بهترین میز اداری + ویژگی‌های میز اداری خوب

انتشار : 1400/04/14
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 3 دقیقه

میز اداری یکی از مهمترین عناصر هر اداره‌ای است. میز در هر اتاقی به عنوان مرکزیت اتاق و نقطه ثقل آن است. فرقی نمی‌کند که شما در کدام صنعت باشید تاثیری که شما میز اداری روی مشتری و حتی کارکنان شما می‌گذارد اجتناب ناپذیر است. اما شاید تشخیص اینکه چه میزی برای شما خوب است و یا اینکه از چه برندی باید میز خود را بخرید سخت باشد. در این بلاگ سعی کردیم ضمن تعریف بهترین میز اداری، ویژگی‌های یک میز خوب را برای شما برشماریم تا انتها با ما همراه باشید.

 

میز اداری عالی یک قطعه اساسی در هر محیط کاری است. فرقی نمی‌کند که چه کاری انجام می‌دهید، داشتن فضاهای کاری قابل اعتماد و شیک می‌تواند بهره وری را بهبود بخشد و حتی تأثیر بهتری روی مشتریان یا کارمندان شما بگذارد. در حالی که تمام وسایل دفتری و اداری برای گذراندن کارهای روزمره ضروری هستند، یک میز عالی می‌تواند نحوه کار شما را تغییر دهد و مارک تجاری شما را بهتر نشان دهد.

بهترین میز اداری

برای خرید بهترین میز اداری باید به چند ویژگی میز قبل از خرید دقت کنید. در ادامه ضمن نام بردن از این ویژگی‌ها آن‌ها را یک به یک تعریف کرده‌ایم:

 

  1. دسترسی‌های مناسب در میز

یک میز خوب باید بتواند دسترسی راحتی به همه وسایل به شما بدهد. شما باید بتوانید از کامپیوتر یا لپ تاپ، تلفن، پرینتر یا فکس و .. به صورت راحت استفاده کنید. هنگامی که می‌خواهید یک میز اداری انتخاب کنید حتما به محل برای رد شدن سیم نیز دقت کنید. این دسترسی ساده از شلوغ شدن میز شما توسط سیم‌ها جلوگیری می‌کند و میز شما را مرتب نگه می‌دارد.

  1. ساخت با کیفیت میز

یک میز اداری که کاملا خوب طراحی شده و با کیفیت بالا ساخته شده است می‌تواند بهترین گزینه خرید برای شما باشد. دقت کنید گذاشتن وسایل زیاد روی میز و یا ریختن آب و چای روی آن نباید باعث خراب شدن میز شود. اگر ظاهر مدرن میز شیشه‌ای را دوست دارید، مطمئن شوید که دارای پایه های فلزی محکمی است که میز را تقویت کرده و عمر آن را طولانی می‌کند. به هر حال، دوام در مورد استفاده روزمره میز بسیار مهم است. اما همچنین در مورد صرفه جویی در هزینه است. اکنون سرمایه گذاری خوب روی میز تحریر خوب به این معنی است که هرگز مجبور به جایگزینی آن نیستید.

 

  1. داشتن ارتفاع استاندارد میز

اگر میز شما اندازه استانداری داشته باشد یعنی نه زیاد کوچک و  نه زیاد بزرگ باشد عالی است. اگر میز مناسبی نداشته باشید شما با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شوید و احساس راحتی نخواهید کرد. در عین صورت است که حتی نمی‌توانید عملکرد مطلوبی نیز از خود ارائه دهید.

ارتفاع استاندار میز 75 سانتی متر است که برای مناسب است. شما پشت میز نباید احساس فشار روی هیچ یک از اجزای بدن خود داشته باشید.

 

  1. دارا بودن فضای صفحه کلید کشویی در میز اداری

همانطور که همه ما می‌دانیم، فضای روی میز می‌تواند به سرعت آشفته شود. وقتی نوبت به کار روی میز کار می‌رسد، هرچه تعداد اشیا روی میز کار کمتر باشد بهتر است. در این صورت شما فضای آزاد زیادی را دارید و کار کردن برای شما راحت‌تر است. داشتن سینی صفحه کلید این مزیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صفحه‌های کشویی در برخی از میزها باعث می‌شود که بعد از تمام شدن تایپ بتوانید کیبورد را به زیر میز هل دهید و شلوغی میز توسط کیبورد جلوگیری کنید. اگر برای شروع کار خود به میزهای کوچکتر نیاز دارید این قابلیت برای شما بسیار مفید است.

 

  1. چشم نواز بودن میز اداری

داشتن کارایی خوب شرط اول خرید بهترین میز اداری است اما کارایی در کنار زیبایی است که چشم نواز است. سعی کنید میزی که خریداری می‌کنید با سایر تجهیزات اداری شما هماهنگ باشد. به سبک خود وفادار بمانید آیا مبلمان اداری شما به سبک مدرن یا کلاسیک است؟

خرید میز اداری هماهنگ با سایر وسایل و تجهیزات اداری نه تنها باعث زیباتر شدن محیط می‌شود. روی منظم‌تر شدن و نظم ظاهری محیط نیز تاثیر گذار است.

 

یهترین میز اداری

  1. خرید بهترین میز اداری از برند معتبر

اینکه میزی را بتوانید پیدا کنید که دارای تمام شرایط بالا باشد آسان است اما آیا شرکت بعد از خرید ضمانتی برای کالا و کیفیت خود ارائه می‌کند. سعی کنید که برای خرید میز اداری به متخصصین و تولیدکنندگان در این زمینه مراجعه کنید. بسیاری از شرکت‌های کوچک و خرده فروش با توجه به عدم تجربه و آشنایی با این صنعت محصولات بی کیفیتی را به مشتری تحویل می‌دهند که باعث بی اعتمادی آنان می‌شود.

داشتن سابقه و تجربه در تولید مبلمان اداری قطعا روی کیفیت نهایی محصول نیز تاثیر گذار است. پس برای خرید بهترین میز اداری حتما به سابقه و تجربه شرکت مورد نظر نیز دقت کنید.

 

تیم مبلمان اداری و پارتیشن ایستا در زمینه تولید انواع محصولات اداری اعم از میز، فایلینگ و پارتیشن از سال 2011 در حال فعالیت است.

اگر خواهان خرید بهترین میز اداری هستید و نیاز به مشاوره برای خرید دارید حتما با متخصصان آگاه ما در این زمینه تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید