10 مدل از بهترین میزهای اداری ال دار

انتشار : 1402/11/15
بروزرسانی : 1402/11/17
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محیطی که در آن کار می کنید و چیدمان اداری و مبلمان دفتر کار، می تواند روی روحیه و فعالیت شغلی شما اثر مستقیم بگذارد. امروزه و برای فضاهای مدرن، میز اداری ال دار یکی از بهترین گزینه های مبلمان اداری است. در این مقاله به بررسی بهترین مدل های این نوع میز کار اداری می پردازیم. 

میزهای اداری ال دار، برای پشتیبانی از فعالیت های شما طراحی شده اند و فضای سطحی کافی برای قرار دادن وسایلتان را به شما می دهند. با داشتن میز کار ال شکل، نیازی به تحمل شرایط سخت کمبود جا و فضا را ندارید و یک راه حل ارگونومیک برای حل مشکلات شما وجود دارد. 

میز کار اداری ال دار چیست؟

میزهای ال شکل یا میزهای گوشه ای، دو سطح مستطیلی را با هم ترکیب و در مجموع شکل حرف L را ایجاد می کنند. مدل های مختلفی از میز اداری ال شکل وجود دارد که همه ی آن ها برای فعالیت هایی مانند نوشتن، تایپ کردن، طراحی و غیره طراحی شده اند. 

در خانه نیز یک میز کار ال دار می تواند به طور کامل از فعالیت های کاری و درسی شما حمایت و پشتیبانی کند. 

در یک میز اداری ال دار به چه نکاتی دقت کنیم؟

هنگام خرید میز کار، باید به نیازها و ویژگی های فردی خود برای استفاده از آن توجه داشته باشید. یک میز اداری ال شکل، مانند هر میز اداری دیگر باید ویژگی هایی داشته باشد که در این جا به آن ها می پردازیم:

  • مواد و متریال

جنس میز، طول عمر و جذابیت آن را تعیین می کند. سعی کنید میز کارتان را از مواد بادوام و محکم مانند ام دی اف انتخاب کنید. یک میز، علاوه بر سطح و بدنه، چارچوب یا قابی به عنوان پایه دارد که وزن میز و بارهای اضافه بر آن را تحمل می کند. این پایه ها می توانند از جنس ام دی اف یا آهن باشند و هر دو استحکام قابل قبولی دارند.

ام دی اف نوعی چوب مقرون به صرف است که در صنعت مبلمان اداری بسیار کاربرد دارد و به دلیل قیمت مناسب، همه گیر شده است. ترکیب فلز و چوب، در اغلب موارد ظاهری مدرن و امروزی به محصولات می بخشد.  

  • طراحی

برای این که از هماهنگی میز کار ال دار با بقیه ی عناصر و دکوراسیون دفتر کار خود مطمئن باشید، باید به سبک طراحی آن دقت کنید. این سبک می تواند کلاسیک یا مدرن باشد. 

یکی از نکات مهم دیگر در زمینه ی طراحی میز اداری ال دار، هماهنگی قسمت های مختلف آن با یکدیگر است. به عنوان مثال دستگیره ها و یراق آلات با سبک و مدل میز، هماهنگ باشد. به این ترتیب میز کاری دلپذیر و کاربردی خواهید داشت. 

میز کار اداری

  • اندازه و شکل

یک میز کار اداری در صورتی می تواند برای شما راحتی و کارایی کامل به همراه داشته باشد که اندازه ی آن برای فعالیتی که انجام می دهید، مناسب باشد. از طرف دیگر، اندازه ی میز کار ال شکل باید با اندازه ی اتاق هم متناسب باشد و فضا را برای عبور و مرور یا استفاده از مبلمان اداری دیگر باز بگذارد. 

کوچک یا بزرگ بودن میز کار، هر دو می تواند باعث آشفتگی و به هم ریختگی اتاق و دفتر کار شما شود. 

شکل L میز اداری ال دار، به شما کمک می کند تا تجهیزاتی مانند چاپگر، مانیتور، کاغذ خرد کن و ... را در فضای مناسب خود قرار دهید. 

  • قابلیت تنظیم

راحتی ارگونومیک میز کار، جزو ویژگی های اصلی آن است. ارتفاع یک میز کار استاندارد، 75 سانتیمتر است. ولی امکان رگلاژ ارتفاع میز، در برندهای معتبر تولید میز اداری وجود دارد تا اختلاف ارتفاع های جزئی رفع شده و صفحه تاپس میز، تراز باشد.  

قفسه های قابل تنظیم، یکی دیگر از امکاناتی است که در برخی مدل های میز اداری ال دار وجود دارد و می تواند بسیار مفید باشد. 

  • قابلیت حمل

جابجایی بیش از اندازه یک میز کار، می تواند باعث به هم خوردن تنظیمات آن شود. معمولا بخشی از  قطعات میز های اداری ال دار، در کارخانه و بخشی دیگر در محل و توسط کارشناسان نصب، اجرا و نصب می شوند. جداسازی این قطعات هم به تجربه و ابزار مناسب نیاز دارد. 

بنابراین میزهای اداری ال دار خود را به کارشناسان ما بسپرید تا در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت در محل مناسب، جاگذاری نمایند. 

  • فضای ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی، فضای کار شما را سازمان دهی می کند و بهره وری را افزایش می دهد. در مجموع می توان گفت رفاه شما در پشت میز کار، تا حدود زیادی به امکانات ذخیره سازی آن بستگی دارد. امکاناتی مانند کشوی بایگانی، قفسه، جای کیس کامپیوتر، گاوصندوق و ...

میز اداری ال دار

مزایای خرید میز اداری ال دار

داشتن یک میز اداری ال شکل می تواند مزایای زیادی داشته باشد: از ارتقای چیدمان اداری گرفته تا بهبود سازماندهی وسایل، از افزایش فضای کار گرفته تا پشتیبانی فعالیت ها. در این جا به سه مزیت مهم خرید میز اداری ال دار اشاره می کنیم:

  • باعث صرفه جویی در فضا می شود

میزهای کار L شکل به گونه ای طراحی شده اند که در گوشه ها قرار می گیرند، فضای کار را به حداکثر می رسانند.  به دلیل چیدمان جمع و جور میز اداری ال دار، این امکان را به شما می دهد تا مبلمان اداری دیگر را به دفتر کار خود اضافه نمایید. 

  • به سازماندهی مجدد فضای کاری شما کمک می کند

از آن جا که میزهای ال شکل برای قرار گرفتن در گوشه ها و یا ایجاد زاویه ی 90 درجه با دیوار پشت سر طراحی شده اند، سازماندهی ساده تری را برای شما همراه دارند. وسایل دیگر در اتاق و در کنار این میز کار با نظم بهتری، چیدمان می شوند. 

  • یک مکان مشخص و ارگونومیک برای کار فراهم می کند

میز های ال شکل به دلیل طراحی تخصصی و ویژگی های منحصر به فردشان، مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، فضای ذخیره سازی مناسب و هماهنگی با اصول ارگونومیک، بهره وری را افزایش می دهد و کار را برایتان راحت می کند. 

بهترین مدل های میز اداری ال دار

انواع مختلفی از میز کار و میز تحریر ال دار وجود دارد و شرکت طراحان چیدمان ایستا، یکی از تولید کنندگان قدیمی این میزها است. میزهای اداری ایستا بر اساس رتبه ی شغلی دسته بندی و کدگذاری شده تا مشتریان محترم با سهولت بیشتر، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

میز های ال شکال ایستا در سه دسته ی میز مدیریت، میز معاونت و میز کارشناسی قرار دارند. در اینجا به معرفی برخی از مدل های میز اداری شیک و مدرن ال دار که فروش و محبوبیت زیادی در بین مشتریان ما دارند، می پردازیم.

میز مدیریت IM200

1. میز مدیریت IM200

با فضای ذخیره سازی فراوان در قسمت ال میز و در هر دو طرف بدنه ی میز اصلی، میز مدیریت IM200 را به یکی از بهترین میزهای مدیریت مجموعه محصولات مبلمان اداری ایستا تبدیل کرده است. تنوع قفسه ها و کشوها، کاربر را از به کارگیری فایل یا قفسه ی اداری اضافی بی نیاز می کند.

ابعاد این میز مدیریت ال دار، 170 در 220 سانتیمتر است و معمولا به صورت دو رنگ طراحی و اجرا می شود. ترکیب رنگ های سفید و گردویی روشن و بلوطی تیره و استیل خش دار آن بسیار جذاب است. یک نوار آلومینیوم نقره ای آنادایز شده به ضخامت 5 سانتیمتر در دو لبه ی میزو دو طرف کتیبه، به زیبایی و جذابیت مدرن این میز کار اداری ال دار افزوده است. 

میز مدیریت IM400-1

2. میز مدیریت IM400-1

یک میز مدیریت خاص و استثنایی که ترکیب بی نظیری از متریال های چوب، شیشه و آلومینیوم را در قسمت بیرونی میز، به نمایش می گذارد.  

بخش های ذخیره سازی این میز مدیریت مدرن نیز خاص و لاکچری است. برش 45 درجه ای که در روکش گوشه های بالایی میز تکرار شده است، در قسمت ال، محل باز شدن یک کشوی نامتعارف عمودی برای قرارگیری کیف و یک کشوی افقی است. 

میز مدیریت IM400-1 را همراه با کردنزا و میز جلو مبلی مخصوص آن بخرید و اتاق مدیریت سازمان خود را به یک فضای بی نظیر تبدیل نمایید. 

میز مدیریت IM550

3. میز مدیریت IM550

این میز مدیریت ال دار پایه های فلزی دارد و فضای ذخیره سازی آن کامل است. حتی قفسه هایی در جلوی میز تعبیه شده که به عنوان کتابخانه یا جانمایی اشیاء تزئینی از آن استفاده شود. میز مدیریت IM550 مانند همه ی میز های اداری ایستا، یراق آلات درجه یک و روکش ام دی اف مرغوب و باکیفیت دارد و زیبایی و تناسب ظاهری آن، چشم نواز و تاثیرگذار است. 

این میز مدیریت شیک و زیبا هم به صورت تک رنگ و هم به صورت دو رنگ، قابل سفارش است. ابعاد این میز کار ال دار، 170 در 220 سانتیمتر است.

میز مدیریت IM600

4. میز مدیریت IM600 

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین میزهای مدیریت ال دار با ظاهری شیک و فضای ذخیره سازی کامل، که ابهت و ظرافت را توامان دارد. از پروفیل آلومینیومی نقره ای و شامپاینی، در پایه ها و قسمت های مختلف آن استفاده می شود. میز مدیریت IM600 معمولا به صورت دو رنگ اجرا می شود و ترکیب رنگ های خاکستری و استیل خش دار، و زیتونی روشن و زیتونی تیره، زیبایی آن را دوچندان می کند. 

این میز اداری ال دار، با ابعاد 184 در 250 سانتیمتر، یک میز مدیریت بزرگ محسوب می شود. امکاناتی مانند الکتریک باکس و گاوصندوق را می توانید برای آن سفارش دهید. قیمت میز اداری مدرن IM600، نسبتا بالا است. ولی کیفیت و زیبایی آن، خرید این میز مدیریت شیک را کاملا توجیه می نماید. 

میز معاونت IA100-2

5. میز معاونت IA100-2

میز معاونت IA100-2 یک محصول منحصر به فرد در دسته ی میزهای معاونت است که طراحی کاربردی و زیبایی دارد. برای این میز اداری ام دی اف، سه کشو، جای کیس، قفسه در قسمت ال و در نمای بیرونی میز جانمایی شده است. اما آن چه این میز اداری ال دار را حتی در بین محصولات میز کار اداری ایستا منحصر به فرد می کند، صفحه ی ریلی جلوی میز است که مانند یک میز کنفرانس کوچک عمل می کند. 

یک پایه ی فلزی دیسکی، طراحی این میز کار شیک و مدرن را جالب توجه تر کرده است. ابعاد این میز معاونت  160 در 180 سانتیمتر است و در رنگ های متنوعی سفارش داده می شود. ترکیب رنگ های دوتایی گردویی روشن و استیل خش دار، و گردویی روشن و سفید گلاسه پرطرفدار است. 

میز معاونت IA300

6. میز معاونت IA300

یک میز کار اداری شیک دیگر، با جزئیاتی شگفت انگیز! میز معاونت IA300 با زاویه ی 40 درجه ای که قید جلو قسمت ال میز، نسبت به پایه دارد، بسیار منسجم و زیبا طراحی شده است. 

سه کشو برای نگهداری مدارک و اسناد اداری و قفسه با درب ریلی و یک محفظه چرمی مخصوص لوازم التحریر روی قسمت ال میز، ذخیره سازی این میز کار را کامل کرده است. ترکیب رنگ های بلوطی تیره و استیل خش دار یا گردویی روشن و سفید گلاسه، در بین مشتریان این میز کاراداری، پرطرفدار است. میز معاونت IA300، در ابعاد 180 در 200 سانتیمتر ساخته می شود. 

میز کارشناسی IE100

7. میز کارشناسی IE100

اگر یک میز اداری ال دار کلاسیک می خواهید، میز کارشناسی IE100 را به شما پیشنهاد می کنیم. این میز که در دسته ی میزهای کارشناسی قرار می گیرد، ظاهری مطمئن و مورد تایید دارد. برای این میز دوسطح صفحه تاپس تعریف شده و یک ستون مجزا، خود را از کلیت مجموعه ی میز جدا نموده است.  

سه کشوی بایگانی، جای کیس و قفسه هایی که پشت درب های ریلی قرار گرفته است، فضای ذخیره سازی این میز کار شیک را تشکیل می دهد. ابعاد این میز کارشناسی، 169 در 180 سانتیمتر است و در رنگ های متنوعی تولید می شود. 

میز کارشناسی IE400

8. میز کارشناسی IE400

این میز کار شرکتی مدرن، جزو محصولات پرفروش شرکت ایستا است. طراحی این میز کاملا ارگونومیک است. یک انحنا در منطقه نشیمن کاربر روی سطح میز طراحی شده است تا فردی که پشت میز می نشیند به راحتی و بدون مزاحمت، از همه ی سطح آن استفاده کند. 

برای میز کارشناسی IE400، سه کشو بایگانی و قفسه و درب ریلی طراحی شده است. جای کیس در این مدل میز اداری ال دار، ویژه است و پشت جای کیس یک درب کلیکی دارد که می توان آن را به راحتی باز کرد و کابل های پشت کیس را سروسامان داد. 

اندازه ی این میز 160 در 180 سانتیمتر است و جزو میزهای اداری جمع و جور در رده ی کارشناسی محسوب می شود. این میز کار هم باعث لوکس به نظر رسیدن فضا می شود. بنابراین توصیه می کنیم خرید میز کارشناسی اداری IE400 را در دستور کار قرار دهید.

میز کارشناسی IE700

9. میز کارشناسی IE700

یک میز اداری ال دار ساده که به دلیل داشتن پایه های فلزی، وزن کمی دارد و جابجایی آن ساده است. میز کارشناسی IE700 را می توانید به صورت مشترک و میز کار گروهی نیز استفاده کنید . 

این میز کارشناسی بسیار پرفروش است و قابلیت ساخت آن در اندازه های سفارشی وجود دارد. فضای ذخیره سازی آن قابل قبول است و مانند همه ی میزهای اداری ایستا، یراق آلات باکیفیت و درجه یک در آن به کار رفته است. 

پالت رنگی متنوعی برای تولید این میز کار اداری شرکتی وجود دارد و شما می توانید بنا بر سلیقه ی خود، رنگ دلخواه را سفارش دهید. 

میز کارشناسی IE800

10. میز کارشناسی IE800

جدیدترین محصول شرکت ایستا تا زمان نگارش این مقاله، و یکی از میزهای اداری مدرن است. در طراحی این میز کارشناسی اداری، پایه های زاویه دار انتخاب شده است تا دکوراسیون فضای کار را از حالت خشک و معمول خطوط عمودی و افقی خارج کند.  

در این میز کار ال شکل هم فضای ذخیره سازی کافی قرار دارد و کاربر می تواند با خیال راحت از آن ها برای نگهداری وسایلش استفاده نماید. اندازه ی این میز 150 در 170 است. 

شما از بین این میزها یا میزهای دیگر مجموعه ی ایستا، کدام را می پسندید؟ می توانید نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید. 

شرکت ایستا با بیش از سی سال تجربه در طراحی چیدمان اداری و تولید مبلمان اداری، آماده ی ارائه ی مشاوره ی رایگان به شما است. با ما تماس بگیرید.

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید