خرید میز پذیرش

انتشار : 1402/06/04
بروزرسانی : 1402/10/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

در صورتی که هنوز برای خرید میز پذیرش دفتر کار خود، تصمیم گیری نهایی نکرده اید، بهتر است بعضی نکات مهم را مورد توجه قرار دهید. از آن جا که قسمت پذیرش به نوعی اتاق انتظار محسوب شده و افراد در اولین برخورد با شرکت شما در این محدوده قرار می گیرند، اهمیت وجود یک مبلمان پذیرش مناسب، بیش از پیش احساس می شود.

قیمت میز کانتر به دلیل ابعاد بزرگ تر و امکانات ذخیره سازی بیشتری که در آن به کار رفته است، از قیمت میز اداری ساده، گران تر است. ولی اگر مزایای متنوع و غیرقابل انکار میز پذیرش مدرن را بررسی کنید، حتما خرید یک میز منشی شیک را در اولویت خریدهایتان قرار خواهید داد. 

اهمیت خرید میز پذیرش

شما پس از خرید یا اجاره ی واحد اداری یا دفتر کار خود با خرید مبلمان اداری مناسب، آن را برای استفاده و فعالیت آماده کنید. اگر می خواهید میز منشی یا میز پذیرشی بخرید که در اولین برخورد، تاثیر قدرتمندی بر بازدیدکنندگان بگذارد، بهتر است به این مساله که اصول طراحی در آن رعایت شده باشد، توجه کنید.  

با توجه به هدف تجاری شما، میز پذیرش می تواند حس حرفه ای بودن و پیچیدگی، یا صمیمیت و آشنایی را منتقل کند. مهم است در هنگام خرید میز پذیرش، سبکی را انتخاب کنید که با حال و هوا و لحن کسب و کار شما و کارکنان شما مطابقت داشته باشد. سبک طراحی میز کانتر، عواملی نظیر شکل، اندازه، رنگ و جنس روکش آن را در بر می گیرد. 

کانتر پذیرش

طراحی میز منشی یا میز پذیرش

درهنگام خرید میز پذیرش یا کانتر پذیرش به چند نکته در طراحی آن توجه داشته باشید. اولین نکته، اندازه ی میز منشی یا میز پذیرش است. میز منشی باید به اندازه ای بزرگ باشد که تمام مدارک و لوازم مورد نیاز را در خود جا دهد، اما آن قدر بزرگ نباشد که تمام فضای پذیرش و پذیرایی را پر کند. اگر کانتر منشی مطب می خواهید، بهتر است تعداد مراجعین و بیماران و متوسط زمان انتظار آنان در اتاق انتظار را در نظر داشته باشید. بهتر است در هنگام خرید کانتر پذیرش مطب، میزان حجم فعالیت در مطب با تعداد کارمندان پاسخگو در پشت این میز اداری متناسب و هماهنگ باشد.  

بسیاری از افراد پس از انتخاب میز پذیرش نامتناسب با نیاز و کاربری دفتر کار خود، برای صرفه جویی در هزینه های، اقدام به خرید میز کانتردار دست دوم می کنند. تجربه ی سی ساله ی ما در تولید و فروش انواع مبلمان اداری، به ما ثابت کرده است که میز اداری دست دوم، کارایی لازم را نداشته و خیلی زود خریدار را به صرف هزینه ی تعمیرات، مجبور می کند. بنابراین پیشنهاد ما خرید میز کانتر نو و باکیفیت است. 

طرح کانتر پذیرش باید حرفه ای و جذاب باشد. رنگ میز پذیرش مدرن با رنگ دکوراسیون اتاق انتظار یا پذیرایی هماهنگ است. 

شما در زمان خرید میز پذیرش می توانید از بین طرح های L شکل یا U شکل انتخاب کنید. بهتر است قیمت کانتر منشی و نیازهای قسمت پذیرش را در هنگام انتخاب میز پذیرش در نظر داشته باشید. 

قیمت کانتر پذیرش

انواع میز پذیرش از نظر شکل

محل پذیرایی شما اولین فضایی که مردم در هنگام ورود به فضای اداری شما می بینند و و تاثیر قابل توجهی بر آنان دارد. مطالعات نشان می دهد که اولین برداشت ها در عرض 7 ثانیه پس از ملاقات با کسی ایجاد می شود. بنابراین منطقه یا فضای پذیرش، اولین معرف دفتر کار شما به مهمانان و مشتریان شما است. در اینجا برخی از متداول ترین شکل های کانتر منشی یا میز پذیرش را بررسی می کنیم.  

  • میز پذیرش اداری U شکل

    میز پذیرش U شکل معمولا برای فضاهای بزرگ تر در نظر گرفته می شود. شکل منحنی طراحی شده در این کانتر پذیرش اداری، حسی از آرامش و امنیت را انتقال می دهد. ضمن این که فضای کافی و قابل قبولی را در اختیار کاربر یا منشی جهت ذخیره سازی و فعالیت قرار می دهد. شکل منحنی، ایمنی بیشتری در هنگام ازدحام مراجعین ایجاد می کند. گوشه ها و لبه های تیز تا حد زیادی از آن گرفته شده و مراجعین به راحتی می توانند از تمام فضای آن استفاده نمایند.
  • میز پذیرش اداری L شکل 

    شما می توانید با خرید میز پذیرش یا کانتر پذیرش L شکل، چیدمان عملی و پر بازدهی داشته باشید. معمولا این نوع میز منشی، از یک میز کار سطح اولیه و یک سطح بلندتر جهت پذیرش تشکیل شده است. این طراحی حرکت سیال بین ایستگاه های کاری را ارتقا می دهد و باعث افزایش بهره وری و کارایی می شود. دفاتر کوچک یا منطقه ی پذیرایی محدود، مکان مناسبی برای استفاده و خرید میز کانتر ال دار است. خطوط صاف و زاویه نود درجه ی به کار رفته در این میز کار اداری، امکان استفاده از بقیه ی فضا را به شما می دهد. مهمانان شما به صندلی و مبل راحت برای سپری کردن زمان انتظار در منطقه ی پذیرش نیاز دارند. میز جلو مبلی و گلدان اداری و ... می تواند این فضا را زیباتر و کاربردی تر نماید. 
  • میز پذیرش اداری دایره ای شکل

    این میز اداری به شکل یک دایره کامل اجرا می شود و از ترکیب میز پذیرش اداری U شکل به دست می آید. کانتر دایره ای شکل را می توانید در لابی های بزرگ پاساژها و جهت تسلط بیشتر به مراجعین زیادی که از هر جهت به پرسنل اطلاعات مراجعه می کنند، استفاده کنید. معمولا این میز کانتر، میز اطلاعات است و مابقی فضای لابی باید برای رفت و آمد خالی باشد. 
  • میز پذیرش اداری خطی

    در صورتی که دفتر کار کوچک و جمع و جوری دارید یا منطقه ی پذیرش شرکت شما محدود است، از کانتر منشی خطی استفاده کنید. این میز پذیرش، باید ویژگی اصلی کانتر منشی یعنی دو سطح ارتفاعی میز، را دارا باشد. در صورت نیاز کاربر، می توانید فایل کشودار یا قفسه اداری به کانتر منشی اضافه کنید تا وی فضای ذخیره سازی مناسبی در اختیار داشته باشد. 

قیمت میز کانتر

میز پذیرش اداری ایستا

کانتر پذیرش ایستا را می توانید در ابعاد، اشکال و رنگ های مختلف سفارش دهید. در ساخت میز پذیرش مدرن شرکت ایستا از ام دی اف، فلز و شیشه استفاده می شود. ابعاد میزهای کانتردار متفاوت است و به طور معمول از 100 تا 120 سانتیمتر ارتفاع برای آن در نظر گرفته می شود.

شما برحسب نیاز و کاربری اداری خود می توانید فضای ذخیره سازی میز اطلاعات یا میز منشی را تغییر دهید. فایل ها و کمدهایی برای تکمیل فضای ذخیره سازی کانتر پذیرش شما وجود دارد. 

حتما در هنگام خرید میز پذیرش ایستا، از رنگ ها و طرح های موجود در برند شرکت خود، در طرح آن استفاده کنید. کارشناسان ما در شرکت ایستا آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره جهت خرید انواع میز اداری شرکتی، فایل و کمد اداری و پارتیشن اداری هستند. 

تماس با شرکت ایستا

چند نکته ی مهم در مورد کانتر منشی

قبل از خرید میز پذیرش، حتما میزان فضا را به دقت بررسی کنید. اصولا هر میز اداری به محدوه ای در اطراف خود برای حرکت کاربر و صندلیش نیاز دارد. درهای کمد اداری و کشوهای میز پذیرش هم برای باز و بسته شدن بخشی از فضا را اشغال می کنند. 

تناسب فضای پذیرایی و کانتر پذیرش با یکدیگر هم اهمیت زیادی دارد. احتمالا شما هم در فضای دفتر کار و شرکت، در کنار میز پذیرش، به تعدادی صندلی یا نشیمن و مبل اداری نیاز دارید تا مراجعین در زمان انتظار، از آن ها استفاده کنند. میز جلو مبلی هم بخشی از فضا را اشغال می کند. اگر اندازه ی هر یک از عناصر مبلمان اداری مورد نیازتان را داشته باشید، می توانید میز پذیرش مناسب تری بخرید. 

تعداد نفراتی که به عنوان منشی یا پرسنل پذیرش در پشت میز اداری پذیرش کار می کنند هم در تعیین اندازه ی آن موثر هستند.

سعی کنید میز منشی را رو به روی درب ورودی قرار دهید. اگر لابی شما چندین ورودی داشته باشد، احتمالا خرید میز پذیرش U شکل یا کروی بهترین گزینه است. البته این امکان هم وجود دارد که از دو یا چند میز پذیرش L شکل استفاده کنید. 

برای این که بتوانید استراتژی و عملکرد درستی در خرید مبلمان اداری و طراحی چیدمان دفتر خود داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در ایستا با شماره ی 88701330-021 تماس بگیرید. 

کانتر پذیرش مطب

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید