دیوار شیشه ای اداری چیست؟

انتشار : 1402/07/17
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

امروزه معمولا در تولید و طراحی مبلمان دفتر کار، دیوار شیشه ای اداری به پارتیشن شیشه ای جداکننده در فضای داخلی شرکت گفته می شود. ماده ی شیشه به دلیل شفافیت و قابلیت عبور نور خورشید، یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمان است. در این مقاله به ویژگی های ممتاز پارتیشن شیشه ای اداری اشاره می کنیم.

نوآوری مهم معماری مدرن در طراحی دکوراسیون اداری، استفاده از فضای اوپن آفیس بود. اوپن آفیس به نوعی دعوت از کارمندان یک شرکت به حضور در کنار هم و مشاهده ی جریان فعالیت شرکت است. این مشارکت و تعامل باعث افزایش خلاقیت و بهره وری و دفتر کار بازدر بدو پیدایش، محبوب اغلب سازمان ها و ادارات می شود.

چرا دیوار شیشه ای اداری به وجود آمد؟

اگر در یک سیستم دفتر کار باز یا اوپن آفیس کار کرده باشید، بعد از مدتی با ضعف های این سیستم رو به رو می شوید. ممکن است در حین انجام فعالیت شغلی در جریان کاری همکارانتان درگیر شده و از وظایف خود جا بمانید.

احتمال دارد هر چه تلاش کنید نتوانید تمرکز خود را در کاری که انجام می دهید حفظ کنید و حواستان پرت شود. 

این مشکلات و مشکلات دیگر باعث شد تا مدیران و کارفرمایان به تفکیک حدودی فضاها روی بیاورند. در این سیستم نه مانند طراحی داخلی اداری سنتی، هر کارمند برای خود یک اتاق دارد و نه مانند دفتر کار باز، همه در یک فضا کار می کنند.  

پارتیشن بندی اداری راه حلی بود که برای ایجاد فضای نسبتا خصوصی برای کارمندان، به کار گرفته شد. پارتیشن اداری با مواد و متریال متفاوتی ساخته می شود، ولی به تدریج پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای متقاضی بیشتری پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت. 

پارتیشن شیشه ای تک جداره

مزایای دیوار شیشه ای اداری

مهم ترین دلیل استفاده از نمای دیوار شیشه ای چه در داخل و چه در خارج ساختمان، استفاده از نور طبیعی ارزشمند است. در این جا به برخی از مزایای دیوار شیشه ای اداری می پردازیم. 

  • امکان ارتباط بین کارمندان

    در فرهنگ اداری محدود و با وجود پارتیشن شیشه ای اداری، کارمندان می توانند بدون نیاز به ترک محل کار خود، صحبت های ضروری را با همکاران خود داشته باشند. این موضوع به خصوص در پروژه های کاری مشترک، به صرفه جویی در وقت و انرژی کمک بزرگی می کند. 
  • استفاده از نور طبیعی

    به دلایلی که گفته شد، گاهی تقسیم بندی اوپن آفیس ضروری است. ولی قرار نیست در یک فضای اداری، کارمندی به خاطر عدم مجاورت با پنجره ی ساختمان، از نور طبیعی محروم شود. طراحان ما در شرکت ایستا، فضای کار شما را به شکلی پارتیشن بندی می کنند که به بخش های دور از پنجره ی اتاق هم نور کافی برسد.  
  • حذف بخشی از صداهای مزاحم

    دیوار شیشه ای اداری می تواند بخشی از صداهای مزاحم را حذف کند. پارتیشن ام دی اف هم این توانایی را دارد و می تواند تا حدودی یک فضای کم سروصدا برای کارمندانتان فراهم کند. هرچه دیوار پارتیشن اداری بلندتر باشد، جذب و حذف صدا بیشتر است. شیشه ی مقاوم سکوریت که در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری نسبت به شیشه ی معمولی دارد، در مقابل صدا هم مقاوم تر است. 
  • کاهش انتشار ویروس و میکروب

    دوره ی شیوع کووید نمونه ای از زمانی است که شیوع یک بیماری می تواند سیستم کاری را فلج کند. به همه ی مزایای گفته شده درباره ی دیوار شیشه ای اداری، کمک به حفظ سلامتی را هم اضافه کنید!

پارتیشن بندی اداری

  • هماهنگ با طراحی دکوراسیون اداری مدرن

    خرید پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین خریدهایی است که می توانید در جهت تجهیز یک دفتر کار مدرن داشته باشید. شما در طراحی داخلی اداری مدرن باید تجملات را حذف کنید و اصل را بر سادگی مبلمان اداری بگذارید. می توانید از پشت دیوار شیشه ای مدرن دفتر کار خود، همه چیز را ببینید. بنابراین انتخاب مبلمان اداری با رنگ های خنثی و روشن، فضای شیک و یکدستی را برایتان ایجاد می کند. از لکه های قوی و خالص در بعضی از نقاط استفاده کنید و هویت تجاری خود را در دفتر کارتان بسازید.  
  • حفظ تداوم بصری 

    با پارتیشن شیشه ای اداری می توانید تقریبا از هر جایی در فضا، به بقیه ی آن مسلط باشید. بنابراین اگر محصولات شرکت خود را در نقاط درستی جاگذاری کرده باشید، به احتمال زیاد از همه جا قابل دیدن است. این که پارتیشن شیشه ای اداری می تواند ضمن حفظ ویژگی های مهم یک دیوار جداکننده، مانعی بر سر تداوم بصری ایجاد نکند، مزیت بزرگی است. 

چرا پارتیشن شیشه ای اداری ایستا را توصیه می کنیم؟

پارتیشن اداری ایستا در دو نوع پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره تولید می شود. متریال مورد استفاده در این دیوارهای جداکننده، شیشه و ام دی اف است. شما با خرید پارتیشن اداری ایستا محصولی منحصر به فرد را دریافت می کنید. نوع پروفیل مورد استفاده در پارتیشن دو جداره ایستا، ویژه ی این شرکت است. شما می توانید پنل های پارتیشن دو جداره را حذف و اضافه کنید و پلان پارتیشن بندی دفتر کار خود را حتی پس از سال ها تغییر دهید. ثبات و مداومت ایستا در تولید محصولات مبلمان اداری باعث شده است که مشتریان قدیمی، مدتها پس از خرید اولیه باز هم به سراغ آن بیایند.

اگر به دنبال خرید محصولی باکیفیت و بادوام در زمینه ی میز و مبلمان اداری و پارتیشن اداری هستید، حتما با کارشناسان ما در ایستا

با شماره ی 88703130-021 تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان استفاده کنید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید