مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره

انتشار : 1402/06/20
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از تجهیزاتی است که امروزه در طراحی دکوراسیون دفتر کار بسیار استفاده می شود. به دلایل زیادی بهتر است در هنگام چیدمان اداری خود، به مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره توجه کنید. در این مقاله به بررسی برخی از این مزایا می پردازیم.

تقریبا امروزه برای طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن خود، مجبور به استفاده از دیوار شیشه ای یا همان پارتیشن شیشه ای هستید. حال ممکن است شما با توجه به شرایط دفتر کار خود، خرید پارتیشن شیشه ای تک جداره را به خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره ترجیح بدهید. هر دو پارتیشن تک جداره و دو جداره مزایای خود را دارند و می توانید با توجه به شرایط و نیاز محیط، از آن ها استفاده کنید. 

پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

پارتیشن دو جداره تمام شیشه ای ایستا، از سه بخش اصلی استراکچر، ستون های فلزی و پرکننده تشکیل شده است. پارتیشن دو جداره ایستا یک پارتیشن فریم دار است و می توان آن را تمام ام دی اف، تمام شیشه و ترکیبی از ام دی اف و شیشه کار کرد. هر یک از این پارتیشن های دو جداره اداری مزایایی دارند. در ادامه ی این مقاله به مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره می پردازیم. ولی بهتر است فعلا با اجزا و بخش های پارتیشن شیشه ای دو جداره بیشتر آشنا شویم. بد نیست بدانید این تجهیزات در هر برندی منحصر به همان برند است. 

ویژگی های پارتیشن شیشه ای دو جداره اداری

  • استراکچر

    استراکچر پارتیشن دو جداره ایستا از قطعات عمودی و افقی تشکیل شده شده است که می تواند از جنس سلولز یا ام دی اف و آلومینیوم باشد. استراکچر پارتیشن دوجداره براساس طرح چیدمان پارتیشن، نصب می شود. یکی از مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره این است که امکان عبور سیم های برق، تلفن و شبکه ی سیستم های دفتر کار از داخل استراکچر پارتیشن، وجود دارد. 
  • ستون های فلزی

    بعد از نصب استراکچر، نوبت به نصب ستون های فلزی که لوله هایی از جنس آلومینیوم آنادایز شده هستند، می رسد. ستون فلزی پارتیشن اداری دو جداره ایستا به شکلی طراحی شده که می توانید پنل های پارتیشن را با زوایای متنوع به آن وصل کنید. 
  • پر کننده

    یکی از مهم ترین مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره ایستا این است که می توانید بدون نیاز به باز کردن کل دیواره ی پارتیشن، هر یک از یونیت ها را مستقلا باز کرده و تغییرات لازم را روی آن ها انجام دهید. فریم شیشه ی پارتیشن از جنس آلومینیوم آنادایز شده است و شیشه ی سکوریت در داخل این فریم قرار می گیرد. 

پارتیشن شیشه ای اداری

مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره

• دیوارهای پارتیشن دو جداره مقرون به صرفه هستند

شما می توانید خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره را نوعی سرمایه گذاری در کسب و کار و تجارت خود بدانید. زیرا این پارتیشن ها قابلیت جمع آوری، نصب دوباره و حذف و اضافه دارند و با تغییر طراحی دکوراسیون اداری، می توانید آن ها را تغییر دهید. 

نصب و اجرای دیوار پارتیشن را مقایسه کنید با ساخت دیوارهای آجری که با هزینه و دردسر بسیار همراه است. ضمن این که ممکن است محل کار شما استیجاری باشد و شما اجازه ی چنین ساخت و سازی را نداشته باشید.

تهویه، روشنایی، سرمایش و گرمایش فضای اداری شما هزینه دارد و وجود پارتیشن اداری باعث صرفه جویی در هزینه های جاری محل کار شما می شود.

 پارتیشن اداری قابل حمل است

یکی دیگر از مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره، قابل حمل بودن آن است. شما برای انتقال شرکت به فضای کار جدید، نیاز دارید بتوانید همه ی وسایل و تجهیزات دفتر کار قبلی را با خود ببرید. مونتاژ مجدد پارتیشن اداری ایستا در فضای جدید امکان پذیر است. کافی است با همکاران ما در شرکت طراحان چیدمان ایستا تماس بگیرید تا آن ها در طراحی دکوراسیون دفتر کار جدید، به شما کمک کنند.  

• پارتیشن شیشه ای دو جداره به نور اجازه ی عبور می دهد

دیوارهای ساخته شده از مواد خشک، مانع از عبور جریان نور می شوند. اگر دفتر کار شما نور طبیعی دریافت می کند، بهتر است از آن نهایت استفاده را ببرید. ایجاد فضاهایی بیشتر خصوصی، شما را به سمت استفاده از پارتیشن اداری می کشد. در صورتی که از پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره استفاده کنید، می توانید نور طبیعی را داشته باشید. نور طبیعی در رفتار و عملکرد کارکنان، تاثیر مثبتی دارد و بهره وری را افزایش می دهد. 

خرید پارتیشن اداری دو جداره

• پارتیشن شیشه ای فضا را به واحدهای کاری مستقل اما متحد تقسیم می کند

تجربه ی فعالیت در اوپن آفیس نشان داد که کار در چنین فضایی، باعث افزایش بهره وری می شود. ولی بسیاری به خاطر از دست دادن کامل فضای خصوصی در سر کار، راضی نبودند. به این ترتیب پارتیشن شیشه ای توانست ضمن حفظ دفتر کار باز، به کارمندان فضای خصوصی هم بدهد. 

• پارتیشن شیشه ای ایمن و مقاوم است

برخلاف تصور عموم، پارتیشن شیشه ای اداری که شیشه سکوریت در آن به کار رفته باشد، ایمن است و هیچ خطری ندارد. شیشه سکوریت در اثر فشار و ضربه، پودر می شود، نمی شکند و به قطعاتی با لبه های تیز خطرناک تبدیل نمی شود. ضمن این که نگهداری و نظافت آن ها هم ساده است. 

• پارتیشن شیشه ای تاثیر اولیه ی قوی تری ایجاد می کنند

هنگامی که به دلیل آگاهی از مزایای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره، از آن به جای دیوار جداکننده ی حجیم و مات استفاده می کنید، به بیننده توهم وجود فضای بزرگ تر را می دهید. این مساله می تواند از شما و تجارتتان تصور قوی تری را ایجاد کند. 

• دیوار شیشه ای، زیبایی شناسی را افزایش می دهد

شما می توانید با دیوار پارتیشن شیشه ای فضای داخلی دفتر را سازماندهی و آن را به روشی شیک و مدرن تقسیم بندی نمایید. جزییات حداقلی و مینیمالیستی که از پارتیشن شیشه ای دیده می شود، ظرافت و پیچیدگی را به فضا اضافه می کند. محیط روشن و تمیز حاصل از کاربرد گسترده ی شیشه در فضای کار و نصب پارتیشن که ایده ای معاصر است، شرکت شما را مدرن و آینده نگر نشان می دهد. 

• سبک های مختلف با پارتیشن شیشه ای هماهنگ هستند

شما می توانید با توجه به سبک و ساختار طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر کارتان، مدل های مختلفی از پارتیشن اداری سفارش دهید. پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه طرح دار، پارتشن اداری ترکیب شیشه و ام دی اف و ... از جمله مدل های پارتیشن اداری هستند. پارتیشن دو جداره شیشه ای می تواند دفتر کار شما را به یک دفتر کار مدرن و شیک تبدبل نماید. 

همین امروز با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس بگبربد و با کمک و مشاوره ی آن ها برای خرید پارتیشن شیشه ای دو جداره، دفتر کار خود را زیبا  و کاربردی تر کنید.

تماس با شرکت ایستا

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید