خرید میز کار گروهی مناسب

انتشار : 1402/07/12
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

میز اداری مدرن بخشی از مبلمان اداری و شرکتی است که خیلی وقت ها فقط به عنوان وسیله ای که ما "همه چیز را روی آن قرار می دهیم" نادیده گرفته می شود. اما واقعیت این است که نقش میز اداری باکیفیت خیلی بیشتر از این ها است و خرید میز کار گروهی مناسب می تواند باعث افزایش بهره وری تیم کاری شما شود. 

به طور کلی میز کار گروهی مدرن می تواند یک ایستگاه کاری مستقل و با بازدهی زیاد برای سازمان شما ایجاد کند. به شرط این که کارمندانی که قرار است از آن استفاده کنند، با توجه به وظایف شغلی شان، به درستی انتخاب شوند. 

چگونه میز کار گروهی مناسب پیدا کنیم؟

خرید میز کار گروهی مناسب می تواند برای شما که دفتر کار کوچکی دارید، راهگشا باشد. مقداری از فضا که با خرید میز کار گروهی 4 نفره به جای خرید 4 میز اداری یک نفره، صرفه جویی می شود، قابل توجه است. ضمن این که قیمت میز کار گروهی هم از قیمت میز اداری یک نفره به همان تعداد، کم تر است. 

در هنگام خرید میز کار گروهی، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • هدف از خرید میز اداری

    اولین قدم تعیین هدف خرید میز اداری است. آیا میز اداری را برای برگزاری جلسه بین کارمندان می خواهید؟ آیا کارمندان شما به تنهایی و با یک لپ تاپ قرار است پشت میز اداری بنشینند؟ آیا فعالیت کارمندان به تمرکز و دقت زیادی نیاز دارد؟ در صورتی که کارمندان شما در حین کار به تعامل و مشورت با یکدیگر نیاز دارند و انجام وظیفه ی روزانه شان باعث ایجاد مزاحمت برای سایرین نمی شود، خرید میز کار گروهی، تصمیم عاقلانه ای است. 
  • اندازه ی میز اداری و اندازه ی میز کار گروهی

    هر یک از کارکنان شما با توجه به کاری که انجام می دهند به حداقل ابعادی از میز کار که مختص و منحصر به خودشان باشد، نیاز دارند. قطعا میز کنفرانس اداری که قرار است برای جلساتی با حضور چند نفر استفاده شود، باید متناسب با تعداد این افراد باشد. ولی حتی برای انعطاف پذیر بودن میز جلسات اداری هم محصولی به عنوان میز اداری مدولار یا ماژولار وجود دارد که می توان از آن به عنوان میز کنفرانس استفاده کرد. مزیت میز اداری مدولار در این است که می توان با توجه به تعداد افراد حاضر در جلسه، اندازه ی آن را تغییر داد.  

خرید میز کار گروهی

  • شکل و امکانات میز اداری

    علاوه بر اندازه ی میز اداری، شکل و امکاناتی که برای میز اداری طراحی شده است هم اهمیت زیادی دارد. در میان محصولات مبلمان اداری ایستا، میز اداری با کشو و بدون کشو در نظر گرفته شده است. برخی از میزهای اداری جای کیس کامپیوتر دارند. تجهیزات یک میز اداری تا حدودی به اندازه ی میز و جایگاه شغلی که برای آن تعریف شده است بستگی دارد. شما با خرید میز کار گروهی هم می توانید این امکانات را در اختیار کارمندان شرکت خود قرار دهید. 
  • جنس و متریال میز اداری

    یکی دیگر از عواملی که بهتر است در هنگام خرید میز اداری در نظر داشته باشید، متریال تشکیل دهنده ی میز است. تجربه ی تولیدکنندگان معتبر میز و مبلمان اداری نشان داده است که ام دی اف، متریال مناسبی برای ساخت میز اداری است. شرکت ایستا انواع و رنگ های متنوعی از روکش ملامینه، های گلاس و PVC یا ممبرانی را با توجه به مورد مصرف و سلیقه ی مشتری، در میزهای اداری خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که علاوه بر اهمیت دوام روکش، بهترین روکش میز اداری، روکشی است که کم تر لک شود و در صورت لک شدن ، بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید. 
  • قیمت میز کار گروهی

    برای تشخیص مناسب بودن قیمت میز اداری، باید ابعاد و اندازه و میزان و نوع متریال مصرف شده در آن را در نظر بگیرید. همان طور که گفته شد خرید میز کار گروهی بسیار مقرون به صرفه است و در صورتی که اجباری در خرید میز اداری یک نفره ندارید، میز کار گروهی اداری می تواند برایتان انتخاب مناسب تری باشد. 
  • داشتن گارانتی

    در صورتی که میز و مبلمان اداری دفتر کار خود را از یک شرکت معتبر خریداری کنید، حتما گارانتی و خدمات پس از فروش خواهید داشت. شرکت ایستا محصولات میز و مبلمان اداری و پارتیشن اداری خود را یک سال گارانتی می کند.
  • نصب میز و مبلمان اداری

    یکی از خدماتی که برندهای معتبر تولید مبلمان اداری در اختیار شما قرار می دهند، نصب محصولات اداری است. شما می توانید پس از سفارش و خرید میز کار گروهی و محصولات دیگر شرکت ایستا، برای دریافت و نصب میز اداری خود با همکاران ما هماهنگ کنید. پروژه های متعدد و موفق شرکت ایستا، نشان دهنده ی کیفیت بالای مبلمان اداری و رضایت مشتریان از خدمات این شرکت است. 

میز کار اشتراکی

دسترسی های لازم برای میز کار گروهی

صندلی ارگونومیک اداری

در طراحی دکوراسیون اداری، برای هر میز اداری تعدادی صندلی اداری هم نیاز دارید که بهتر است ارگونومیک باشد. صندلی ارگونومیک اداری، سلامتی و راحتی بیشتری را برای کارمندان شما فراهم می کند. با خرید میز کار گروهی و صندلی ارگونومیک، بهره وری سازمان خود را افزایش می دهید. 

فایل اداری و کمد اداری 

هر دفتر کاری برای بایگانی و نگهداری از اسناد و مدارک، به فضای ذخیره سازی مناسب نیاز دارد. با خرید فایل و کمد اداری ایستا می توانید این فضا را به بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن، در اختیار کارمندان شرکت خود قرار دهید. بهتر است فایل اداری و کمد اداری متناسب با نیاز کارمند، در نزدیکی میز کار گروهی قرار داشته باشد.  

پریز برق

برای هر ایستگاه کاری شرکت خود، تعداد مناسبی پریز برق در نظر یگیرید. در ایستگاه کاری میز کار گروهی، باید تراکم کاربر در نظر گرفته شود و متناسب با تعداد افراد، یک یا دو پریز اضافه برای هر شخص وجود داشته باشد. 

در این مقاله سعی کردیم شما را با میز کار گروهی و شرایط استفاده از آن، بیشتر آشنا کنیم. ولی شما به خواندن این مقاله اکتفا نکنید. حتما با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگیرید (88701330_021) و از مشاوره ی رایگان آن ها برای انتخاب بهترین میز و مبلمان اداری بهره مند شوید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید