خرید فایل اداری و کتابخانه

انتشار : 1402/08/04
بروزرسانی : 1402/11/30
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

چه مالک یک کسب و کار کوچک باشید و چه مدیر یک شرکت بزرگ، برای تجهیز دفتر کار خود به مبلمان اداری شیک و باکیفیت نیاز دارید. با خرید فایل اداری و کتابخانه به تعداد و اندازه ی مناسب، شرکت خود را از نظر فضای ذخیره سازی به خوبی تجهیز کنید. با توجه به حجم بالای اسناد و اطلاعات در تجارت پرسرعت امروز، طراحی و تجهیز سسیستم کمد بایگانی اداری در طرح ها و مدل های مختلف، می تواند باعث افزایش کارایی و بهره وری کسب و کار شما شود. 

قطعا در هنگام خرید تجهیزات ذخیره سازی، باید قیمت فایل اداری و کتابخانه را مورد توجه  قرار دهید. ما به دنبال ارائه ی پیشنهاداتی به شما هستیم که خرید فایل اداری و کتابخانه، برایتان مقرون به صرفه باشد. بنابراین علاوه بر قیمت، کیفیت و زیبایی این محصولات مبلمان اداری را هم در نظر داریم. 

انواع فایل اداری و کتابخانه اداری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دفتر کاری رفته اید و تحت تاثیر دکوراسیون اداری آن جا قرار گرفته اید. بخش عمده ای از نظم و ترتیب هر فضایی به مقدار فضای ذخیره سازیی است که در آن به کار رفته است. زونکن ها، پوشه ها، پرونده ها، دسته های کاغذ و دیگر شکل های اسناد و مدارک، می تواند در صورت ذخیره سازی نادرست یا ناقص، فضا را شلوغ و درهم و برهم نشان دهد. 

در این جا به انواع فایل بایگانی و قفسه و کتابخانه اداری می پردازیم:

• کابینت فایل اداری

یکی از متداول ترین انواع ذخیره سازی اداری، فایل کشودار است که اصطلاحا سیستم فایلینگ بایگانی را ایجاد می کند. معمولا در فایل اداری بایگانی، اسناد کاغذی ذخیره سازی می شود. البته فایل اداری کشودار با کشویی که در میز اداری تعبیه می شود، متفاوت است. ولی می تواند به شکلی طراحی شود که در بدنه ی یک میز اداری هم جای بگیرد. 

در گذشته بیشتر فایل فلزی ساخته و در ادارات و شرکت ها به کار گرفته می شد. ولی امروزه فایل اداری ام دی اف، کاربرد و محبوبیت و با سایر تجهیزات مبلمان اداری هماهنگی بیشتری دارد. قیمت فایل اداری ایستا بسیار مناسب و به صرفه است و می توانید از آن تقریبا در همه جای دفتر کارتان استفاده کنید. 

در اینجا دو نمونه از محصولات فایل اداری را می توانید ببینید. فایل سه کشو ام دی اف IF300 و فایل چهار کشو ام دی اف IF400 دو نمونه از محصولان فایل اداری شرکت ایستا هستند. 

• کمد اداری، قفسه اداری، کتابخانه

یکی از مهم ترین مزایای خرید فایل اداری و کتابخانه، نگهداری از اسناد و مدارک ارزشمند در درازمدت است. اگر کمد بایگانی اداری در داشته باشید، می تواند ایمنی و نگهداری بهتری را برایتان فراهم کند. 

اغلب طراحان مبلمان اداری، کمد اداری و کتابخانه اداری را به صورت قفسه هایی عمودی و یا تلفیقی از قفسه و کشو طراحی می کنند. معمولا زونکن اداری که یکی از پرمصرف ترین لوازم برای بایگانی اسناد و مدارک است را در قفسه های بایگانی نگهداری می کنند. قفسه بندی شیک و مدرن در طراحی دکوراسیون اداری داخلی اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر بصری دلپذیری را ایجاد کند. 

یکی از کاربردی ترین چیدمان هایی که برای قفسه و کمد اداری وجود دارد، استفاده از قفسه و کمد اداری به عنوان جداکننده یا دیوایدر(divider) در دفتر کار است. در این روش، کمد و قفسه علاوه بر انجام وظیفه ی اصلی خود که ذخیره سازی است، به طراح برای تقسیم بندی و جداسازی فضای کار نیز کمک می کند. اگر بخش هایی از قفسه اداری باز باشد، امکان عبور نور از این فضاها هم وجود دارد. بنابراین بدون استفاده از پارتیشن اداری، امکان برنامه ریزی فضا به شکلی شیک و مدرن فراهم می شود. کمد ها در بسته هستند و ارتباط بین دو ایستگاه کاری را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می دهند. 

کمد اداری جداکننده

در گذشته از کمد اداری فلزی به عنوان کمد زونکن اداری استفاده می شد. اما رویکردی که به سمت مبلمان اداری شیک و مدرن صورت گرفت، باعث شد که از ام دی اف در ساخت کمد اداری و کتابخانه اداری استفاده شود. خرید فایل اداری و کتابخانه ام دی اف، بایگانی را به بخش مهمی از دکوراسیون دفتر کار تبدیل می کند.

شرکت طراحان چیدمان ایستا به لطف مواد اولیه ی مرغوب، طراحی و تولید دقیق و باکیفیت و پالت رنگی متنوع و جذاب برای محصولات خود، با  بیش از سی سال تجربه، توانسته با تولید و فروش کمد اداری، فایل بایگانی و کتابخانه اداری، جایگاه ممتازی در صنعت مبلمان اداری کشور کسب کند. 

• کردنزای مدیریتی یا کمد مدیریتی

در مجموعه محصولات مدیریتی شرکت ایستا، علاوه بر میز مدیریت اداری و میز کنفرانس، کمد مدیریتی یا کردنزا وجود دارد. کردنزا یک کمد افقی بزرگ با پایه های کوتاه است. در یک کردنزا، درب هایی بر روی کشو، قفسه و کابینت قرار دارد که که می تواند اشیاء مختلفی را در اتاق مدیریت، ذخیره سازی کند. 

هماهنگی طرح و رنگ محصولات مبلمان اداری مختلف در اتاق مدیریت، این فضا را خاص و در ذهن مشتری و مهمان به یاد ماندنی می کند. 

یکی دیگر از مزایای خرید فایل اداری و کتابخانه مرغوب در این است که می توانید از هر یک از آن ها در فضاهای مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید کردنزا را به اتاق غذاخوری یا لابی یا اتاق جلسات ببرید و از فضای در خور توجه ذخیره سازی آن استفاده کنید. 

کردنزا مدیریتی

چرا هر دفتری به کمد اداری بایگانی نیاز دارد؟

در این جا به دلایل اصلی خرید فایل اداری و کتابخانه اشاره می کنیم:

  • افزایش سازماندهی

    کابینت بایگانی یا کمد زونکن اداری، امکان سازماندهی سیستماتیک اسناد را فراهم و پیدا کردن و دسترسی به موارد خاص در صورت نیاز را آسان تر می کند. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان و کاهش موارد مفقودی می شود. 
  • امنیت پیشرفته

    کمد و فایل اداری بایگانی، مکانی امن برای ذخیره اسناد حساس مانند سوابق کارمندان و اطلاعات مالی را فراهم می کنند. کشوی فایل ها و درب کمدهای اداری ایستا، قفل های باکیفیت و درجه یکی دارد و از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری می کند تا اطلاعات مهم، محرمانه بماند. 
  • بهینه سازی فضا

    بدیهی است که با خرید فایل اداری و کتابخانه بایگانی، فضای کمتری برای بایگانی اشغال می شود. فقط تصور کنید که انبوه کاغذها و جعبه های مقوایی پر از اطلاعات، می تواند چقدر فضا اشغال کند و جلوی عبور و مرور بی دردسر را بگیرد. در حالی که با نصب کمد اداری مناسب برای هر یک یا چند میز اداری، تفکیک فضا هم به خوبی انجام می شود.
  • مقرون به صرفه و اقتصادی بودن 

    یکی دیگر از دلایل خرید فایل اداری و کتابخانه و کمد اداری، توجیه اقتصادی و مقرون به صرفه بودن آن است. از این محصولات شیک و کاربردی می توانید تا سال ها استفاده کنید، بدون این که آسیب و استهلاک زیادی متحمل شده باشند. این سرمایه گذاری ارزشمند برای هر دفتر کاری ضروری است. 
  • ظاهر حرفه ای

    کمد بایگانی شیک و مدرن که طراحی دکوراسیون اداری را بهبود می بخشد، بخشی مهم از آن است. اصولا زمانی دفتر کارتان حرفه ای و قابل اعتماد به نظر می رسد، بدون این برای فضای ذخیره سازی آن به درستی برنامه ریزی و هزینه کرده باشید. خرید فایل اداری و کتابخانه، قفسه های بایگانی، کردنزا و کمد اداری، مزایای زیادی دارد که در این جا به چند مورد از آن ها اشاره شد. 

خرید فایل اداری و کتابخانه

هنگام خرید کمد اداری بایگانی به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

چند نکته ی کلیدی درباره ی خرید کمد اداری بایگانی وجود دارد که بهتر است قبل از خرید، آن ها را بدانید:

  • اندازه کمد و قفسه بایگانی اداری

    مقدار فضایی که برای کمد بایگانی یا کتابخانه اداری در اختیار دارید را در نظر بگیرید. سعی کنید کمد را با اندازه هایی انتخاب کنید که به راحتی در دفتر شما جا شود. همچنین لازم است از حجم اسناد، مدارک و اطلاعاتی که می خواهید ذخیره سازی کنید، تخمین صحیحی داشته باشید. 
  • جنس کمد و قفسه اداری

    همان طور که گفته شد، کمدهای بایگانی قدیمی عمدتا فلزی بودند. با وجود دوام بالای کمد اداری فلزی، این کمدها به تدریج جای خود را به کمد بایگانی و اداری چوبی دادند. امروزه کمد اداری شیک و مدرن از ام دی اف به تنهایی، یا ترکیبی از ام دی اف و شیشه ساخته می شود. اگر خرید کمد اداری ام دی اف همراه با خرید میز اداری ام دی اف باشد، دکوراسیون داخلی دفتر کارتان، هماهنگ تر و جذاب تر به نظر می رسد.  
  • قفل کمد و کشو

    اگر به ذخیره اسناد حساس و محرمانه نیاز دارید، حتما در هنگام خرید فایل اداری و کتابخانه، فایل یا کشوی قفل دار و یا قفل مرکزی دار سفارش دهید. در غیر این صورت می توانید برای کاهش قیمت فایل اداری، آن را بدون قفل سفارش دهید. برای برخی از محصولات میز مدیریت اداری ایستا، گاوصندوق طراحی شده که می توانید این آپشن را در میزهای مدیریت دیگر هم سفارش دهید.
  • تجهیزات کشو و فایل اداری 

    شما می توانید برای کشوهای فایل اداری از ریل آرام بند و یا ریل معمولی استفاده کنید. دستگیره های کشوها و درب های کمد اداری هم چند مدل دارند و قابل انتخاب هستند. شما می توانید فایل اداری چرخدار انتخاب کنبد تا جابجایی و حمل و نقل آن برایتان ساده تر باشد. شرکت ایستا از یراق آلات باکیفیت در محصولات مبلمان اداری استفاده می کند، که در دوام و زیبایی آن ها بسیار تاثیر دارد. 

حالا می توانید با در نظر گرفتن همه ی این عوامل، فایل اداری، کمد بایگانی و کتابخانه ی مورد نیاز دفتر کار خود را سفارش دهید. مدل ها و انواع مختلف محصولات و اطلاعات هریک، روی سایت ایستا موجود است. ولی اگر قبل از انتخاب نهایی به مشاوره ی کارشناسان ما نیاز داشتید، حتما تماس بگیرید تا بهترین محصول را با توجه به شرایط و بودجه به شما پیشنهاد دهند. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید