نمونه پارتیشن ام دی اف + عکس

انتشار : 1400/05/09
بروزرسانی : 1402/12/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

چوب متریال اصلی‌ و متمایز کننده در پارتیشن MDF اداری است. پارتیشن‌‌های ام دی اف یکی از محبوبترین انواع پارتیشن اداری در محیط‌های کاری هستند. پارتیشن چوبی یا همان ام دی اف در طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. در این بلاگ تصاویر پارتیشن اداری ایستا را در طرح و رنگ‌های مختلف را برای شما قرار داده ایم.

چرا پارتیشن اداری لازم است؟

عملکرد موثر و تمرکز کافی در محیط اداری برای درست انجام دادن کار بسیار مهم است. تمرکز در محیط کاری که به صورت open office طراحی شده است دشوار است. تصور کنید شما هنگامی که مشغول به کار هستید و نیاز به تمرکز دارید، میز کناری در حال صحبت با تلفن و یا مشغول یک فعالیت پر سر و صدا یا مزاحم است.

فضاهای کار باز همچنین منجر به حواس پرتی کارکنان با مسائل کوچک مانند ایجاد گفتگو با افرادی که در اطراف شما هستند و از دست دادن زمان و در نتیجه اتلاف ساعت کار و کند شدن کار می‌شوند. پارتیشن یکی از راهکارهای مناسب برای ایجاد تعادل و کنترل سر و صدا در این گونه محیط‌ها می‌باشد.

 پارتیشن اداری برای کاهش و رفع این مشکلات به وجود آمد و شرکت های برتر تولیدکننده ی پارتیشن شیشه ای اداری و پارتیشن چوبی اداری، موفق شدند با فروش محصولات باکیفیت و مدرن پارتیشن، هر روز سطح صنعت مبلمان اداری را بیشتر رشد و گسترش دهند. 

پارتیشن ام دی اف اداری

پارتیشن‌های اداری ام دی اف و یا چوبی، ظاهری سنتی‌تر به دفتر می‌دهند. در حالی که به طور همزمان همه چیز را باکلاس نگه می‌دارند. پارتیشن چوبی رایج‌ترین و مورد علاقه‌ترین گزینه برای طراحی دیوار پارتیشن هستند زیرا به راحتی در دفتر ادغام می‌شوند و احساس طبیعی را به مشتریان می‌دهند. طرح‌های دیوار پارتیشن چوبی در انواع مختلفی از انواع مختلف مانند دوجداره و تک جداره موجود هستند.

یکی از بهترین روش های استفاده و سفارش پارتیشن ام دی اف، تلفیق آن با شیشه است. یکی از پرفروش ترین مدل های پارتیشن اداری ایستا، پارتیشن ام دی اف و شیشه است که با طراحی و تقسیم بندی های زیبا و کاربردی تولید می شود. 

درب پارتیشن ام دی اف می تواند از شیشه، ام دی اف یا ترکیبی از شیشه و ام دی اف باشد. بهتر است برای درب و لولای پارتیشن اداری، بهترین یراق آلات با جنس و کیفیت استاندارد نصب کرد تا به مرور زمان دچار آسیب و خرابی نشده و شما را دچار زحمت تعمیرات پی در پی نکند. 

درب پارتیشن ام دی اف

عکس پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف ایستا به صورت دو جداره و تک جداره ارائه می‌شوند و پنل ها با توجه به سلیقه شما تقسبم بندی وطراحی می‌شود. دقت داشته باشید که طرح ام دی اف پارتیشن محدود نیست و می‌توان آن را با شیشه ترکیب کرد. پارتیشن MDF  و شیشه می‌تواند دفتری بسیار زیبا و مدرن ایجاد کند و روشنی بیشتری در محیط پخش کند. ویژگی مهم پارتیشن MDF  نسبت به سایر پارتیشن‌ها این است که عایق بهتری در برابر صدا است. در ادامه عکس پارتیشن ام دی اف و دیگر پارتیشن های ایستا را در پروژه های مختلف می‌بینید.

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن تک جداره ام دی اف

پارتیشن تک جداره یکی از 3 نوع رایج پارتیشن اداری است. پارتیشن‌های تک جداره در مقایسه با دو جداره از قابلیت‌های کمتری برخودار هستند. اما دارای همان زیبایی‌ها و کابرد هستند. یکی از مزیت‌های اصلی پارتیشن تک جداره قیمت مناسب آن نسبت به سایر انواع است.

شما می توانید پارتیشن تک جداره را به صورت تمام قد یا نیم قد سفارش دهید. این بستگی به شرایط نور، تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش دفتر کار شما دارد که بخواهید ارتفاع پارتیشن اداری را تا سقف بگیرید یا نیاز به پارتیشن کوتاه تر داشته باشید. 

پارتیشن ام دی اف دوجداره اداری

پارتیشن دو لایه ام دی اف قوی ترین عایق صدا است. این نوع پارتیشن برای محیط‌هایی که به دنبال کارایی پارتیشن به جای دیوار هستند، بسیار مناسب است. سازه ی شیک و محکم پارتیشن دو جداره می تواند زیبایی طراحی داخلی اداری دفتر کار شما چندین برابر نماید. 

ابعاد و اندازه ی پنل های پارتیشن اداری دو جداره کاملا به سلیقه و سفارش مشتری انتخاب می شود و کارشناسان ما در شرکت ایستا، پیش از تولید محصول، طرح های سه بعدی از پارتیشن بندی محیط کار را به مشتری ارائه می نمایند. 

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف و شیشه

 ترکیب پارتیشن MDF  و شیشه می‌تواند زیباترین محیط اداری را برای شما بسازد. وجود شیشه در پارتیشن ام دی اف، علاوه بر زیباتر کردن آن، امکان عبور نور از پارتیشن را فراهم می سازد. در پارتیشن دو جداره می توانید برای پنل های شیشه ای کرکره ی ولومی سفارش دهید و میزان شخصی بودن فضا را خودتان با تنظیم کرکره تعیین کنید. 

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف

نمونه پارتیشن ام دی اف

نمونه پارتیشن ام دی اف

قیمت پارتیشن ام دی اف

ایستا انواع پارتیشن های اداری را تولید می کند و تفاوت قیمت بین پارتیشن های ایستا به مواد اولیه که برای ساخت این محصولات به کار رفته بستگی دارد. به همین دلیل قیمت پارتیشن اداری تک جداره از قیمت پارتیشن اداری دو جداره ارزان تر است. 

برای اطلاع دقیق از قیمت پارتیشن MDF  و مشاوره رایگان خرید با کارشناس ایستا تماس حاصل فرمایید.

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید