اهمیت مبلمان اداری شیک در قرن حاضر

انتشار : 1400/02/13
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 2 دقیقه

عوامل مختلفی وجود دارد که باید هنگام طراحی محیط اداری جدید در نظر گرفته شود، یکی از آنها مبلمان انتخابی شما برای استفاده در محل کاراست. انتخاب مبلمان اداری شیک شما تصمیمی بسیار مهم است که می‌تواند به طور جدی بر رفاه و بهره‌وری کارمندانتان تأثیر بگذارد. به همین دلیل انتخاب مبلمانی که سلامت و رفاه را برای کارکنان به ارمغان می‌آورد بسیار مهم است. در این مقاله به اهمیت مبلمان در قرن حاضر پرداختیم پس با ما همراه باشید.

 

اهمیت مبلمان اداری در قرن 21

همانطور که در بلاگ‌های قبل تر بیشتر توضیح داده‌ایم مبلمان اداری شامل طیف گسترده‌ایی از تجهیزات است. میز اداری، صندلی، کمد، کتابخانه و قفسه‌های اداری شامل مبلمان اداری می‌شوند. در ادامه اهمیت هر یک را یک به یک توضیح خواهیم داد:

 

صندلی اداری

صندلی اداری صرفا وسیله‌ایی برای نشستن کارمندان نیست. صندلی مناسب عضو بسیار لازم در مبلمان اداری شیک است. صندلی به دلایل مختلف می‌تواند فرصتی برای افزایش بهره وری باشد. به عنوان مثال یک صندلی راحت احساس ارزشمند بودن را به کارمندتان منتقل می‌کند. اگر هر کارمند شما بتواند خود صندلی‌اش را انتخاب کند انگیزه بیشتری نیز برای کار پیدا می‌کند.

با این وجود مسئله صندلی فقط برای انگیزه دادن یا راحتی نیست. صندلی بی‌کیفیت می‌تواند مشکلات جسمی فراوانی برای کارمندان شما ایجاد کند. مشکلاتی مثل کمر درد یا مشکلات گردن که در نتیجه تنظیمات یا کیفیت صندلی به وجود می‌آید.  اگر خواهان راحتی کارمندان خود در محیط کار هستید تا توانایی و ارزش کار بیشتری نیز از آنان دریافت کنید باید به انتخاب صندلی مناسب دقت کنید.

در حالت ایده‌آل، انعطاف پذیری و راحتی فقط به صندلی‌های اداری محدود نمی‌شود. در واقع، شما می‌توانید مواردی مانند میز کار خود و یا حتی کمد، قفسه و فایلینگ را در محل کار در نظر بگیرید.

میز اداری

بسیاری از افراد وقت زیادی را پشت میز مبلمان اداری و کار با رایانه خود می‌گذرانند. مبلمان با کیفیت بالا می‌تواند بهره وری را بهبود بخشد و به کارمندان کمک کند از کمردرد و سایر مشکلات احتمالی سلامتی جلوگیری کنند. اگر خواهان خرید مبلمان اداری شیک هستید نباید کیفیت و راحتی کارکنان را فراموش کنید.

یک میز اداری می‌تواند بهره وری را ایجاد یا از بین ببرد، بنابراین انتخاب نوع مناسب میز، اعم از میز اداری مدرن یا میز کلاسیک، بسیار مهم است. اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما تجهیزات مناسب برای انجام وظایف خود باید هتنگام خرید از نیازهای آنان آگاه باشید. 

به عنوان مثال، اگر میز تحریری را خیلی کوچک انتخاب کنید، کارمندان با فضایی ناکافی باید کار کنند. اگر میز تحریری را انتخاب کنید که خیلی بزرگ باشد، از فضای دفتر کار خود به موثرترین شکل استفاده نمی‌کنید. می‌توانید برای داشتن فضای طبیعی به سراغ میزهای ام دی اف بزرگ بروید یا به دنبال میز شیشه‌ای باشید، اما کدام یک بیشتر مناسب دکوراسیون شما است؟

 

 مبلمان اداری شیک

فایلینگ اداری

میزهای شلوغ در یک محیط کاری روی بهره وری تاثیر گذارند. اگر خواهان مبلمان اداری شیک هستید باید توجه ویژه‌ایی به فایلینگ اداری داشته باشید. در یک محیط کار بهم ریخته تمرکز کردن مشکل است برای رفع این مسئله راه حل استفاده از فایلینگ‌ها است. قفسه و کمد می‌تواند برای کاهش آسیب ناشی از بهم ریختگی بسیار مفید باشد. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک کشو در اختیار کارمندان قرار دهید که در آن می‌توانند برخی از وسایل شخصی خود را قرار دهند، و میز کار خود را از حواس پرتی دور نگه دارند.

 

اولین برداشت مشتری از مبلمان محل کار صورت می‌گیرد

مبلمان اداری شیک نقشی اساسی در ایجاد اولین برداشت مثبت از تجارت شما در ذهن مهمانانی که از محل کار شما بازدید می‌کنند دارد. برداشت مثبت هم برای مصاحبه با کارمندان جدید و هم برای میزبانی جلسات با مشتری امری مهم است. وسایل محل کار شما در ایجاد فضای اداری و فضایی که می‌خواهید به تصویر بکشید به تجارت شما کمک می‌کند.

 اتاق انتظار یکی از مهمترین قسمت‌های فضاهای اداری است. مبلمان این اتاق نباید مستهلک یا ناراحت کننده باشد، این می‌تواند منجر به این شود که یک مهمان اولین برداشت ضعیفی از تجارت شما داشته باشد.

نکته بعدی این است که شما باید بدانید که می‌خواهید مبلمان شما چه پیامی را منتقل کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید تجارت خود را به عنوان یک سازمان آینده نگر نشان دهید، بهتر است از برخی از مبلمان مدرن استفاده کنید. علاوه بر این، در نظر گرفتن روانشناسی رنگ و تأثیر بالقوه آن در رابطه با مبلمان محل کار شما نیز می‌تواند مفید باشد. کند. آیا می‌دانید برخی معتقدند که رنگ سبز می تواند اثر آرام بخشی بر کارمندان بگذارد و احساس اضطراب را کاهش دهد؟

 

برای خرید پارتیشن کلیک کنید 

خرید پارتیشن

 

آیا در مورد فضای داخلی دفتر کار یا مبلمان داخل محل کار خود به مشاوره نیاز دارید؟

اگر در حال جستجو برای مشاوره در مورد مبلمان اداری هستید، یا اگر در حال جستجو برای مشاوره یا الهام از خدمات داخلی اداری مانند متناسب بودن دفتر، جابجایی دفتر یا وسایل اداری هستید. اگر دوست دارید درباره مبلمان اداری بیشتر بدانید، یا نیاز به مشاوره برای خرید مبلمان اداری دارید می‌توانید با شماره‌های ایستا تماس حاصل فرمایید.

اگر به هر یک از راه حل‌های ما علاقمند هستید و یا اگر می خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 982188701330+  تماس بگیرید و یا به info@ista1.com ایمیل ارسال کنید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید