اجرای پارتیشن شیشه ای مدرن در شرکت های تهران

انتشار : 1403/04/20
بروزرسانی : 1403/04/24
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

در شرایط کاری و فعالیت های شغلی امروز، تقویت همکاری و ارتباط بین کارکنان، جهت کسب نوآوری و افزایش بهره وری، هدف مهم طراحی چیدمان مبلمان اداری است. پارتیشن شیشه ای مدرن، یکی از محصولاتی است که دستیابی به این اهداف را ممکن نموده است. 

با تغییر تعاریف و برنامه های کاری و روی آوردن مشاغل به روش های کاربردی و هدفمند، دیگر چیدمان سنتی و ایجاد اتاق های بسته و فعالیت های انفرادی، پاسخگوی نیازهای کارفرمایان نیست. 

امروزه بسیاری از شرکت ها، سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی در تهران و شهرهای دیگر، با آگاهی از مزایای فراوان پارتیشن های اداری، اقدام به انتخاب و سفارش این محصولات مفید مبلمان اداری برای پیکربندی فضاهای کاری خود نموده اند.

تهران به عنوان یک کلان شهر، ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اداری مورد توجه قرار گیرد. آسمان معمولا آفتابی، دمای متوسط و هوای عمدتا آلوده، از جمله ی این ویژگی ها است که در انتخاب نوع طراحی داخلی اداری تاثیرگذار است. 

دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای مدرن در تهران

پارتیشن اداری شیشه ای، حس باز بودن و اتصال به فضاهای دیگر را به همراه دارد. فضایی با نور و تهویه ی بهتر در دسترس همه ی اعضا قرار می گیرد و رضایت و شادابی پرسنل، افزابیش می یابد. در این جا به برخی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای در سازمان ها و شرکت های تهران می پردازیم:

  • گسترش ارتباطات

یک جلسه ی طوفان فکری یا یک بحث خودجوش در هر یک از اتاقک های پارتیشن بندی شده، در معرض تعامل و همفکری دیگران قرار می گیرد و دوستی و رفاقت بین افراد تیم، تقویت می شود. همکاری های بداهه و از پیش تعیین نشده با وجود پارتیشن شیشه ای مدرن، امکان پذیرتر است. این ارتباطات، محیط کار شما را پویاتر و منسجم تر می سازد. 

پارتیشن شیشه ای اداری

  • استفاده از نور طبیعی

هوای آفتابی، یگی از ویژگی های شهر تهران است. چنین آب و هوایی این امکان را برای طراحان فراهم می کند تا با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای، جریان بدون مانع نور طبیعی را در سرتاسر دفتر کار فراهم نمایند. به این ترتیب با کاهش نیاز به نور مصنوعی، هزینه های انرژی، به حداقل می رسد. 

از آن جا که زندگی در کلان شهرهایی مانند تهران، استرس و فشار زیادی به افراد وارد می کند، قرار گرفتن در معرض نور طبیعی که باعث بهبود خلق و خو می شود، می تواند تاثیرات مثبتی بر روحیه ی آنان داشته باشد. 

  • راهکارهای قابل تنظیم 

یکی از گزینه های مهم طراحی پارتیشن شیشه ای مدرن برای دفاتر، تطبیق پذیری آن و امکان تولید سفارشی است. قطعا هر محیط اداری، با توجه به شرایط و وضعیت کاری، نیازمند محصولات مختلفی است. در مورد پارتیشن شیشه ای، علاوه بر این که می تواند پارتیشن شیشه ای تک جداره یا پارتیشن شیشه ای دو جداره باشد، گزینه های دیگری هم وجود دارد. 

برای داشتن فضای خصوصی بیشتر در محل کار، می توان از پارتیشن شیشه ای مات یا پارتیشن شیشه ای طرح دار استفاده کرد. پارتیشن شیشه رنگی هم می تواند یکی از انتخاب ها برای پیکربندی در دفتر کار باشد. این پارتیشن های اداری، عبور نور خورشید را محدود و آن را تلطیف می کنند و برای دفاتری در تهران که بیش از اندازه درمعرض تابش مستقیم نور آفتاب هستند، مفیدند. 

گزینه ی محبوب و پرطرفدار دیگر، پارتیشن شیشه ای فریم لس یا پارتیشن شیشه ای بدون قاب است که به دلیل حذف اسکلت و تقسیم بندی های آلومینیومی پارتیشن شیشه ای فریم دار، چشم انداز یکدست تری ایجاد می نماید. 

علاوه بر این پارتیشن های شیشه ای متنوع، طرح تقسیم بندی پنل ها هم قابل سفارشی سازی است. همچنین می توان آن ها را با پنل های ام دی اف ترکیب نمود. 

  • ایجاد فضاهای کاری متنوع

یکی از اهداف اصلی پارتیشن بندی اداری، ایجاد فضاهای کاری مختلف و متنوع است. یک شرکت و سازمان در تهران برای آن که بتواند حوزه های متفاوت شغلی را پوشش دهد، به فضاهای تفکیک شده نیاز دارد. معمولا جلسات، کارگاه ها، سمینارها و ... در اتاق کنفرانس برگزار می شود و یک اتاق کنفرانس با پارتیشن شیشه ای اداری، ارتباط داخل آن با بقیه ی فضای شرکت را حفظ می کند. 

نیاز به داشتن حریم شخصی باعث می شود که سازمان ها و شرکت ها، ایستگاه کاری یا ورک استیشن برای پرسنل خود ایجاد نمایند. پارتیشن شیشه ای مدرن در قالب دیوار جداکننده یا دیوایدر متصل به میز، نقش مهمی در تامین این فضا دارد. 

  • افزایش جذابیت بصری

ترکیب شیشه و آلومینیوم، هماهنگی بی نظیری با طراحی داخلی مدرن دارد. این مساله در مورد پارتیشن شیشه ای منزل هم کاملا صدق می کند. 

کافی است در شرکت یا سازمان خود، از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده کنید تا با وجود شفافیت و براق بودن متریال آن، شیک و جذاب شدن بیش از پیش دفتر کارتان را مشاهده نمایید. 

امروزه در شهر تهران به دلیل قیمت سرسام آور خرید و اجاره ی ملک، افراد به استفاده از دفاتر کوچک روی آورده اند. پارتیشن بندی شیشه ای این مزیت بزرگ را دارد که علاوه بر ایجاد جذابیت بصری، به دلیل عبور نور و روشن بودن فضا، باعث بزرگ به نظر رسیدن آن می شود. 

شما می توانید با ثبت طرح هایی از برند تجاریتان روی پنل های شیشه ای، روی هویت و فرهنگ شرکت، تاکید کرده و تنوع بصری ایجاد نمایید. 

پاترتیشن شیشه ای تک جداره

  • ارتقای سلامتی و بهره وری

پارتیشن شیشه ای مدرن، دستاوردی بالاتر از زیبایی برای دفتر کار شما می آورد و آن سلامتی کارکنان و افزایش بهره وری آن ها است. نور طبیعی فراوان منتشر شده در محیط، در بهبود روحیه ی کارمندان بسیار مؤثر است. همچنین پارتیشن اداری شیشه ای با ایجاد فضای خصوصی محدود، استرس را کاهش و تمرکز را افزایش می دهد. 

هوای آلوده ی شهر تهران، ایجاب می کند که در دفتر کار خود گیاهان آپارتمانی سبز داشته باشید تا با تهویه ی هوا، به سلامتی افراد کمک کند. نور طبیعی تامین شده توسط پارتیشن های شیشه ای، دست شما را در نگهداری و رشد گیاهان مختلف در دفتر کارتان باز می گذارد. 

امتیاز دیگر پارتیشن شیشه ای، امکان سفارش آن در ارتفاع های مختلف است. عبور جریان هوای گرم و سرد از بالای پارتیشن شیشه ای نیم قد، باعث یکسان سازی هوای دفتر کار و استفاده ی همه ی پرسنل از هوای مطبوع می شود که مستقیما در سلامتی آنان نقش دارد. 

آیا خرید پارتیشن شیشه ای مدرن، ضروری است؟

در این مقاله به بررسی مزایای  خرید پارتیشن شیشه ای مدرن برای دفتر کار در تهران پرداختیم و گفتیم که چگونه این محصول مبلمان اداری می تواند حس تعادل و هماهنگی را ارتقا دهد و محیطی شیک و جذاب ایجاد کند. ولی عوامل مختلفی باعث تعیین میزان ضرورت اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای در دفتر کار شما می شود. 

نوع کسب و کار، تعداد پرسنل، مساحت فضای اداری، میزان نورگیر بودن محیط و عوامل دیگر و تعیین اولویت های هریک از آن ها، در میزان ضرورت وجود پارتیشن شیشه ای در دفتر کار شما، تعیین کننده است. 

توصیه ی ما، مشورت با کارشناسان با تجربه ی ایستا است تا آن ها با ارزیابی دقیق فضای اداری شما، بهترین طراحی و پیکر بندی را برای آن پیشنهاد دهند. با ما تماس بگیرید. 

 تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید