انواع میز کار اداری

انتشار : 1402/07/03
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

یکی از راه های کسب موفقیت در تجارت، خرید مبلمان اداری و انواع میز کار اداری مناسب برای شرکت و دفتر کار است. تقریبا هر میز اداری، محدوده ی فعالیت مشخصی را در شرکت تعریف می کند. بنابراین می توان گفت هر میز کار اداری تقریبا معرف یک فضای کار در دفتر شما است. 

از آن جا که قرار است مجموعه ی فعالیت های شما در دفتر کار منجر به فروش بیشتر شود، پارامتر تعیین کننده ی فعالیت کارکنان، بهره وری آن ها است. بهره وری شامل تجهیزات، میزان مناسب کارکرد، سرعت کارکرد، میزان کارآمدی انرژی و هزینه ها و میزان تاثیر آن ها بر سود، مشتریان و تعداد آن ها، ارزش فردی هر یک از مشتریان و تعداد خریدهایی است که انجام می دهند. 

اما یک عامل و فاکتور مخفی در پشت آمار کارکرد پرسنل وجود دارد و آن شادی و راحتی کارکنان است. اگر در تجارت خود برای روحیه ی کارکنان، اهمیت زیادی قائل نیستید، به سادگی به بهره وری نخواهید رسید. 

چگونه انواع میز کار اداری، بهره وری را افزایش می دهند؟

بسیاری از کسب و کارها اهمیت مبلمان اداری و تاثیر آن در بهره وری را نادیده می گیرند. اما طراحی دکوراسیون دفتر کار، مانند دکوراسیون هر فضای دیگری بسیار مهم و حیاتی است. 

شما می توانید با رعایت نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری، به سوددهی بیشتر تجارت خود کمک کنید. 

مزایای انتخاب بهترین مبلمان اداری برای دفتر کار 

اگر برای دفتر کار خود مبلمان اداری مرغوب بخرید، فضای کار شیک و راحت تری را ایجاد کرده اید. خرید مبلمان اداری دست دوم، می تواند مشکلاتی را برای شما و کارمندان ایجاد کند و بهره وری مورد انتظار را نداشته باشد. 

به طور کلی این موضوع را در نظر داشته باشید که با خرید میز اداری باکیفیت و نو و خرید صندلی ارگونومیک، می توانید از هزینه های بعدی تعمیر تجهیزات و آسیب های فیزیکی کارکنان، پیشگیری کنید. با این روش ضمن کاهش مشکلات و بیماری کارمندان، تعداد روزهای کاری ازدست رفته در اثر بیماری را هم کاهش می دهید.  

بهتر است هر چند وقت یک بار، شرایط ظاهری شرکت و دفتر کار خود را ارزیابی نمایید. در صورتی که مبلمان اداری استاندارد و باکیفیت داشته باشید، کارمندان با انرژی بیشتر و روحیه ی بهتری کار می کنند. 

یکی دیگر از مزایای خرید انواع میز کار اداری مناسب، تاثیری است که بر مشتریان حضوری و مهمانان دفتر می گذارد. میز اداری باکیفیت مثل سایر مبلمان اداری مرغوب، تا حدود زیادی نشان دهنده ی روحیه ی حرفه ای شما در تجارت و کسب و کارتان است. 

خرید انواع میز کار اداری

معمولا چهار منطقه ی اصلی در دفتر کار وجود دارد. فضای پذیرش یا ورودی دفتر، اتاق مدیریت، اتاق جلسات یا اتاق کنفرانس، دفتر کار یا اتاق کار. هر کدام از این فضاها به میز اداری، صندلی اداری و کمد و فایل اداری احتیاج دارند. در این جا به برخی از انواع میز کار اداری مناسب دفتر کار و شرکت می پردازیم. 

انواع مبز کار اداری

  • میز پذیرش اداری یا میز منشی

    میز پذیرش اداری باید مرکز پذیرایی شما در دفتر کارتان باشد. فضای پذیرش شیک و تمیز می تواند بر روی مشتریان و بازدیدکنندگان تاثیر خوبی بگذارد و باعث جذب آنان شود. میز کانتر، میز پذیرش ساده، میز پذیرش منحنی شکل، میز منشی مطب، میز پذیرش ال شکل و ... از انواع میز کار اداری در بخش پذیرش ادارات و دفاتر کار هستند. نکته ی مهم و مشترک در همه ی میزهای پذیرش، ارتفاع نسبتا بلند میز کانتر است تا مدارک محرمانه از دید مشتری یا مراجع، مخفی بماند. 

میز مدیریت اداری

  • میز مدیریت اداری

    معمولا از اتاق مدیریت در هر شرکت و سازمان، برای رهبری و هدایت کارکنان استفاده می شود. شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، میز مدیریت را انتخاب نمایید. در بین انواع میز مدیریت اداری ایستا، می توانید میز مدیریت مدرن، میز مدیریت کلاسیک، میز مدیریت بزرگ، میز مدیریت ساده، میز مدیریت شیک، میز مدیریت ارزان و میز مدیریت لوکس پیدا کنید. مجموعه ی مبلمان مدیریتی ایستا، میز مدیریت، میز کنفرانس، کردنزای مدیریتی و میز جلو مبلی را شامل می شود.  

انواع میز کار اداری

  • میز کنفرانس اداری یا میز جلسه

    شما می توانید میز کنفرانس را در اتاق مدیریت و یا در اتاق مخصوص جلسات قرار دهید. اندازه ، طرح و رنگ میز کنفرانس اداری، به تعداد افراد حاضر در جلسات و طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار شما بستگی دارد. در میان انواع میز کار اداری، میز کنفرانس یکی از بزرگ ترین میزهای اداری است. بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اداری، به محل قرارگیری میز کنفرانس در فضا دقت کنید. می توانید میز کنفرانس انعطاف پذیر را با استفاده از میز اداری مدولار یا ماژولار بسازید. به این ترتیب در هر زمانی با توجه به نیاز، اندازه ی آن را تغییر می دهید. 

انواع میز کار اداری

  • میز کارمندی، میز کارشناسی، میز معاونت

    شما با توجه به نیاز و جایگاه شغلی کارکنان، می توانید اقدام به خرید انواع میز کار اداری نمایید. شرکت ایستا که بیش از سی سال سابقه در تولید و فروش مبلمان اداری دارد، دسته بندی هایی برای میزهای اداری قرار داده است. میز کار معاونت با توجه به جایگاه و رتبه ی معاون، نسبتا بزرگ و با کشو و فایل اداری مناسب برای ذخیره سازی ساخته می شود. میز کارشناسی اندازه ی متوسط دارد و میز کارمندی تقریبا جمع و جور است. اگر قصد دارید میز اداری با کیفیت و قیمت مناسب بخرید، ما محصولات شرکت ایستا را پیشنهاد می کنیم.  

مبلمان اداری لازم برای هر دفتر کار

به غیر از انواع میز کار اداری، دفتر کار شما به صندلی ارگونومیک و ارزان، فایل اداری، کتابخانه و کمد اداری، پارتیشن اداری به خصوص پارتیشن شیشه ای اداری، و مبل اداری و میز جلو مبلی نیاز دارد. 

در صورتی که برای کارمندان دفتر کار خود، فضای استراحت و تفریح در نظر گرفته اید، از تجهیزات مناسب این گونه فضاها استفاده کنید. به کارمندان خود نشان دهید، سلامت، خوشحالی و امنیت روانی آن ها برایتان مهم است. 

استفاده از نور طبیعی در دفتر کار لازم و ضروری است. شما می توانید از پارتیشن شیشه ای اداری برای تقسیم بندی فضاهای شرکت خود استفاده کنید تا همه ی فضاها نور طبیعی مناسب داشته باشند. 

از گل ها و گیاهان برای زیبایی بصری و تهویه ی مناسب استفاده کنید. اگر دفتر کار شما حیاط، بالکن، تراس یا هر نوع فضای آزاد دارد، برای استفاده ی مناسب از آن در هنگام طراحی داخلی فکر کنید. این نوع فضاها می توانند با کم ترین هزینه ی ممکن، برای استراحت عمومی تجهیز و مبله شوند.  

• با کارشناسان فروش ما در شرکت ایستا با شماره 88701330_021 تماس بگیرید. از شروع کار طراحی داخلی تا فروش محصولات و نصب آن ها در کنار شما هستیم. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید