پارتیشن اداری متحرک چیست؟

انتشار : 1400/01/28
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 3 دقیقه

پارتیشن‌های اداری جدا کننده محیط هستند و امروزه به یکی از محبوب ترین تجهیزات در محیط کار تبدیل شده‌اند. پارتیشن اداری متحرک به دو نوع رایج پارتیشن گفته می‌شود. نوع اول آن دسته پارتیشن‌هایی هستند که امکان حرکت و جا به جایی آن روی محور ریل سقفی و یا محوری که روی کف زمین است، می‌باشد. پارتیشن دوم که رایج‌تر از نوع اول هستند پارتینش‌های معمولی هستند که امکان جا به جایی و انتقال آن به محل جدید و یا حتی تغییر در آن وجود  دارد.

 پارتیشن‌های متحرک معمولا هنگامی استفاده می‌شوند که قصد داشته باشیم فضا را به صورت مداوم تغییر دهیم و یا بخواهیم به صورت غیر دائم تقسیم بندی کنیم. در این مقاله علاوه بر تعریف، ویژگی‌های این نوع پارتیشن را بررسی کردیم تا انتهای با تیم ایستا همراه باشید.


پارتیشن بندی متحرک می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین و انعطاف پذیرترین گزینه در سیستم های پارتیشن اداری باشد:

پارتیشن اداری متحرک یک روش سازگار برای ایجاد بسیاری از مناطق مفید در فضای کار است و می توانند بسیار متناسب با نیازهای شما باشند. انواع مختلفی از پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای وجود دارد که برای بهبود زیبایی هر بخش از محیط کارتان ما می‌توانیم به شما ارائه دهیم. پارتیشن متحرک به شما این امکان را می‌دهد که در صورت عدم نیاز و یا جا به جایی محل کارتان به راحتی پارتیشن را نیز جا به جا کنید.

پارتیشن‌ها معمولا گزینه‌های بیشتری از دیوار ثابت را به شما ارائه می‌دهند. همه ما می‌دانیم که بازسازی و یا تغییر دکوراسیون دفتر می‌تواند هزینه‌های زیادی را در بر داشته باشد. ساخت دیوارهای ثابت علاوه بر مختل کردن کار شما و اینکه مشخص نیست که در آینده چه افرادی ممکن است به شما اضافه شوند و تیم شما در آینده چقدر بزرگ می‌شود به صرفه نیستند.
در اینجاست که پارتیشن‌ها یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شوند. مزیت اصلی پارتیشن‌های اداری قابلیت جا به جایی و به نوعی متحرک بودن آن است. شما حتی اگر محل کار خود را تغییر دهید پارتیشن‎ها را نیز می‌توانید به همراه خود ببرید.

 

پارتیشن اداری متحرک

مدل پارتیشن اداری

پارتیشن‌ها به طور کلی دسته بندی بزرگی ندارند و از نظر ساخت به دو نوع پارتیشن دوجداره و پارتیشن تکجداره تقسیم می‌شوند. اما شما باید بدانید که در طراحی پارتیشن شما می‌توانید مدل‌های مختلفی را خریداری کنید. قبل از هر چیز باید بدانید که پارتیشن را برای چه فضایی و چه منظوری خریداری می‌کنید.

اگر قصد جداسازی محیط را دارید پارتیشن‌هایی با قد متوسط نیز می‌تواند برای شما مفید باشد. اما اگر کارایی مانند  دیوار از پارتیشن انتظار دارید باید از سقف تا کف را پارتیشن بندی کنید و از پارتیشن دوجداره نیز استفاده کنید. بودجه شما نیز، عامل مهم دیگری در انتخاب پارتیشن است. پارتیشن‌های تکجداره به طور کلی از پارتیشن‌های دوجداره ارزان‌تر و به صرفه تر هستند .

اگر قصد مدرن کردن فضای کاریتان را دارید می‌توانید از پارتیشن‌های تمام شیشه‌ای استفاده کنید که ضمن بزرگتر نشان دادن دفتر، نور را نیز به طور طبیعی پخش می‌کنند. برای دفاتر کلاسیک نیز از پارتیشن‌های تمام ام دی اف بیشتر استفاده می‌شود.  پارتیشن ام دی اف فضای خصوصی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پارتیشن شیشه ای      پارتیشن شیشه ایی

پارتیشن اداری متحرک مدرن

پارتیشن اداری متحرک فضای اداری را قابل انعطاف می‌کند و می‌تواند یک اتاق را تقسیم کند یا آن را در عرض چند ثانیه به یک منطقه بزرگ و بزرگ باز کند. یک سیستم دیوار جداکننده اداری پیچیده یک راه حل عالی برای به حداکثر رساندن فضای دفتر شما است. این نوع پارتیشن‌ها روی محور ریل مانندی قرار می‌گیرند و می‌توانند به شکل یک دیوار ثابت در آیند.

البته باید بدانید که پارتیشن‌هایی که روی محور ریلی قرار نمی‌گیرند نیز قابل جا به جایی هستند. این نوع دیگر پارتیشن‌ها به زمین و یا در صورت نیاز به سقف چسب یا پیج می‌شوند. البته چسباندن یا پیچ کردن این سازه روی زمین باعث عدم جا به جایی آن در آینده نمی‌شود. اگر شما قصد عوض کردن دکوراسیون و یا حتی جا به جایی را داشته باشید تیم نصاب به راحتی می‌توانند این کار را  در کمترین زمان و بدون آسیب به محیط برای شما انجام دهند.

 

مزایای استفاده از پارتیشن اداری متحرک

  • کاهش ساخت و ساز مورد نیاز
  • پیکربندی سریع
  • کاهش هزینه‌ها
  • امکان اصلاحات گسترده در محیط
  • دراختیار گذاشتن طیف گسترده ای از گزینه ها برای شما
  • امکان ترکیب هر طراحی داخلی در دفتر

 

پارتیشن اداری متحرک

مقرون به صرفه بودن پارتیشن اداری متحرک

دیوارهای متحرک ما بازگشت سرمایه را فراهم می کنند زیرا هزینه‌های شما یکبار برای همیشه است. پارتیشن متحرک به دلیل امکان جا به جایی این گزینه را برای شما قرار داده است که هر زمانی که نیاز داشته باشید آن را تغییر یا به محل جدیدی ببرید.  پارتیشن‌ها در ایجاد فضاهایی که به سرعت به نیازهای هر اندازه یا کاری پاسخ می دهند، به حداقل رساندن حواس پرتی از صداهای همسایه برای ایجاد یک فضای کار موثر ضروری هستند.

 

اگر شما نیاز به کمک برای انتخاب پارتیشن  ایده آل خود دارید و یا اگر می خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 02188701330 تماس بگیرید و یا به info@istafurniture.ir  ایمیل ارسال کنید تا به صورت رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید