میز کار گروهی (ورک استیشن)

انتشار : 1402/05/25
بروزرسانی : 1402/12/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

در سال های اخیر و با افزایش هزینه های تهیه و تجهیز واحد اداری سازمانی، در بسیاری از کشورها شرایطی برای استفاده از میز کار گروهی (ورک استیشن) به وجود آمد. در این مقاله با بررسی ویژگی های میز کار گروهی و نقش آن در دکوراسیون فضای اداری، به دلایل رویکرد سازمان ها، ادارات و شرکت ها به این مدل از میز اداری خواهیم پرداخت. 

میز کار گروهی (ورک استیشن) چیست؟

میز کار گروهی میزی است که برای استفاده ی دو یا چند نفر طراحی و تولید می شود. شما می توانید با خرید میز کار گروهی (ورک استیشن) دو یا چند نفر را بر سر یک میز بنشانید و با نصب جداکننده یا دیوایدر بر روی میز، از کارکنانتان بخواهید به شکل جداگانه با سیستم کامپیوتر، لبتاپ یا هر ابزار کار دیگر، به فعالیت خود بپردازند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به تمرکز صد در صدی در کار نیاز دارند و با کوچک ترین سروصدا یا حرکت، حواسشان پرت می شود، احتمالا این نوع میز اداری برایتان مناسب نیست. ولی بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید که کار بر سر یک میز کار گروهی (ورک استیشن) مزیای زیادی هم دارد. 

ویژگی های میز کار گروهی مدرن

میز کار گروهی ایستا انواع مختلفی دارد. میز کار گروهی دو نفره و میز کار گروهی چهار نفره دو دسته ی کلی این محصولات هستند. 

درصورتی که به طراحی مدرن اداری علاقه دارید و می خواهید از فضای خود به درستی استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید میز کار گروهی (ورک استیشن) است. در ساخت میز کارگروهی مدرن ایستا از ام دی اف و فلز استفاده شده است. دیوایدر روی میز کار گروهی که نقش جداکننده را دارد از جنس ام دی اف یا شیشه می تواند باشد. 

شما می توانید میز کار گروهی کشودار سفارش دهید تا هر کاربر فضای ذخیره سازی کافی در اختیار داشته باشد. قیمت میز کار گروهی به مواد استفاده شده و ابعاد آن بستگی دارد. اگر می خواهید میز کار گروهی ارزان بخرید، میز کار گروهی IW700 میز کار گروهی دونفره بدون کشو و جای کیس کامپیوتر است. 

میز کار گروهی باکیفیت ایستا در رنگ های سفید، بلوطی، طوسی، گردویی، مشکی و بسیاری رنگ های دیگر تولید می شود. 

میز کار گروهی

مزایای میز کار گروهی 

امروزه طراحی داخلی اداری به سمت به حداقل رساندن زوائد و استفاده ی حداکثری از فضا، متمایل است. بنابراین اگر در دفتر کار مدرن خود، به دنبال یک طراحی اداری مدرن و شیک هستید، باید تا حد امکان از فضای کار خود به بهترین شکل ممکن بهره برداری نمایید. 

میزهای کار مشترک یا میز گروهی، به شما این امکان را می دهد تا ایستگاه های کاری یا ورک استیشن های مفید و کاربردی بسازید. در این جا به برخی از مزایای خرید میز کار گروهی می پردازیم:

هزینه کمتر

تهیه و تجهیز فضای اداری هزینه زیادی دارد. اگر شما هم در هنگام خرید یا اجاره محل شرکت خود، مجبور شده اید به دلیل هزینه ی کمتر، فضای کوچک تری را انتخاب نمایید، احتمالا اهمیت طراحی دکوراسیون اداری را بهتر درک می کنید. به خصوص اگر تعداد پرسنل و کارکنانتان به نسبت فضایی که در اختیار دارید زیاد باشد. میز کار گروهی ایستا به دو دلیل، امکان صرفه جویی در هزینه ها را به شما می دهد. 

  • اول این که قیمت میز کارگروهی دونفره یا چهار نفره به نسبت همین تعداد افراد در یک میز اداری یک نفره، کم تر است.   
  • دوم این که فضایی که میز کارگروهی اشغال می کند به نسبت همان تعداد میز یک نفره اداری، کم تر است. در نتیجه در فضای اداری ارزشمند شما صرفه جویی می شود. شما می توانید با کمک کارشناسان طراحی چیدمان ایستا، از فضاهای آزاد برای قرار دادن فایل اداری، کمد اداری، کردنزا یا هر مبلمان اداری دیگر استفاده کنید. یا آن را خالی بگذارید و اجازه دهید تا فضای اداری شما بزرگ تر به نظر آید. 

خرید میز گروهی

تعامل بیشتر 

در فضای کار سنتی و قدیمی هر کدام از پرسنل برای خودش یک اتاق کار داشت! محدودیت های مالی و فضایی این توفیق اجباری را به دنبال داشت که کارکنان یا در اتاق های مشترک با جداکننده هایی مانند پارتیشن اداری و یا بر سر میز مشترک یا همان میز کار گروهی در کنار یکدیگر به فعالیت بپردازند. ممکن است شما درباره ی افزایش یا کاهش بهره وری پرسنل در این روش، تجربیاتی داشته و جزو موافقین یا مخالفین آن باشید. ولی در هر حال بهتر است با آگاهی از امکانات موجود، در صورت قرار گیری در شرایط این نوع فعالیت، از بهترین روش ها و محصولات استفاده کنید.

طراحی متنوع 

بهتر است در هنگام خرید میز اداری، چیدمان مبلمان اداری فضای کار خود را در نظر داشته باشید. میز کار گروهی دو نفره و میز کار گروهی چهار نفره که در شرکت ایستا تولید می شوند، با وجود داشتن ابعاد کوچک تر و اشغال فضای کمتر، به دلیل طراحی جذاب و تنوع رنگ هایی که می توان در تولید آن ها به کار برد، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. 

صرفه جویی در مواد اولیه

یکی از دلایل کمتر بودن قیمت میز کار گروهی، استفاده از مواد و متریال کمتر است. در ساخت میز کار گروهی ایستا، برخی از از قسمت ها مثل پایه ها، یراق آلات و ... حذف و در مصرف آن ها صرفه جویی می شود.

طراحی اداری میز کار گروهی

نقش میز کار گروهی در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

در صورتی که می خواهید دکوراسیون داخلی یک دفتر کار را طراحی کنید، باید از تعداد پرسنل و اندازه ی فضا مطمئن باشید. چه بخواهید برای هر یک از کارمندان یک میز کار اداری در نظر بگیرید، و چه به سراغ میز کار اداری مشترک یا همان میز کار گروهی بروید، باید شرایط محیطی مثل نور طبیعی، تهویه، دسترسی به نقاط مشترک و .... را در نظر بگیرید. فضاهای ورود و خروج به ایستگاه کاری، و فضای لازم برای دسترسی به کشوی میز اداری و فایل اداری، به شما در تخمین صحیح فضای مورد نیاز در مبلمان کمک می کند. 

برای آشنایی بیشتر با محصولات مبلمان اداری ایستا با ما تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید