نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری مناسب محل کار شما

انتشار : 1401/12/06
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

اگرچه انتخاب درست مبلمان اداری بسیار مهم است اما یافتن و خرید مبلمان اداری مناسب سخت نیست. ما در این مقاله، چند نکته مهم در انتخاب مبلمان اداری را شرح داده‌ایم. با توجه به این نکات به‌راحتی می‌توانید مبلمان مناسب محل کار خود را انتخاب کنید.

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری شامل تمام وسایلی می‌شود که در یک اداره یا شرکت برای کارمندان و مراجعه‌کنندگان فراهم شده است. این وسایل شامل میز کارمندی، میز مدیریت، کتابخانه اداری، مبلمان اتاق انتظار، پارتیشن‌ها و غیره است. برای داشتن محیط کاری چشم‌نواز، بهتر است تمام این وسایل در هماهنگی با یکدیگر انتخاب شوند. به همین دلیل، سعی کنید فروشگاهی را انتخاب کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد. به این ترتیب، لازم نیست هر وسیله را از یک فروشگاه تهیه کرده و هزینه‌های اضافی مانند هزینه حمل و نقل را متحمل شوید. مبلمان اداری ایستا، محصولات متنوعی برای انواع شرکت‌ها ارائه کرده است. شما می‌توانید با بازدید از صفحه مبلمان اداری ایستا، انواع مدل‌های موجود را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین مبلمان اداری مناسب محل کار شما

برای انتخاب بهترین مبلمان اداری، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • محل کار مورد نظر شما برای چه کاربردی ایجاد شده است؟

اگر شرکت شما محلی است که روزانه افراد زیادی به غیر از کارمندان در آن رفت و آمد دارند، بهتر است مکان‌هایی را جهت نشستن آن‌ها در نظر بگیرید و نشیمن و مبل اداری مناسبی برای آن تهیه کنید. در این شرکت‌ها، ظاهر میزها، مخصوصا میز مدیریت، میز کنفرانس و میز منشی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنند. در شرکت‌هایی که صرفا کارمندان در آن رفت و آمد دارند بهتر است به راحتی میزها بیشتر از زیبایی آن‌ها توجه شود.

  • ابعاد محل کار خود را به درستی بشناسید.

این به این معنی است که بدانید کدام اتاق در شرکت مناسب میز بزرگ مدیریت است و کدام اتاق برای یک میز بزرگ کوچک به نظر می‌رسد و بهتر است دو میز کوچک در آن گذاشته شود. اگرچه این نکات بسیار ساده به نظر می‌رسند اما در بسیاری از موارد دیده شده که میز مدیریتی با شکوه در اتاقی کوچک یا ناهماهنگ با میز، تمام زیبایی خود را از دست داده است. علاوه بر این، دانستن تعداد افرادی که در هر بخش مشغول به کار هستند فاکتور تعیین کننده‌ای برای انتخاب تعداد و ابعاد میزهای کارمندی و کارشناسی است.

  • براورد دقیقی از هزینه‌ها و بودجه شرکت داشته باشید

دانستن سقف و کف میزان پولی که می‌خواهید برای مبلمان اداری خود هزینه کنید می‌تواند به خودی خود بسیاری از گزینه‌ها را برای شما حذف کرده و انتخاب را آسان‌تر کند.

  • از کارشناسان کمک بگیرید

با دانستن تمام این موارد ممکن است باز هم در انتخاب مبلمان اداری مناسب دچار مشکل شوید. تیم ایستا، امکان تماس با کارشناسان با تجربه خود را برای کمک به شما فراهم کرده است. شما می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شده و در آخر، انتخاب خود را بر اساس اطلاعات تخصصی و درست انجام دهید.

خرید و قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری به فاکتورهای زیادی از جمله جنس و نوع آن بستگی دارد. برای خرید مبلمان اداری ابتدا تعداد و نوع وسایل مورد نیاز خود را مشخص کرده و سپس، همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، به فروشگاهی مراجعه کنید که تمام وسایل مورد نیاز شما را در لیست محصولات خود داشته باشد. مراجعه به فروشگاه‌های مختلف و خرید محصولات به صورت جداگانه ممکن است زمان و هزینه زیادی از شما بگیرد. شما می‌توانید در وب سایت مبلمان اداری ایستا، انواع محصولات آن را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر محصول، اطلاعات آن را مشاهده کنید. جنس، ابعاد و نوع گارانتی محصولات در صفحه  مربوط به آن محصول ارائه شده است برای آگاهی از قیمت مبلمان اداری با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید در صورتی که مدل مورد نظر خود را در میان مدل های ارائه شده نیافتید، با مدل دلخواه خود را به کارشناسان ایستا سفارش دهید.

انواع مبلمان اداری

برای انتخاب درست مبلمان اداری بهتر است انواع آن را نیز بشناسید. مبلمان اداری را می‌توان بر اساس جنس، کاربرد یا ظاهر آن در دسته‌های مختلف قرار داد. برای مثال، مبلمان اداری چرم مناسب مکان‌هایی است که راحتی و زیبایی هر دو دارای اهمیت زیادی هستند. مبمان اداری چوبی نیز می‌تواند به محل کار شما جلوه‌ای ویژه بدهد. انتخاب هر کدام از این انواع، به سلیقه و دیگر اجزای دکوراسیون داخلی محل کار شما وابسته است.

از دیگر انواع مبلمان اداری می‌توان به مبلمان اداری فانتزی در مقابل مبلمان اداری کلاسیک اشاره کرد. در مدل کلاسیک یا سنتی، از مدل‌های مرسوم و معمولا رنگ‌های تیره استفاده می‌شود. در حالی که خلاقیت بیشتری در انواع مبلمان اداری فانتزی به کار رفته است. این نوع مبلمان، توجه تمام افراد را به خود جذب کرده و زیبایی دوچندانی به محل کار شما می‌بخشد. انواع مبلمان اداری مینیمال یا مدرن نیز مناسب کسانی است که به طرح‌های مینیمال علاقه‌مند بوده و خواهان زیبایی در عین سادگی هستند.

تیم ایستا، با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز تمام افراد، مجموعه کاملی از میز و صندلی اداری و انواع مبلمان اداری تهیه کرده است. تنوع طرح‌های موجود در ایستا دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد به طوری که شما می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای، مشتری ایستا شوید.

اگر هنوز برای انتخاب میز کار گروهی مناسب مرددید، می‌توانید با مشورت با کارشناسان ایستا مناسب‌ترین میز را با هزینه‌ای مقرون و به صرفه تهیه کنید. برای این کار فقط کافی است وارد وب سایت ایستا شده و با یک گشت و گذار سریع، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای تماس با کارشناسان ایستا می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۰۱۳۳۰تماس گرفته و  یا به آدرس ایمیل info@istafurniture.ir‌  ایمیل بزنید. لازم به ذکر است مبلمان اداری و پارتیشن‌های ایستا دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید