مشکلات رایج پارتیشن شیشه ای اداری

انتشار : 1402/07/08
بروزرسانی : 1402/10/05
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

پارتیشن شیشه ای اداری به دلیل ظاهر شیک و امروزی خود، در فضاهای اداری محبوبیت زیادی به دست آورده است. با این حال مانند هر ویژگی معماری دیگر دارای ضعف هایی است. در این مقاله با بررسی مشکلات پارتیشن شیشه ای، راهکارهای بالقوه برای غلبه بر آن ها را ارائه می کنیم. 

حتما شما هم در مواجهه با پارتیشن شیشه ای در دفتر کار یا سازمان اداری، تحت تاثیر جذابیت بصری آن قرار گرفته اید. اما بهتر است بدانید که پارتیشن شیشه ای اداری با وجود وجاهت و زیبایی، می تواند چندین چالش را در محیط کار به وجود آورد. آگاهی از این مسائل به شما برای تصمیم گیری آگاهانه درباره ی مقدار و محل قرارگیری پارتیشن شیشه ای کمک می کند. بیایید برخی از این مشکلات را بررسی کنیم:

  1. حریم خصوصی ناکافی

    یکی از نگرانی های اصلی در مورد پارتیشن شیشه ای اداری، نیاز به حفظ حریم خصوصی بیشتر توسط آن ها است. برخی فضاهای اداری مانند اتاق جلسات، با وجود دیوارهای شیشه ای می تواند کاملا محرمانه و مناسب بحث های حساس نباشد. اما باید توجه داشته باشید، پارتیشن اداری در پاسخ به نیاز ایجاد فضای خصوصی در اوپن آفیس یا دفتر کار باز به وجود آمد. یعنی با پارتیشن شیشه ای اداری، راهی پیدا شد برای تقسیم بندی فضا و ایجاد فضای خصوصی حدودی. بنابراین نمی توان از پارتیشن اداری انتظار داشت مانند دیوار با مواد سخت، محفوظ باشد. زیرا اساسا کارفرما یا مدیر شرکت چنین چیزی نمی خواهد!
  2. انتقال صدا

    شیشه، عایق صدای خوبی نیست و صدا را از خود عبور می دهد. پارتیشن شیشه ای اداری تا حدودی در برابر صدا مقاومت می کند، اما عایق صدا نیست. در صورتی که قصد ایجاد یک فضای آکوستیک دارید، بهتر است از شرکتی که تجربه ی دکوراسیون اتاق آکوستیک را دارد، مشاوره بگیرید. شرکت ایستا با بیش از سی سال تجربه در طراحی دکوراسیون اداری و فروش مبلمان اداری در خدمت شماست. 
  3. آسیب پذیری

    پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره، هر دو در معرض شکستن شیشه قرار دارند. ولی پارتیشن شیشه ای تک جداره در معرض خطر بیشتری است، چون استراکچر ندارد و بدنه ی آن ضعیف تر است. به همین نسبت، قیمت پارتیشن تک جداره از قیمت پارتیشن دو جداره کم تر است. در پارتیشن شیشه ای اداری بهتر است از شیشه سکوریت استفاده شود. شیشه سکوریت از شیشه معمولی مقاوم تر است. شیشه سکوریت در اثر ضربه پودر می شود و قطعات با لبه های تیز به وجود نمی آید. بنابراین خطر کم تری دارد. همان طور که مشاهده می کنید برای حل مشکلات رایج پارتیشن شیشه ای اداری، توسط برندهای برتر مبلمان اداری، تدابیری اندیشیده شده است. 
  4. نیاز به نظافت و نگهداری مرتب

    تمیز نگه داشتن پارتیشن های شیشه ای، بدون لک و اثر انگشت، می تواند چالش برانگیز باشد.  ظاهر پارتیشن اداری باید تمیز و عاری از لک و آلودگی باشد. تمیز کردن شیشه به صورتی که به آن آسیبی وارد نشود هم، چالش برانگیز است. بهتر است با کسب مشاوره از شرکت تولید و فروش پارتیشن شیشه ای اداری، بهترین روش تمیز کردن آن را آموزش ببینید. مواد شوینده و تکنیک های نظافت نامناسب، می تواند به ایجاد رگه و آسیب به شیشه منجر شود. 

پارتیشن اداری دو جداره

  1. انعطاف پذیری محدود

    اغلب پارتیشن های اداری، چه پارتیشن شیشه ای اداری باشد و چه پارتیشن ام دی اف اداری، فاقد قابلیت حذف، تغییر و اضافه کردن پنل های دیگر است. این پارتیشن ها که با هزینه ی زیاد خریداری و پیکر بندی می شوند، قابلیت نصب مجدد ندارند و برای فضای جدید، دیگر به درد نمی خورند. ولی شما می توانید پارتیشن شیشه ای اداری ایستا را به فضای جدید ببرید و به کمک کارشناسان ما آن را مجددا پیکر بندی کنید. کیفیت بالای متریال سازنده و ساخت دقیق و نصب هنرمندانه، باعث شده که پارتیشن شیشه ای و ام دی اف اداری ایستا، اصطلاحا "مرگ نداشته باشد"! با خیال راحت محصولات شرکت ایستا را سفارش دهید. 
  2. هزینه بر بودن

    مانند هر محصول دیگری، خرید پارتیشن شیشه ای اداری، هزینه بر است. وقتی هزینه های سفارش پارتیشن شیشه ای اداری را محاسبه کنید، می بینید که کم نیست. از طراحی محصول و فضا گرفته تا خرید مواد اولیه و کارمزد ساخت و نگهداری و .... بنابراین نمی توان انتظار داشت قیمت پارتیشن شیشه ای اداری کم باشد. اما قیمت پارتیشن اداری تک جداره ی ایستا، بسیار مقرون به صرفه است. شما می توانید از مرحله ی طراحی دکوراسیون دفتر کار خود، با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره ی لازم جهت طراحی و اجرای بهترین چیدمان اداری مدرن را از آنان دریافت کنید. 

چگونه مشکلات رایج پارتیشن اداری را کاهش دهیم؟

  • طراحی دقیق و متناسب پارتیشن بندی، با تعداد کارکنان و نیازهای شغلی می تواند نتیجه ی بهتری در تامین فضای خصوصی مورد نیاز آنان داشته باشد. سعی کنید موقعیت قرارگیری میز اداری کارکنان، متناسب با کاری باشد که انجام می دهند. به این ترتیب با دقت بیشتری می توانید پلان و نقشه ی پارتیشن شیشه ای اداری را طراحی کنید. 
  • برای کنترل بیشتر صداهای مزاحم در دفتر کار با وجود پارتیشن شیشه ای، می توانید ارتفاع آن را تا سقف افزایش دهید و برای اتاق های شیشه ای ایجاد شده درب نصب کنید. به این ترتیب تا حدود زیادی دیوار شیشه ای، جلوی عبور صداهای مزاحم را می گیرد. 
  • همان طور که گفته شد خرید پارتیشن اداری ایستا، برخی از مشکلات رایج در مدل های پارتیشن اداری شرکت های دیگر را حل کرده است. پارتیشن تک جداره ایستا را می توانید در اندازه و قطعات مورد دلخواه و نیاز خود بسازید. پارتیشن دو جداره ایستا قابلیت حذف، اضافه و تغییر پنل ها در صورت تغییر نقشه و یا نیاز به اجرا و نصب در محل جدید را دارد. 

پارتیشن شیشه ای، راه حلی مدرن و جذاب برای تقسیم فضاها بدون قربانی کردن اتصال بصری ارائه می دهد. به راحتی می توانید با کسب مشاوره از کارشناسان ما در شرکت ایستا، چیدمان داخلی دفتر کار خود را طراحی نمایید. فقط کافی است با ما با شماره ی 88701330_021 تماس بگیرید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید