برای خرید میز کنفرانس اداری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

انتشار : 1402/06/05
بروزرسانی : 1402/10/10
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

خرید میز کنفرانس اداری یکی از بهترین خریدهایی است که می توانید برای دفتر کارتان انجام دهید! معمولا تصمیم های بزرگ و ایده های خلاقانه دور این میز و با همفکری و مشارکت کارکنان شکل می گیرد. اگر هنوز این بخش از مبلمان اداری را تهیه نکرده اید، این مقاله می تواند به شما در انتخاب یک میز کنفرانس شیک و مدرن کمک کند.

 کاربردهای میز کنفرانس اداری

امروزه در شرکت ها و سازمان های اداری، اتاق های کمتری وجود دارد و سیستم های اوپن آفیس متداول است. اوپن آفیس می تواند انعطاف پذیر باشد و به شکل های مختلفی اجرا شود. در هر حال در هنگام طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود، بهتر است فضایی را چه به صورت ثابت و چه به صورت متغیر، برای برگزاری جلسه گروهی، دور یک میز کنفرانس اداری در نظر داشته باشید. 

در اینجا به بررسی برخی از مهم ترین کاربردهای خرید میز کنفرانس اداری می پردازیم:

  • ایجاد تعامل و همفکری با همکاران

    خرید یک میز کنفرانس اداری مدرن مانند میز کنفرانس ICO600 شرکت ایستا، (که در ادامه ی مقاله به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت)، محیط مناسبی برای همفکری با همکاران ایجاد می کند. بسیاری از ایده های خلاقانه و تصمیمات سودمند درحین این گفتگوها شکل می گیرد و به نتیجه می رسد. 

  • ارتباط با مشتریان و مراجعین

    گاهی لازم است مشتریان و مراجعین کاری خود را تحت تاثیر قرار دهید یا حتی مرعوب کنید! آن ها باید فضای حرفه ای و دانش و بینش تجاری شما را درک و به آن اعتماد کنند. خرید میز کنفرانس اداری شیک و باکیفیت می تواند درنتایج حاصل از گفتگو با مشتریان، سودمند باشد. 
  • برگزاری جلسات کاری مجازی

    اگر در حرفه ی شما امکان برگزاری جلسات مجازی وجود دارد، بهتر است یک صفحه ی نمایشگر بزرگ روی دیوار داشته باشید. میز کنفرانس را در مجاورت آن قرار دهید، تا همه ی پرسنل دفتر که در جلسه حضور دارند، به راحتی بتوانند در گفتگو شرکت نمایند. 

میز کنفرانس

طراحی میز کنفرانس اداری ایستا

یکی از مهم ترین مزایایی که خرید میز کنفرانس اداری ایستا برای شما دارد این است که میز کنفرانس ایستا از نظر طراحی با میز مدیریت هماهنگ است. در واقع میز کنفرانس اداری طوری طراحی شده که قابل نصب در کنار یکی از مدل های میز مدیریت ایستا باشد. 

میز کنفرانس اداری ایستا مانند میز مدیریت ایستا، دو سبک کلاسیک و مدرن دارد و شما با توجه به سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، می توانید آن را سفارش دهید. رنگ بندی متنوع محصولات مبلمان اداری ایستا در مورد میز کنفرانس هم وجود دارد. 

در صورتی که در هنگام خرید میز کنفرانس اداری، در مورد رنگ، سبک و طرح میز کنفرانس دچار شک و شبهه شدید، حتما از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. 

برنامه ریزی فضای اتاق کنفرانس

فراهم کردن فضای کافی در اطراف میز کنفرانس، به افراد حاضر در اتاق این امکان را می دهد که آزادانه از روی صندلی خود بلند شده و در اطراف میز کنفرانس حرکت کنند. از آن جا که ممکن است در اتاق کنفرانس، مبلمان اداری دیگری هم وجود داشته باشد، محاسبه ی دقیق اندازه ی اتاق، و گوشه ها و زوایای آن اهمیت زیادی دارد. 

در صورت کوچک بودن فضای اتاق کنفرانس، شاید مجبور شوید به جای خرید میز کنفرانس 8 نفره مستطیل شکل، از میز جلسه ی کوچک تری استفاده کنید. 

اگر شرکت شما باید جلسات پرجمعیتی را برگزار کند و قیمت میز کنفرانس اداری بزرگ، مانع از خرید آن می شود، می توانید از میز مدولار یا ماژولار استفاده کنید. این میزها در موقع لزوم به یکدیگر وصل شده و میز کنفرانس با اندازه ی دلخواه شما را به وجود می آورند. 

میز کنفرانس اداری

انواع میز کنفرانس اداری از نظر شکل

یک عامل مهم در موفقیت جلسات یک شرکت، اندازه و شکل میز کنفرانس است. اتاق های کنفرانس چه برای یک جلسه درست شده باشند چه برای ارائه ی گزارش کار یا سخنرانی سالانه، یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن گرد هم آوردن افراد است. شکل می کنفرانس از آن نظر اهمیت دارد که خطوط، زوایا و منحنی های میز می توانند احساسات مختلفی را در افراد ایجاد نمایند. اشکال دایره و بیضی احساس دوستی و برادری را تقویت می کنند. در حالی که اشکالی با خطوط صاف، مانند مربع و مستطیل، قدرت و تعادل را انتقال می دهند. شکل انتخابی میز کنفرانس شما، به عوامل مختلفی مانند نوع صنعتی که در آن مشغولید، تعداد کارمندان و کاربری اصلی میز کنفرانس بستگی دارد. 

  • میز کنفرانس اداری U شکل

    میز جلسه یا میز کنفرانس اداری U شکل، تمرکز را به سمت باز میز هدایت می کند. این طراحی که برای ارائه ی گزارشات اداری و کنفرانس های ویدئویی مفید است، امکاناتی به سخنران می دهد. اگر مجری چنین جلسه ای هستید، در کنار میز کنفرانس اداری U شکل، راحت تر می توانید تک تک افراد دور میز را با خود درگیر کنید. کسانی که دور میز هستند، نسبت به آن چه در مقابلشان اتفاق می افتد، آگاه ترند و در نتیجه اطلاعات بهتر و صحیح تر منتقل می شود. در یک کلام خرید میز کنفرانس اداری U شکل برای استفاده موثرتر از جلسات مفیدتر است. 
  • میز کنفرانس اداری گرد یا بیضی شکل

    میز کنفرانس گرد یا بیضوی، برای همکاری، تعامل با مشتری و جمع آوری ورودی اطلاعات، عالی است. شما با خرید میز کنفرانس اداری دایره ای شکل، در جلسه با کارکنان خود، با دادن جایگاه برابر به هر فرد، به آنان راحتی و اعتماد به نفس می بخشید. اندازه میز کنفرانس اداری گرد یا بیضوی خیلی مهم است و نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، زیرا در هر دو حالت، مشکلاتی را ایجاد می کند. بحث ها و گفتگوها در کنار میز کنفرانس بیضی یا دایره ای شکل، دوستاانه تر انجام شده و سلسله مراتب شغلی کمتر احساس می شود. 
  • میز کنفرانس اداری مستطیل شکل

    اگر اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس دفتر کار شما، محل اتخاذ تصمیم گیری های حیاتی است، میز کنفرانس اداری مستطیل شکل بخرید! خرید میز کنفرانس مستطیلی، باعث تقویت سلسله مراتب مدیریتی می شود. جایی که مدیر معمولا در انتهای میز کنفرانس می نشیند. با خرید میز کنفرانس اداری مستطیل شکل، می توانید ساده ترین چیدمان را در اتاق کار خود داشته باشید. خرید میز کنفرانس مستطیل شکل، برای برگزاری جلسلات اجرایی هیات مدیره و ارائه ی گزارش عملکرد مناسب است. بر روی این میز اداری، تعامل و مشارکت گروهی، در اولویت کاربری نیست و میز کنفرانس مستطیل شکل، بیشتر عملکرد رهبری دارد. 

میز کنفرانس مدرن

  • میز کنفرانس مدولار یا ماژولار

    همان طور که گفته شد، خرید میز مدولار اداری برای شرکت یک مزیت بزرگ برای برگزاری جلسات محسوب می شود. به خصوص اگر محدودیت فضا و کار در یک دفتر کار کوچک، مانع می شود که بتوانید میز کنفرانس بزرگی بخرید که به شکل ثابت در اتاق کنفرانس یا هر فضای دیگر، قرار گیرد. میزهای مدولار را در اندازه و تعداد مورد نیاز به یکدیگر وصل کرده و میز کنفرانس به اندازه ی تعداد افراد حاضر در آن، بسازید.
  • میز کنفرانس مربع شکل

    میز مربع شکل به دلیل ابعاد کوچکی که دارد می تواند تقریبا به هر فضا و میز اداریی اضافه شود. میز کنفرانس مربع شکل گرچه برای تعامل و همفکری کارمندان و گفتگوی آنان مناسب است، ولی اگر به میز مدیریت یا میز معاونت اضافه شود، می تواند حس رهبری را مانند می کنفرانس مستطیلی تقویت نماید. 

بررسی میز کنفرانس اداری ICO600 ایستا

یکی از میزهای مدیریت شرکت ایستا، میز مدیریت IM600 است و میز کنفرانس اداری ICO600 در کنار آن قرار می گیرد. با وجود این که قیمت میز کنفرانس اداری ICO600 نسبتا بالا است، ولی به دلیل طرح جذاب و مدرن و کیفیت بالای ساخت و مواد اولیه ی  مصرف شده در آن، بسیار پرفروش است. 

این میز کنفرانس 6 نفره از ام دی اف و پروفیل ساخته شده و علاوه بر تکمیل مجموعه ی مدیریتی IM600، به شکل مستقل هم استفاده می شود. 

اصولا میزهای اداری شرکت ایستا با توجه به اندازه ای که مشتری سفارش می دهد، ساخته می شوند. در یک میز کنفرانس، فضای مورد نیاز برای هر صندلی بین 60 تا 80 سانتیمتر است. 

با خرید میز کنفرانس اداری ایستا، دست خود را در انتخاب رنگ دلخواه از میان مجموعه ی متنوع رنگ های محصولات ایستا، باز می گذارید. رنگ های پیشنهادی ما برای میز کنفرانس اداری، زیتونی روشن، زیتونی تیره، خاکستری و استیل خش دار است. 

محصولات مبلمان اداری ایستا 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. در صورت تمایل به سفارش و خرید میز کنفرانس اداری، با شماره ی 88701330_021 تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید