پارتیشن شیشه ای

انتشار : 1400/11/30
بروزرسانی : 1403/01/28
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 10 دقیقه

شیشه دارای خواص مختلفی است که باعث می‌شود از آن به عنوان ماده‌ای برای طراحی داخلی بسیار استفاده شود. شیشه کم هزینه، شفاف و کاملا مستحکم برای ایجاد یک دیوار و حایل است. دیوارهای پارتیشن شیشه ای همه کاره هستند و برای محیط‌های مختلف، کار در شرایط و اهداف مختلف طراحی شده‌اند. آن‌ها قابل ساخت به صورت پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره هستند. شیشه یکی از متنوع ترین مصالحی است که در هر صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه به لطف انعطاف پذیری زیاد به طرق مختلف قابل استفاده است.

وقتی صحبت از طراحی فضای داخلی دفتر می‌شود، اهمیت شیشه چندین برابر می‌شود. پارتیشن اداری در دهه‌های اخیر به بخشی جدا ناپذیر در فضای داخلی تبدیل شده است. امروزه پارتیشن‌ شیشه ای بسیار متنوع است و هرکدام هدف خاص خود را دارند، چه از نظر زیبایی و چه از نظر عملکرد. خرید پارتیشن‌ اداری از مبلمان اداری ایستا در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن‌ شیشه ای یا (دیواره‌های پارتیشن شیشه ای) شیشه‌های با کیفیت بالا و سکوریت شده هستند که به عنوان جداکننده اتاق عمل می‌کنند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد فضای باز در یک اتاق و یا محیط‌های کاری بسیار مناسب هستند. سیستم‌ پارتیشن شیشه‌ای به طور معمول شامل پارتیشن‌های تمام شیشه (تا سقف یا نصفه) هستند. قاب‌های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب شده این سیستم‌های پارتیشنی را در جای خود نگه می‌دارند. به همین دلیل به آن ها پارتیشن آلومینومی هم گفته می شود.

پارتیشن شیشه به عنوان یک مصالح ساختمانی به طراحان و معماران اجازه می‌دهد تا یک اتاق را تقسیم کنند بدون این که فضای کف و انتشار نور را از بین ببرند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد محیط کار راحت و کاربردی در دفتر ایده آل هستند. وقتی اجازه می‌دهید نور طبیعی به فضای مشخصی جریان یابد، نحوه تعامل شکل‌ها، رنگ‌ها، الگوها، بافت‌ها و افراد تغییر می‌کند. پارتیشن شیشه ای یکی از ساده ترین راه‌ها برای به روزرسانی فضای اداری یا تجاری است.

پارتیشن شیشه ای دو جداره


انواع پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه‌ای با تنوع بسیار بالا برای نصب در محل کار وجود دارد. بنا به راحتی می‌توانید هر نوع را انتخاب کنید یا آن‌ها را با هم ترکیب کنید. اگر نمی‌دانید که شرکت شما به چه نوع پارتیشنی احتیاج دارد با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

پارتیشن ها به دو دسته ی اصلی پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم می شوند. آن ها می توانند طرح دار یا بدون طرح و از جنس شیشه یا ام دی اف و یا ترکیبی از هر دو باشند. 

پارتیشن شیشه ای تک جداره

اگر بودجه کمی دارید و به دنبال چیزی زیبا و در عین حال با نصب آسان هستید، این نوع پارتیشن شیشه‌ای بهترین گزینه برای شماست. حمل و نصب آن‌ها در هر مکانی از دفتر کار، آسان است بدون اینکه مانع نور طبیعی شود. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره حتما با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر روی محصولات زیر کلیک کنید.


پارتیشن شیشه ای تک جداره، زیبا، ظریف و کاربردی است. ولی نمی تواند اتاقک ایجاد شده را در برابر صداهای محیط اطراف، ایزوله کند. به همین دلیل از این نوع پارتیشن اداری، بیشتر در محیط های آرام یا فضاهایی که افراد به تمرکز بالا برای انجام فعالیت های روزمره شان نیاز ندارند، استفاده می شود. 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دو جداره، یک سازه ی شیک و مقاوم است که می تواند قابلیت های زیادی در دفتر کار شما داشته باشد. تفاوت عمده این نوع پارتیشن با نوع قبلی در عایق بودن بیشتر در برابر سر و صداست. برای کسانی که به فضای باز اداری تمایل دارند اما همچنان می‌خواهند فضای کار را از سر و صدای خارج از محیط دور کنند، پارتیشن‌ شیشه ای دوجداره، گزینه ی بسیار مناسبی است. همچنین در این نوع پارتیشن می‌توان پرده کرکره ای ولومی کار کرد که به راحتی به پرسنل اجازه ایجاد حریم خصوصی فقط با استفاده از یک دکمه را می‌دهد. قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره با پارتیشن تک جداره، تفاوت کمی دارد.


همان طور که از نام این پارتیشن اداری مشخص است، دو لایه شیشه از نوع شیشه سکوریت در اسکلت آلومینیومی قرار می گیرد. 

تقسیم بندی پارتیشن شیشه ای براساس نوع شیشه 

همه ی شیشه های به کار رفته در پارتیشن شیشه ای از جنس شیشه ی سکوریت هستند که از شیشه ی معمولی مقاوم تر است و در صورت شکستن، پودر شده و لبه های تیز خطرناک در ان ایجاد نمی شود. پارتیشن ها را از نظر فرآیندی که بر روی شیشه صورت می گیرد به 4 دسته ی زیر تقسیم می کنند. 

پارتیشن شیشه ای شفاف

گاهی شفاف بودن بهترین گزینه است! در صورتی که می خواهید از نور طبیعی، نهایت استفاده را ببرید و ایجاد فضای کاملا خصوصی، در اولویت شما و کارمندانتان نیست، می توانید از پارتیشن شیشه ای شفاف، استفاده کنید. سعی کنید ایستگاه های کاری ایجاد شده توسط این پارتیشن ها، مرتب باشد تا نمای عمومی دفتر کار، به هم ریخته و شلوغ به نظر نرسد. 

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن می تواند از پنل های شیشه ای کاملا مات ساخته شود و ایستگاه های کاری مستقل ایجاد نماید. شیشه ها به روش سندبلاست، مات می شوند. این فرآیند، قیمت پارتیشن شیشه ای را افزایش می دهد.

پارتیشن شیشه ای طرح دار 

پارتیش شیشه ای طرح دار

اگر می خواهید پارتیشن های دفتر کارتان نور را از خود عبور دهند ولی کمی هم خصوصی تر باشند و حریم شخصی کارمدان را حفظ کنند، پارتیشن شیشه ای طرح دار را به شما پیشنهاد می کنیم. طرح شیشه را می توانید به سلیقه ی خود و با مشورت کارشناسان طراحی داخای انتخاب کنید. از خطوط مورب و ممتد گرفته تا طرح لوگوی شرکت و ... می توانید روی شیشه های پارتیشن اداری مدرن خود، سفارش دهید. 

پارتیشن شیشه ای رنگی

استفاده از شیشه ی رنگی می تواند پارتیشن شیشه ای را جذاب تر کند. به شرط این که رنگ یا رنگ ها را هوشمدانه و متناسب با دکوراسیون دخلی دفتر کار خود انتخاب نمایید. 

پارتیشن شیشه ای اداری

امروزه پارتیشن شیشه ای یکی از پراستفاده ترین تجهیزات حتی در دکوراسیون خانه‌ها نیز می‌باشد. این محصول به سرعت به محبوب ترین وسیله اداری در اکثر ادارات به خصوص ادارات با سبک مدرن تبدیل شد. اکثر کارکنان هنگامی که به دفتر کار خود می‌رسند، انتظار دارند که به فضای پر نوری وارد شوند تا کار خود را با انرژی انجام دهند.

پارتیشن شیشه ای اداری

پنل‌های شیشه ای با قاب آلومینیومی می‌توانند به عنوان جداکننده‌های اداری استفاده شوند. امروزه پارتیشن شیشه ای در طراحی اداری مدرن محبوبیت خاصی پیدا کرده است و در اتاق‌های اداری، اتاق‌های کنفرانس و ورودی‌ها استفاده می‌شود. با این حال، این دیوارهای شیشه ای راه خود را به دکوراسیون خانه نیز باز کرده اند، و با عنوان پارتیشن شیشه ای منزل در آپارتمان‌های کوچک و فضاهای زندگی مدرن که قابل استفاده به عنوان دیوارهای اتاق نشیمن، دیوارهای اصلی حمام و دیوارهای جداسازی محیط داخلی است.

طی نظرسنجی که از کارمندان شرکت‌های مختلف شده است، مشخص شده که اغلب آنان دوست ندارند در فضای تاریک یا کم نور کار کنند. فواید نور طبیعی در فضاهای اداری بسیار است. یکی از راهکارهای بهره بردن از نور طبیعی استفاده از پارتیشن شیشه‌ای اداری است. با طراحی دفاتر مطبوع با نور خورشید و منظره‎ای از فضای باز، محیطی آرام و دلنشین برای کارمندان خود فراهم می‌کنید که باعث سلامتی و همچنین بهره وری بیشتر در کار آن‌ها می‌شود.

پارتیشن شیشه ای آلومینیومی

پارتیشن شیشه ای آلومینیومی

یکی از اجزاء پارتیشن شیشه ای تک جئاره و دو جداره، که هر بیننده ای را جذب خود می کند، استراکچر آلومینیومی آن است. پروفیل آلومینیومی، شیشه یا چوب را در برگرفته و پارتیشن را شکل می دهند. خرید پارتیشن شیشه ای آلومینیومی مزایای زیادی دارد که بخشی از آن به شیشه و بخشی دیگر به فریم های آلومینیومی آن مربوط است. 

آلومینیوم سبک و ارزان است و قیمت پارتیشن آلومینیومی از نمونه ی این محصول با فلزات دیگر که همین مقدار استحکام و زیبایی را داشته باشد، بسیار گران می شود. 

یکی از نکات مهمی که در مورد پارتیشن شیشه ای آلومینیومی وجود دارد، هماهنگی زیاد شیشه با آلومینیوم آنادایز شده به رنگ های نقره ای، سفید، شامپاینی و مشکی است که از هر جهت آن را شیک و مدرن می سازد. خرید پارتیشن شیشه ای اداری یا خانگی با فریم های آلومینیومی، خیال شما را از بابت امنیت پارتیشن آسوده می کند. همچنین پارتیشن آلومینیومی دست شما را برای سفارش طرح های ظرف و دیدنی در دفتر کار و منزلتان باز می گذارد. 

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری با توجه به شکل و طراحی پارتیشن متفاوت است؛ مثلا قیمت پارتیشن چوبی اداری و یا قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک با پارتیشن ثابت متفاوت است.

پارتیشن دو جداره و تک جداره ایستا با بهترین متریال تولید می شود . هیچ تفاوتی در کیفیت ساخت با یکدیگر ندارند. ولی قیمت پارتیشن دو جداره، به دلیل متریال بیشتر و تولید و نصب پیچیده تر، از قیمت پارتیشن تک جداره بیشتر است. بنابراین در صورتی که شرایط محیطی لازم برای خرید پارتیشن تک جداره را دارید، ما خرید آن را به عنوان پارتیشن اداری ارزان، توصیه می کنیم.

تلاش همواره تیم ایستا از گذشته تا به کنون در ثابت نگه داشتن قیمت های محصولات بوده است. برای دریافت دقیق قیمت‌ها حتما با شماره‌های 88701330_021 و 88701347_021 تماس بگیرید.

مزایای پارتیشن شیشه‌ ای

مزیت‌های پارتیشن‌های شیشه‌ ای بسیار است. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن شیشه ای اداری

  • تاثیر بر سلامتی با استفاده از نور طبیعی

همانطور که کاملا مشخص است ماده اصلی در پارتیشن شیشه‌ای، شیشه است. یکی از مزیت‌های اصلی شیشه عبور نور از آن و پخش کردن نور است. یک مطالعه در سال 2017 که توسط بنیاد ملی خواب در ژورنال Sleep Health منتشر شد، نشان داد که کارمندانی که در در معرض نور طبیعی قرار دارند، در مقایسه با کسانی که در معرض هیچ نور طبیعی نیستند، خواب با کیفیت و بهتری دارند. زیرا نور طبیعی به تنظیم ریتم شبانه روزی طبیعی بدن (برنامه خواب و بیداری) کمک می‌کند.

در نتیجه خواب بهتر منجر به بهره وری و رضایت بیشتر کارمندان می‌شود. مقاله ای که در فصلنامه سلامت رند منتشر شده است، نشان می‌دهد کارکنانی که استراحت زیادی دارند، نسبت به همسالان خود که کمتر از شش ساعت در شب می‌خوابند، موفقیت بیشتری کسب می‌کنند. علاوه بر اینها، از سایر مزایای نور طبیعی در محل کار می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کاهش خستگی چشم کاهش
  • کاهش سردرد
  • بهبود خلق و خو
  • خواب آلودگی کمتر
  • اشتباهات کمتر
  • کاهش سر و صدا

بسیاری از مشاغل برای تشویق همکاری و برقراری ارتباط بین کارمندان، از طراحی دفتر به صورت باز open office استقبال کرده‌اند. در این دفاتر در سطح وسیعی میزهای کار قرار می‌گیرند و هیچ دیواری وجود ندارند. open office از جنبه‌های زیادی مفید است اما یکی از معایب آن ایجاد سر و صداست. سر و صدای زیاد باعث حواس پرتی می‌شود و تمرکز کارکنان را هنگامی که نیاز به دقت بر روی جزئیات ریز و درشت دارند را دشوار می‌کند.

به همین دلیل در اینجا استفاده از پارتیشن شیشه‌ای پیشنهاد می‌شود. پارتیشن‌های شیشه‌ای ضمن امکان دید وسیع می‌توانند تا حد بسیار قابل توجهی سر و صدا را کاهش دهند. ویژگی مهم این پارتیشن حفظ ظاهر و کانسپت دفتر در این سبک دکوراسیون می‌باشد.

  • صرفه جویی در انرژی با پارتیشن شیشه ای

 پارتیشن‌های شیشه‌ای باعث کاهش قبض برق شما می‌شود. دلیل آن نیز واضح است؛ برخلاف پارتیشن‌های چوبی و آلومینیومی که مات هستند و مانع عبور نور از یک اتاق به اتاق دیگر می‌شوند، شیشه ماده‌ای عالی است که نور را به طور مساوی در سراسر دفتر توزیع می‌کند. حتی اگر یک منبع نور واحد داشته باشید، باز هم می‌توانید با پارتیشن‌های شیشه ای نور بیشتری را به داخل محیط بیاورید. می‌توانید از نور طبیعی خورشید در دفتر خود استفاده کنید. این امر نه تنها به صرفه جویی در انرژی کمک می‌کند، بلکه نور طبیعی نیز برای سلامت کارمندان مفید است. هنگامی که نور طبیعی که از پنجره‌ها وارد می‌شود می‌تواند آزادانه از طریق پارتیشن شیشه ای شفاف جریان پیدا کند؛ بنابراین، وسایل نور کمتری مورد نیاز است.

پارتیشن اداری شفاف باعث افزایش شفافیت، ارتباط با همکاران و ارتباط با مشتریان می‌شود. اما اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید. پاسخ شما ساده است می‌توانید به راحتی پارتیشن شیشه ای مات سفارش دهید یا از کرکره بین شیشه‌های دوجداره استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای طرح دار هم می تواند حریم خصوصی بیشتری برای افراد ایجاد نماید. نصب پارتیشن‌ شیشه‌ای مات به همراه درب مناسب در اتاق‌های کنفرانس، اتاق جلسات اجرایی یا هر فضای مهم برای حفظ محیط کار خصوصی و صرفه جویی در مصرف همزمان بسیار ایده آل است.

شیشه ماده‌ای است که به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه است. نصب و پایین آوردن آن نیز بسیار آسان است. با استفاده از شیشه بطور قابل توجهی در هزینه‌های دفتر خود صرفه جویی خواهید کرد.

  • ایجاد حس مثبت با پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت open officeها این است که روسای این شرکت‌ها اعتقاد داشتند که کارکنان احساس می‌کنند عضوی بیشتر از یک تیم هستند و در نتیجه اگر همه کارکنان یکدیگر را ببینند، بهره وری بیشتری دارند. شیشه در حالی که فضای شخصی هرکس را در اختیارش قرار می‌دهد، به همان اثر open office نیز دست می‌یابد. از آنجایی که در دفاتری که از پارتیشن شیشه ای استفاده کرده‌اند دید نامحدودی به اکثر مکان‎های شرکت وجود دارد باعث ایجاد حس مثبت همکاری بین کارکنان می‌شود و در نتیجه فضای کار را بهتر و تحمل پذیرتر خواهد کرد.

پارتیشن شیشه ای اداری            خرید پارتیشن شیشه ای تک جداره

  • مقرون به صرفه بودن پارتیشن شیشه ای

نسب به سایر پارتیشن‌های اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ ای مقرون به صرفه‌تر هستند. اگرچه دیوارهای آجری دائمی با توجه به آجر و سیمان نسبتاً ارزان ترند، اما نصب آنها نیاز به نیروی متخصص و زمان قابل توجهی برای ساخت دارد. از طرف دیگر برداشتن و یا حتی گذاشتن این نوع دیوارهای دائمی نیاز به اجازه از صاحب ملک دارد، چونکه می‌توانند به بنا آسیب برسانند. برداشتن آنها نیز دردسرهای زیادی برای کل مجموعه خواهد داشت. اما پارتیشن‌های شیشه‌ای برای نصب به مهارت زیادی احتیاج ندارند و اگر به تیم متخصص سپرده شود در کمترین زمان بدون ایجاد مزاحمت برای کسب و کار شما نصب می‌شوند.

  • زیبا سازی محل کار با پارتیشن شیشه ای

 تقسیم کننده‌های شیشه ای گزینه ای زیبا و کاربردی برای باز و مدرن سازی فضای شما هستند. احساس پیشرفته و مدرنی که پارتیشن شیشه ای به دکوراسیون داخلی می‌بخشد جذاب است. با خرید پارتیشن شیشه ای، پیام درست و قابل اعتماد بودن را به مشتری‌های خود ارسال می‌کنید و این می‌تواند به کسب و کار شما در یک بازار رقابتی کمک کند. پارتیشن شیشه ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای فریم لس باعث ایجاد کلاس کاری بالایی در محیط دفتر شما می‌شود.

دیوارها و پارتیشن‌های شیشه ای در طراحی داخلی دفتر کار، شکلی بسیار زیبا به محیط کار شما می‌بخشند. تنوع بسیاری که برای طراحی این پارتیشن‌ها وجود دارد باعث انتخاب راحت و مناسب برای دفتر کار شما می‌شود. به عنوان مثال، پارتیشن‌های شیشه مات در دفتر با توجه به شفافیت، قابل تنظیم هستند. همچنین می‌توانید طرح‌های سفارشی مانند آرم، آثار هنری روی آنان سفارش دهید. و این تنها بخش کوچکی از راه‌هایی است که دفتر کار شما را با آن می‌توان زیبا نشان داد. شما با توجه به نوع دفتر خود می‌توانید رنگ پروفیل، طرح شیشه و مدل‌های متنوعی برای بین شیشه‌های دوجداره استفاده کنید. برخی به دنبال پارتیشن شیشه ای دست دوم برای محیط اداری خود هستند، به این نکته توجه فرمایید که هر پارتیشن با توجه به یک محیط خاص طراحی می‌شوند و بسیاری از پارتیشن ها بعد از باز شدن دیگر قادر به استفاده مجدد نیستند.(البته پارتیشن‌های ایستا از این قاعده مستثنی هستند.)

  • نصب آسان پارتیشن شیشه

اگر می‌خواهید یک فضای اداری پویا ایجاد کنید که نیازهای مختلف کارکنان را برآورده کند، خرید پارتیشن شیشه ‌ای بهترین انتخاب است. این پارتیشن‌های آلومینیومی وزن کمی دارند و گزینه‌های بسیاری را برای سفارش در اختیار شما قرار می‌دهند. نصب پارتیشن شیشه ای بسیار ساده است و زمان بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید پارتیشن‌ شیشه‌ای را در هر کجا که که مایل باشید نصب کنید. هر زمان لازم دانستید، بدون صرف وقت و تلاش زیاد از متخصصان بخواهید این دیوارهای شیشه‌ای را بردارند. همچنین، پارتیشن شیشه‌ای بسیار نازک تر از دیوارهای آجری است و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

پارتیشن‌ شیشه ای اداری فضای کمتری را نسبت به سازه‌های سنتی می‌گیرد. تمامی پارتیشن‌های ایستا حتی پارتیشن‌های شیشه ای به سادگی جابجا یا برداشته می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای

روند داخلی دفتر به سرعت در حال تغییر است. گاهی اوقات ممکن است فرد جدیدی به تیم‌تان اضافه شود یا قصد داشته باشید کار خود را گسترش دهید پارتیشن شیشه‌ای بهترین انتخاب برای ایجاد بخش جدید در دفتر است. به یاد داشته باشید که پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند نقش مهمی در سفارشی سازی فضای داخلی دفتر شما داشته باشد.

شما با استفاده از این پارتیشن هر زمانی که نیاز به تغییر در دکوراسیون خود احساس کنید به راحتی می‌توانید آن را جا به جا کنید. اختلاف قیمت ایجاد دیوار آجری یا بتنی با پارتیشن زیاد نیست اما باید این را در نظر داشته باشید که پارتیشن‌ها قابلیت جا به جایی دارند و اگر قصد تغییر دکوراسیون یا عوض کردن محل کارتان را داشتید می‌توانید به راحتی پارتیشن را با خود ببرید. با استفاده از این روش شما می‌توانید طرح‌های جدیدی را در دفتر خود امتحان و پیاده کنید.

  • افزایش بهره وری و روحیه کارکنان

 یک محیط کار جذاب می‌تواند روحیه کارمندان را بهتر کند و استرس و اضطراب آنان را کاهش دهد. کارمندان در محیطی با استرس کمتر کارایی خود را بیشتر نشان می‌دهند. به علاوه، آنها از شغل خود رضایت بیشتری خواهند داشت و به سازمان متعهدتر خواهند بود. همه اینها زمینه را برای افزایش بهره وری و حفظ کارکنان فراهم می‌کند.

  • حفظ حریم خصوصی با پارتیشن شیشه ای

 شاید این طور به نظر برسد که حریم خصوصی در این سبک پارتیشن کمتر حفظ می‌شود اما همیشه این طور نیست. اگر حفظ حریم خصوصی کارکنانتان برای شما مهم است چند راهکار پیش روی شماست. اول اینکه می‌توانید از تقسیم کننده‌های ترکیبی استفاده کنید. یعنی از ترکیب پارتیشن شیشه ای و ام دی اف استفاده کنید. یکی دیگر از راهکارهای شما استفاده از سندبلاست روی شیشه است. پارتیشن شیشه ای سند بلاست به شما این امکان را می‌دهد تا شما بتوانید روی شیشه‌ی پارتیشن هر جا که نیاز داشتید با استفاده از چیزی همانند برچسب محو کننده، دید را محدود کنید.

  • سازگاری با محیط زیست

 پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانند چندین بار بازیافت شوند. همچنین، در فرآیند نصب و حذف هیچگونه مواد شیمیایی مضر، سموم یا وسایل اضافی در محیط پخش نمی‌کنند. از طرف دیگر، جابجایی یک دیوار دائمی زمان، هزینه زیادی را صرف می‌کند و همچنین مقدار زیادی آلاینده و آوار را در محیط پخش می‌کند. تنها چیزی که برای بازیافت شیشه لازم است این است که دوباره آن را گرم کنید و مطابق نیاز خود آن را شکل دهید. بسیاری از دیوارهای اداری شیشه ای برای ایجاد یک دیوار جدید یا سایر مصنوعات شیشه‌ای مانند بطری‌ها ، شیشه‌ها ، آثار هنری و غیره بازیافت می‌شوند.

تولید کننده پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای از صفحه‌های کوچک برای ایجاد کردن حریم خصوصی تا سیستم‌های دیواری گسترده را شامل می‌شود. آن‌ها می‌توانند از انواع مختلف شیشه ساخته شوند و می‌توانند دارای قاب یا بدون فریم باشند. علاوه بر این، اندازه و پیکربندی پنل‌های شیشه ای را می‌توان برای تناسب با بسیاری از طرح‌های طراحی سفارشی کرد. اجرای پارتیشن شیشه ای باید حتما توسط متخصصان در این صنعت صورت بگیرد تا ماندگاری لازم را داشته باشد.

شرکت ایستا برترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای با دارا بودن کارخانه ای مجهز در این عرصه آماده ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان از سالیان دور بوده است.

اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای برای محیط اداری خود را دارید بهتری است از یک متخصص در این زمینه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و با توجه به نیاز محیط خود خرید و سفارش خود را انجام دهید برای مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02188701330 تماس بگیرید.

 

پنل‌های شیشه ای راه حل‌های ساده ای را برای بسیاری از معضلات طراحی داخلی ارائه می‌دهند.

  • چگونه می‌توانم بدون ساختن اتاق‌های اداری کلاستروفوبیک، به کارمندان فضاهای کاری جداگانه بدهم؟

از پارتیشن شیشه ای شفاف برای ایجاد جدا سازی اداری مدرن استفاده کنید.

  • چگونه می‌توانم یک لابی جداگانه برای مشتریان بدون از دست دادن نور طبیعی ایجاد کنم؟

چندین پنل شیشه ای نصب کنید تا لابی را مشخص کنید، اما از شیشه شفاف استفاده کنید تا نور طبیعی همچنان بتواند بقیه دفتر شما را روشن کند.

  • در حالی که شیشه سکوریت رایج ترین انتخاب برای پنل دیوار شیشه ای است، در صورت نگرانی در مورد دوام یا ایمنی، گزینه‌های دیگری نیز در دسترس هستند. این‌ها شامل شیشه‌های لمینت و همچنین پلکسی گلاس، نوعی ورقه اکریلیک است که ظاهری شبیه به شیشه را ارائه می‌دهد. همچنین بادوام است و در صورت شکسته شدن، تکه‌های تیز ایجاد نمی کند. از طرف دیگر، اکریلیک رنگی مات نیز می‌تواند برای ایجاد پارتیشن هایی با ارائه حریم خصوصی استفاده شود.

ایجاد اتاق با پارتیشن شیشه ای

ایجاد اتاق شیشه‌ای به شما این امکان را می‌دهند که فراتر از اتاقک‌های کوچک دلگیر بروید و از پارتیشن شیشه‌ای بزرگ‌تر برای ایجاد یک فضای اداری مدرن یا ایجاد یک ورودی دلباز و روشن استفاده کنید.

پارتیشن شیشه و چوب پارتیشن شیشه‌ای به ساختمان اداری حسی به روز می‌دهند و حتی می‌توانند بهره‌وری و روحیه را افزایش دهند. پارتیشن شیشه‌ای را می‌توان در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای مشخص کردن مناطق مختلف استفاده کرد. به همین ترتیب، پارتیشن شیشه ای را می‌توان درداخل خانه‌ها نیز مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال، یک پارتیشن به عنوان جدا کننده اتاق را می‌توان برای تقسیم بندی یک اتاق ناهار خوری و آشپزخانه استفاده کرد و در عین حال ظاهر و احساس دلباز بودن فضا را حفظ کرد. همچنین، ممکن است یک دیوار جداکننده شیشه ای تنها چیزی باشد که برای جدا کردن حمام از بقیه مجموعه سرویس بهداشتی، لازم است.

بهترین پارتیشن شیشه ای اداری

اگر هنوز برای پارتیشن بندی دفتر کار خود، برند معتبری را انتخاب نکرده اید، بد نیست به نمونه کارها و تصاویر نمونه های اجراشده ی پارتیشن اداری ایستا، نگاهی بیندازید. شرکت ایستا با بیش از سی سال تجربه در تولید، نصب و اجرای میز و مبلمان اداری و پارتیشن اداری، بهترین پارتیشن شیشه ای اداری را به بازار عرضه کند. یکی از مهم ترین دلایلی که پارتیشن شیشه ای ایستا را به بهترین پارتیشن شیشه ای تهران و کشور، تبدیل کرده است، قابلیت حذف، اضاقه و تغییر در پنل های دیوار جداکننده است. 

شما با استفاده از این قابلیت می توانید پارتیشن اداریی که در دفتر کار قبلی خود اجرا کرده اید را به دفتر کار جدید ببرید و با طراحی پارتیشن بندی جدید، مجددا اجرا کنید. 

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه‌ای امری کاملا تخصصی است که هر فردی نمی‌تواند آن را انجام دهد. اگر به دنبال نصاب پارتیشن شیشه ای هستید بهتر است که از شرکتی که پارتیشن را خریداری کرده‌اید، درخواست کنید.

در انتها،

اکنون شما می‌دانید که دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای چیست و برخی از شکل‌های مختلف آن می‌تواند به سود کسب و کار یا سازمان شما باشد. فقط شما هستید که می‌توانید تعیین کنید که آیا پارتیشن‌های شیشه ای مناسب نیازهای سازمان شما است یا خیر.

پارتیشن‌ شیشه ای شیک، اقتصادی، کاربردی و کارآمد هستند. آن‌ها می‌توانند فضای شما را از نظر فیزیکی تقسیم کنند، در حالی که کاملا مانع دید نمی‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها فضایی مدرن و جذاب را فراهم می‌آورند که دفتر را به محیط کار راحت تری برای کارمندان تبدیل می‌کند.

به طور خلاصه، شما می‌توانید برای جایگذاری پارتیشن در محل کار خود برنامه ریزی کنید. اگر برای خرید تجهیزات اداری یا انتخاب پارتیشن هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. شما می‌توانید عکس فضای خود را برای ما ارسال کنید طراحان ما بعد از بررسی نتیجه را برای شما ارسال خواهند کرد.

اگر شما نیاز به کمک برای انتخاب پارتیشن  ایده آل خود دارید و یا اگر می‌خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 02188701330 تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید