درباره میزهای اداری چه می دانیم؟+خرید+قیمت

انتشار : 1401/10/27
بروزرسانی : 1402/10/30
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

زمانی که پا به یک شرکت می‌گذارید، میزها و دکوراسیون داخلی شرکت، اولین منابع اطلاعاتی شما برای براورد وضعیت کلی شرکت هستند. قطعا شرکتی با میزهای قدیمی و فرسوده، ذهنیت مثبتی در بازدیدکنندگان ایجاد نمی‌کنند؛ بنابراین برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی مشتریان یا کارفرمایان، انتخاب درست میز اداری و هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی می‌تواند تاثیر چشمگیری روی افراد بگذارد، علاوه بر این، تمامی پرسنل یک شرکت یا اداره، ساعات طولانی را پشت میزهایشان سپری می‌کنند. میز اداری ارگونومیک، استاندارد و زیبا می‌تواند از خستگی کار کاسته و بر بازده کارمندان بیفزاید. اما آیا بهترین میز اداری، گران‌ترین میز است؟ در این مقاله میز کار اداری را معرفی کرده و درباره قیمت میز اداری و انتخاب میز مقرون به صرفه صحبت می‌کنیم.

تماس با شرکت ایستا

1.   انواع میز اداری

با توجه به اینکه یک میز اداری می‌تواند کاربردهای متفاوتی از جمله میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کار گروهی، میز کنفرانس و غیره داشته باشد، انواع مختلفی از میزهای اداری برای کاربردهای متفاوت تولید شده‌اند.

· میز مدیریت

میز اداری برای سمت مدیریت معمولا در ابعادی بزرگ‌تر از میز کارمندی ساخته شده و دسترسی‌های بیشتری دارد. گرون ایستا، میز اداری مدیریت را در دو طرح مدرن و کلاسیک تولید کرده است. این میزها اکثرا به شکل ال بوده و دارای کشو و کمد برای نگهداری و دسته‌بندی اشیا و مدارک هستند. شما می‌توانید انواع طرح‌های موجود برای میز مدیریت را در صفحه میز مدیریت ایستا مشاهده کنید.

· میز معاونت

میز مدیریت و میز معاونت، شباهت‌های بسیاری با یکدیگر داشته و هر دو از متریال عالی و معمولا به شکل ال ساخته می‌شوند. میز معاونت ابعاد کوچکتری نسبت به میز مدیریت داشته اما برای مدیرانی که فضای کمتری دارند نیز مناسب است. انواع مدل‌های میز معاونت را در لینک مربوط به این میزها مشاهده کنید و برای اطلاع از قیمت ها و یا سفارش میز مورد نظرتان، با کارشناسان ایستا تماس حاصل فرمایید.

· میز کارشناسی

میزهای اداری کارشناسی با سایز کوچک‌تر و امکان حمل و نقل آسان‌تر نیز در دو طرح مدرن و کلاسیک در فروشکاه ایستا موجود هستند. میزهای کارشناسی معمولا با تعداد بالا خریداری می‌شوند بنابراین، مقرون و به صرفه بودن آن‌ها در عین زیبایی و راحتی حائز اهمیت است. میز اداری کارشناسی ایستا، می‌تواند انتظارات شما مدنظر شما از یک میز اداری شیک را براورده کند. برای دیدن انواع و خرید میز اداری کافی است بر روی لینک میز کارشناسی کلیک کنید.

· میز کار گروهی

میز گروهی، میز تیمی یا میز WorkStation، نام‌های متفاوت از یک محصول پرطرفدار در دسته میزهای اداری هستند. این میزها فضای کافی برای کار دو یا تعداد بیشتری از افراد را فراهم کرده و کمک می‌کنند که حداکثر استفاده را از فضای موجود داشته باشید. میزهای گروهی برای فضاهای باز، استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که فضای کمی در اختیار دارند بهترین گزینه است. علاوه بر این، این میزها ظاهری مدرن به شرکت داده و فضایی صمیمانه برای همکاران فراهم می‌کنند. برای دیدن انواع میز کار گروهی کلیک کنید.

· میز کنفرانس

اگر میز کارشناسی یا میز کار گروهی در دید بسیاری از افراد نیست، میز کنفرانس شما حتما در دید همکاران، مشتریان و کارفرمایان قرار خواهد گرفت. این میز که برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها طراحی شده، در هنگام گرفتن تصمیمات مهم و بستن قراردادها در کنار شما خواهد بود. تنوع میزهای اداری ایستا به شما این امکان را می‌دهد که میزی مطابق با فضا و دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. در صفحه میز کنفرانس، اطلاعات بیشتری در مورد این میز ارائه شده است.

لازم به ذکر است که انواع ذکر شده تنها انواع موجود از میز اداری نیستند؛ بلکه میز پذیرش، میز لپتاپ، میز جلو مبلی و میز ماژولار از انواع دیگر میزهای اداری هستند که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اصلی ایستا و باز کردن منوی کشویی میز اداری، انوع آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین انواع موجود در این وب سایت تنها انتخاب‌های شما نیستند! بلکه شما می‌توانید با سفارش میز مطابق با نظر و سلیقه خود، میزی کاملا منحصر به فرد داشته باشید. برای سفارش، کافی است با شماره گیری ۸۸۷۰۱۳۳۰-۰۲۱ با تیم کارشناسان ایستا تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

میز مدیریت مدرن

2.   قیمت میز اداری

کارمندان متفاوت، نیازهای متفاوتی دارند، برخی از آن‌ها نیاز به کمدها و کشوهای زیاد برای نگهداری اسناد و مدارک داشته و برخی دیگر می‌توانند با میزی کوچک‌تر نیز کار کنند. برای خرید میز اداری نیازهای مختلف کارمندان را در نظر گرفته و با توجه به نیازها، برای هر کدام بودجه مشخصی در نظر بگیرید. خرید میز اداری ارزان اما با کیفیت، ایده‌ال ترین حالت ممکن در خرید میز است. قیمت میزها، از جمله میزهای اداری به عوامل زیادی مانند جنس، ابعاد، کاربرد و غیره بستگی دارد. پیش از انتخاب میز اداری، نوع، جنس، ابعاد و کاربردهای مورد نظر برای هر نوع میز را مشخص کرده و سپس با توجه به ویژگی‌های مد نظر خود، مناسب ترین میز را انتخاب کنید.

 در محصولات ایستا می‌توانید مدل‌های مختلف با قیمت‌هایی متنوع را پیدا کنید. در واقع ایستا فضاهای مختلف را در نظر گرفته و برای هر کدام، میزی منحصر به فرد طراحی کرده است. همچنین با توجه به رنج بالای قیمت محصولات، قطعا می‌توانید میزی متناسب با بودجه خود بیابید.  برای مطلع شدن از قیمت میزهای اداری ایستا، می‌توانید با کارشناسان ایستا تماس بگیرید. در صورتی که در بین انتخاب بین چند مدل مردد هستید، اجازه بدهید مشاوران ایستا در انتخاب بهترین مدل شما را راهنمایی کنند.

 

3.   خرید میز اداری

اکثر افراد برای خرید میز اداری، قیمت و انواع آن را در فروشگاه‌های آنلاین چک کرده و اقدام به خرید می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم مبلمان اداری خود را از جایی تهیه کنید که امکان خرید پکیج کامل محصولات را داشته باشید. خرید میز مدیریت و سپس پیدا کردن مبلمان ست با آن و بعد هماهنگ کردن رنگ میز‌های کارشناسی، کار شما را بسیار سخت می‌‌کند. گروه ایستا پکیج‌های میزهای اداری، مبلمان، پارتیشن و غیره را در کاتالوگ محصولات خود جای داده و از تنوع محصولات بالایی برخوردار است. همچنین همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، امکان سفارش میزهای منحصر به فرد نیز در گروه ایستا وجود دارد. کارشناسان ایستا شما را برای خرید یا سفارش میزی مناسب با فضای کاری‌تان راهنمایی خواهند کرد.

برای ارتباط با ایستا نیز کافی است که با شماره 02188701330 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم برای انتخاب بهترین میز و مبلمان اداری را در اختیار شما قرار دهند.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید