نکات ضروری و مهم قبل از خرید مبلمان اداری

انتشار : 1400/06/07
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

خرید مبلمان اداری می‌تواند چالش برانگیز باشد؛ البته اگر از نیازهای دفتر خود مطلع نباشید. در ابتدا سعی کنید نکات اساسی را که می‌تواند شما را در خرید بهترین محصول برای محیط دفتر شما راهنمایی کند، بیاموزید.

 

خرید مبلمان اداری مناسب به شما کمک می‌کند تا دفتر خود را به درستی سازماندهی کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا از حداکثر فضای اداری استفاده کنید. یک محیط منظم همیشه کارکنان را تشویق می‌کند تا بهتر کار کنند. این نه تنها در مورد زیبایی اداری، بلکه در مورد راحتی در محل کار نیز است. مبلمان اداری مناسب را با توجه به سلامت کارکنان خود و با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. هنگام جستجو برای خرید مبلمان اداری ایده‌های پیشرفته زیادی به دست خواهید آورد. انتخاب صحیح واقعا سخت است. ما می‌توانیم شما را در انتخاب مبلمان اداری که حداکثر مزایا را به شما می‌دهد راهنمایی کنیم.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.02188701330

اطلاعات زیادی از مشاوران خبره ما در مورد قیمت مبلمان، طرح‌ها و سبک‌ها خواهید گرفت. ما در ایستا می‌خواهیم زمینه‌های مختلف انتخاب مبلمان اداری مناسب را پوشش دهیم. شما با هر میزان سرمایه ای که دارید ما می‌توانیم محصول مناسب با کیفیت بالا و با توجه به کاربری شما برایتان فراهم کنیم. از آنجا که ارگونومی اداری هر روز رواج بیشتری پیدا می‌کند، مبلمان اداری ایستا با مفهوم ارگونومی طراحی شده اند.

 

نکات خرید مبلمان اداری

پیش از انتخاب مبلمان اداری برای خرید باید به یکسری نکات مهم توجه کنید. دلیل اینکه می‌گوییم پیش از خرید مبلمان اداری به نکاتی دقت کنید و تحقیقات لازم را داشته باشید این است که شما این لوازم اداری را برای حداقل یک دهه خریداری می‌کنید پس باید از همه لحاظ ان‌ها را بررسی کنید. البته اگر شما از برندی معتبر که خود تولید کننده باشند خرید خود را انجام دهید، جای نگرانی نیست. ایستا به دلیل تجربه طولانی مدت در این زمینه و همچنین دارا بودن گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برندی قابل اطمینان است.

عملکرد مبلمان اداری

شما می‌توانید انتخاب‌های زیادی برای خرید مبلمان اداری با ظاهر شیک به صورت آنلاین داشته باشید. اما، عملکرد را در بالای لیست اولویت‌های خود قرار دهید. اگر یک میز زیبا نیاز شما را برآورده نمی کند، بی فایده می‌شود. انتخاب میز هر کارمند را با توجه به شغل آن‌ها انجام دهید؛ برای مثال کسی که کارش به طوری است که همیشه در حال رفت و آمد و سر زدن به دیگر اعضای گروه است، می‌تواند از میز ایستاده استفاده کند. این روزها تقاضا برای میزهای ایستاده همیشه زیاد است. به جای میز معمولی، میز ایستاده برای این شخص مناسب تر است زیرا سرعت بلند شدن او سریع است و به کاربر کمک می‌کند تا موقعیت بدن خود را راحت تغییر دهد. پس سعی کنید به جای طراحی میز، به عملکرد آن توجه کنید.

خرید مبلمان اداری

 

قابلیت تنظیم مبلمان اداری

قابلیت تنظیم یکی دیگر از ملزومات در خرید مبلمان اداری شماست. کارکنان در هنگام کار به دنبال راحتی هستند. اگر ارتفاع میز یا صندلی خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، باعث می‌شود که آن‌ها احساس راحتی نکنند. بنابراین، میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و سایر محصولاتی را خریداری کنید که کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود آن‌ها را تنظیم کنند.

 

حفظ سبک دکوراسیون

عملکرد در خرید مبلمان اداری مهم است، اما این بدان معنا نیست که شما سبک دکوراسیون خود را کنار بگذارید. آنلاین جستجو کنید و سبک هایی را انتخاب کنید که با محیط دفتر شما مطابقت دارد. صرف نظر از اینکه محیط اداری شما دارای ظاهری سنتی یا معاصر باشد، شما انتخاب‌های زیادی برای دکوراسیون دفتر خود خواهید داشت. میزها، صندلی‌ها و چیزهای دیگر که ارزش زیبایی را به محیط شما می‌بخشد دریافت خواهید کرد. شخصی سازی و حفظ و نمایش المان ها و نشانه های مربوط به برند تجاری شما، می تواند اعتبار و زیبایی سبک طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار شما را افزایش دهد. همان طور که حتا می دانید رنگ های روشن، فضای کار را بزرگ تر نمایش می دهند و رنگ های تیره، فضا را گرفته و رسمی تر می کنند. رنگ های شاد برای استارت آپ ها و برندهای مربوط به جوانان مناسب ترند. 

 

صندلی اداری مناسب

هنگام خرید مبلمان اداری به صندلی اداری باید توجه ویژه ای داشته باشید. صندلی اداری نقش مهمی در افزایش بهره وری کار دارد. پرسنل صندلی‌ای می‌خواهند که از سلامت آن‌ها حمایت کند. نشستن طولانی مدت باعث ایجاد بسیاری از مشکلات سلامتی می‌شود، اما صندلی ارگونومیک می‌تواند به کارکنان کمک کند تا در طول کار آرامش خود را حفظ کنند. این صندلی‌ها به شما کمک می‌کند منحنی طبیعی ستون فقرات را حفظ کرده و کمردرد و سایر ناراحتی‌های ناشی از نشستن طولانی مدت را کاهش دهید.

 

انتخاب میز اداری مناسب

در کنار صندلی‌های اداری، کارکنان به میز اداری ای نیاز دارند که هنگام کار به آن‌ها احساس راحتی می‌دهد. هیچ چیز نمی تواند جایگزین مزایای میز کارشناسی و میز کارمندی ایستا شود. همچنین میزهای مدیریت و میزهای معاونت ایستا آپشنال هستند و امکانات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهند. این میزها به کارکنان کمک می‌کند تا موقعیت بدن خود را چندین بار در روز تغییر دهند. شرکت شما به محیطی مولد نیاز دارد و این میزها به دلیل میزان دسترسی، ارگونومی مناسب، راحتی و کاربری فوق العاده‌ای که به شما می‌دهند، شما را فعال نگه می‌دارد و می‌توانند از آسیب‌های شایع محل کار جلوگیری کنند.

 

خرید مبلمان اداری

اندازه گیری فضای اداری

فضا یک فاکتور اساسی است که هنگام خرید میز اداری باید به آن توجه کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که خرید مبلمان اداری خود را بزرگتر از آنچه فضای شما اجازه می‌دهد سفارش دهید. در صورت سفارش آنلاین محصول، روند طولانی بازگشت محصول را تجربه خواهید کرد. هزینه حمل و نقل را نیز باید پرداخت کنید. برای اجتناب از همه این موارد، ابتدا فضای خود را به درستی اندازه بگیرید و سپس محصولات را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

البته اگر خرید مبلمان اداری خود را از ایستا انجام دهید، نگرانی از این بابت نخواهید داشت. ما افرادی را برای اندازه گیری محل شما می‌فرستیم و یا اگر از راه دور خرید خود را انجام می‌دهید می‌توانید با ارسال عکس از فضای خود به ما، تخمین و اندازه گیری فضایتان را به ما بسپارید.

 

در آخر،

از قبل برنامه ریزی کنید!

اگر می‌خواهید هزینه راه اندازی دفتر خود را کاهش دهید، می‌توانید هر چیز مهمی را که دفتر شما نیاز دارد از همان ابتدا در نظر بگیرید. در مورد دکوراسیون اداری داخلی دفتر خود، تعداد کارکنان و فضاهای ذخیره سازی فکر کنید. به یاد داشته باشید که تعداد کارکنان در آینده نیز افزایش می‌یابد. همه نیازهای فضای خود را هوشمندانه برآورده کنید.

مبلمان اداری ایستا به شما انعطاف پذیری می‌دهد تا محیط کار خود را از نظر سلامت دوست داشته باشید. ما ویژگی‌های هیجان انگیز زیادی برای ارائه داریم. این مبلمان اداری ضروری است که شما را به کار خود ترغیب می‌کند. لطفا برای دیدن تنوع بیشتر از صفحه اینستاگرام ما ( ista.co) دیدن فرمایید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید