خرید میز جلسات اداری

انتشار : 1402/08/28
بروزرسانی : 1402/12/09
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

درصورتی که در حال خرید مبلمان و تجهیز دفتر کار خود هستید، حتما خرید میز جلسات اداری را در اولویت برنامه ها قرار دهید. یک اتاق کنفرانس مطلوب و ایده آل به وسایل و تجهیزات مخصوصی نیاز دارد که میز کنفرانس شیک و مدرن یکی از مهم ترین آن ها است. 

چه نوع میز جلسات و کنفرانس اداری نیاز دارم؟

عوامل مختلفی در هنگام خرید میز جلسات اداری باید مورد توجه قرار بگیرد. اندازه، شکل، جنس، رنگ و ... از مهم ترین عواملی هستند که می توان در مورد میز کنفرانس مورد توجه قرار داد.

ابعاد میز کنفرانس به دو عامل اصلی بستگی دارد:

  • ابعاد و اندازه ی اتاق کنفرانس
  • نوع استفاده از میز جلسات

ما هم مثل شما می دانیم که اگر اتاق کنفرانس کوچک باشد، حق انتخاب زیادی در مورد اندازه میز کنفرانس نخواهید داشت و بهتر است با خرید میز جلسات اداری کوچک و شیک، حداکثر استفاده ی ممکن را از اتاق کنفرانس خود ببرید.  

ولی اگر اتاق کنفرانس بزرگی دارید و یا در بهترین حالت، چندین فضا دارید که می توانید به انواع جلسات اختصاص دهید، گزینه های مختلفی برای انتخاب میز مورد نیاز شما وجود دارد. 

میز مربعی شکل یا گرد کوچک، برای جلسات با تعداد کمتر و خودمانی تر به کار می رود. جلسه ای که در سر این میز جلسه ی خودمانی برگزار می شود، می تواند همراه با صرف چای و قهوه باشد. گفتگوی غیررسمی درباره ی یک مشکل کاری و یا نظرسنجی درمورد فعالیت های شغلی مشترک، که برگه ها و نقشه ها باید از فاصله ی نزدیک مورد بررسی قرار بگیرند، بر سر این میز کنفرانس کوچک، نتیجه بخش خواهد بود. 

بدیهی است که جلسات هیات مدیره و ارائه ی گزارش فعالیت به آن ها به میزهای بزرگ تری نیاز دارد. خرید میز جلسات چند نفره که به شکل مستطیل و یا U شکل است، برای برگزاری جلساتی که به ضیافت شام یا ناهار منتهی می شوند هم مناسب است. 

خرید میز کنفرانس اداری

اندازه ی میز کنفرانس اداری

یکی از مسائلی که در هنگام طراحی اتاق کنفرانس دفتر کار خود، باید حتما در نظر بگیرید، فضای رفت و آمد کافی از پشت صندلی های میز کنفرانس است. احتمالا شما هم گاهی با این مشکل رو به رو شده اید که فضای کافی برای عبور از پشت صندلی کسانی که دور میز کنفرانس نشسته اند، وجود ندارد. 

باید پذیرفت که پیش از خرید میز جلسات اداری باید اتاق کنفرانس طراحی شود. به این ترتیب این اندازه ها را در طراحی اتاق کنفرانس دفتر کار خود در نظر بگیرید:

  • 80 - 60 سانتیمتر، برای عرض هر یک از صندلی های کنار میز کنفرانس باید در نظر گرفته شود. 
  • 140 - 100 سانتیمتر، برای فاصله ی لبه ی میز کنفرانس تا دیوار باید در نظر گرفته شود. 
  • 70 - 50 سانتیمتر، فاصله ی پشت صندلی تا دیوار اتاق کنفرانس، که افراد بدون نیاز به چرخش به پهلو بتوانند رد شوند، باید در نظر گرفته شود. 
  • 143 سانتیمتر، حداقل فاصله ی میز از صفحه ی نمایش تصویری
  • 77 سانتیمتر، فضای خالی برای ایستادن و ارائه ی گزارش
  • 75 سانتیمتر، ارتفاع سطح میز تا کف زمین

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که نوع کاربری و وسایلی که روی میز کنفرانس استفاده می شود هم در تعیین اندازه ی فضای میز مورد نیاز برای هر فرد، موثر است. به عنوان مثال استفاده از لپ تاپ یا برگه های نقشه، فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند که بهتر است در انتخاب ابعاد میز کنفرانس اداری پیش بینی شود. یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت میز کنفرانس اداری، اندازه ی آن است. 

تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

یک اتاق کنفرانس اداری مطلوب که پذیرای مهمانان کاری و برگزاری جلسات شما باشد، به جز میز جلسات به وسایل و تجهیزات دیگر هم نیاز دارد. در این جا به برخی از ویژگی هایی که میز جلسات اداری را ارزشمندتر می کند هم اشاره می کنیم.

  • سیستم برق کشی و دسترسی به کابل ها

امروزه استفاده از وسایل الکترونیکی در جلسات کاری بسیار متداول است. از لپ تاپ و گوشی هوشمند گرفته، تا ویدئو پروجکشن و ویدئو کنفرانس. برخی از این تجهیزات به برق احتیاج دارند و برخی دیگر به شارژهای برقی. در هرحال اگر میز جلسه ای که می خرید دارای محفظه ی خروج سیم و پورت های الکتریکی مخصوص باشد، از نمایش ظاهر به هم ریخته ی سیم ها جلوگیری می شود.  

  • سیستم مدولار

اگر خرید میز کنفرانس مدولار می تواند به استفاده ی بهینه از فضای دفتر کار کمک کند، حتما این کار را انجام دهید. میز اداری مدولار یا ماژولار، امکان گسترش میز و جمع شدن آن در شرایط لازم را برایتان فراهم می کند. 

قیمت میز کنفرانس

  • صندلی کنفرانس

افرادی که دقایق و ساعات طولانی در جلسات محل کار شما شرکت می کنند، این حق را دارند که برای حفظ سلامتی و کارایی شان روی صندلیی بنشینند که اصول و قواعد ارگونومی در آن رعایت شده باشد. بهتر است این صندلی ها، چرخدار، دسته دار و دارای قابلیت خم شدن به سمت عقب باشند. متریال استفاده شده در صندلی اداری اهمیت زیادی دارد و بهتر است در هنگام خرید صندلی اداری به کیفیت آن کاملا توجه کنید. صندلی ارگونومیک و باکیفیت ضامن سلامتی و افزایش بهره وری کارمندان شما است. 

  • کمد اداری | کردنزای مدیریتی

قرارگیری یک کمد اداری یا بوفه مدیریتی که به کردنزا معروف است، به شما این امکان را می دهد تا برخی از تجهیزات و لوازم مورد نیاز در جلسات را در آن ها نگهداری کنید. کردنزا معمولا در اتاق مدیریت قرار می گیرد و می توان لوازم پذیرایی و خوراکی ها و تنقلات را در آن نگهداری کرد. امروزه و با رواج پارتیشن شیشه ای اداری، بسیاری از اتاق کنفرانس ها، دیوار جداکننده ی شیشه ای دارند. وقتی فضاها این طور قابل دیدن از همه جا هستند، وجود فایل اداری، کمد بایگانی و کردنزا کمک می کند تا نظم و ترتیب به شکل بهتری انجام شود و همه چیز سر و سامان بگیرد. 

اگر هنوز در زمینه ی خرید میز جلسات اداری سوال یا نکته ی مبهمی دارید، حتما با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها استفاده کنید. پس از انتخاب میز کنفرانس مورد نیاز خود، از بهترین خدمات نصب و پشتیبانی ایستا بهره مند خواهید شد. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید