دکوراسیون دفتر کار شیک

انتشار : 1402/07/22
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

راه اندازی و دکوراسیون دفتر کار تصمیم بزرگ و دشواری است. برای خرید بهترین مبلمان اداری، بهتراست شرکت های معتبر تولید کننده ی این محصولات را بشناسید. معمولا هدف اصلی از تاسیس شرکت و دفتر کار، جذب مشتری و فروش است. یکی از راه هایی که می توانید به بهترین شکل ممکن، مشتریان را جذب و متقاعد به خرید کنید، طراحی دکوراسیون اداری مناسب است. 

اگر دفتر کار شما دکوراسیون شیک و مدرنی داشته باشد، این پیام را به مشتری و مراجع می دهد که شما در کار خود حرفه ای هستید. زیبایی شناسی می دانید و برای پرسنل و مشتریان تجارت خود ارزش قائلید. شما می توانید محیط کار اداری دفتر خود را به شکلی راحت و مناسب فعالیت، دکور کنید. 

بخشی از دکوراسیون دفتر کار، خرید مبلمان اداری باکیفیت و ارگونومیک است. میز و صندلی اداری، فایل و کمد اداری، پارتیشن اداری در صورت نیاز و لامپ نور مصنوعی از جمله تجهیزات برای دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن هستند. 

کدام مبلمان اداری را بخریم؟

در پاسخ به پرسش کدام مبلمان اداری را باید بخریم، باید بگوییم دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن به مبلمان اداری شیک و مدرن نیاز دارد! سعی کنید حتما این محصولات را از یک برند معتبر تولید کننده مبلمان اداری بخرید. ما در شرکت ایستا با توجه به شرایط، امکانات، نیازها و بودجه ی شما، بهترین و مناسب ترین محصولات مبلمان اداری را به شما پیشنهاد می دهیم. ضمن این که می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان متخصص طراحی داخلی اداری ما در شرکت ایستا بهره مند شوید. 

دکوراسیون دفتر کار شیک

عوامل موثر بر دکوراسیون دفتر کار

نوع فعالیتی که در شرکتتان انجام می شود، تا حدودی به شما کمک می کند که سبک و سیاق دکوراسیون اداری مناسب دفتر خود را پیدا کنید. عوامل دیگر را هم در نظر داشته باشید تا طراحی داخلی حساب شده ای داشته باشید. 

  • نیروی انسانی

    تعداد کارمندان، حیطه ی شغلی آن ها، مقدار روز و ساعت حضورشان در دفتر و ... بر خرید مبلمان اداری، طرح و اندازه ی میز اداری، پیکر بندی پارتیشن اداری و دیوار جداکننده، موثر است. بهتر است به منظور افزایش بهره وری تجارتتان، نظر، سلیقه و ویژگی های فیزیکی کارمندان را در هنگام خرید، مد نظر قرار دهید. 
  • بودجه

    مقدار پولی که برای دکوراسیون دفتر کار خود کنار گذاشته اید، نمی تواند قطعی باشد. هر چقدر هم که قیمت میز اداری، قیمت صندلی ارگونومیک، یا قیمت فایل و کمد اداری را بدانید، باز هم ممکن است چالش های پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد که هزینه ی دکوراسیون اداری را افزایش دهد. بیشتر وقت ها پس از دکوراسیون بخشی از فضا، متوجه می شوید که چیزهای دیگری هم می خواهید. پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش ما در شرکت ایستا مشورت و فهرست نهایی مبلمان اداری را با کمک ایشان تهیه نمایید. 
  • انتخاب مجری 

    کار را به دست کاردان بسپارید! اگر مدل های میز و مبلمان اداری ایستا را پسندیده باشید، کارشناسان طراحی ما، فضای داخلی دفتر را برایتان دکوراسیون می کنند. نصب و اجرای تمامی محصولات مبلمان اداری ایستا، توسط کارشناسان خبره و کارآزموده، انجام می شود. 

میز مدیریت شیک

  • تهیه نقشه سه بعدی

    یکی از بخش های هیجان انگیز، زمانی است که تصویر رندر شده سه بعدی فضا آماده می شود. شما با استفاده از این تصاویر می توانید آن چه قرار است در واقعیت در دفتر کارتان اجرا شود را، پیش از شروع کار و روی کاغذ یا مانیتور کامپیوتر خود ببینید. با کمک این تصاویر می توانید درباره ی رنگ و شکل مبلمان اداری و سطوح و دیوارهای دفتر کار خود، راحت تر تصمیم گیری کنید. 
  • اتصالات و نصب

    یکی از دلایلی که می تواند باعث افزایش قیمت میز اداری یا قیمت فایل و کمد اداری شود، استفاده از یراق آلات باکیفیت است. اتصالات این یراق آلات هم باید محکم بوده و تحمل وزن ناشی از بار وسایل و اسناد و مدارک را داشته باشد. محصولات مبلمان اداری ایستا دارای یراق آلات باکیفیت با اتصالات محکم است. نیروی متخصص نصب هم پس از هماهنگی در محل کارتان حاضر بوده و محصولاتت سفارشی شما را نصب می کنند. آن ها اطمینان حاصل می کنند که تمامی قطعات به درستی و ایمن مونتاژ شده اند. 

شرکت طراحان چیدمان ایستا با بیش از سی سال تجربه در خدمت شما است. مایه خوشحالی و افتخار ما است که به جرگه ی مشتریان وفادارمان بپیوندید.

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید