قیمت کمد اداری

انتشار : 1402/06/06
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

قیمت کمد اداری هر چقدر هم زیاد باشد، سازمان دهی به یک محیط کاری آن قدر مهم است که ارزش سرمایه گذاری را دارد. ظاهر بی نظم اتاق کار و میز اداری نامرتب، به مغز این سیگنال را می دهد که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. با سازماندهی به دفتر کار خود، طراحی مبلمان اداری شرکت را بیش از بیش از پیش چشم نواز و تاثیرگذار نمایید. 

همچنین سازماندهی اسناد و وسایل به شما کمک می کند کارآمدتر شوید و زمان خود را به جای جستجو در میان کاغذها، فایل ها و بروشورها، صرف کارهای مهم تری کنید.

اگر مدیری هستید که دفتر خود را به خوبی سازماندهی می کنید، می توانید تاثیر فرهنگی این رفتار را بر پرسنل و کارکنان خود هم ببینید. بهتراست در هنگام خرید کمد اداری و کتابخانه اداری، نتایج مثبت حاصل از این خرید را هم در نظر بگیرید. قیمت کمد اداری ایستا، با توجه به کیفیت بالای آن، بسیار به صرفه و اقتصادی است.

خرید کمد اداری و کتابخانه اداری ایستا

در اینجا می خواهیم با بررسی محصول کمد اداری ایستا به مزایای فایلینگ و کتابخانه اداری این شرکت بپردازیم.

گروه محصولات IS شرکت ایستا، مجموعه محصولات کمد اداری هستند. قیمت کمد اداری ایستا با توجه به ویژگی ها و موادی که در آن استفاده شده، کاملا به صرفه است. 

کمد اداری مدرن ایستا از جنس ام دی اف ساخته می شود و رنگ بندی بسیار متنوعی دارد. رنگ های گردویی روشن، گردویی تیره، بلوطی روشن، بلوطی تیره و افرا تعدادی از این رنگ ها هستند. تمام کمدهای اداری ایستا را می توانید در رنگ و اندازه ی دلخواه خود سفارش دهید. 

تمام طبقات کتابخانه اداری ایستا از ام دی اف ملامینه تولید می شوند. تمامی قطعات سلولزی با نوار PVC همرنگ به ضخامت 2 میلیمتر نوارکاری می شوند. 

دورتادور شیشه ها در سری کمد دیواری ASA نوار لاستیکی کار شده و سپس در داخل یک فریم آلومینیومی که روی درب کمد اداری، کار می شود، قرار می گیرند. پروفیل آلومینیوم درب ها آنادایز شده و به پهنای 5 سانتیمتر است. درب ها دارای دمپر آرام بند هستند. 

کمد دیواری سری ASG قاب ام دی اف دارد.

در کمد اداری ایستا، از لولاهای نوع مرغوب و مقاوم به سایش استفاده می شود. اتصالات هم از جنس مرغوب و آسان بازشو هستند. 

با این توضیحات حتما شما هم موافقید که قیمت کمد اداری ایستا، کاملا مناسب است. قبل از خرید، از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما در دفتر مرکزی ایستا استفاده کنید. 

قیمت کمد اداری

مزایای کمد اداری و کتابخانه اداری

  • صرفه جویی در فضا

    فایل اداری و کمد اداری که برای ذخیره سازی به کار می رود، می تواند باعث صرفه جویی در فضا شود. همچنان که می دانید قیمت کمد اداری به مراتب از قیمت فضای ساختمانی اداری پایین تر است و خرید کمد اداری از هر منظر که به آن نگاه کنید، به نفع شماست. یک کمد اداری جادار می تواند فضایی را که زیر کاغذهای تلنبار شده، در حال تلف شدن است، آزاد کند. فضای کاری به هم ریخته، بهره وری را پایین می آورد و باعث افزایش استرس می شود. 
  • ایجاد جذابیت بصری

    اغلب اوقات خرید کمد دیواری زیبا یا کتابخانه اداری شکیل، می تواند مجموعه شما را از نظر دکوراسیون و چیدمان اداری، تکمیل کند. بنا بر سبک و زیبایی شناسی فضای دفتر کار شما، می توان از طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کرد. گاهی قرار دادن یک فایل اداری کوچک می تواند نواقص بصری یک میز را رفع نماید. خطوط صاف و منظم در انتقال حس نظم و تمیزی موثرند و شما می توانید این حس را با خرید کمد اداری ایستا، انتقال دهید.
  • تطبیق پذیری

    این که بتوانید یک کمد اداری یا فایل اداری را با چیدمان مبلمان اداری سازمان خود مطابقت دهید، امکانی است که با خرید فایل اداری و کمد اداری ایستا به وجود می آید. هماهنگی برخی از قطعات مثل دستگیره ی کشوها و رنگ کمد اداری با بقیه ی قطعات مبلمان اداری، می تواند هماهنگی و زیبایی بیشتری را منتقل کند. 
  • فایل اداری متحرک

    خرید فایل اداری متحرک این امکان را به شما می دهد که اسناد و مدارک غیر ضروری را به راحتی از دسترس خارج کنید. استفاده از فایل اداری چرخدار برای کاربر بسیار ساده است و امکان جابجایی آن را به ساده ترین روش به او می دهد. 
  • امنیت 

    کمد اداری مدرن و شیک ایستا، قفل باکیفیتی دارد که می تواند خیال شما را از بابت امنیت فایل اطلاعات راحت کند. مشتریان و مراجعین شما نیز با دیدن امنیت اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده اند، اعتماد بیشتری پیدا می کنند. 

با توجه به مزایای کمد اداری و کتابخانه اداری، به نظر می رسد قیمت کمد اداری، در صورتی که از یک برند معتبر تهیه شود، قابل توجه و پذیرفتنی است. شرکت طراحان چیدمان ایستا، با تولید بهترین مبلمان اداری و پارتیشن اداری، بهترین گزینه ها را با پایین ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید