شیشه‌های مورد استفاده در پارتیشن‌های اداری ایستا همگی دارای ضخامت بالا و سکوریت هستند.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره فقط از یک جداره شیشه و یا ام دی اف درست شده است. مزیت اصلی پارتیشن تک جداره در قیمت آن است. قیمت پارتیشن تک جداره از دوجداره بسیار کمتر است و دارای مزایا و معایبی است. مهمترین مزیت این نوع پارتیشن را که در ابتدا ذکر کردیم قیمت آن است. دومین مزیت آن جداسازی فضاست و امکان استفاده حداکثری از فضا را برای شما مهیا می‌کند. شاید مشکل اصلی پارتیشن تک جداره عایق نبودن در برابر صدا باشد که بر خلاف پارتیشن دوجداره عایق صدا نیستند.

پارتیشن اداری

یکی از مزیت‌های شرکت مبلمان اداری و پارتیشن ایستا نسبت به رقیبان امکان طراحی حتی پارتیشن‌های اداری تک جداره به سلیقه و خواست شماست. در طراحی پارتیشن تک جداره در شرکت ایستا این امکان برای شما مهیا شده است تا ترکیبی از شیشه و ام دی اف را حتی در این محصول داشته باشید.

مشخصات فنی به کار برده شده در طراحی پارتیشن‌های ایستا این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز بدون احتیاج به باز کردن کل دیواره سازه پارتیشن، هر یک از یونیت‎‌ها مستقلا باز شده و تغییرات روی آن اعمال شود. برخی از افراد به جای سفارش پارتیشن اختصاصی برای محل کار خود، از پارتیشن اداری آماده استفاده می‌کنند. پارتیشن اداری آماده به احتمال بسیار بالایی ممکن است با محیط شما اندازه و هماهنگ نشود و تجربه بدی از خرید پارتیشن برای شما باقی بگذارد.

پارتیشن اداری

پارتیشن بندی اداری

اگر قصد پارتیشن بندی اداری مجموعه‌تان را دارید بهتر است در ابتدا ضمن آشنایی کامل با نیاز و خواسته‌هایتان با تیم حرفه‌ایی در این زمینه مشورت کنید. گروه طراحان چیدمان ایستا با تجربه بسیار در طراحی و اجرای پارتیشن، به طور رایگان مشاوره خرید را به شما ارائه می‌دهند. پارتیشن‌های اداری می‌توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخل دفتر کار شما باشند. آنها روشی انعطاف پذیر، زیباشناختی و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، مناطق مشخص یا اتاق‌های کنفرانس ارائه می‌دهند.

مدل پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها دارای انواع و در مدل‌های مختلفی هستند. اما در ویژگی‌ها ثابت‌اند به عبارتی دیگر یک پارتیشن اداری مدرن خوب باید دارای همان ویژگی‎‌های پارتیشن کلاسیک خوب باشد که در طراحی متفاوت است. بهترین پارتیشن‌ها داری ویژگی‌های زیر هستند:

  • فضا سازی مناسبی را انجام دهند.
  • تنوع زیادی در ظاهر و ابعاد داشته باشند.
  • امکان طراحی به سلیقه شما را فراهم کنند.
  • متناسب با محیط باشند.
  • از فضا استفاده حداکثری داشته باشند.
  • ایزوله صدا باشند.
  • کنتراست نوری را رعایت کنند.
  • قابلیت جا به جایی داشته باشند.
  • با محیط هماهنگ باشند.
  • به دیوار و زمین آسیب نرسانند.

تمام ویژگی‌های ذکر شده ویژگی مهم یک پارتیشن خوب است که در پارتیشن ایستا رعایت شده است. در ادامه رایج‌ترین مدل های پارتیشن اداری را به شما معرفی کرده‌ایم:

پارتیشن اداری مدرن

مدرن بودن پارتیشن‌ اداری به متریال و طراحی انجام شده روی پارتیشن بستگی دارد. در طراحی پارتیشن‌های مدرن معمولا از ترکیب شیشه و ام دی اف یا شیشه به تنهایی استفاده می‌شود. استفاده از پرده در بین پارتیشن دوجداره و سندبلاست کردن شیشه‌ها حس مدرن بودن را به بیننده منتقل می‌کند.

در پارتیشن اداری مدرن معمولا فضاها بازتر و خلوت‌تر به نظر می‌رسند. گروه مبلمان و پارتیشن ایستا با طراحان برتر در این زمینه آماده مشاوره رایگان برای خرید پارتیشن اداری مدرن به شماست.

 پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن‌ ام دی اف مدل محبوب بین شرکت‌های ایرانی است. در برخی از ادارات برای هماهنگ شدن پارتیشن‌ ام دی اف با دیوارها، از دیوارکوب ام دی اف روی دیوارها استفاده می‌شود. دیوارپوش یا دیوارکوب پارتیشن‌هایی هستند که روی دیوارها با استراکچرهای خاصی نصب می‌شوند و با حذف دیوارها فضا را به صورت یکدست در می‌آورند. این دیوارپوش‌ها دارای ویژگی‌های بسیاری هستند بعنوان مثال شما می‌توانید لوگوی شرکت، نورپردازی‌های مخفی درون این دیوارپوش‌ها داشته باشید. این دیوارکوب‌ها قابلیت نصب روی دیوارهای ناهموار و ناصاف را نیز دارا هستند.

مدل بعدی پارتیشن اداری، پارتیشن تمام چوبی یا پارتیشن اداری ام دی اف نام دارد. این پارتیشن به دلیل استفاده از ام دی اف فضای سنگین‌تری را ایجاد می‌کند و برای افرادی که خواهان محیط اداری کلاسیک هستند مناسب‌تر است. البته رنگ و طراحی روی پارتیشن عاملی بسیار مهم در مدرن یا کلاسیک بودن پارتیشن است. برای ست کردن دیوارها با پارتیشن‌ها و ایجاد هارمونی، می‌توان از دیوار کوب یا دیوار پوش استفاده کرد که از ام دی اف هستند. پارتیشن تمام چوبی به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمی‌دهد بهتر است برای فضاهایی که پنجره ندارند استفاده نشود یا اینکه می‌توان این پارتیشن‌ها را تا سقف ادامه نداد و فاصله ای میان سقف تا پارتیشن باشد تا نور به همه جا برسد. یا اگر محیط بزرگ نیست و پنجره ای وجود ندارد؛ برای روشن‌تر کردن محیط می‌توان هنگام سفارش از لامپ‌هایی که درون پارتیشن کار می‌شوند نیز کمک گرفت.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مدل‌های بسیار محبوب هم در ادارات و هم در خانه‌هاست. اگر فقط قصد جدا سازی یک فضا و زیبایی بخشی به محیط را داشته باشد می‌توانید از پارتیشن شیشه‎‌ای تک جداره استفاده کنید که هم مقرون به صرفه‌تر است و هم برای شما کارایی مناسب را دارد. اما اگر در محیط اداری هستید و به فضای مدرن علاقمندید برای استفاده حداکثری از فضا می‌توانید از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره که کارایی بیشتری دارد، استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری ایستا از شیشه سکوریت ساخته می شود. مقاومت شیشه سکوریت از شیشه ی معمولی بیشتر است. ولی اگر در اثر ضربه ای بیشتر از حد مقاومت شیشه سکوریت، شیشه ی پارتیشن شیشه ای اداری ایستا شکسته شود، به جای خرد شدن و ایجاد لبه های تیز و بُرنده، شیشه سکوریت، پودر می شود. این مساله ایمنی بیشتری ایجاد می کند. 

پس از رویکردی که به سمت اوپن آفیس یا دفتر کار باز به وجود آمد، مشکلات این سیستم خود را نشان داد. این شکل چیدمان اداری دفتر کار، مانعی برای افزایش بهره وری کارمندانی بود که برای انجام فعالیت های شغلی شان به تمرکز زیاد نیاز داشتند. خرید پارتیشن اداری و نصب آن تا حدودی این مشکل را حل کرد. ولی پارتیشن شیشه ای به دلیل شفاف بودن و حفظ مزایای اوپن آفیس، بیشتر مورد توجه قرار گرفت. شما می توانید فیلمی از طراحی ، تولید و نصب پارتیشن شیشه ای ایستا در پروژه ی شرکت ارکید فارمد را دراین لینک ببینید. 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف نیز مانند پارتیشن شیشه‌ای یکی از مدل‌های پارتیشن است. پارتیشن دوجداره بهترین نوع از دسته بندی پارتیشن‌هاست که تا 80 درصد عایق صدا است. پارتیشن دوجداره ام دی اف هم می‌تواند تمام ام دی اف باشد که فضا را بسته و رسمی‌تر کند و هم می‌توان از ترکیب پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه استفاده کرد در این صورت فضای کاری مدرن‌تری نیز خواهید داشت.

ام دی اف به کار رفته در پارتیشن به دلیل اینکه جای دیوار را گرفته است باید از کیفیت و استحکام مناسب برخوردار باشد. شرکت ایستا با سابقه سال‌ها حضور در عرصه پارتیشن دارای بهترین کیفیت پارتیشن با پروفیل ساخت خود است. شرکت ایستا در زمینه ساخت پروفیل مخصوص به خود جز برترین شرکت‌ها در ایران است.

پارتیشن چوبی و قیمت آن

پارتیشن چوبی در اصل همان پارتیشن ام دی اف است که برخی با نام پارتیشن چوبی می‌شناسند. قیمت پارتیشن چوبی اگر از تمام ام دی اف ساخته شده باشد نسب به پارتیشن‌های دیگر ارزان‌تر است. اما همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم اگر در ساخت پارتیشن از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده کنید قیمت پارتیشن گران‌تر می‌شود. نوع آخر و مناسب‌ترین نوع پارتیشن که در آن می‌توان هم از طراحی کلاسیک و هم مدرن بهره گرفت ترکیب پارتیشن تمام ام دی اف و شیشه‌ای است. در ترکیب پارتیشن شیشه‌ای و مدرن به درخواست مشتری هر پارتیشن به چند قسمت تقسیم می‌شود و هر کدام از تقسیمات پنل ام دی اف یا شیشه‌ایی قرار می‌گیرد. بهترین روش برای داشتن محیط کار نئوکلاسیک یا همان نیمه مدرن استفاده از ترکیب این دو نوع پارتیشن است.

پارتیشن تک جداره فریم لس

پارتیشن آلومینیومی

هر پارتیشن تک جداره و دو جداره به اسکلت و چارچوبی برای حفظ ایستایی و مقاومت در برابر نیروهای خارجی احتیاج دارد. یکی از بهترین موادی که تاکنون برای این مساله انتخاب شده، فلز آلومینیوم است. 

پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، پارتیشنی است که در آن پروفیل آلومینیوم به عنوان، بدنه و محل قرارگیری پنل های شیشه و یا چوب، استفاده می شود. آلومینیوم در پارتیشن آلومینیومی به ضخامت 20 میکرون با رنگ الکترواستاتیک، آنادایز می شود. رنگ پروفیل آلومینیومی پیش فرض نقره ای است ولی در رنگ های سفید، شامپاینی و مشکی هم قابل سفارش است. 

کاربرد آلومینیوم به عنوان استراکچر پارتیشن، مزایای زیادی دارد. پارتیشن آلومینیومی، سبک است و حمل و نقل و نصب آن، ساده تر انجام می شود. ظرافت پارتیشن اداری آلومینیومی، باعث اشغال کمتر فضا و استفاده ی بیشتر از زیربنای باارزش و گران قیمت اداری می شود. ظرافت و زیبایی به کار رفته در پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، به کمک طراحان دکوراسیون داخلی دفتر کار آمده و دست آن ها را در طراحی چیدمان اداری موثر، زیبا، شیک و کاربردی باز می گذارد.  

ترکیب آلومینیوم با شیشه و چوب یا ام دی اف، در پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی، نتیجه ی خوبی دارد. قیمت پارتیشن آلومینیومی اداری، قابل قبول و با توجه به مزایای آن به صرفه است. استحکلم و مقاومت پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره، تا حد زیادی مدیون مقاومت بالای جنس آلومینیوم است. 

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن متحرک اداری یکی از مدل‌های پارتیشن هاست در این نوع پارتیشن امکان جا به جایی پارتیشن توسط خود افراد وجود دارد. این نوع پارتیشن‌ها در اصل پارتیشن به معنای واقعی نیستند و پاروان نام دارند و مناسب برای محیط کاری و اداری نیز نیستند. پاروان‌ها در اصل برای زیبایی و جداسازی قسمت‌هایی از خانه به کار می‌رود.

پاروان‌ها قابل تا شدن هستن همین امر جا به جایی آنان را راحت‌تر کرده است. این نوع پارتیشن متحرک اصلا عایق صدا نیستد.

پارتیشن اداری شیشه و ام دی اف

مزایای پارتیشن اداری

هنگام انتخاب پارتیشن‌های اداری، مطمئن شوید که حتما از مواد پایدار و بادوام ساخته شده‌اند. اگر فضای دفتر کار شما کم است، می‌توانید فضای کاری اوپن آفیس را در دفتر کار خود پیاده کنید یا آن را با پارتیشن شیشه‌ای تقسیم کنید. پارتیشن اداری شیشه ای در بزرگ نشان دادن فضا نقش زیادی دارد. ایجاد اتاقک‌های شیشه‌ای اداری روشی است که ادارات این روند را در طراحی خود به کار می‌برند؛ این راه کار برای بزرگ نشان دادن یک دفتر کوچک روشی است که بسیار موثر است. علاوه بر آن پارتیشن‌های شیشه‌ای و به طور کلی پارتیشن‌ها این احساس بودن در فضایی مدرن را در بیننده ایجاد می‌کنند. پارتیشن اداری شیشه ای فضایی باز ایجاد می‌کند و همکاری را در بین پرسنل بیشتر می‌کنند و در عین حال فضای خصوصی برای افراد فراهم می‌شود.

  1. تقسیم بندی فضا به طور دلخواه

از مهمترین مزیت‌های استفاده از پارتیشن بجای دیوار کشی در محیط اداری می‌توان باز بودن دست شما برای قرار دادن پارتیشن در هر مکانی که بخواهید و یا نیاز باشد را نام برد. در واقع پارتیشن مناسب‌ترین فضاسازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اینکه تجارت شما در آینده چقدر تغییر کند و بزرگتر شود مشخص نیست. استفاده از دیوار ثابت و ساختن یا خراب کردن هزینه و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. شما با استفاده از پارتیشن به راحتی می‌توانید هر زمانی که نیاز داشتید جای آنها را تغییر دهید و شکل تازه‌ایی به دفتر خود ببخشید. همچنین در هزینه های نوسازی و تمیز کردن نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا پارتیشن ها به راحتی تمیز می شوند و با کسری از هزینه دیوارهای دائمی قابل اصلاح و تعویض هستند.

  1. امکان آسیب نرسیدن به دیوارها و محیط

مزیت بعدی پارتیشن‌ها این است که به مکان مورد نظر آسیبی وارد نمی‌کنند؛ اگر محل کار شما در محیط اجاره‌ای باشد که نباید به کف یا سقف آسیبی برسد می‌توانید از پارتیشن‌هایی که روی زمین می‌چسبند استفاده کنید.

  1. قابلیت جابه جایی و نصب آسان

ویژگی منحصر به فرد بعدی پارتیشن‌ها نسبت به دیوارها قابلیت جا به جایی پارتیشن‌هاست. شما می‌توانید بعد از جا به جا کردن محل کار خود پارتیشن‌ها را نیز با خود ببرید و در جای جدید دوباره نصب کنید. اگر تجارت شما به گونه‌ای است که باید کارمندان همه روزه مشغول باشند و نمی‌توانید شرکت را برای تغییرات در ظاهر، تعطیل کنید. پارتیشن‌های اداری بهترین گزینه برای شما هستند. بدلیل نصب راحت و بدون ایجاد آلودگی شما می‌توانید حتی حین انجام کار کارکنان دیوارهای موقت خود را نصب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که کار نصب راحت و سریع هر کسی نمی‌تواند انجام دهد. برای نصب پارتیشن حتما باید متخصصان شرکتی که از آن پارتیشن را خریداری کردید کمک بگیرید.

پارتیشن اداری

  1. زیبایی فضای کار

مزیت دیگر پارتیشن نسبت به دیوار زیبایی بسیار بیشتر پارتیشن است. شما می‌توانید با انتخاب پارتیشن اداری فضای دفتر خود را کلاسیک، مدرن یا هر طرحی که علاقه داشته باشید چیدمان کنید. شاید شما نیز به دفاتری که کاملا از شیشه ساخته شده باشند وارد شده باشید. زیبایی و مدرن بودن این نوع دفاتر بر هیچکس پوشیده نیست. پارتیشن‌های اداری لازم نیست که اتاقک های اداری کسل کننده و خاکستری باشند. آن‌ها می‌توانند زیبای دفتر شما را بیشتر کنند و سبک دفتر شما را مشخص می‌کنند. بعنوان مثال استفاده از پارتیشن شیشه ای نشان دهنده مدرن بودن دفتر شما است. طیف رنگی ام دی اف یا شیشه، استفاده از سندبلاست، اندازه‌های متفاوت قد پارتیشن و حتی چند تقسیم بودن آن‌ها روی سبک دفتر شما تاثیر گذار است. اندازه تقسیم کننده‌‎های پارتیشن را خودتان با توجه به ویژگی‌های دفترتان می‌توانید انتخاب کنید. یک تقسیم، دو یا سه تقسیم رایج ترین بخش بندی‌های پارتیشن هستند. یک دفتر کار با تقسیم بندی خوب می‌تواند به مکان بسیار جذاب تری تبدیل شود. گروه طراحان چیدمان ایستا با سابقه سال‌ها حضور در پارتیشن بندی و طراحی می‌تواند به طور رایگان مشاوره خرید بهترین پارتیشن اداری مناسب دفتر کار شما را به شما ارائه کند.

5. افزایش حریم خصوصی

پارتیشن‌های اداری سطح کاملاً متفاوتی از حریم خصوصی در یک دفتر طرح باز را فراهم می‌کنند. پارتیشن‌ها به سادگی در فضای باز بخش‌های خصوصی ایجاد می‌کنند. کارمندان در این بخش‌ها می‌توانند فضای خصوصی را ایجاد کنند. ایجاد دفترهای جداگانه یا اتاقک برای کارمندان در دفتر با استفاده از پارتیشن به آنان اجازه می‌هد که بدون حواس پرتی کار خود را انجام دهند. پارتیشن تمام قد علاوه بر کاهش حواس پرتی این امکان را می‌دهد که جلسات خود را در آنجا انجام دهید. اگر تجارت شما به گونه‌ای است که باید جلسات خصوصی برگزار کنید یا تلفن‌های خصوصی زیادی دارید، این پارتیشن‌ها برای شما بسیار کارآمد هستند.

6. دوام بالای پارتیشن اداری

دوام بسیار بالای پارتیشن های اداری مخصوصا پارتیشن‌ های دوجداره یکی از ویژگی‌های دیگر پارتیشن‌ها است. دقت داشته باشید که پارتیشن‌های شیشه ای که خریداری می‌کنید همگی سکوریت باشند. همه‌ی پارتیشن ها حتی پارتیشن‌های شیشه ای که ممکن است شکننده به نطر برسند می‌توانند با مراقبت و نگهداری مناسب برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند.

  • در نهایت دقت داشته باشید که امروزه دفاتر کاری که شما امکان خرید یا اجاره آن را دارید با یک سالن بزرگ به شما عرضه می‌شوند و شما با توجه به نیازهایی که دارید باید فضا سازی را انجام دهید. پارتیشن این امکان را به شما می‌دهد که بهترین فضاسازی را برای محیط کاری خود فراهم کنید.

پارتیشن اداری

  • همچنین در نظر داشته باشید که دیوارهای آجری هنگام نصب به هزینه و زمان بسیار زیادی نیاز دارند و در صورت تغییر دفتر کار، قابل جا به جایی هستند در صورتی که پارتیشن شیشه ای اینگونه نیست. پس در زمان شما به مقدار زیادی صرفه جویی می‌شود. پارتیشن برای نصب به مدت زمان بسیار کمی احتیاج دارد و هیچ گونه آسیبی به محیط نمی‌رسانند. برای افرادی که دفتر کارشان اجاره ای است، پارتیشن‌ها انتخابی عاقلانه است؛ زیرا علاوه بر کمترین آسیبی که به محیط می‌رسد، اگر مکان دفتر عوض شود می‌توانید پارتیشن‌ها را به مکان جدید دفتر منتقل کنید و حتی تغییرات نیز ایجاد کنید.

  • اگرچه ممکن است اغراق شده به نظر برسد اما تمیز کردن و نگهداری یک پارتیشن اداری بسیار آسان تر از دیوار است. زیرا شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از محلول‌های تمیز کننده و یک دستمال پارتیشن خود را تمیز کنید. برای پارتیشن‌های ام دی اف نیز به این صورت است.برای تمیز کردن هر نوع پارتیشنی، شما می‌توانید با پرسش از شرکت تولید کننده نوع ام دی اف را بپرسید و با استفاده از مواد مناسب پارتیشن‌ها را به راحتی تمیز کنید.

  • همچنین پارتیشن و به خصوص پارتیشن شیشه ای به علت عبور و بازتاب نور، باعث بهینه سازی در مصرف انرژی و استفاده از نور طبیعی می‌شود. بودن نور طبیعی در محیط باعث ایجاد پویایی و حس نشاط در کارمندان می‌شود. پارتیشن‌‌های اداری به طور کلی از سرو صدا جلوگیری می‌کنند؛ به خصوص پارتیشن‌های دو جداره ام دی اف که آکوستیک شده اند می توانند از سرو صدا به مقدار بسیار زیادی بکاهند. شما می‌توانید برای اتاق‌های بسیار مهم از این مدل پارتیشن‌های آکوستیک شده استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن به مسائل زیادی بستگی دارد. همانطور که در قسمت ابتدایی انواع پارتیشن را به تفضیل توضیح دادیم قیمت مدل‌های مختلف نیز به جهت استفاده از متریال مختلف متفاوت است. به طور کلی پارتیشن دوجداره از پارتیشن تک جداره گران‌تر است.

 اگر قصد خرید ترکیبی از پارتیشن ام دی اف و شیشه‌ایی را دارید قیمت این محصول بالاتر از دیگر محصولات است. قیمت پارتیشن شیشه‌ایی نیز نسبت به پارتیشن تمام mdf  بیشتر است. عوامل بسیاری دیگری نیز مثل ارتفاع، طول ام دی اف، استفاده لوگو شرکت، شیاردار کردن ام دی اف، پرده و... در قیمت پارتیشن تاثیر گذارند.

این که آیا شما یک مورد خاص را برای پارتیشن بندی دفتر را در ذهن دارید، یا در مراحل ابتدایی بررسی یک پروژه طراحی دفتر هستید، یک مشاوره رایگان به شما بینش ارزشمندی از تفکر و روش ما می‌دهد. پس با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت پارتیشن می‌توانید با شماره‌های مشاوران ما تماس بگیرید. تا ضمن استعلام قیمت‌ها با مناسب‌‌ترین پیشنهاد برای خرید پارتیشن اداری نیز آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مشتریان پروژه‌های خود را به ما می‌سپارند، صفحه درباره ما را بخوانید. متناوباً، برای ترتیب دادن یک مشاوره رایگان بدون هیچ گونه تعهدی، یا بحث در مورد نیازهای خود با ما، به سادگی در تماس باشید.

خرید پارتیشن اداری دست دوم

اگر به دنبال خرید پارتیشن دست دوم هستید باید چندین مسئله را مد نظرتان قرار دهید. اول اینکه ارتفاع و طول پارتیشنی که قصد خرید آن را دارید باید با محل کار شما تناسب داشته باشد.  نکته دوم اینکه در برخی پارتیشن‌ها به درخواست مشتریان لوگوی شرکت روی پارتیشن حک شده است که حذف این لوگو تقریبا امری غیر ممکن است. برای حذف لوگو راه‌های وجود دارد که به پارتیشن آسیب می‌رساند پس هنگام خرید دقت داشته باشید که لوگو روی پارتیشن حک نشده باشد. مسئله آخر که هنگام خرید پارتیشن اداری دست دوم باید دقت کنید این نکته است که پارتیشن با توجه به نیاز آن مجموعه به فضا و اتاق و افراد طراحی و اجرا شده است پیدا کردن این چنین پارتیشنی که تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را داشته باشد نیز مشکل است.

اما پیشنهاد تیم ایستا به شما مشاوره خرید رایگان و خرید محصول از مبدا یعنی تولید کننده می‌باشد که هزینه‌های کمتری را با یک تیم حرفه‌ای داشته باشید.

خرید پارتیشن اداری در کرج

پارتیشن اداری

برای مشاهده نمونه پارتیشن‌های گروه ایستا علاوه بر دفتر مرکزی که در تهران است شما می‌توانید به شعبه فعال در کرج نیز مراجعه کنید. آدرس پارتیشن‌های اداری در کرج به نشانی، مهرشهر، بلوار ارم، نبش صدم غربی، ساختمان آناهیتا، بلوک A، طبقه دوم، واحد هفت، شرکت مبلمان اداری و پارتیشن ایستا.

خرید پارتیشن اداری در تهران

پارتیشن‌ها اصولا برای جداسازی محیط و همچنین به عنوان المانی در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزایای بسیار زیاد پارتیشن باعث شده که در مراکز اداری، کارخانجات، آپارتمان‌ها و به خصوص ویلاها از این المان زیبا در دکوراسیون داخلی استفاده شود.

برای خرید پارتیشن اداری در تهران شما باید به جایی مراجعه کنید که در این حیطه علاوه برمتخصص بودن، خود تولید کننده باشند. در تهران همچنین مکانی که مرکز پارتیشن باشند وجود ندارند اما شما می‌توانید از برندهایی که دارای کارخانه معتبر و فروش مسقیم هستند خرید کنید.

اگر بخواهید از هر فروشگاه رندومی که می بینید خرید خود را انجام دهید، به احتمال 90 درصد دقیقا از همان برندهایی معروف خرید خود را انجام خواهید داد؛ اما تفاوت در این است که شما به طور مستقیم دیگر خرید خود را انجام نمی دهید و در این میان واسطه سود زیادی از این معامله خواهد برد.پس به نفعتان است که به طور مستقیم برند مورد نیاز خود را رصد کنید و خرید خود را به طور مستقیم انجام دهید تا گرفتار هزینه‌های بیشتری نشوید.

برند ایستا در این صنعت به عنوان بهترین برند مبلمان اداری با قیمت‌های باورنکردنی خدمات پارتیشن اداری را ارائه می‌کند. شو روم رسمی این برند در تهران، منطقه یوسف اباد در برج سرو ساعی طبقه 6 واقع شده است. شما می‌توانید با یک تماس به راحتی به این دفتر مرکزی مراجعه کرده و از نزدیک مشاهده و ثبت سفارش را انجام دهید.

خرید پارتیشن اداری اصفهان

همانطور که در قسمت بالا برایتان توضیح دادیم، اولین گزینه برای خرید پارتیشن اداری خرید مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده پارتیشن می‌باشد. بیشتر برندهای معتبر دفتر مرکزی خود را در تهران قرار داده اند. در گذشته این قضیه برای کسانیکه از پایتخت دور یودند، ممکن بود مشکلی جدی باشد.

تیم ایستا از معدود شرکت‌های حرفه ای است که امکان ارسال به سراسر کشور را ممکن کرده است. اگر درباره متراژ و محیط خود مطمئن نیستید می‌توانید با ارسال عکس از محیط خودتان به طراحان ایستا از این مسئله نیز خیال خود را راحت کنید؛ مشاوران با با مشاوره رایگان با شما در تمامی مراحل به شما کمک می‌کنند. از این قبیل پروژه‌های راه دور برای تیم ایستا در کارنامه ی درخشان این شرکت بسیار زیاد بوده است؛ پس شما نگرانی ای از این بابت نیز نخواهید داشت.

در سایت ایستا می‌توانید به طور کامل همه ی محصولات را با جزییات مشاهده کنید. همچنین در بسیاری ار پروژه‌های ایستا کارفرما درخواست محصولات سفارشی را با توجه به نیاز خود و کارمندان  دارد و محصولات جدیدی طراحی می‌شوند که ممکن است از نظر شما نیز زیبا و کاربردی باشند. همه ی پروژه‌های انجام شده ایستا در سایت قابل مشاده است.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری خرید

خرید پارتیشن اداری ممکن است برای برخی چالش بسیار سختی باشد مخصوصا اگر در مورد چیزی که می‌خواهید مطمئن نباشد و نیاز‌های دقیق شرکت خود را ندانید. مشاوره رایگان ایستا در اختیار شماست!

با تماس با شماره 02188701330 از راهنمایی حرفه ای مشاوران ما بهره مند شوید. آن‌ها نیاز شما را بررسی می‌کنند و با توجه به بودجه شما بهترین انتخاب را برای شما شرح می‌دهند.

بهترین پارتیشن اداری

بهترین پارتیشن اداری در بازار آن پارتیشنی است که نیاز شما را به طور کامل برطرف کند و مناسب محیط شما باشد. ابتدا باید بدانید که دقیقا هدفتان از نصب پارتیشن چیست؟ اگر می‌خواهید عایق صدا ایجاد کنید باشد از پارتیشن دو جداره که در بین آن پنل‌های عایق صدا کار شده استفاده کنید. اگر پخش نور در محیط و شیک بودن و داشتن فضای اداری اوپن آفیس مد نظرتان است، پارتیشن شیشه ای تک جداره نیاز شما را برطرف می‌کند و آن پارتیشن تبدیل به بهترین پارتیشن اداری برای شما می‌شود.

خرید پارتیشن اداری ارزان

قیمت پارتیشن و کلا هر محصولی که شما مایل به خرید آن هستید به مواد اولیه ی آن بستگی دارد. در حقیقت خرید پارتیشن mdf از هر شرکتی به علت مواد اولیه که چوب است به مراتب هزینه ی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای خواهد داشت. پارتیشن‌های اداری ایستا با دارا بودن کیفیتی به همتا دارای بهترین قیمت در بازار است. برای خرید پارتیشن ارزان از ایستا می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پروژه‌ پارتیشن اداری


1.پروژه اخیر ایستا در تهران

پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره


2. پروژه پارتیشن تک جداره

در این پروژه با استفاده از پارتیشن تک جداره ایستا، با جدا سازی محیط و همچنین ایجاد اتاق کنفرانس، فضایی بسیار مدرن و کاربردی در این قسمت از فضای اداری به وجود آمده است.

پروژه پارتیشن اداری

3. اجرای پارتیشن دوجداره

پروژه پارتیشن دو جداره


در این پروژه تقسیم بندی فضا با پارتیشن اداری ایستا با پروفیل های آلومینیوم آنادایز شده رنگ نقره ای و ام دی اف به رنگ گردویی صورت گرفته است. پارتیشن‌ها تمام شیشه سکوریت بوده و درب‌ها نیز تمام شیشه اجرا شده است.

پارتیشن اداری دو جداره

4. اجرای پارتیشن دوجداره شرکت مزمز

پارتیشن دوجداره اجرا شده از آلومینیوم آنادایزشده به رنگ شامپاینی و شیشه های تمام سکوریت برنز به همراه پرده کرکره ولومی برنز و پرکننده های MDF به رنگ زبرانو تشکیل شده است.ارتفاع پارتیشن‌ها تا سقف می باشد و دستگیره های درب به رنگ طلایی اجرا شده تا بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

پارتیشن دوجداره شیشه ایی

5. اجرای پارتیشن دوجداره در اصفهان

درب های این پروژه به ضورت تمام شیشه با پنل معلق شیاردار ام دی اف در نظر گرفته است.پارتیشن های دوجداره هم کاربری فضاهای مختلف را تعریف میکند و هم فضای اداری را منسجم و منظم تر نشان میدهد.با استفاده از شیشه های سند بلاست علاوه بر اینکه محیط داخل را مجزا کرده وحریم فضای مورد نظر را حفظ میکند همچنان ارتباط کارمند با فضای بیرون را حفظ میکند.

پارتیشن شیشه ای

سوالات مرتبط

  1. دفتر پارتیشن بندی چیست؟

پارتیشن‌ اداری می‌تواند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخل دفتر کار شما باشد. پارتیشن‌های اداری روشی انعطاف پذیر، زیباشناختی و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، اتاق استراحت یا اتاق های اجتماعات ارائه می‌دهند. نصب پارتیشن بندی دفتر آسان است، به این معنی که باعث حداقل اختلال در کار و فعالیت شما است.

  1. چگونه فضای اداری را تقسیم می‌کنند؟

پارتیشن‌ها با نصب در محل‌های مشخص به سلیقه شما و با توجه به نیازتان محیط را جدا می‌کنند.

  1. انواع پارتیشن‌ها کدامند؟

دو جداره و تکجداره نوع اصلی و پایه تمام پارتیشن‌هاست.

پارتیشن شیشه‌ایی، ام دی اف و ترکیبی از هر دو انواع مختلف پارتیشن هستند.

  1. مزایای پارتیشن چیست؟

پارتیشن‌های اداری بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه و در عین حال زیبا جلوه دادن و دکوراسیون دفتر کار شما هستند.