خرید میز مدیریت اداری

انتشار : 1402/08/15
بروزرسانی : 1402/12/10
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب :

اگر در حال تجهیز دفتر کار جدید و یا بازسازی دفتر کار قدیم خود هستید، احتمالا لازم است بخشی از بودجه ی حود را به خرید میز و مبلمان اداری شیک و مدرن، اختصاص دهید. در این زمینه یکی از مهم ترین اقدامات برای هر دفتری، خرید میز مدیریت اداری است. 

اتاق مدیریت دفتر کار شما، مرکز فرماندهی و نظارت بر روی اجرای پروژه ها و فعالیت کارمندان و کارکنان شرکت و سازمان شما است. معمولا شما از اتاق مدیریت، برای برگزاری جلسات کاری خود استفاده می کنید. بنابراین معمولا علاوه بر خرید میز مدیریت اداری، خرید میز کنفرانس اداری یا میز جلسات را در برنامه ی خریدهای خود جهت تجهیز دفتر، قرار می دهید. در این صورت هماهنگی طراحی میز مدیریت با میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد. 

البته این امکان هم هست که در شرکت شما یک اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات مستقل وجود داشته باشد. در این صورت شاید بتوانید با خرید میز کنفرانس بزرگ تر و جادارتر، جلسات شلوغ تری را برگزار کنید.  

وقتی صحبت از خرید میز مدیریت اداری می شود، به این معنی نیست که از میزهای اداری دیگر نمی توان به عنوان میز مدیریت استفاده کرد. بسیاری از مدل های میز معاونت و میز کارشناسی، قابلیت های لازم برای نصب در اتاق مدیریت را دارند و فقط اندازه شان کمی کوچک تر از میز مدیریت است. 

خرید میز مدیریت اداری

طراحی اتاق مدیریت 

نوع سبک طراحی که شما برای اتاق مدیریت سازمان حود انتخاب می کنید، تعیین کننده ی سبک و مدل میز و مبلمان اداری آن است. در این جا به رایج ترین سبک های دکوراسیون و مبلمان اداری می پردازیم:

  • مبلمان اداری صنعتی

طراحی صنعتی یکی از گرایش های محبوب در سبک های دکوراسیون داخلی اداری است. در این سبک شما می توانید عناصر ارگانیک و طبیعی را با دست ساخته های بشر ترکیب کرده و بین آن ها تعادل ایجاد کنید. سبک طراحی مبلمان اداری صنعتی در مقایسه با سبک های سنتی و مدرن، بیشتر به ماهیت سودمندی عناصر و تجهیزات ساختمان می پردازد. این سبک طراحی، به جای پنهان کردن عناصری مانند آجر، کانال های کولر و ...، آن ها را در معرض نمایش قرار می دهد. برخی از اشیا و قطعاتی که در کارخانه به کار رفته و دیگر بلا استفاده یا مستهلک شده اند، می توانند در سبک طراحی صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. فلز یکی از پر کاربردترین مواد و متریال در سبک طراحی صنعتی است و خرید میز مدیریت اداری فلزی، گزینه ی مناسبی برای این سبک به نظر می رسد. استفاده از رنگ های سرد و خنثی، از ویژگی های این سبک دکوراسیون داخلی است. 

  • مبلمان اداری روستایی

طراحی دفتر کار به سبک روستایی یا روستیک، این قابلیت منحصر به فرد را دارد که با استفاده از ساده ترین عناصر، یک دفتر کار سرد و سخت را به یک فضای کاری گرم و دلپذیر تبدیل کند. اتاق مدیریت شما در طراحی به سبک روستایی، مبلمان اداری چوبی با ظاهری فرسوده خواهد داشت. از رنگ های گرم و خنثی و تابلوهایی با تصاویر قدیمی استفاده کرده و کاورهای کهنه سازی را روی همه مبلمان اداری بکشید. 

  • مبلمان اداری کلاسیک

تصویر سنتی اغلب ما از اتاق مدیریت، اتاق وکالت و دفتر رئیس، میز مدیریت کلاسیک چوبی پرتزئیناتی است که با مبلمانی دیگری از همین چوب خوشرنگ و سنگین احاطه شده ست. توجه به جزئیات ظریف تزئینات و قرار دادن قاب عکس هایی از اعضای خانواده بر روی میز اداری، از ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک یا سنتی است. خرید میز مدیریت کلاسیک، قیمت سنگین خود را به رخ بیننده می کشد و می تواند به افزایش اعتبار شما در مقابل مشتریان تجاریتان، کمک کند. در سبک طراحی مبلمان کلاسیک، بخشی از ارزش اشیا به قدمت آن ها بر می گردد و ابهت و رسمیت، حرف اول را می زند.

یکی از محصولات شرکت طراحان چیدمان ایستا، میز مدیریت اداری IM900، میز مدیریت لوکس و کلاسیک است. 

  • مبلمان اداری نئوکلاسیک

طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری نئوکلاسیک که به نوعی مربوط به دوره ی انتقال از سبک کلاسیک به سبک مدرن است، المان ها به اندازه ی این دو سبک واضح و روشن نیستند. میز اداری و میز مدیریت نئوکلاسیک از هر یک از دو سبک مدرن و کلاسیک، ویژگی هایی را در اختیار دارد. تزئینات به اندازه ی سبک کلاسیک تجملاتی و به اندازه ی سبک مدرن ساده نیست. 

خرید میز مدیریت اداری IM100، تا حدودی می تواند انتظارات شما را از سبک نئوکلاسیک برآورده کند. 

  • مبلمان اداری مدرن

امروزه و با رواج طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، اغلب شرکت ها و سازمان ها به خرید میز اداری مدرن تمایل دارند. اگر شما هم به سادگی و خطوط منظم و رنگ های سرد علاقمندید، طراحی داخلی مدرن می تواند بافت مورد نظر شما را در فضا ایجاد کند. طراحی مینیمالیستی یا ساده گرایی یکی از ویژگی هایی است که در معماری مدرن به کار گرفته شده است. امروزه مبلمان اداری مدرن را می توانید در میان محصولات همه ی برندهای معتبر پیدا کنید. 

میز مدیریت اداری IM600 ایستا، یکی از میزهای مدیریت مدرن و شیک این شرکت است که فروش بالایی دارد. 

قیمت میز مدیریت

اگر تصمیم به خرید میز مدیریت شیک گرفته اید و نگران قیمت آن هستید، لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید. خرید یک میز مدیریت خاص به معنی صرف هزینه ی زیاد نیست و یک میز مدیریت لاکچری با تزئینات زیاد و پرزرق و برق هم الزاما یک میز مدیریت مدرن و زیبا نیست. گاهی بیشترین زیبایی ناشی از سادگی است و شما در موقع خرید میز مدیریت شیک و زیبا باید فاکتورها و عوامل مهم تری را در نظر داشته باشید. 

استحکام میز و مقاومت بالای متریال میز مدیریت در برابر عوامل آسیب زننده مثل فشار، رطوبت، ضربه و غیره، ساخت و پرداخت دقیق و تمیز اجزاء بدنه، طراحی متناسب و هماهنگ با استایل و سبک دفتر کار شما و عواملی از این دست، باید حتما در هنگام خرید میز مدیریت اداری در نظر گرفته شوند.

بنابراین اگر به دنبال یک میز مدیریت ارزان هستید، مراقب باشید که کیفیت را قربانی قیمت نکنید و محصولی ماندگار و زیبا که تا سال ها در اتاق مدیریت شما بدرخشد، خریداری نمایید.

میز مدیریت شیک 

اندازه و ابعاد میز مدیریت اداری

معمولا میز مدیریت، بزرگ ترین میز یک نفره شرکتی-اداری در یک مجموعه و سازمان است. طول میز مدیریت بین 220 تا 250 سانتیمتر و عرض آن با توجه به این فایل اداری ال شکل در طراحی آن به کار رفته باشد یا نه، بین 90 تا 190 سانتیمتراست. البته این اندازه های کلی است، و در بیشتر مدل ها می توانید میز مدیریت را با ابعاد مناسب فضای اتاق مدیریت خود، سفارش دهید. ارتفاع استاندارد همه ی میزهای اداری 75 سانتیمتر است. 

یکی از دلایلی که میز مدیریت با ابعاد بزرگ تر از بقیه ی میزهای اداری ساخته می شود، فضای ذخیره سازی بیشتری است که در آن قرار دارد. یک میز مدیریت دارای کشوهای بایگانی، قفسه، کتابخانه و بخش های دیگری برای نگهداری از اسناد و مدارک و وسایل شخصی مدیر است. البته اغلب انواع میز کار اداری این فضاهای ذخیره سازی را دارند، ولی ابعاد و اندازه ی بزرگ میز مدیریت ، این امکان را به سازندگان و تولیدکنندگان مبلمان اداری می دهد، تا برای میز مدیر کشوها و قفسه هایی جادارتر تعبیه نمایند. 

ویژگی های میز مدیریت اداری ایستا 

از آن جا که مدیر یک شرکت یا سازمان، وظیفه ی رسیدگی به کارها و مسائل مختلفی را دارد، بهتر است میز مدیریت، فضای ذخیره سازی مناسب و امکانات قابل قبولی داشته باشد. کشو و فایل اداری، قفسه بندی، جای کیس کامپیوتر، گاوصندوق و ... امکانات متنوعی است که می توانید براساس مدل میز مدیریت مورد نظر خود از محصولات میز اداری ایستا، به آن اضافه کنید. 

شما با خرید میز مدیریت اداری ایستا می توانید متناسب با هریک از مدل ها، میز کنفرانس اداری، کردنزا یا کمد مدیریتی و میز جلوی مبلی سفارش دهید. 

بیشترین ماده ای که امروزه در ساخت و تولید میز مدیریت به کار می رود، ام دی اف است. یک میز مدیریت بادوام تا سال ها برای شما و مجموعه ی شرکتتان کار می کند. شما می توانید میز مدیریت ام دی اف را از میان طرح هایی انتخاب کنید که در آن ها فلز و یا شیشه هم استفاده شده باشد. 

تنوع زیادی در پالت رنگی محصولات میز اداری ایستا وجود دارد. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا رنگ میز مدیریت یا هر میز اداری دیگر را متناسب با طراحی داخلی دفتر کار خود انتخاب کنید.

کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.  

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید