خرید مبلمان اداری دست دوم؛ آری یا خیر؟

انتشار : 1400/03/24
بروزرسانی : 1402/10/12
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 2 دقیقه

یکی از سوالاتی که خیلی از مشتریان همیشه می‌پرسند این است که؛ آیا خرید مبلمان اداری دست دوم کار به صرفه‌ای است یا خیر. در این مقاله قصد داریم تمام دلایل به صرفه نبودن خرید لوازم اداری دست دوم را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

اولین برخورد هر مراجعه کننده‌ایی با محل کار شما، با ظاهر شرکت و در واقع مبلمان شما است. مبلمان به عنوان مرکز اصلی هر موسسه‌ای در نظر گرفته می‌شود. مبلمان می‌توانند به فضایی که شما می‌خواهید به تصویر بکشید کمک کنند.

 در این برخورد اولیه است که مشتری تصمیم می‌گیرد که با شما وارد مذاکر و در نهایت عقد قرارداد شود. زمانی که در اتاق انتظار نشسته یا زمانی که روی صندلی کنفرانس در حال مکالمه با شماست، حس و مشاهده مبلمان اداری دست دوم مناسب قطعا روی تصمیم‌گیری او اثر خواهد گذاشت.

اگر در اولین مواجه مشتری با شرکت شما با مبلمانی فرسوده مواجه شود، به عنوان شرکتی جدی به شما نگاه نخواهد شد. همه ما می‌دانیم که اولین برخورد، مهم ترین برخورد نیز هست.                                                                                                                                                                                                                                       

نکته بعدی که برای نخریدن مبلمان اداری دست دوم مهم است، مناسب نبودن مبلمان دست دوم با محیط شماست. مبلمان اداری حساس ترین قسمت هر سازمان است که حتی روی راندمان کاری کارکنان نیز تاثیرگذار است. پس اگر شما قصد خرید مبلمان اداری دست دوم را دارید، پیدا کردن مبلمانی که به هارمونی فضای شما هماهنگ باشد بسیار مشکل است. هر مبلمان اداری با توجه به تعداد کارکنان و نیازی که مدیر مجموعه به میز احساس می‌کند انتخاب می‌شود. پس پیدا کردن مبلمان و تجهیزات اداری که دقیقا مناسب نیاز شما باشد دشواری‌هایی دارد.

برای خرید میز کارمندی کلیک کنید

خرید میز کارمندی

یکی دیگر از مشکلات خرید مبلمان اداری دست دوم استفاده نکردن درست از پارتیشن بندی است. پارتیشن‌های ایستا قابلیت جابه جایی دارند و در صورتی که خریدار قصد داشته باشد جای پارتیشن را عوض کند گروه نصاب پارتیشن ایستا این کار را برای آنان انجام می‌دهد. اما نکته مهم در خرید پارتیشن دست دوم این است که این پارتیشن‌ها با توجه به نیاز مکان قبلی، حتی ارتفاع سقف و یا دوجداره و تک جداره بودنشان با نیاز شرکت قبلی سنجیده شده است و خرید پارتیشن دست دوم این مشکلات را با خود به همراه دارد که شاید با توجه به احتیاج شما نباشد.

اگر قصد خرید مبلمان دست دوم را داشتید باید به میزها نیز توجه بسیاری کنید، جنس میز اگر از چوب باشد کنده شدن قسمتی از ام دی اف میز یا حتی در میزهای فلزی خراشیدگی‌های روی میز می‌تواند بسیار آسیب زا باشد. روکش صندلی‌ها نیز اگر ساییده شده باشد، روی زیبایی محیط تاثیر بدی خواهد گذاشت.

اگر شرکتی نوپا هستید و قصد خرید مبلمان دست دوم را دارید بهتر است از تجربه کسانی که در این حوزه فعال بوده‌اند استفاده کنید و با صرف هزینه‌ای مناسب در همین ابتدا از تحمیل هزینه‌های سنگین‌تر در طول کار خودداری کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار ما و اینکه چگونه در این راه می‌توانیم شما را یاری کنیم با شماره 88701330-021 با ما تماس بگیرید .

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید