ویژگی‌های بهترین مبلمان اداری + معرفی بهترین برند مبلمان اداری

انتشار : 1400/04/08
بروزرسانی : 1403/01/18
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

مبلمان اداری بخش مهم و جدایی ناپذیر در هر اداره‌ای است. همه ما آگاه هستیم که بخش زیادی از زندگی ما در دفتر کار و فضاهای اداری سپری می‌شود. امروزه دیگر استفاده از تجهیزات اداری فرسوده و ناراحت کنار گذاشته شده و کارکنان نیاز به وسایل مناسبی برای کار کردن دارند. با توجه به این مسائل انتخاب بهترین برند مبلمان اداری برای آسایش کارمندان و در نهایت افزایش بهره‌وری آنان هنگام کار بسیار لازم و ضرروی است. در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی ویژگی یک مبلمان اداری خوب، بهترین برند حال حاضر در این صنعت را به شما معرفی کنیم تا انتها با ما باشید.

 

مبلمان و پارتیشن اداری در حال حاضر جز همیشگی در هر اداره‌ای هستند. مبلمان همانطور که قبلا نیز در بلاگ‌های گذشته به آن اشاره کردیم شامل انواع میز، فایل، کمد، کشو ها و صندلی است. همه این تجهیزات جز لازم در محیط‌های اداری هستند. اما برای اینکه بهترین برند مبلمان اداری را انتخاب کنیم باید با ویژگی‌های یک محصول اداری خوب آشنا باشیم. در ادامه مهمترین ویژگی‌های یک برند خوب مبلمان اداری را معرفی کردیم:

 

ویژگی‌های بهترین مبلمان اداری

 

  1. پروژه‌های انجام شده مبلمان اداری

قبل از اینکه برای خرید به شرکت مبلمان اداری مراجعه کنید حتما در سایت آن شرکت به قسمت پروژه‌های انجام شده سری بزنید. مهم تر از تعداد پروژه‌ها کیفیت کارهای نهایی است. بسیاری از شرکت‌های درجه دو و سه در این قسمت از عکس‌های صنعتی و غیر واقعی یا از عکس‌هایی که متعلق به خودشان نیست استفاده می‌کنند. تشخیص اینکه عکس‌ها واقعی هستند یا کامپیوتری کار بسیار راحتی است.

همچنین برای اطمینان از اینکه کارهای شرکت مورد نظر کیفیت بالایی دارند یا خیر، می‌توانید از شرکت انتخابی بخواهید که آدرس چند شرکتی که مبلمان آن را تجهیز کرده‌اند را از آن‌ها بخواهید. اگر بهترین برند مبلمان اداری را انتخاب کرده باشید قطعا محصولات با کیفیتی را در این قسمت مشاهده خواهید کرد. 

 

  1. گارانتی ارائه دهنده

بهترین برند مبلمان اداری باید ارائه دهنده بهترین گارانتی نیز باشد. وقتی شرکتی محصول خود را ضمانت می‌کند نشان دهنده اعتماد آن شرکت به محصول و کیفیت کار خود است. معمولا شرکت‌های معتبر گارانتی یکساله محصولات خود را ارائه می‌دهند.

قبل از اینکه اقدام به خرید کنید از شرکت مبلمان مورد نظر در مورد گارانتی و اینکه چه مواردی را شامل می‌‍‌شود حتما سوال کنید.

بهترین برند مبلمان اداری

 

  1. خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش جز موارد اولیه برای انتخاب برند مبلمان اداری است که باید به آن توجه شود. دقت داشته باشید که بسیاری از مواد و  یراق آلات به کار رفته در تجهیزات اداری مختص آن شرکت خاص می‌باشد. بنابراین اگر محصول شما دچار مشکلی شود فقط شرکت ارائه دهنده آن محصول می‌تواند به شما کمک کند.

این امر هنگام خرید پارتیشن اداری بیشتر جلب توجه می‌کند. همانطور که می‌دانید پارتیشن‌ها خاصیت جا به جایی دارند، اما این جا به جایی کار هر کسی نیست. اگر شما قصد توسعه و یا تغییر محیط اداری خود را داشته باشید باید فکری به حال جا به جایی پارتیشن‌های خود کنید. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که قابلیت تغییر در محصولات خود را داشته باشند.

10 سال زمان زیادی برای ارائه خدمات پس از فروش است. تضمین اینکه شما بعد از گذشت ده سال باز بتوانید به شرکت مورد نظرتان مراجعه کنید و از آنان برای تعمیر و تجهیر محصول خریداری شده خود کمک بگیرید عالی است. خدمات پس از فروش از ایجاد هزینه‌های زیاد در دراز مدت برای شما جلوگیری می‌کند پس در انتخاب برند مبلمان اداری زمان و دقت لازم را بگذارید.

 

  1. سابقه و تجربه

برای اینکه بدانید باید از چه برندی مبلمان خود را بخرید به سابقه و تجربه نیز دقت داشته باشید. سابقه درخشان و انجام پروژه‎‌های بزرگ یک شرکت مبلمان اداری نشان دهنده کیفیت کار آنان است. تجربه در این صنعت بسیار مهم است و دلیل آن سرمایه‌ایی بودن کالای تولیدی است. شما نمی‌توانید هر سال مبلمان اداری خود را تعویض کنید. پس باید مبلمانی را بخرید که دارای کیفیت مطلوبی باشد و این امر فقط در سایه داشتن تجربه بالا امکان پذیر است.

 

  1. تولید کننده مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری باید تولید کننده باشد. نمی‌توان از شرکتی مبلمانی را تهیه کرد که خود تولیدکننده مبلمان اداری نباشد و انتظار محصول بسیار با کیفیتی داشت. وقتی شما اقدام به خرید از تولید کننده مبلمان اداری می‌کنید به طور مستقیم با آن‌ها سروکار خواهید داشت و در این صورت می‌توانید خواسته‌های خود را برآورده سازید.

یکی دیگر از مزیت‎‌های خرید بدون واسطه از تولید کننده‌های مبلمان اداری، قیمت نهایی به صرفه‌تر آنان است. وقتی که پای واسطه بین تولید کننده و خریدار حذف می‌شود جلوی از بسیاری از هزینه‌های غیرضروری نیز گرفته می‌شود.

 پارتیشن اداری

 6. کیفیت محصولات مبلمان اداری

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین برند مبلمان اداری، کیفیت محصولات آن است. استفاده از بهترین متریال موجود در بازار، می تواند استحکام و دوام آن ها را بالا ببرد. یک میز کار اداری، که از ام دی اف مرغوب و روکش مناسب و باکیفیت، تولید شده است، دفتر کار شما را شیک و مدرن نشان می دهد. 

در تولید پارتیشن آلومینیومی تک جداره و پارتیشن آلومینیومی دو جداره هم علاوه بر جنس آلومینیوم اسکلت، رنگی که بر روی آن به کار می رود و کیفیت آنادایز آن می تواند یک پارتیشن اداری شیک و مدرن را به دفتر کار شما هدیه کند.

 بنابراین وقتی صحبت از یک برند موفق مبلمان اداری می شود، می خواهیم بهترین میز اداری و بهترین پارتیشن اداری را داشته باشیم و کیفیت محصولات برایمان بسیار مهم است. در مصارف خانگی هم می توانید بهترین میز تحریر را از یک شرکت معتبر تولیدکننده میز اداری، خریداری نمایید. 

 

7. تیم نصب حرفه‌ای

 بسیاری از محصولات اداری مانند میز، پارتیشن و فایل به صورت قطعات جداگانه هستند که باید در کنار یکدیگر مونتاژ شوند. داشتن تیمی حرفه‌ایی و کاربلد برای انجام نصب و قرار دادن محصول شما در جای خود باید یکی از ویژگی های بهترین برند مبلمان اداری باشد. شما باید در این مورد از شرکت مورد نظر خود سوال کنید و قبل از خرید مطمئن شوید.

بسیاری از افراد با خرید از واسط‌ها هنگام نصب و یا جا به جایی محصول خود به مشکل می‌خورند و نمی‌توانند محصول خریداری شده خود را به درستی سرهم بندی کنند. البته باید این نکته دقت کنید که خرید از نمایندگی‌ها با خرید از واسطه‌های فروش تفاوت دارد و نمایندگی یک شرکت تولید کننده همان مزیت‌های آن تولید کننده را داراست.

در آخر دقت داشته باشید که هر کدام از نکته‌های گفته شده بالا از یک درجه اهمیت برخوردار هستند. و باید به همه آن‌ها به صورت یکسان توجه کرد.

بهترین برند مبلمان اداری 

بهترین برند مبلمان اداری

 

ایستا از بهترین برند مبلمان اداری است. گروه طراحان چیدمان ایستا با مدیرانی مجرب که سابقه حضور بیش از 30 سال در صنعت مبلمان اداری را دارند از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است. ایستا تولید کننده تجهیزات اداری اعم از انواع میز کار، کشو، فایلینگ و پارتیشن است. کارخانه ایستا، در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع شامل 4 هزار متر مربع سوله و دو خط تولید مجهز به ماشین آلات به روز صنعت چوب در ماهدشت کرج فعالیت می‌کند.

ایستا علاوه بر داشتن کادر مجرب و حرفه‌ایی در زمینه صنعت چوب دارای گارانتی یکساله محصولات خود نیز است. همانطور که قبلا نیز در مورد اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش صحبت کردیم، شرکت مبلمان اداری ایستا دارای 10 سال خدمات پس از فروش است همین مورد ایستا را جز بهترین مبلمان اداری قرار داده است. تیم ایستا فقط به دنبال فروش صرف نیست ما سعی می‌کنیم که خدمات به مشتری ارائه دهیم.

اگر شما برای چیدمان محیط اداری خود مردد هستید و نمی‌دانید که چه چیزی را باید بخرید و جهیزات خود را کجا بگذارید که کارایی بالایی داشته باشد. برای این کار تیم طراحان ما به طور رایگان به شما مشاوره می‌دهند. این مشاوره‌ها می‌تواند به صورت ارسال عکس برای ما باشد یا در صورت امکان، تیم ما برای صحبت در مورد اهداف و نیازهای شما و پیشنهادهای احتمالی به دفتر شما مراجعه خواهند کرد.

بهترین برند مبلمان اداری

ما به عنوان تولید کننده مبلمان اداری و پارتیشن باتجربه، می‌دانیم که برنامه ریزی برای یک فضای کاری جدید یا تغییر دفاتر موجود بدون ایجاد اختلال در بهره وری کارمندانتان، دشوار است. ما وظیفه خود می‌دانیم که از این روند دردسرزا و استرس آور را برداریم. بنابراین، اگر می‌خواهید محیط کار خود را بهبود ببخشید، امروز با متخصصان ما در تماس باشید. خواه شما نیاز به تغییر ساده دفتر کار خود دارید و یا نیاز به اصلاح کامل دارید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن 02188701330 با ما تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید