خرید میز مدولار یا ماژولار

انتشار : 1402/05/28
بروزرسانی : 1402/12/15
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

یکی ار راه های خلاقانه ای که می توانید در هنگام خرید مبلمان اداری و در جهت رشد کسب وکار خود از آن استفاده کنید، خرید میز مدولار یا ماژولار است. آشنایی بیشتر با این محصول و مبلمان اداری مدولار دیگر و خرید محصولات مدولار یا ماژولار اداری، می تواند برای شما و سازمانتان افزایش بهره وری را به همراه داشته باشد. 

مبلمان اداری مدولار یا ماژولار چیست؟

مبلمان اداری مدولار یا ماژولار، راه حل هوشمندانه ای برای کارفرمایانی است که می خواهند در کسب و کار درحال رشد خود، حس اجتماعی را در بین کارکنان افزایش داده و به بهره وری بیشتری دست پیدا کنند. مهم نیست چقدر فضای کار دارید. دفتر شما چه کوچک باشد و چه بزرگ، به کمک پارتیشن اداری مدولار شیشه ای یا ام دی اف می توانید چندین منطقه ی کوچک تر ایجاد نمایید. به این ترتیب حریم شخصی افراد هم حفظ می شود و شما می توانید در صورت تغییرکاربری فضا یا تعداد کارکنان، تغییر چیدمان پارتیشن را انجام دهید. 

خرید میز مدولار یا ماژولار هم می تواند امکانات تغییر چیدمان اداری با توجه به شرایط کار را برایتان فراهم سازد. یکی از مزایای استفاده از محصولات مدولار ایستا این است که قیمت میز اداری مدولار یا ماژولار از قیمت میز اداری یک نفره پایین تر و خرید آن به صرفه تر است. 

میز اداری مدولار یا ماژولار

میز مدولار ایستا به شکل مستطیل و با پایه های فلزی و صفحه ی ام دی اف تولید می شود. اندازه ی میزهای مستطیل شکل عرض 70 و طول های 90، 110، 130، 150 و 170 است. ولی شما می توانید در هنگام خرید میز مدولار یا ماژولار ایستا، اندازه های مورد نیاز دفتر کار خود را سفارش دهید.  

میز اداری مدولار

قطعه ی واسطی که برای ترکیب بهتر میز اداری مدولار طراحی شده، به شکل ربع دایره و به شعاع های 70 و 90 ساخته می شود. این قطعه قابلیت نصب در کنار میز مستطیلی مدولار با همان عرض را دارد.

میز اداری مدولار

میز اداری مدولار

میز مدولار را می توان با چیدمان های مختلف و براساس نیاز استفاده کرد. رنگ میز اداری مدولار می تواند گردویی روشن، بلوطی روشن، طوسی، سفید و افرا باشد. ولی شما در هنگام خرید میز مدولار یا ماژولار می توانید از پالت رنگی متنوع محصولات ایستا، رنگ های دیگر را هم سفارش دهید. 

طراحی دفتر کار مدرن

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن باید به آن توجه داشته باشید، ایجاد جو مناسب فعالیت برای کارکنان است. اگر تیم شما در شرایط مناسبی کار نکند، به تدریج بهره وری کاهش یافته و پول و سرمایه ی شما به هدر می رود. دفتر کار مدرن شما با استفاده از مبلمان اداری مدولار می تواند قابلیت جابجایی و پیکر بندی انعطاف پذیری داشته باشد. 

میز اداری مدولار

مزایای خرید میز اداری مدولار 

 همان طور که گفته شد در چیدمان مدرن اداری، خواسته ها و امکانات تغییراتی کرده است. در این بخش به برخی از مزایای استفاده از میز مدولار یا ماژولار اشاره می کنیم:

قیمت میز اداری مدولار 

با خرید میز اداری مدولار می توانید در هزینه های تجهیز دفتر کار خود صرفه جویی کنید. قیمت میز اداری مدولار ایستا به دلیل مواد مصرفی کمتر، از قیمت میز اداری شرکتی یک نفره در ابعاد مشابه کمتر است. بنابراین شما می توانید تعداد واحد کاری بیشتری را برای پرسنل خود تجهیز کنید.  

بهینه سازی مبلمان اداری می تواند باعث کاهش هزینه های خرید میز کار جدید شود. بنابراین اگر خرید میز کار مدولار بتواند به عنوان مثال مانع از صرف هزینه برای خرید میز کنفرانس شود، به لحاظ اقتصادی، بُرد کرده اید. 

ایجاد تغییرات سریع در چیدمان اداری

حتما برای شما هم پیش آمده که در روند انجام پروژه ای، به تغییراتی در چیدمان دکوراسیون نیاز داشته اید. در این صورت مبلمان اداری مدولار می تواند با صرف حداقل زمان ممکن، نتیجه ی دلخواه را در اختیار شما قرار دهد. وجود این قابلیت در دکوراسیون اداری، دست شما را در دور هم جمع کردن افراد باز گذاشته و فرصت های جدیدی برای همفکری و تعامل بین کارکنان ایجاد می کند. 

انعطاف پذیری میزهای کار اداری، به طراح داخلی دفتر کار شما این اجازه را می دهد، تا درمورد چیدمان، ظاهر و سبک مبلمان اداری، راحت تر تصمیم بگیرد. خرید میز مدولار یا ماژولار، باعث می شود تغییر مبلمان اداری اجرا شود و این مساله از هر نظر برای یک شرکت پویا مفید است. 

میز کار مدولار

تنوع در دکوراسیون دفتر کار

وقتی این امکان را داشته باشید که چیدمان دکوراسیون داخلی دفتر کار خود را به راحتی تغییر دهید، حتما از این امکان استفاده خواهید کرد! ایجاد این تغییرات سرزندگی و خلاقیت را در کارکنان افزایش می دهد.

ایجاد تنوع در دکوراسیون دفتر کار، از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. پوشش دیوار و کف شرکت، تاثیر مهمی در زیبایی دفتر کار شما دارد. رنگ و طرح میز کار اداری و صندلی اداری، در بسیاری از مواقع قابل تغییر نیست. ولی میز کار مدولار می تواند مدل و شکل میزها را متنوع نماید. 

مبلمان مدولار مناسب برای دفتر کار کوچک

دفتر کار کوچک می تواند مشکلاتی را برای انجام فعالیت کاری ایجاد کند. شما با خرید میز مدولار یا ماژولار می توانید تا حدودی از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. وقتی چیدمان اداری قابلیت تغییر و جابجایی داشته باشد، از حداقل فضاهای موجود می توان به بهترین شکل استفاده کرد. 

یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از میز مدولار یا ماژولار، این است که می توان به شکل مؤثر از فضا استفاده کرد. به راحتی می توانید اندازه ی فضای کار را محاسبه نمایید و براساس اندازه و شکل فضا، مبلمان اداری خود را تنظیم کنید. 

با توجه به این که نگهداری از میز مدولار یا ماژولار، آسان تر از میزهای دیگر است، خرید آن برای دفاتر کار کوچک، مناسب و به صرفه است.

سهولت حرکت میز مدولار

در یک محیط کاری که مبلمان اداری سنگین و بزرگ قرار دارد، حرکت دادن آن ها، به سختی امکان پذیر است. ولی میز کار مدولار، سبک است و به راحتی قابل جابجایی است. در صورت جابجایی محل کار، هزینه ی جابجایی وسایل و مبلمان اداری پایین تر است. 

همین امروز با کارشناسان ما در طراحان چیدمان ایستا تماس بگیرید تا بتوانید با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری، دکوراسیون داخلی دفتر کار خود را طراحی و تجهیز نمایید. 

تماس با ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید