بهترین پارتیشن اداری

انتشار : 1402/07/09
بروزرسانی : 1403/02/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در میان مبلمان اداری مدرن که امروزه در دفاتر استفاده می شوند، پارتیشن اداری جزو محبوب ترین ها است. برای پیدا کردن و خرید بهترین پارتیشن اداری و آشنایی با مزایای آن، ضمن بررسی نمونه های موجود، این مقاله را هم تا انتها بخوانید. 

دیوار پارتیشن چیست؟

امروزه دیوار پارتیشن به معنی دیوار جداکننده ی معمولا غیر باربری است که برای جداسازی فضاها در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود. یکی از متداول ترین موارد استفاده از دیوار پارتیشن، استفاده از آن به عنوان دیوار پارتیشن اداری است. پارتیشن اداری برای ایجاد اتاق کار جداگانه یا اتاق جلسه به کار می رود.

دیوارهای جداکننده را می توان از شیشه، آجر، فلز و پلاستیک ساخت و در ادارات، خانه ها، انبارها و خرده فروشی ها استفاده کرد. اما بهترین پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف و ترکیبی از این دو ماده یعنی پارتیشن شیشه و ام دی اف است.  

یکی از راه حل های عالی در دکوراسیون داخلی مدرن، استفاده از دیوار پارتیشن است که می توانید در طراحی، آن را با درها، بازشوها و پنجره ها ترکیب کنید.

انواع پارتیشن اداری

در هنگام انتخاب بهترین پارتیشن اداری، بهتر است بدانید که همه چیز به طراحی دکوراسیون دفتر کار شما برمی گردد. مساحت واحد تجاری شما، تعداد و اندازه ی نورگیرها، تعداد و اندازه ی اتاق های ساخته شده با مواد سخت، نوع فعالیت شغلی، تعداد پرسنل و میزان آلودگی صوتی از جمله عواملی است که در هنگام طراحی پارتیشن بندی دفتر کار خود باید در نظر بگیرید. 

بنابراین بهترین پارتیشن اداری برای شما و دفتر کارتان، الزاما برای یک محیط اداری دیگر بهترین گزینه نیست و هر فضایی دیوار پارتیشن مخصوص به خود را می خواهد.

همان طور که در بالا گفته شد، می توانید پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری ام دی اف و پارتیشن اداری شیشه و ام دی اف داشته باشید. در صورتی که از برند ایستا پارتیشن خود را انتخاب می کنید، این شرکت، تولید کننده ی بهترین پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره است. 

از دیوار جداکننده می توان در مصارف صنعتی نیز استفاده کرد. دیوار پارتیشن شیشه ای برای داشتن اتاق های جداگانه که می خواهیم به یکدیگر دید داشته باشند، مناسب است. در کارخانه نیز بین دفتر و سایت تولید می توانید از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید.

پارتیشن اداری دو جداره

مزایای استفاده از پارتیشن اداری

در صورت خرید بهترین پارتیشن اداری موجود، می توانید از مزایای بسیار این محصول مدرن، بهره مند شوید. پارتیشن اداری در صورت استفاده ی صحیح، این مزایا را داشته و برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری مفید است. 

  • افزایش زیبایی دفتر کار

    امروزه در طراحی و ساخت سازمان ها و دفاتر تجاری، تمرکز بر طراحی فضایی زیبا و کاربردی است. فضایی که رفاه و آسایش کارکنان را تامین و از مشتریان و مهمانان، استقبال کند. چنین فضایی تصادفی به وجود نمی آید و با استفاده از پارتیشن اداری باکیفیت که متریال مقاوم و ساخت دقیقی داشته باشد، ایجاد می شود.  
  • ایجاد حس مشارکت

    در گذشته، دفتر کار سنتی فضایی بود با چند اتاق که دیوارهایی از جنس ماده ی سخت داشت. هر کارمند در اتاق خود به تنهایی و بدون تعامل با بقیه ی کارکنان کار می کرد. در طراحی داخلی مدرن، فعالیت کارکنان با یکدیگر مرتبط است و قرار نیست آن ها کاملا منفک از یکدیگر و از شرکت باشند. بهترین پارتیشن اداری، پارتیشنی است که بتواند ضمن حفظ فضای خصوصی کارمند، او را به بقیه ی تیم متصل نگاه دارد.  
  • ایجاد ساختار و نظام مناسب

    وقتی اوپن آفیس یا دفتر کار باز در مقابل دفتر کار سنتی به وجود آمد، مشکلاتی در اجرا داشت. فرض کنید کارمند شما در یک اوپن آفیس است و می خواهد به فعالیت شغلی هر روزه ی خود بپردازد. ولی گاهی جریان شغلی سایر کارمندان، آن قدر قوی می شود که توجه و تمرکز کارمند مورد نظر ما را می گیرد و در فعالیت او اختلال ایجاد می کند. در این شرایط تعامل با دیگران، باعث کاهش بهره وری می شود. خرید پارتیشن اداری این امکان را به شما و کارمندانتان می دهد تا ضمن حفظ فضای شخصی، در جریان فعالیت دیگران هم قرار بگیرند. برخی فضاها مانند اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات و اتاق مدیریت هم می توانند در این مجموعه، خصوصی تر باشند. 
  • مقرون به صرفه بودن

    اگر به دنبال خرید بهترین پارتیشن اداری هستید، پیشنهاد ما پارتیشن اداری ایستا است. یکی از مهم ترین مزیت های پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره ایستا این است که می توانید با تغییر فضا و طراحی چیدمان داخلی، آن را تغییر دهید. این پنل ها، قابلیت حذف و اضافه دارند و هیچ وقت غیر قابل استفاده نمی شوند. بنابراین خرید پارتیشن اداری ایستا، نوعی سرمایه گذاری محسوب و بودجه ی شما ذخیره می شود. 

پارتیشن شیشه ای اداری

  • کمک به حفظ محیط زیست

    اگر بخواهید در یک دفتر کار سنتی با دیوارهای آجری، بازسازی انجام دهید، باید بودجه ی زیادی هزینه کنید. ضمن این که دیوارهای مواد سخت تخریب شده، قابل احیا نیستند و به زباله تبدیل می شوند. این فرآیند در ابعاد کلان، باعث آسیب زدن به محیط زیست می شود. یکی از مزیت های بزرگ پارتیشن اداری مدرن ایستا، قابلیت استفاده مجدد از آن و اعمال تغییرات بر روی اندازه و تعداد پنل های پارتیشن است. خرید پارتیشن اداری مدرن می تواند تنظیم و بازسازی مجدد فضای اداری را بدون تخریب دیوارها امکان پذیر کند. 
  • حدفاصل بین اوپن آفیس و فضای اداری سنتی

    از آن جا که چیدمان اداری سنتی بهره وری خود را ازدست داده بود، جای خود را به طراحی مدرن اوپن آفیس داد. یعنی به یک باره دیوارها برداشته و فضای خصوصی کارمندان حذف شد. استفاده از بهترین پارتیشن اداری با توجه به مزایای ذکر شده، توانست این حد فاصل را پر کند. نصب پارتیشن اداری به خصوص پارتیشن شیشه ای اداری، یک خط دید باز در سراسر دفتر کار ایجاد می کند و به نور طبیعی، اجازه ی نفوذ به تمام نقاط را می دهد. اما همچنین امکان تشکیل فضاهای کاری خصوصی و مناطقی که برای یک هدف خاص ساخته شده اند را هم فراهم می کند. 
  • جریان آزاد نور طبیعی

    پارتیشن بندی شیشه ای، نور طبیعی را از خود عبور می دهد. طبق تحقیقات انجام شده، نور طبیعی در افزایش شادابی و بهره وری کارمندان بسیار موثر است. تابش نور طبیعی به داخل اتاقک های پارتیشنی، این امکان را به کارکنان می دهد که در محدوده ایستگاه کاری و میز کار خود، گیاه سبز داشته باشند. اشاره به مزایای وجود گیاهان طبیعی کاملا واضح است و نیاز به توضیح ندارد. ضمن این که وجود نور طبیعی عبور کرده از پارتیشن اداری شیشه ای، استفاده از نور مصنوعی و مصرف انرژی را به حداق رسانده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.  
اتصالات پارتیشن اداری دو جداره

                      

پارتیشن اداری شیشه ای نیم قد
  • گردش هوای گرم و سرد

    دیوارهای جداکننده از متریال سبک یا همان پارتیشن را می توانید به صورت تمام قد و نیم قد استفاده کنید. اگر منابع گرم کننده و خنک کننده ی فضا محدود هستند، با کوتاه کردن ارتفاع پارتیشن اداری می توان جریان هوای گرم یا سرد را به همه ی اتاقک های پارتیشن بندی شده رسانید. پارتیشن اداری نیم قد، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد و تنوع زیادی به اوپن آفیس شما می بخشد. 

ویژگی های بهترین پارتیشن اداری

کیفیت پارتیشن اداری، مانند هر محصول دیگری به عوامل متعددی بستگی دارد. بسیاری از ما تا قبل از سرو کار داشتن با این محصول مبلمان اداری، از جزئیات و ویژگی های آن به طور دقیق اطلاع نداریم. اما کافی است قرار باشد آن را برای دفتر کار یا سازمان خود سفارش دهیم تا متوجه پیچیدگی و اهمیت اجزاء مختلف پارتیشن آلومینیومی و اهمیت کیفیت تولید آن بشویم. در اینجا به برخی از ویژگی های بهترین پارتیشن اداری اشاره می کنیم تا در هنگام خرید آن، به این نکات و ویژگی ها دقت کنید:

  • جنس و متریال قطعات تشکیل دهنده ی پارتیشن اداری

هر دیوار پارتیشن اداری از دو قسمت اصلی اسکلت و صفحه یا پنل تشکیل شده است. 

- استراکچر آلومینیومی، مقاومت و ایستایی سازه ی پارتیشن را تامین می کند. انتخاب آلومینیوم به عنوان متریال مناسب به دلیل قالب پذیری و زیبایی آن است. همچنین آلومینیوم، مقاومت بالایی دارد و نسبتا گران است و باعث افزایش قیمت پارتیشن اداری می شود. این اسکلت آلومینیومی برای همه ی انواع پارتیشن اداری در شرکت سازنده ی بهترین پارتیشن اداری، استفاده می شود. تمام قطعات آلومینیومی به کار رفته در همه ی انواع پارتیشن ایستا، از بیلت استاندارد 6063 ساخته شده و دارای 20 میکرون رنگ الکترواستاتیک آنادایز شده است. 

در قسمت پنل یا صفحه ی پارتیشن اداری، از شیشه و چوب یا ام دی اف استفاده می شود. 

- شیشه ی به کار رفته در همه ی انواع پارتیشن شیشه ای، شیشه ی سکوریت، که نوعی شیشه ی مقاوم در برابر ضربه است، استفاده می شود. 

- در پارتیشن اداری ام دی اف یا پارتیشن چوبی اداری، از پنل سلولزی MDF با دانسیته ی بالا و روکش ملامینه یا HPL (برای درب ها) استفاده می شود. 

پارتیشن اداری شیشه ای

  • ابعاد و اندازه ی پارتیشن اداری

تولید کنندگان بهترین پارتیشن اداری، هیچ محدودیتی برای تولید پارتیشن در هر اندازه و ابعادی ندارند.  پروژه هایی با صدها متر پارتیشن اداری و در ده ها طبقه، توسط همکاران متخصص ما در شرکت و کارخانه ی ایستا اجرا و نصب شده است.

اما در هر برند مبلمان اداری، قطعات و اجزاء تشکیل دهنده دارای ابعاد و اندازه ی مشخص است. این اندازه ها توسط مهندسین باتجربه و با انجام آزمایشات فنی مختلف جهت دستیابی به بهترین نتیجه و کارآمدترین پارتیشن، تعیین می شود. برخی از این اندازه ها، به شرح زیر است:

- در پارتیشن اداری تک جداره، پروفیل آلومینیومی با طول مقطع 30 در 30 میلیمتر و پروفیل آلومینیومی H مانند، به طول مقطع 10 در 10 میلیمتر، ساخته می شود. ضخامت شیشه و ام دی اف در پارتیشن تک جداره فریم دار، 8 میلیمتر و ضخامت شیشه در پارتیشن تک جداره فریم لس، 10 میلیمتر است. در پارتیشن فریم لس شیشه ای، ارتفاع پروفیل اسکلت آلومینیومی، 40 میلیمتر است. 

- در پارتیشن اداری دو جداره، قوطی به مقطع 25 در 80 میلیمتر، استراکچر سازه را تشکیل می دهد. شیشه ها به ضخامت 5 میلیمتر و قطعات ام دی اف به ضخامت 16 میلیمتر هستند.

  • کیفیت تولید بهترین پارتیشن اداری

قطعات شیشه ای، چوبی و آلومینیومی که از بهترین متریال ساخته شده اند، با دقت و بسیار حساب شده در کنار هم قرار می گیرند. نوار پلاستیکی برای مهار کامل پنل های شیشه ای، در کار اجرا می شود. یونیت های پارتیشن دو جداره، به شکل دقیق داخل استراکچر، با بست های کلیپسی جاگذاری می شوند. 

  • قیمت پارتیشن اداری

باتوجه به مطالب گفته شده و متریال موجود در پارتیشن اداری مدرن و شیک، قیمت تمام شده ی محصول نسبتا زیاد است. اما راهکارهایی وجود دارد تا با کاهش قیمت پارتیشن اداری، همه ی صاحبان مشاغل بتوانند از بهترین پارتیشن اداری موجود در بازار تولید مبلمان اداری و پارتیشن، بهره مند گردند. 

یکی از این راهکارها، تولید و فروش پارتیشن تک جداره با حداقل متریال و ضخامت است که باعث کاهش قیمت پارتیشن تک جداره به نسبت قیمت پارتیشن دو جداره می شود. 

راهکار دیگر در مورد قیمت پارتیشن دو جداره است. کاهش تعداد تقسیم بندی و یونیت های پنل پارتیشن دو جداره باعث کاهش قیمت آن می شود. 

شرکت ایستا در همه ی دوره های فعالیت خود، تلاش نموده تا ضمن حفظ کیفیت بهترین پارتیشن اداری کشور، با ثابت نگه داشتن قیمت پارتیشن اداری، مشتریان عزیز را راضی نماید. 

پارتیشن شیشه ای تک جداره

  • زیبایی بصری انواع پارتیشن

یک دیوار جداکننده ی پارتیشنی، زمانی زیبا و شکیل به نظر ی رسد که از قطعات شیک و زیا ساخته شود، رنگ بندی و طراحی سازه ی مناسبی داشته باشد و با طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار، هماهنگ باشد. 

شما در انتخاب رنگ سازه ی آلومینیومی پارتیشن از بین چهار رنگ نقره ای، سفید، شامپاینی و سیاه می تواند انتخاب کنید. پالت رنگی پنل های ام دی اف پارتیشن ام دی اف، بسیار زیاد است. شیشه های رنگی و شیشه های مات یا طرحدار هم می توانند با تنوع زیاد، به پارتیشن شیشه ای دفتر کار شما، رنگ و لعاب و جلوه ی خاص ببخشند. 

  • انعطاف و قابلیت تغییر در پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره و دو جداره ی ایستا، به شکلی طراحی شده که قابلیت تغییر، حذف و اضافه کردن قطعات به آن ها، حتی برای سال ها بعد، وجود داشته باشد. شما این قابلیت را فقط در بهترین شرکت های تولید کننده ی مبلمان اداری و پارتیشن اداری می توانید پیدا کنید. بهترین پارتیشن اداری، نه تنها امروز، بلکه تا همیشه و هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، پارتیشن اداری مطلوب شما باقی خواهد ماند!wink 

  • سرعت طراحی، تولید و نصب پارتیشن اداری

در انتها، می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که سال ها تجربه در تولید و فروش پارتیشن اداری، دستگاه های مجهز و فوق پیشرفته و همکاران کوشا و متخصص، شرایطی را به وجود آورده که منظم ترین و بهترین فرآیند تولید و تحویل پارتیشن در شرکت ایستا، امکان پذیر شده است. 

بنابراین با تماس بگیرید و ما را در جریان نظرات و برنامه های خود برای تجهیز و چیدمان داخلی دفتر کارتان قرار دهید. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن به شما کمک کنیم.

اجرای پارتیشن اداری مدرن

در صورتی که می خواهید بهترین پارتیشن اداری متناسب با فضای اداری خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید، می توانید این پیشنهادات را در نظر بگیرید: 

  • معمولا پارتیشن شیشه ای اداری، فضاهای کاری خلوت و پرتردد را از یکدیگر جدا می کند. در نوعی از طراحی، می توانید از المان های صنعتی مثل کابل های برق یا کانال های کولر به عنوان عناصر دکوراسیون فضا استفاده کنید. دیوارهای شیشه ای اجازه می دهند که این عناصر تا عمق زیادی دیده شوند. 
  • پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای شفاف و پارتیشن شیشه ای طرح دار، حسی از رنگ های خنثی را منتقل می کند. می توانید چند لکه رنگی چشمگیر، مانند تابلوی نقاشی یا دیوار رنگی، در برخی نقاط دفتر کار خود جاگذاری کنید تا از پشت دیوار شیشه ای اداری، قابل رویت و تاثیرگذاری باشد. اجرای رنگی لوگوی برند تجاریتان می تواند در این زمینه، بسیار کاربردی و مناسب باشد. 
  • حتما در بهترین پارتیشن اداری که خریداری کرده اید، از درب پارتیشن برای انعطاف پذیری بیشتر قابلیت های فضا استفاده کنید. بسته بودن یا باز بودن درب پارتیشن اداری، در مقدار شخصی بودن فضا موثر است. 
  • با تلفیق ام دی اف با شیشه در پارتیشن اداری خود، بافت ایجاد کنید. شما می توانید در میان مدل های پارتیشن اداری شیشه ای و ام دی اف شرکت ایستا، ترکیب های جذاب و کاربردیی پیدا کنید که بازتاب سبک و سلیقه ی تجاری شما باشد. 

با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید تا از مرحله ی طراحی پارتیشن بندی تا انتخاب نوع پارتیشن اداری و نصب و اجرای آن، بهترین مشاوره را در اختیارتان قرار دهند. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید