قیمت پارتیشن اداری

انتشار : 1402/05/30
بروزرسانی : 1402/12/10
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

در سال های گذشته، آزمایش های متعددی برای به دست آوردن بهترین چیدمان اداری انجام شده است. با این وجود هنوز هیچ سیستم و دکوراسیون اداری نتوانسته تمام انتقادها را رد کند. برآن شدیم تا با پرداختن به ویژگی های طراحی دکوراسیون باز منعطف با استفاده از پارتیشن، قیمت پارتیشن اداری را مورد بررسی قرار دهیم. 

پارتیشن اداری چیست؟

پس از آن که سیستم طراحی دفتر کار باز، با انتقادات جدی در مورد کاهش بهره وری مواجه شد، ایده ی استفاده از پارتیشن اداری، به خصوص پارتیشن اداری شیشه ای مورد توجه قرار گرفت. پارتیشن ها دیوارهای سبک و کم حجمی هستند که می توانند یک فضا را به دو یا چند قسمت تقسیم کنند. ابعاد پارتیشن می تواند متغیر باشد با توجه به فضا و نیاز افراد طراحی و تولید شود. 

خرید پارتیشن اداری مدرن

امروزه خرید پارتیشن اداری می تواند به صرفه جویی در بسیاری از هزینه های طراحی و تجهیز دفتر کار کمک کند. قیمت پارتیشن اداری به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله تا حدودی به بررسی آن ها می پردازیم. ولی برای آشنایی با محصولات ما در شرکت ایستا و استفاده از مشاوره ی کارشناسان، حتما با ما تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

یکی از نکاتی که باید حتما در هنگام خرید پارتیشن اداری به آن توجه داشته باشید، خرید پارتیشن اداری مدولار یا ماژولار است. شما می توانید چیدمان پارتیشن اداری مدولار را که در دفتر کار خود نصب کرده اید، پس از مدتی و براساس نیاز و کاربری جدید، تغییر دهید. بنابراین در هنگام بررسی قیمت پارتیشن اداری،  حتما قابل استفاده ی مجدد بودن آن را در نظر بگیرید. خرید پارتیشن اداری قابل استفاده ی مجدد، نوعی سرمایه گذاری سودمند در فرآیند کاری شماست. حتی سال ها پس از خرید پارتیشن اداری ایستا می توانید به پنل های آن اضافه کرده یا از ان کم کنید و با ایجاد تغییرات، همچنان از آن استفاده نمایید. 

انواع پارتیشن اداری ایستا

پارتیشن اداری ایستا به دو دسته ی کلی پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره تقسیم می شود. هرکدام از این پارتیشن ها از مواد و مصالح متفاوتی ساخته شده که باعث ایجاد تفاوت در قیمت آن ها شده است. به طورکلی قیمت پارتیشن اداری تک جداره از قیمت پارتیشن اداری دو جداره کم تر است. 

پارتیشن اداری دو جداره ایستا در سه شکل زیر تولید می شود: 

  • پارتیشن تیپ A: پارتیشن اداری با پنل ام دی اف
  • پارتیشن B: پارتیشن اداری با پنل شیشه ای
  • پارتیشن C: پارتیشن اداری با پنل های شیشه ای و ام دی اف

قیمت پارتیشن دو جداره

اجزاء پارتیشن اداری ایستا

یکی از عواملی که در تعیین قیمت پارتیشن اداری ایستا بسیار موثر است، مواد و اجزاء تشکیل دهنده ی آن است. اگر بخواهبد از هر یک از انواع پارتیشن اداری تک جداره یا پارتیشن اداری دوجداره خریداری کنید، بهتر است بدانید که پارتیشن اداری دو جداره بر روی اسکلت بندیی به نام استراکچر نصب می شود. پنل پارتیشن از فریم آلومینیوم و با توجه به سفارش، شیشه ی سکوریت یا ام دی اف می سازند. 

پارتیشن اداری تک جداره ایستا، از فریم آلومینیوم و شیشه سکوریت یا ام دی اف ساخته می شود. شرکت ایستا تنها شرکت داخلی است که می تواند پارتیشن اداری تک جداره را با فریم تقسیم بندی شده تولید کند. 

پارتیشن اداری تک جداره ایستا                                                                           پارتیشن اداری تک جداره ایستا      

انواع درب پارتیشن اداری ایستا

گاهی پارتیشن اداری فضای شرکت یا دفتر کار را به اتاق هایی تقسیم می کنند. اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس از جمله فضاهایی هستند که ممکن است بسته به نیاز کاربر، لازم باشد برای آن ها درب تعبیه شود. در این صورت درب پارتیشن اداری ایستا در انواع زیر طراحی و تولید می شود. 

  • درب شیشه ای
  • درب شیشه ای با پنل ام دی اف
  • درب ام دی اف با پنل شیشه ای
  • درب ام دی اف

انواع درب پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری

به طور کلی قیمت پارتیشن اداری تک جداره کم تر از پارتیشن اداری دو جداره است. این تفاوت قیمت، به دلیل مواد و متریال بیشتری است که در پارتیشن دو جداره وجود دارد. پارتیشن شیشه ای طرح دار یا مات، به دلیل هزینه ی سند بلاست شیشه، از پارتیشن شیشه ای شفاف قیمت بیشتری دارد. امکاناتی مانند کرکره ولومی که در پارتیشن دو جداره کار می شود، هزینه ی خرید پارتیشن را افزایش می دهد. هرچه تعداد تقسیمات پروفیل های آلومینیومی پنل، در ارتفاع پارتیشن، بیشتر باشد، باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید. 

درب های پارتیشن به دلیل استفاده از یراق آلات (دستگیره، لولا و ...) قیمت تمام شده ی این محصول مبلمان اداری را افزایش می دهد. 

هزینه ی پارتیشن بندی دفتر کار شما، به این شکل محاسبه می شود. ابتدا نقشه ی پارتیشن بندی توسط طراحان، رسم شده و پس از تایید کارفرما، مساحت پنل ها ی پارتیشن، براساس قیمت پایه محاسبه شده و قیمت کل به دست می آید. 

پارتشن شیشه ا ی

مزایای پارتیشن اداری

با توجه به متفاوت بودن شخصیت افراد یک سازمان، بهتر است در طراحی دکوراسیون اداری، فضایی به وجود آورد که پاسخگوی نیازهای همه ی آن ها باشد. نصب پارتیشن اداری یکی از بهترین گزینه هایی است که این روزها در دفاتر، شرکت ها و سازمان ها اجرا می شود. با توجه به این که قیمت پارتیشن اداری به صرفه و خرید آن تصمیمی کاملا اقتصادی است. در این جا به برخی مزایای خرید پارتیشن اداری اشاره می کنیم. 

  • ایجاد فضای کار خصوصی

    پارتیشن اداری می تواند فضای خصوصی آرامی را در اختیار کارکنانی که برای کار به تمرکز و آرامش بیشتری نیاز دارند، قرار دهد. پارتیشن ها صداها را به حداقل می رسانند و فضای خصوصی حدودی را تامین می کنند. 

راه هایی برای کنترل میزان خصوصی بودن دیوارهای پارتیشنی وجود دارد. به عنوان مثال پارتیشن ام دی اف یا پارتیشن چوبی فضای خصوصی بیشتری از پارتیشن شیشه ای ایجاد می کند. پارتیشن شیشه ای مات یا پارتیشن شیشه ای طرح دار، نسبت به پارتیشن شیشه ای شفاف، محفوظ تر است و حریم شخصی در فضای تشکیل شده به وسیله ی آن بیشتر است. 

در پارتیشن اداری دو جداره کنترل صدا بهتر صورت می گیرد. بنابراین می توان گفت پارتیشن دو جداره، نسبت به پارتیشن تک جداره، فضای کار خصوصی بیشتری به لحاظ صوتی به وجود می آورد. 

  • سهولت تعامل و همکاری بین کارکنان

    با وجود ایجاد فضای نسبتا خصوصی، با کمک پارتیشن اداری شیشه ای می توان تعامل و همکاری بین کارکنان را حفظ کرد. گاهی رد و بدل کردن چند کلمه یا جمله بین کارمندان، باعث بهبود روند کار و افزایش بهره وری می شود.  بسیاری از ما در فضای کار برای حفظ تمرکز و افزایش بهره وری، به فضای خصوصی نیاز داریم، ولی در عین حال نمی خواهیم به تنهایی و در یک اتاق در بسته، ساعت ها کار کنیم و با همکاران خود در ارتباط نباشیم. پارتیشن شیشه ای تک جداره می تواند تا حدود زیادی این هدف را برای ما تامین نماید. خرید پارتیشن اداری
  • افزایش استانداردهای ایمنی

    همه گیری جهانی کووید 19 باعث شد تا استانداردهای ایمنی اداری، به خصوص در اوپن آفیس ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. پروتکل های ایمنی در مورد به حداقل رساندن تعامل افراد در محیط اداری با خرید پارتیشن جداکننده کاملا هماهنگ است. بنابراین با توجه به قیمت پارتیشن اداری، قرارگیری آن در طراحی دکوراسیون مدرن اداری کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است. 
  • ایجاد تنوع و زیبایی در طراحی محیط اداری

    اگر می خواهید پارتیشن اداری بخرید، پیشنهاد ما این است که حتما پارتیشن شیشه ای را در طراحی و چیدمان دفتر کار خود قرار دهید. پارتیشن اداری شیشه ای نور طبیعی را از خود عبور می دهد و به فضاهای جدا شده می رساند. استفاده از طرح های مختلف به خصوص طرح های مربوط به برند کاریتان با استفاده از روش سندبلاست روی پنل های شیشه ای پارتیشن، تنوع و زیبایی ویژه ای به محیط کار شما می بخشد. 

پارتیشن ها به دلیل این که می توانند در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شوند، دست شما را در طراحی محیط کاری باز می گذارند. ضمن این که یکدستی و هماهنگی در طرح پنل های پارتیشن، باعث ایجاد فضای شیک و مدرن در دفتر کار شما می شود. 

  • سهولت در تغییر چیدمان پارتیشن اداری

    حتما در هنگام خرید پارتیشن اداری، برندی را انتخاب کنبد که پارتیشن اداری آن قابلیت تغییر و نصب مجدد را دارا باشد. حتی اگر قیمت پارتیشن اداری قابل استفاده ی مجدد، بیشتر باشد، خرید آن نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب شده و پارتیشن اداری شما جزو اموال باارزش شرکت، ذخیره می شود. 

پارتیشن شیشه ای

عواملی که در انتخاب پارتیشن اداری باید در نظر گرفته شود

نوع پارتیشن:

شرایطی که در دفتر کار شما حاکم است، تعیین کننده ی نوع پارتیشنی است که تهیه می کنید. اگر می خواهید بین اتاقک های ساخته شده با پارتیشن، حداقل سر و صدا شنیده شود، پارتیشن دو جداره را انتخاب کنید که نسبت به پارتیشن تک جداره، عایق بهتری است. اتاق کنفرانس دفتر کار شما، برای حفظ اطلاعات انجام شده، به پارتیشن اداری دو جداره نیاز دارد. ولی اگر بین میزهای کارمندان، از پارتیشن تک جداره ی نیم قد هم استفاده کنید، می تواند کافی و مناسب باشد. 

متریال:

امروزه معمولا میزهای اداری، کمدها و قفسه ها، از ام دی اف ساخته می شوند و این محصولات مبلمان اداری به دلیل قیمت مناسب و دوام بالا، مورد توجه بیشتر کارفرمایان و صاحبان شرکت ها و موسسات اداری هستند. 

این ویژگی های ام دی اف سبب شده که پارتیشن اداری ام دی اف هم به دلیل هماهنگیی که با بقیه مبلمان اداری دارد و هم به دلیل زیبایی، در پیکر بندی اداری، نقش مهمی داشته باشد. 

شیشه های سکوریت به کار رفته در پارتیشن شیشه ای هم علاوه بر دوام، مزیت عبور نور طبیعی را دارند. بنابراین با توجه به نیاز کارمندان و شرایط محیط کاری خود، متریال دیوارهای جداکننده را انتخاب و در صورت لزوم آن ها را با هم ترکیب کنید. 

متریال بدنه یا صفحه ی پارتیشن، داخل قاب یا فریم آلومینیومی قرار می گیرد. بنابراین نام دیگری که برای پارتیشن اداری وجود دارد، پارتیشن آلومینیومی است. پروفیل آلومینیومی پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره کاملا با هم متفاوت است. 

اندازه:

از آن جا که اندازه پارتیشن اداری بر روی قیمت آن موثر است، بهتر است آن ها را براساس نیاز واقعی خود سفارش دهید و در فضاهایی استفاده کنید که وجود و نصب آن ها مورد استفاده باشد. توجه داشته باشید که ارتفاع پارتیشن، نقش مهمی در کاربری و زیبایی آن دارد و انتخاب پارتیشن تمام قد یا نیم قد، حتما باید با دقت بررسی شود. کارشناسان ما در شرکت ایستا، آماده ی ارائه ی مشاوره ی رایگان برای انتخاب بهترین پارتیشن اداری مورد نیاز شما هستند. 

ویژگی های خاص:

گاهی پارتیشن با فضاهای ذخیره سازی ترکیب می شود. یا رنگ و طرح خاصیی برای آن سفارش داده می شود. این امکانات و شرایط ویژه ی اضافی، افزایش قیمت پارتیشن اداری را به دنبال خواهد داشت، ولی در صورت نیاز، می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد. 

برای آشنایی بیشتر با محصولات و استفاده از مشاوره کارشناسان ایستا، می توانید با شماره ما 88701330_021 تماس بگیرید.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید