6 روش برای افزایش شادی در محل کار   

انتشار : 1400/01/21
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 2 دقیقه

حضور موثر اعضای تیم در دفتر به بنیان تیم، همکاری و تقویت روابط کمک می‌کند. علاوه بر این باعث ایجاد شور و نشاط هر فرد می‌شود و در مجموع تصویر تجاری خوبی را از شما نشان می‌دهد. حضور تاثیرگذار در دفتر باعث ایجاد روابط مبتی بر اعتماد با اعضای تیم می‌شود، که حاصل آن خلاقیت و همکاری مثمر ثمر در پروژه­ها نیز است. در این مقاله در مورد اهمیت افزایش شادی در محل کار  صحبت کردیم اینکه چگونه می‌توان محلی کاری داشت که کارکنان از حضور در آنجا لذت ببرند.  چگونه به کارمندان نشان دهیم برای حضور و کار آنان در دفتر ارزش قائل هستیم.

 

اگر می خواهید فضای دفتر کار خود را تغییر دهید، در اینجا مواردی ذکر شده است که می توانید برای بالا بردن لبخند در فضای کاری خود انجام دهید:

 

  • استفاده از فعالیت‌های سرگرم کننده برای افزایش شادی در محل کار  

برای ایجاد ارتباطات خوب بین کارکنان از فعالیت‌های سرگرم کننده استفاده کنید. سرگرمی به طور ارگانیک زمانی اتفاق می‌افتد که در حال ایجاد روابطی خارج از چارچوب و خلاقیت باشید. یک مسابقه را امتحان کنید. سعی کنید خلاقیت داشته باشید و ایده‌های مناسب محل کار ارائه دهید. مهم است که خاطرات مشترکی که با شخصی که در کنارتان نشسته است داشته باشید.

 

  • برای افزایش شادی در محل کار؛ تحرک داشته باشد

حرکت کنید! برای بهره مندی از تحرک منظم، نیازی به دوی ماراتن نیست. جدا از خوب بودن فعالیت برای ذهن و بدن، برخاستن در طول روز افراد را به تعامل بیشتر ترغیب می‌کند. همه اینها برای رفاه و خلاقیت خوب است.


   نحوه استفاده از چیدمان دفتر برای کنترل استرس در محل کار

 

  • فرهنگ خاص خود را ایجاد کنید

فرهنگ دفتر خود را ایجاد کنید. اصالت خاص خود را داشتن به روابط معتمد منجر می‌شود، که این به نوبه خود باعث همکاری و نوآوری در تولید است. اما پرورش نوعی فرهنگ که استعدادهای عالی را به خود جلب کند و اعضای تیم را حفظ کند، به طور تصادفی اتفاق نمی­افتد این کار به تلاش زیادی نیاز دارد.

در ابتد با ایجاد یک مکان تجمع مرکزی برای غذا و لحظات جشن شروع کنید. از تیم خود دعوت کنید تا عکس­هایی از خانواده یا سفرهایی که انجام داده اند را به همراه خود به دفتر بیاورند. راه‌های مختلفی برای استفاده از لذت موسیقی و هنر در محل وجود دارد، آن‌ها را در فضای خود ایجاد کنید. به طور خلاصه، به افراد اجازه دهید که در محل کار خودشان باشند و این پیام را ارسال کنید که برای اصالت ارزش قائل هستید.

 

  • رنگ را برای افزایش شادی در محل کار فراموش نکنید

حتما از رنگ خاص خود استفاده کنید. درباره رنگ بسیار گفته شده است، و این به این دلیل است که هنگام طراحی فضای خود باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. رنگ برای الهام بخشیدن، بازنمایی، بالا بردن روحیه­ کارکنان  و مشخص کردن برند شما استفاده می‌شود.

البته، یکی از قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین به روزرسانی­هایی که می­توانید انجام دهید، نقاشی ساده دیوارهای دفتر است. برای شروع، یک دیوار کانونی روشن یا رنگ تخته را در نظر بگیرید. سعی کنید برای انتخاب رنگ از کارکنانتان نظرخواهی کنید. با این کار هم دموکراسی در محیط کار را نشان خواهید داد و هم باعث مشارکت بیشتر کارکنان خواهید شد.

 شادی را به محل کار بیاورید

  • بازی راهکار عملی برای افزایش شادی در محل کار  

شل شدن و لذت بردن از بازی‌ها در دفتر به عنوان راهی برای ایجاد رفاقت بسیار مهم است. قبل از طوفان فکری پروژه جدیدتان یا شروع به ساخت و طراحی محصول جدید، بازی را امتحان کنید. ما زمان زیادی را در محل کار خود می گذرانیم. باید در مورد آنچه انجام می­دهیم یا یا جایی که هستیم علاقه و اشتیاق داشته باشیم. لازم است که اعضای تیم هر روز از کار لذت ببرند.

هدف ما این است که اعضای تیم فکر کنند که یک فرهنگ عالی و یک دفتر سرگرم کننده می‌تواند به اندازه آزادی کار در خانه یک لذت بخش باشد. بنابراین شما باید برای پرورش تیم خود، پرورش فرهنگ و ایجاد فضای مشترک، مقداری وقت و انرژی بگذارید. تلاش های شما ممکن است قابل اندازه گیری نباشد، اما مطمئناً بزرگترین سرمایه شرکت شما: افرادتان آن را احساس می‌کنند.

 

  • چیدمان را تغییر دهید

برای چیدمان مجدد محیط دفتر می‌توان اقدامات زیادی را انجام داد. برخی از این موارد اینجا آورده شده است:

 

  • برداشتن صندلی و میز اداری
  • تشویق به جلسات به صورت پیاده روی
  • ایجاد مسیرهای پیاده روی
  • معرفی برنامه گام شمار
  • استفاده از مجموعه‌های تلفن همراه به جای تلفن‌های ثابت
  • معرفی بازی‌ها برای محل کار
  • مشاوره دادن به کارمندان در مورد فعالیت و تغذیه
  • اضافه کردن میز با مداخلات حرکتی، مانند تردمیل

 

فایل اداری      قفسه اداری

در یک تحقیق که در مورد چیدمان مجدد محل کار بود مشخص شد که علاوه بر کم کردن وزن و چربی بدن کارمندان، درآمد این شرکت نزدیک به 10 درصد در چند ماه اول مطالعه نیز افزایش یافت. چیدمان مبلمان و یا استفاده از پارتیشن به صورت درست نیز می‌تواند اثر زیادی روی تحرک‌پذیر کردن کارمندان داشته باشد.

 افزایش شادی در محل کار

 

  خدمات حرفه‌ای مبلمان اداری و پارتیشن ایستا!

تیم با استعداد و باتجربه ایستا می‌تواند روشی ایده‌آل برای ترکیب و مطابقت محصولات متناسب با تجارت شما و متناسب با بودجه تان فراهم کند. تیم ما می‌تواند خدمات حرفه‌ای به شما ارائه دهد تا تمام بخش‌های محل کار شما را با مبلمان زیبا و کاربردی تجهیز کند.

امروز با تیم ایستا تماس بگیرید!

اگر به هر یک از راه حل‌های دفتر ما علاقمند هستید و یا اگر می‌خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 02188701330 تماس بگیرید و یا به info@istafurniture.ir  ایمیل ارسال کنید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید