نکات ضروری در انتخاب میز کنفرانس + انواع میز کنفرانس

انتشار : 1399/12/23
بروزرسانی : 1402/10/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 3 دقیقه

اصول انتخاب میز کنفرانس و انواع آن

 

اگر می‌خواهید تجارت خود را خوب و پیشرفته نشان دهید مهم است که مبلمان اداری تمام بخش‌‍‌های دفترتان را درست انتخاب کنید. اتاق کنفرانس یکی از آن مکان‌هایی است که باید برای خرید میز اداری و انتخاب میز کنفرانس در این اتاق اهمیت ویژه قائل شوید. امروزه گزینه‌های متنوعی برای تجهیز اتاق جلسات شما وجود دارد. میزهای کنفرانس جدید دیگر تنها محدود به میزهای بزرگ و سنگین و یا تیره نیستند، بلکه انواع میزهای کنفرانس شیشه ای و چوبی سبک وجود دارند. در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را برای انتخاب میز کنفرانس مناسب راهنمایی کنیم پس با ما همراه باشید.

 

انتخاب میز کنفرانس گرد برای جلسات با مشارکت بالا

برای جلساتی که مشارکت بیشتر مهم باشد، یک میزگرد، میز کنفرانس مدرن به حساب می‌آید و بسیار کاربردی و کاملا چشمگیر است. یک میز کنفرانس مدور را در نظر بگیرید، جایی که همه یکدیگر را می‌بینند. در برخی شرایط، سلسله مراتب مهم است، اما نه همیشه، در اینجا همکاری اغلب با تماس چشمی خوب و سهم مساوی از قدرت انجام می‌شود. میزهای گرد برای کسانی که خواهان میز کنفرانس کوچک هستند و برای اتاق‌های اجتماعات کوچک نیز مناسب‌تر است و باعث استفاده درست از فضا می‌شود. این را به یاد داشته باشید که هرچه فضای اتاق بازتر باشد، افراد احساس آزادی بیشتری می‌کنند تا ایده‌ها را به زبان بیاورند.

 

مبلمان اداری ایستا

انتخاب میز کنفرانس مربع

یک میز کنفرانس بزرگ و مربع شکل حتی برای استفاده مفید به اتاق مخصوص کنفرانس نیاز ندارد و در هر اتاقی قابل استفاده است. برای ارائه‌های بزرگ و جلسات طوفان فکری؛ از این میز می‌توان تقریبا در هر مکانی استفاده کرد. یک میز مربع به خوبی در مرکز اتاق قرار می‌گیرد تا نقطه کانونی تیم شما باشد. هنگامی که یک پروژه برای رشد به فضایی نیاز دارد، این نوع میز می‌تواند مناسب باشد.

 

افزایش مشارکت با انتخاب میز کنفرانس درست

شاید شما هم در جلسه‌ایی با تعداد زیادی از افراد شرکت کرده باشید که فضا را نتوانید تحمل کنید. یکی از راه‌های افزایش تعامل استفاده از میز کنفرانس مناسب است. اگر تیم کوچکی دارید اما از میز کنفرانس بزرگی استفاده می‌کنید این ممکن است باعث عدم صمیمت و ایجاد ایده مناسب بین اعضای تیم شود. اتاق‌های اجتماعات کوچکتر با یک میز را در نظر بگیرید در این اتاق کسی احساس شکاف با فرد کناری خود ندارد و نیازی به فریاد کشیدن برای حرف زدن نیست. در نتیجه، چه میز کنفرانس دایره‌ای و چه مربع، حفظ حریم خصوصی در عین مشارکت است که اهمیت دارد.

میز کنفرانس ایستا

 

استفاده از میز چند منظوره (مدولار)

در شرکت‌های بزرگ و کوچک، فرصت‌های زیادی برای آموزش وجود دارد، و تدریس در یک میز کنفرانس بزرگ، همیشه بهترین روش نیست. یک میز بسته افرادی را که با صفحه نمایش رو به رو هستند مجبور می‌کند گردن خود را کج کنند یا صندلی خود را بچرخانند، کاغذ را روی پا بگذارند و در کل موقعیت ناخوشایندی ایجاد شود.

در موقعیت‌های اینگونه بهتر است که از میزهای مدولار استفاده کنید. نشستن با میزهای جداگانه خود می‌تواند به تیم شما کمک کند که با حفظ حریم شخصی تمرکز کافی برای جلسات را داشته باشند. بهترین چیز در مورد صندلی‌های مدولار این است که با بودجه بسیار کمتری قابل خریداری هستند.

 

میز کنفرانس

میز کنفرانس چوبی و سبک کلاسیک

گاهی اوقات تصور می‌شود که کاری با یک میز کنفرانس زیبا، قدرتمند و اجرایی انجام نمی‌شود. اما اگر خرید میز برای شما یک ضرورت است شما می‌توانید با انتخاب میز کنفرانس کلاسیک ارزش شرکت و کارمندانتان را بالاتر ببرید. میزهایی با ارتفاع مناسب و صندلی‌های ارگونومیک و قابل تنظیم نشان‌ دهنده اهمیت شما به کارتان است. هرچه افراد در جلسه راحت‌تر باشند، تمرکز بر روی صحبت‌های شما و تیمتان بهتر است.

 

اگر شما علاقمند به تغییر فضای کار خود با مبلمان اداری زیبا و مدرن هستید، امروز با تیم ما در تماس باشید!

اگر به هر یک از راه حل‌های دفتر ما علاقمند هستید و یا اگر می‌خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 982188701330+  تماس بگیرید و یا به info@istafurniture.ir  ایمیل ارسال کنید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید