خرید اینترنتی میز اداری

انتشار : 1400/05/19
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

میز اداری یکی از مهمترین تجهیزات در هر محیط کاری است. در بلاگ های قبلی به اهمیت میز اداری و اینکه دارای چه انواعی هستند به طور مفصل پرداخته‌ایم. شما هر روز به طور میانگین حداقل 8 ساعت پشت میز اداری خود می‌نشینید. اگر میز با کیفیت و مناسب کارتان را انتخاب نکنید، خواهید دید که در طولانی مدت چه آسیبی به بدن و به طور کلی سلامتی شما وارد می‌شود. در این بلاگ سعی داریم 5 نکته که باید قبل از خرید اینترنتی میز اداری به آن دقت کنید را با شما در میان بگذاریم. این راهنما به شما کمک می‌کند تا میز مناسبی را برای انجام کار پیدا کنید.

 

  1. سبک دفتر شما چیست؟

سبک چیدمان دفتر و دکوراسیون اداری اغلب تعیین می‌کند که چه میزهایی را برای فضای خود خریداری کنید. به عنوان مثال اگر می‌‎خواهید یک دفتر کار در سبک کلاسیک داشته باشید، یک میز اداری ام دی اف برای شما مناسب خواهد بود. رنگ تاثیری زیادی در نوع سبک اداری شما دارد. میزهای اداری در رنگ‌ها و شکل های مختلفی وجود دارند و شما به سادگی می‌توانید آنان را با سبک خود هماهنگ کنید. پس قبل از خرید میز اداری اینترنتی حتما سبک خود را بشناسید.

 

  1. چه فضایی در اختیار دارد و آیا به فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

این که چه نوع میز برای شما بهتر کار می‌‎کند تا حد زیادی به فضای اداری که در اختیار دارید بستگی دارد. همان طور که اشاره کردیم میزها دارای اشکال و اندازه‌های متنوعی هستند. از میزهای کم حجم تا ایستگاه‌های کاری u شکل یا همان میز گروهی وجود دارد که می‌تواند نیاز شما را رفع کند.

اگر دارای تجارت بزرگی هستید، پس حتما در فضایی بزرگ نیز کار می‌کنید. شما به فضایی برای ملاقات با مشتریان نیاز دارید که مبلمان اداری مناسبی مجهز باشد. در عین حال اگر سر و کار زیادی به اسناد اداری دارید حتما باید فضای مناسبی برای ذخیر سازی در کنار میز اداری خود داشته باشید تا از شلوغی میز جلوگیری کنید. میزهای ال شکل می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. زیرا در کنار سطح مناسب برای کامپیوتر دارای فایل و کمد نیز در کنار خود هستند.

علاوه بر میز ال شکل که دارای فایل اداری و قفسه بندی است، محصولات دیگری مانند کمد اداری، کتابخانه و کمد بایگانی، می تواند حجم بیشتری از اسناد و مدارک شرکت شما را در خود جای دهد. کمد زونکن هم نوع دیگری از کمد اداری است که در ادارات و سازمان ها به کار می رود. 

 

  1. آیا از کامپیوتری و یا لپتاپ استفاده می‌کنید؟

آیا از کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده می‌کنید؟ به طور کلی برای میز کار به امکاناتی مثل محل مناسب برای صفحه کلید، مانیتور و... نیاز است. اگر برای جلوگیری از بهم ریختگی میز به فضای برای ذخیره سازی نیز نیاز دارید فایل کناری را فراموش نکنید. میزهای لپ تاپ و یا کامپیوتر اغلب از نظر ظاهری زیباتر هستند و تقریباً در هر اتاقی از خانه قابل استفاده هستند.

صرف نظر از این، اگر قصد دارید از میز اداری موجود در خانه خود به عنوان میز رایانه استفاده کنید، باید گزینه‌های مدیریت سیم را در نظر بگیرید تا محل کار خود را از بهم ریختگی دور نگه دارید.

 

  1. چگونه کار می‌کنید؟

آیا برای جابجایی به فضای زیادی احتیاج دارید؟ آیا برای جا دادن یک صندلی بزرگ به یک میز بزرگ نیاز دارید؟ آیا کار شما شامل پرونده‌ها، مقاله‌ها و کتاب‌های زیادی است؟ یک میز اجرایی بزرگتر با مقدار زیادی فایل و کشو در نظر بگیرید.

تنوع زیادی در انواع میز اداری شرکت ایستا وجود دارد. میز مدیریت اداری از میز معاونت اداری بزرگ تر است و فضای ذخیره سازی و امکانات و تجهیزات بیشتری دارد. بدیهی است که قیمت میز مدیریت اداری از قیمت میز اداری کوچک و ساده تر بیشتر است. اگر مدل های مختلف میز معاونت، میز کارشناسی و میز کارمندی ایستا را در سایت ما ببینید، حتما می توانید متناسب با نیاز و کاربرد خود، میز اداری دلخواه خود را انتخاب کنید. 

  1. به چه نوع فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

یک میز تمیز و منظم ذهن را آسوده نگه میدارد. اطمینان حاصل کنید که میز شما همه چیز مورد نیاز شما را دارد. به عنوان مثال، کشوهایی برای نگهداری لوازم اداری، کمدها، محل مخصوص صفحه کلید، مناطق مخفی برای مدیریت کابل، قفسه‌هایی برای دکوراسیون و فضای کافی برای کارهای روزانه همگی برای انجام دادن کار شما بسیار مهم است.  

 

 

در آخر:

به یاد داشته باشید، یک میز اداری عالی به اندازه کار شما مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید میز اداری اینترنتی به با ما تماس بگیرید.

 تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید