خرید مبلمان اداری ارزان

انتشار : 1402/06/30
بروزرسانی : 1403/02/10
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

چه در خانه کار کنید و چه در دفتر کار، خرید مبلمان اداری یکی از کارهایی است که باید انجام دهید. البته لازم نیست تمام بودجه ی خود را خرج کنید و خرید مبلمان اداری ارزان می تواند تا حدود زیادی باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود. خرید صندلی و میز اداری ارزان، مساله ی نگران کننده ای نیست و ما می توانیم به شما در این زمینه کمک کنیم. 

قانون نانوشته ای وجود دارد که می گوید هرچه قیمت یک محصول گران تر باشد، کیفیت آن محصول بالاتر است. اما این مساله الزاما و در تمام موارد درست نیست. بسیاری از برندهای معتبر مبلمان اداری می توانند با طراحی دکوراسیون داخلی مناسب دفتر کار شما، هزینه های خرید مبلمان اداری را کاهش دهند. بدون این که از کیفیت محصولات خود کم کنند. 

بنابراین پیش از خرید مبلمان اداری، حتما تحقیق مناسبی درباره ی شرکت های تجاری تولید کننده ی این محصولات داشته باشید و نمونه پروژه های قبلی آن ها را ببینید. 

شرکت طراحان چیدمان ایستا با بیش از 30 سال سابقه در تولید و فروش مبلمان اداری، بهترین گزینه های میز اداری، صندلی و مبل اداری، کمد و فایل اداری و پارتیشن اداری را با کم ترین هزینه ی ممکن، به شما پیشنهاد و پس از طراحی، تولید و نصب می نماید. 

خرید میز کار گروهی

برای خرید مبلمان اداری، چقدر هزینه کنیم؟

پیش از هر چیز لازم است اولویت های خود را بدانید. خرید مبلمان اداری ارزان نباید باعث شود که فضای راحت و کاربردی برای کارمندان شرکت خود فراهم نکنید. در صورتی که بودجه ی خرید میز و صندلی اداری و دیگر مبلمان دفتر کار خود را مدیریت کنید، می توانید مقرون به صرفه خرید نمایید. 

اندازه ی دفتر کار شما و تعداد پرسنل آن، در تعیین بودجه ی لازم خرید مبلمان اداری، اهمیت زیادی دارد. بهتر است، نقشه ای با اندازه های دقیق از ساختمان اداری خود داشته باشید. طراحی داخلی دفتر کار شما، براساس این نقشه ی دقیق انجام می شود. 

تعداد کارمندان دفتر کار شما و نوع فعالیت آن ها هم در نوع محصولات اداری که می خرید، موثر است. حتما برای خودتان و کارشناسان طراحی ما در شرکت ایستا مشخص کنید که کارمندان شما به چه مقدار سکوت و تمرکز در کار خود نیاز دارند. یا چند نفر از آن ها و در چه بازه ی زمانی مشغول کار گروهی می شوند و با یکدیگر جلساتی برگزار می کنند. 

پاسخ به این سوالات تا حدود زیادی، نوع محصولات و قیمت مبلمان اداری مورد نیاز دفتر کار شما را مشخص می کند.

پیشنهاد ما در خرید مبلمان اداری ارزان

هدف از خرید مبلمان اداری، تامین شرایط صحیح و کارآمد برای فعالیت پرسنل شرکت شما است که منجر به رشد و بهبود بهره وری شغلی ایشان می شود. بنابراین لازم است تحت هر شرایطی، در محصولات مبلمان اداری، استانداردهای ارگونومیک رعایت شده باشد. مواد و متریال درجه یک و باکیفیت در آن ها به کار رفته و با بهترین روش های ساخت و پرداخت تولید شده باشند. 

درواقع ارزان تر بودن قیمت، به معنی افت کیفیت نیست و یک برند معتبر تولید مبلمان اداری، ضمن حفظ کیفیت با یافتن راهکارهایی، یک محصولاتی به صرفه ی اقتصادی را تولید می کند. 

در اینجا به برخی از محصولات مبلمان اداری ارزان اشاره می کنیم:

  • پارتیشن تک جداره اداری- پارتیشن شیشه ای تک جداره

    یکی از محصولات مقرون به صرفه ی شرکت ایستا، پارتیشن تک جداره شیشه ای و پارتیشن تک جداره ام دی اف است. اگر به تقسیم بندی فضای دفتر کار خود نیاز دارید، بهتراست از پارتیشن اداری استفاده کنید. قیمت پارتیشن اداری دو جداره از قیمت پارتیشن اداری تک جداره بیشتر است. پارتیشن شیشه ای تک جداره قیمت مناسبی دارد و می تواند ضمن تقسیم بندی فضای دفتر کار، نور طبیعی مورد نیاز همه ی بخش ها را هم تامین کند. شیشه ی استفاده شده در پارتیشن اداری ایستا، از جنس شیشه سکوریت است که در مقایسه با شیشه معمولی، مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. در صورتی که ضربه آن قدر قوی باشد که باعث شکستن شیشه شود، شیشه سکوریت در اثر ضربه پودر می شود و به قطعات مختلف با لبه های تیز تقسیم نمی شود. بنابراین خطر کمتری ایجاد می کند و برای دفتر کار شلوغ و پر رفت و آمد، مناسب تر است.  

اگر می خواهید با محصولات پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دو جداره ی ما بیشتر آشنا شوید، حتما مقاله ی زیر را مطالعه نمایید. 

خرید مبلمان اداری ارزان

  • میز کارمندی اداری یک نفره

    میز کارمندی ایستا میز ساده ای است که با وجود داشتن امکانات مناسب، فضای کمی اشغال می کند. یکی از مدل های پرفروش میز کارمندی ایستا، مدل IC700 است. این میز یک کشو و جای کیس کامپیوتر دارد. میز از ام دی اف و پایه ی فلزی درست شده و یراق آلات بادوام و باکیفیتی دارد. قیمت مناسب میز کارمندی به دلیل اندازه و مقدار متریال استفاده شده در ان است. میزکارمندی ایستا مانند بقیه ی محصولات این شرکت، 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. شما می توانید از میز کارمندی ایستا به عنوان میز تحریر ساده و میز کامپیوتر در منزل یا هوم آفیس استفاده کنید. ابعاد و اندازه ی میز اداری کارمندی به شکلی طراحی شده که فضای زیادی را اشغال نکند. به دلیل اندازه ی نسبتا کوچک، وزن آن نیز کم است و جابجایی این میز کار سبک، به نیروی زیادی نیاز ندارد. میز اداری کارمندی ایستا را می توانید در رنگ های مختلفی که با دکوراسیون محل کار یا منزلتان هماهنگی داشته باشد سفارش دهید. 

خرید میز کار اداری

  • میز اداری مدولار یا ماژولار

    یکی از بهترین راهکارها برای خرید مبلمان اداری ارزان، خرید میز اداری مدولار یا ماژولار است. شما می توانید با کنار هم قرار دادن قطعات میز مدولار در مواقع لزوم، کاربری مورد نیاز خود را از آن داشته باشید. به عنوان مثال اگر دفتر کار شما کوچک است و شما جای گذاشتن میز کنفرانس 6  یا 8 نفره را ندارید، می توانید با خرید میز مدولار ارزان ایستا برای کارمندان، میزجلسات را در زمان لازم بسازید. پس از جلسه می توانید مجددا این میزها را از هم جدا کرده و به فعالیت روزانه ی کارمندان اختصاص دهید. جنس این میز از ام دی اف و پایه اش فلزی است و در رنگ های مورد علاقه ی شما تولید می شود. 

خرید میز مدولار یا ماژولار

  • میز کار گروهی دو نفره و چهار نفره

شاید با خود فکر کنید که چطور خرید میز کار گروهی می تواند به صرفه و اقتصادی باشد. در این مقاله به تفصیل به دلایل این مساله و ویژگی های میز کار مشترک یا ورک استیشن پرداخته ایم. 

در اینجا به طور خلاصه به این مطلب اشاره می کنیم که در یک میز دو نفره یا میز چهار نفره، بخشی از قسمت های میز مانند پایه ها به صورت مشترک ساخته می شود. بنابراین قیمت میز گروهی در مقابل میز کار یک نفره به همان تعداد، کاهش یافته و ارزان تر می شود. میز کار گروهی یک میز کار شیک و بسیار کاربردی در دفاتر باز یا اوپن آفیس است و می تواند بخش عمده ای از نیازهای کارمندان را برآورده سازد.

میز کار گروهی

در این مقاله به بررسی برخی از محصولات شرکت ایستا برای خرید مبلمان اداری ارزان، پرداختیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت ایستا، حتما به سایت ما سر بزنید. جهت کسب مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما به شماره 88701330_021 تماس بگیرید. خرید آگاهانه، مقرون به صرفه ترین راهکاری است که برای صرفه جویی در خرید مبلمان اداری می توان در نظر گرفت. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید