روش های ایجاد دکوراسیون مدرن اداری لو رفت!! (راه کارهای ساده)

انتشار : 1400/02/08
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

مبلمان اداری مدرن، زیبا، شیک و ساده است. شبیه مبلمان اداری قدیمی نیست. به دلیل سادگی آن باعث می‌شود فضای دفتر شما به جای شلوغی و بهم ریختگی، شیک شود. امروزه مردم نسبت به مبلمان سنتی سنگین و تاریک احساس خوشایندی ندارند. در نتیجه تفکر مدرن امروزی، مردم ترجیح می‌دهند مبلمان آنها زیبا، ساده و جمع و جور باشد. در زمان‌های گذشته وزن مبلمان و ظاهر کسل کننده آن چشم بینندگان را بیشتر به خود جلب می‌کرد.

در این مقاله قصد داریم ضمن تعریف مبلمان اداری مدرن، ویژگی‌های این سبک محبوب را نیز بررسی کنیم پس تا انتها بخوانید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

7روش ایجاد دکوراسیون دفتر مدرن

اگر می خواهید در طراحی صحیح دفتر مدرن خود به سمت درست هدایت شوید، در اینجا 7 نکته برتر برای شروع کار برای شما آوردیم:

 میز اداری مدرن

  • فضا را باز کنید

برای داشتن مبلمان اداری به سبک مدرن اولین کاری که باید کنید استفاده از طرح اوپن آفیس است. در این طرح هیچ دیواری وجود ندارند. با استفاده از پارتیشن اداری باید بتوانید محیط را به بهترین شکل ساماندهی کنید. با این کار نه تنها می‌توانید بهترین استفاده را از فضا کنید، دفتر شما بزرگتر نیز نشان داده خواهد شد.

این در نهایت به شما کمک می‌کند تا در جهت ایجاد نیروی کار کارآمدتر، با کارمندانی که احساس می‌کنند آزادی و فضای بیشتری برای برقراری ارتباط و کار تیمی دارند، کار کنید.

  • نور بیشتر به محیط اضافه کنید

فضای کاری بهتر از یک محیط پرنور و هوا وجود ندارد. ثابت شده است که نور طبیعی موجب شادی و بهره وری بیشتر در افراد می‌شود که این تنها در مورد ایجاد نیروی کار کارآمد می‌تواند مفید باشد. اطمینان از اینکه فضای دفتر شما تا آنجا که ممکن است نور طبیعی را فراهم می‌کند، به معنای سایه انداختن و ایجاد یک محیط جذاب تر است. از این گذشته، مهم است که دفتر خود را جایی قرار دهید که کارمندان از گذراندن روزهایشان خوشحال و راحت باشند.

حال چگونه این نور طبیعی را به داخل دفتر بیاورید. بهترین راه استفاده از نور طبیعی کمک گرفتن از پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن شیشه‌ای به محیط اداری خاصیتی مدرن می‌بخشد و باعث پخش نور در تمام قسمت‌های دفتر می‌شود. کاهش نیاز به نور مصنوعی همچنین می‌تواند به کاهش هزینه های انرژی در طولانی مدت کمک کند، وجه نقد اضافی بیشتری را برای تمرکز بر سایر عناصر دفتر فراهم می‌کند.

  • از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای مدرن بودن دفتر کار استفاده از شیشه‌های بیشتر است. همه ما آسمان خراش‌های جلویی شیشه ای عظیم و مدرن را در مراکز شهر و عناصر شیشه‌ای را دیده‌ایم. بسیاری از دفاتر در سراسر جهان این روند را انتخاب می‌کنند و می‌دانند که هرچه شیشه بیشتر باشد، بهتر است.سیستم‌های پارتیشن بندی شیشه ایده خوبی برای دفاتر مدرن است که می خواهند میزان نور طبیعی را به حداکثر برسانند، در عین حال فضای کاری بازتری ایجاد می‌کنند و حریم خصوصی را حفظ می‎کنند.

پارتیشن شیشه ای

  • فضاهای متنوع ایجاد کنید

امروزه بیشتر دفاتر مدرن چیزی فراتر از یک اتاق پر از میز و کامپیوتر هستند. مدیران می‌دانند که باید به کارمندانشان فرصت دهند تا از محیط دفتر جدا شوند و فضای متفاوتی تجربه کنند تا به افکار خلاقانه آنها اجازه جریان دهد. فضای متنوع فقط به معنای آشپزخانه یا اتاق استراحت نیست، و در واقع می‌تواند برای کمک به بهره وری با کار دور از کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرد.

+ نکته مهم در مورد فضاهای متنوع، آزادی طراحی آنهاست. هر طور که می‌خواهید می‌توانید این فضا را طراحی کنید و دیگر نیازی به رسمی بودن آن نیست.

  • فضاهای متنوع طراحی کنید

شاید شما این جمله را شنیده باشید که "نشستن، سیگار کشیدن جدید است". تحقیقات ثابت می‌کند ساعت‌ها نشستن می‌تواند علت بسیاری از بیماری های رایج پزشکی باشد. مطمئناً 9-5 ساعت کاری در یک دفتر به صورت کاملا نشسته، بسیار مضر است. با این حال، در تلاش برای مقابله با این شرایط بهداشتی و مراقبت از رفاه کارمندان خود، بسیاری از مشاغل گزینه‌های انجام کار به صورت ایستاده را در محل کار برای پرسنل خود فراهم کرده اند.

اگر نیاز است که کارمند شما ساعات طولانی با کامپیوتر خود کار کند پیشنهاد ما استفاده از میزهای ایستاده است. در کنار استفاده از میزهای نشسته‌، این میزها به سلامت و رفاه کارمندان شما در طولانی مدت کمک بسیاری می‌کند.

  • در فضای اداری از لوگوی خود استفاده کنید

وقتی صحبت از تجارت می شود، لوگو تجاری مهم است. شما وب سایت، تبلیغات، محصولات و موارد دیگر را لوگو می‌زنید. پس چرا در دفتر لوگو نمی‌زنید؟ بسیاری از دفاتر مدرن مارک تجاری را در فضای کاری خود جوش می‌دهند و رنگ اصلی خود را نیز در این مورد متمرکز می‌کنند. البته این می‌تواند هزینه بر باشد.

نام تجاری دفتر کار شما باعث ایجاد جذابیت بصری در فضا می‌شود و می‌تواند برای ایجاد دیوارهای نمایشی و افزودن ویژگی‌های جذاب به محیط کار عالی باشد. منظور ما این نیست که دفتر خود را مملو از لوگوی تجاری خود کنید. شما می‌توانید از لوگو روی شیشه‌های پارتیشن خود استفاده کنید. بسیاری از شرکت‌ها از جمله شرکت ما این خدمات را به راحتی به شما رائه می‌دهند.

میز اداری مدرن

  • روی مبلمان با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید

اینکه می‌گویند اگر چیزی را ارزان بخرید، دوباره مجبور به خرید می‌شوید را شاید شنیده باشید. برای سرمایه گذاری در مبلمان اداری با کیفیت خوب که مدتی طولانی استفاده شود، از حداکثر بودجه خود استفاده کنید. مبلمان اداری هر روز استفاده می‌شود و شروع به ساییدگی بعد از مدتی اجتناب ناپذیر است. این چیزی نیست که بخواهید هر چند ماه یکبار جایگزین آن کنید، و حتی در مورد به روز بودن با روندهای مدرن، این موارد نباید زیاد تغییر کنند.

تفاوت دکوراسیون مدرن و دکوراسیون معاصر

مبلمان معاصر از نظر مینیمالیسم و ​​همچنین اشکال هندسی مشابه مبلمان مدرن است. با این حال، طراحی معاصر ممکن است بعضی اوقات قانون پیروی از روندها را نقض کند. با این حال، همیشه از مواد و بافت‌های مرسوم، مد روز برخوردار است. برای اینکه درک درستی از تفاوت‌های هر دو سبک داشته باشید، در بلاگ‌های آینده درباره سبک معاصر بیشتر توضیح خواهیم داد.

  1. استفاده از فلزات در طراحی

اخیراً روند کار با فلزات در مبلمان رواج پیدا کرده است. می‌توانید متوجه استفاده خاص فلزات مانند آلومینیوم، نیکل، فولاد ضد زنگ و چوب در مواد تشکیل دهنده تجهیزات اداری شوید. در طراحی به سبک مدرن همچنین از متریال روشن بیشتر استفاده می‌شود.

  1. استفاده از مواد اولیه‌ی طبیعی

در سبک مدرن، استفاده کردن از مواد و بافت طبیعی یک ویژگی مدرن است. استفاده از چوب و سنگ طبیعی می‌تواند روحیه ای سرزنده به فضای داخلی شما ببخشد و خاصیت بیشتری به آن فضای شما اضافه کند.

  1. اندازه و عملکرد مبلمان

یکی از مفاهیم مدرن مبلمان مدرن، کاربردی بودن و کاربردهای متعدد آن است. به عنوان مثال، قفسه‌ها و کمدهایی که در این فضاها استفاده ‌می‌شوند باید مفید و کاربردی باشند. هیچ چیز اضافه‌ایی در دکوراسیون مدرن وجود ندارد.

میز اداری مدرن

  1. ایجاد فضای باز

رویکرد طراحی مدرن ایده مینیمالیسم را دنبال می‌کند ولی کمتر از آن عمل می‌کند. در این سبک، طراحان داخلی دوست دارند فضاهای بازتری ایجاد کنند. هنگام ایجاد طراحی داخلی، باید هر قطعه اضافه شده به فضای آزاد را در نظر گرفت. البته این به معنای فضای بیش از حد اشغال شده با چیزهای بی معنی است.

  1. استفاده از رنگ خنثی

سادگی از ویژگی های مهم سبک مدرن است. استفاده از پالت خنثی به ویژه استفاده از رنگ‌های روشن به جای رنگ های بژ و تیره در مبلمان بسیار مرسوم است.

در آخر، چه بخواهید یک کل دفتر را نوسازی کنید، چه برخی پیشرفت های جزئی انجام دهید، مهم است که به یاد داشته باشید که دفتر نمایانگر تصویر شرکت است و می‌تواند تأثیر زیادی بر بهره وری کارمندان و تأثیر بازدیدکنندگان داشته باشد. بنابراین، خلاق باشید و طراحی مورد علاقه خود را انجام دهید!

 

برای دکوراسیون دفتر کار خود و همچنین دریافت مشاوره تخصصی به صورت کاملا رایگان 02188701330 با ما تماس بگیرید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید