میز اداری مدرن و شیک | میز کارشناسی IE800

انتشار : 1402/08/13
بروزرسانی : 1402/10/07
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

جدیدترین محصول شرکت ایستا، میز اداری مدرن و شیک IE800، به خوبی جای خود را در طراحی دکوراسیون اداری شرکت شما، باز می کند! در این مقاله می توانید با برخی ویژگی های این میز اداری مناسب و باکیفیت آشنا شوید. 

میز کارشناسی اداری IE800

در صورتی که قصد دارید با خرید میز کار اداری، حال و هوای دفتر کار خود را عوض کنید و با تغییر مبلمان اداری، بهره وری کارمندان را افزایش دهید، به جای درستی آمده اید! شرکت ایستا با بیش از سی سال تجربه در تولید و فروش میز و مبلمان اداری، در خدمت شما است تا محصول جدید خود، یعنی میز اداری مدرن و شیک IE800 را به شما معرفی کند. 

اگر در دفتر کار خود، فضای کافی برای استفاده از میز ال شکل را دارید، خرید میز کارشناسی IE800 را به شما پیشنهاد می کنیم. این میز در گروه میزهای کارشناسی محصولات شرکت ایستا قرار گرفته است که به این معنی است که میز ابعاد نسبتا بزرگ و فضای ذخیره سازی مناسبی را در اختیار دارد. 

بنابراین اگر می خواهید به یک یا چند کارمند خود، ارتقاء شغلی بدهید یا وظایف شغلی شان را افزایش دهید، خرید IE800 می تواند برای شما و کارمندانتان، خرید مناسبی باشد. 

میز اداری مدرن

ویژگی های میز کارشناسی IE800

یکی از مهم ترین ویژگی های این میز اداری مدرن و شیک که آن را از بقیه ی محصولات میز اداری ایستا متمایز می کند، پایه های فلزی زاویه دار میز کارشناسی IE800 است. کاربر در پشت این میز اداری، فضای بیشتر و در نتیجه راحتی بیشتری برای حرکت خود و صندلی چرخدارش دارد. 

شما با خرید میز کارشناسی IE800، فضای ذخیره سازی قابل قبولی در فایل اداری ال شکل کنار میز، خواهید داشت. این فایل اداری، شامل دو کشوی فایل قفل دار و چند قفسه و جای کیس کامپیوتر است. 

کشوهای فایل اداری در این میز کار شیک، دستگیره ندارند که این ویژگی، طراحی میز را مینیمالیستی تر کرده است. 

گوشه های سطح میز و کتیبه برای ایجاد امنیت بیشتر برای کاربر، به صورت منحنی یا curve ساخته شده است. 

برای خرید میز اداری مدرن و شیک، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

قبل از خرید میز اداری به چند نکته توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • هدف از خرید میز اداری

اولین قدم این است که بدانید میز اداری مدرن و شیک را برای چه کاری می خواهید. یک میز کار اداری می تواند برای استفاده ی فردی یا برگزاری جلسات آموزشی به کار رود. تعیین تعداد افرادی که قرار است از میز اداری استفاده کنند، تا حدودی نوع آن را مشخص می کند. 

  • شکل میز اداری

شکل میز اداری تا حدودی در کاربری آن موثر است. به عنوان مثال قسمت ذخیره سازی و بایگانی میز اداری را در نظر بگیرید. کارمندی که چند ساعت از روز خود را پشت یک میز کار اداری می گذراند، حتما به فضایی برای نگهداری وسایلش نیاز دارد. ولی مهمانان یا مشتریانی که برای یک جلسه ی یک ساعته به دفتر کار شما می آیند، قرار نیست وسایلشان را در آن جا نگهداری کنند. بنابراین میز جلسات یا میز کنفرانس اداری، بدون کشو و قفسه ساخته می شود. 

میز کارشناسی مدرن و شیک

  • هماهنگی با عناصر دکوراسیون داخلی اداری

طرح، شکل و اندازه ای که برای میز اداری خود انتخاب می کنید، باید با عناصر و تجهیزات دیگر مبلمان اداری هماهنگ باشد. اگر طراحی دکوراسیون کلاسیک و پرکار را برای دفتر کار خود انتخاب کرده اید، بهتر است حداقل جزئیاتی از این سبک در همه ی بخش ها دیده شود. به همین ترتیب طراحی دکوراسیون اداری مدرن، خطوط و حجم ها را ساده تر و تزئینات را بسیار جزئی در نظر می گیرد. بدیهی است خرید میز اداری مدرن، مانند میز کارشناسی IE800 می تواند با طراحی دکوراسیون اداری مدرن هماهنگ بوده و آن را کامل کند. 

میز کار اشتراکی

  • آشنایی با فروشنده میز و مبلمان اداری

مانند تمام محصولات، اعتبار فروشنده میز اداری و مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد. برندهای معتبر فروش میز و مبلمان اداری در کشور ما زیاد نیستند و بهتر است قبل از خرید میز کار یا فایل و کمد اداری مناسب دفتر کار خود، تحقیقات لازم را انجام دهید. سوابق و نمونه کار تجربیات سابق برند مورد نظر خود را بررسی کرده و حتما برای مشاهده ی کیفیت جزئیات ساخت محصولات، از نمایشگاه یا شوروم (show room) سازنده و فروشنده مبلمان اداری دیدن نمایید. 

شرکت طراحان چیدمان ایستا با بیش از سی سال تجربه در زمینه ی تولید، فروش، نصب و اجرای میز و مبلمان اداری و پارتیشن اداری، یکی از برندهای شناخته شده و معتبر این صنعت در کشور است. شما می توانید محصولات متنوع و باکیفیت ما را در سایت ایستا ملاحظه نمایید. حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در زمینه ی انتخاب مناسب ترین میز اداری یا پارتیشن اداری شما را راهنمایی کنند. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید