میز اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتشار : 1400/06/20
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

فضای کاری شما معمولاجایی است که بیشتر روز خود را در آن می‌گذرانید. به همین دلیل این فضا باید برای بهره وری و سلامت شما مناسب باشد. در حالی که ممکن است محدودیت هایی در مورد نحوه شخصی سازی فضای خود در دفتر وجود داشته باشد، می‌توانید میز اداری خوب را مناسب کار را در خانه انتخاب کنید که پاسخگوی همه نیازهای شما باشد. به خصوص اکنون که فرهنگ کار از خانه  بیشتر پذیرفته شده است، باید کمی به فضای کار خود فکر کنید.

 

با توجه به اینکه کار از راه دور این روزها عادی شده است، مهم است که یک دفتر کار راحت در خانه ایجاد کنید. انتخاب میز اداری خوب و مناسب به اندازه انتخاب صندلی ارگونومیک اهمیت دارد. دو قسمت مهم  از مبلمان اداری که می‌تواند کل تجربه کاری شما را در خانه و یا محل کار شما ایجاد یا خراب کند! این فضا باید برای بهره وری و سلامت شما مناسب باشد.

 

شما می‌توانید دفتر خانه خود را در هر گوشه آرام و در دسترس خانه خود راه اندازی کنید. حتی می‌تواند یک اتاق کامل یا قسمتی از اتاق خواب یا ناهارخوری شما باشد. در این مقاله، ما در مورد چگونگی انتخاب میز اداری خوب برای دفتر کار اداری و خانگی صحبت می‌کنیم. هشت نکته مفید را در ادامه بخوانید.

 میز پذیرش اداری

خرید میز و صندلی اداری

هنگام خرید یک میز اداری خوب مراقب باشید. ارتفاع میز شما باید به گونه ای باشد که هنگام تایپ روی صفحه کلید، آرنج و دست های شما موازی با زمین باشند. پاهای شما باید روی زمین صاف باشند و پاهای شما باید به راحتی در زیر میز قرار گیرند.

اگر قصد خرید میز اداری خوب دارید و از بابت ارتفاع و استاندارد بودن میز نگران هستید می‌توانید از برند ایستا بدون هیچگونه نگرانی خرید کنید. محصولات ایستا با طراحی درست و استاندارد قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند. برای دیدن میز اداری به قسمت محصولات مراجعه نمایید.

 

همچنین می‌توانید میزهایی با پایه های قابل تنظیم در ارتفاع تهیه کنید که می‌توانید از آن‌ها برای نشستن یا میز تحریر استفاده کنید. اگر میز دارید و نمی‌توانید روی میز جدیدی سرمایه گذاری کنید که از این حالت پشتیبانی کند، یک پنل صفحه کلید با قابلیت تنظیم ارتفاع یا یک زیرپایی برای اصلاح تراز خود تهیه کنید. حتی می‌توانید میز کار خود را بر روی صندلی های قابل تنظیم قرار دهید یا ارتفاع صندلی صندلی خود را تنظیم کنید.

نکته ی مهم دیگری که در طی بیش از سی سال کار تولید و فروش میز و مبلمان اداری به آن رسیده ایم، انتخاب میز اداری براساس کاربری آن است. تنوع محصولات ایستا به حدی است که شما می توانید برای هر فضای کاری دفتر کار خود، میزی مناسب آن فضا تهیه کنید. این درست است که پشت هر میز کاری می شود کار کرد. ولی وقتی به عنوان مثال میز پذیرش یا کانتر منشی، برای فضای پذیرش براساس نیازهای این فضا طراحی شده است، بهتر است همین میز کار را سفارش دهید. یا میز مدیریت با توجه به فضای کار مورد نیاز مدیر، طراحی و تولید می شود و بهتر است با خرید میز مدیریت، به این نیازها پاسخ دهید.    

میز کارمندی با اندازه مناسب

اگر فضای اداری زیادی دارید، می‌توانید یک میز بزرگ با قفسه های زیاد تهیه کنید. اگر مجبور هستید میز کار را در یک گوشه جا دهید، یک میز گوشه ای را در نظر بگیرید که به طور فشرده در گوشه ای قرار می‌گیرد که در زیر آن می‌توانید صندلی خود را نیز قرار دهید. میز اداری خوب برای قرار دادن در گوشه میز اداری مدولار ایستا است.

میز اداری خوب


بیشتر بخوانید:

مبلمان اداری مدولار پارتیشن اداری مدولار و کاربردهای آن

 


یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب میز اداری خوب منطقه دسترسی به دفتر کار شما است. آیا می‌توان میز بزرگ شما را جدا کرد تا از در عبور کند؟ آیا به راحتی قابلیت استفاده در یک دفتر جدید را دارد؟ میز اداری مدولار این خاصیت را دراد و به هر فرمی که شما بخواهید قابل استفاده است.

مواد اولیه میز اداری خوب

بیشتر میزها از ام دی اف ساخته شده اند و نوع ام دی افی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بر محیط کار شما تأثیر بگذارد. چوب های نرم مانند کاج و توس راحت هستند، اما دوام کمتری دارند و به راحتی خراشیده و علامت گذاری می‌شوند. بلوط، ساج، چوب گل رز و افرا چوب های سختی هستند که کمی گران هستند، اما مقاوم و ماندگار هستند. میزهای کار مدولار ساخته شده از MDF یا انتخاب های محبوبی هستند.

قیمت میز اداری مدرن

همانطور که گفتیم بیشتر میزهای اداری از ام دی اف ساخته می‌شوند اما اینکه یک شرکت از چه نوع ام دی افی برای تولید یک میز استفاده می‌کند؛ بحث برانگیز است. اگر شرکتی از ام دی اف نامرغوب استفاده کند، قیمت های پایین تری دارد و به زودی شما مجبور به خرید و هزینه ی اضافی خواهید شد.

سعی کنید باهوش باشید و با مقایسه بهترین خرید را داشته باشید. میز اداری ایستا از ام دی اف درجه 1 ساخته می‌شوند و در عین حل از قیمت بسیار خوبی برخوردارند، محصولات ما دارای گارانتی هستند. کیفیت محصولات ایستا در تمامی سال های فعالیت این شرکت زبانزد بوده است.

برای دریافت قیمت پس از انتخاب محصول مورد نظر از محصولات شرکت ایستا یا کامنت بگذارید و یا به دایرکت اینستاگرام ما مراجعه کنید و یا با شماره 02188701330 تماس بگیرید.

میز اداری خوب

اندازه استاندارد سطح میز

سبک کار خود را در نظر بگیرید: آیا شما فقط به یک لپ تاپ و یک بطری آب احتیاج دارید یا باید اطراف لپ تاپ خود را با عکس، گیاه و موارد دیگر احاطه کنید؟ اگر به سطح بیشتری احتیاج دارید، به سراغ میز بروید که در صورت نیاز به فضای کاری بیشتر، آن را در اختیار شما قرار دهد اما در صورت عدم نیاز می‌توانید آن را در خود جای دهید.

گزینه هایی برای مخفی کردن سیم ها: سوراخ‌ها یا کانال هایی برای سیم‌ها راهی عالی برای مخفی نگه داشتن سیم های مزاحم است. شما حتی می‌توانید یک جعبه ذخیره سازی مخفی درست زیر میز خود نصب کنید تا سیم‌ها و کابل های ناخوشایند را ذخیره کنید.

اما اگر میز اداری خوب میخواهید که نیازی به کارهای بالا نباشد، میز اداری ایستا را انتخاب کنید زیرا این میزهای دارای الکتریک باکس و محفظه عبور سیم هستند.

خرید میز مدیریت

اگر میز شلوغی با تعداد زیادی لوازم، فایل، چند مانیتور و وسایل تزئینی دارید، ممکن است به این معنی باشد که به یک میز بزرگتر با فضای ذخیره سازی بیشتر نیاز دارید. به یاد داشته باشید، حتی اگر به طور کلی ظاهر مینیمالیستی را دوست دارید، یک میز اداری خوب مینیمال با فضای ذخیره سازی برای شما بهترین کار را می‌کند. یکی را با ترکیبی از کشوهای بسته و قفسه های باز انتخاب کنید. مطمئن شوید که برای هر ابزار یا دستگاهی که می‌خواهید ذخیره کنید (مثلا چاپگر) محفظه ای وجود داشته باشد. یک ره حل برای داشتن میز اداری خوب برای کسانی که وسایل و لوازم زیادی دارند، انتخاب میز مدیریت و یا میز معاونت است. میزهای مدیریت به دلیل آپشن های زیاد و همچنین اندازه ی بزرگ مناسب ترین گزینه برای افراد پر مشغله هستند.

میز اداری خوب

نکته طلایی خرید میز اداری استاندارد

این دو نکته نسبت به بقیه ی نکات اهمت زیادی و دارند و به نحوه چیدمان اداری شما بستگی دارند.

  1. میز کار خود را در کجا قرار دهید

اگر یک اتاق بزرگ دارید، این فرصت را دارید که میز را در مرکز اتاق قرار دهید. فضای بیشتری را اشغال می‌کند، اما اگر افرادی را برای جلسات همراه داشته باشید، گزینه مناسبی خواهد بود زیرا می‌تواند برای شما راحت تر باشد. برای اتاق های کوچکتر، قرار دادن میز در گوشه اتاق محتاط تر و کاربردی تر خواهند بود. در این صورت میزها فضای کمتری را اشغال می‌کنند، به این معنی که می‌توانید از اتاق برای فعالیت های دیگر نیز استفاده کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که هنگام کار برای کاهش فشار چشم خود، منبع نور روبه روی شما نباشد. میز خود را طوری قرار دهید که مانیتور کامپیوتر شما به خوبی روشن باشد.

 

  1. چگونه میز کار خود را تزئین کنیم

میز کار خود را با وسایلی که برای شما و کار شما مهم است تزئین کنید. این می‌تواند نقل قول های انگیزشی، یک چراغ شیک، چند گیاه گلدانی یا هرگونه خاطره سفر باشد. اگر می‌خواهید آن را تمیز کنید، برای داشتن فضایی بی نظم به حداقل مبلمان اداری پایبند باشید.

 میز اداری خوب

اگر به دنبال ایجاد فضای کاری اداری در دفتر کاری و یا در خانه خود هستید، مطمئن شوید که با کارشناسان طراحی ایستا تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم یک میز اداری مدولار طراحی کنید که در آن می‌توانید مبلمان اداری جداگانه را انتخاب کنید. سفارشی کردن میز اداری خوب

 برای محیط کار شما باعث می‌شود به عنوان یک قسمت ارگانیک از دکور به نظر برسانید. در کنار میز کار شما، ما همچنین می‌توانیم بقیه فضای داخلی دفتر کار شما را متناسب با نیازها و سبک شما سفارشی کنیم.

در آخر انتخاب میز اداری برای محیط کاری می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد و اگر دقت کافی صورت نگیرد ممکن است باعث هزینه تراشی اضافی در آینده شود؛ سعی کنید قبل از خرید حتما مشاوره رایگان بگیرید. 02188701330

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید