میز مدیریت مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

انتشار : 1402/07/27
بروزرسانی : 1403/02/10
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین انواع میز و مبلمان اداری که لازم است حتما در هنگام دکوراسیون داخلی اداری، درباره ی آن تصمیم گیری کنید، میز اتاق مدیریت است. اگر می خواهید با ویژگی های میز مدیریت مدرن بیشتر آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید. 

معمولا در هر شرکت، سازمان و اداره ای، اتاقی وجود دارد که مر کز فرماندهی آن فضا است. مهم ترین گفتگوها، جلسات و تصمیم گیری ها در این اتاق انجام می شود و بیشترین فعالیت در زمینه ی تعامل با مشتری و افزایش فرآیند فروش، در آن شکل می گیرد. این فضا، اتاق مدیریت و یکی از تجهیزات لازم در هر اتاق مدیریت اداری، میز مدیریت است. 

چرا میز مدیریت اداری مهم است؟

همان طور که گفته شد عمده ی تعاملات و تصمیمات اصلی در اتاق مدیریت انجام می شود. شما به عنوان مدیر شرکت به تجهیزات و لوازمی برای پیش برد کار نیاز دارید. با خرید میز مدیریت مدرن، به بخش زیادی از این نیاز دست پیدا کرده و می توانید برای شرکت و برند خود، بهترین تاثیرگذاری ممکن را داشته باشید. 

دقت و حساسیت در انتخاب مبلمان اداری و میز اداری، به جذب افرادی که به دفتر کار شما می آیند کمک می کند. با توجه به رشد و گسترش طراحی دکوراسیون اداری مدرن، طبیعی است که شما هم با خرید میز مدیریت مدرن، با چیدمان اداری دفتر کار خود، هماهنگ باشید. 

میز مدیریت مدرن

انتخاب میز مدیریت مناسب

بهتر است قبل از خرید میز مدیریت اداری، درباره ی سبک و چگونگی طراحی دکوراسیون دفتر کار خود تصمیم گیری کرده باشید. لحن و سبک طراحی داخلی اداری، به شاخصه های مختلفی مرتبط است. به عنوان مثال موضوع و نوع کاری که انجام می دهید و نوع ارتباطات شغلی، تا حد زیادی در انتخاب لحن و سبک دکوراسیون داخلی تعیین کننده است. دفاتر تبلیغاتی، هنری، آموزشگاه های کودکان و استارت آپ ها، به صمیمیت و نشاط بیشتری در طراحی احتیاج دارند تا موسسات مالی، دفاتر حقوقی یا بانک ها.... 

تبدیل یک سازمان و واحد تجاری به یک اوپن آفیس یا مجموعه ای از اتاق ها و فضاهای خصوصی، تصمیم دیگری است که شما به عنوان مدیر یا موسس شرکت، با توجه به نوع روابط شغلی کارمندان و اهداف مجموعه ی خود اتخاذ می کنید. 

بنابراین اگر در مورد میز مدیریت مدرن صحبت می کنیم، بادر نظر گرفتن این پیش فرض است که شما طراحی دکوراسیون اداری مدرن را برای دفتر کار خود انتخاب کرده اید. در غیر این صورت خرید میز مدیریت کلاسیک یا نئوکلاسیک برای دفتر کار شما مناسب تر است. 

ویژگی های میز مدیریت اداری مدرن

همان طور که می دانید تنوع زیادی در دنیای محصولات میز و مبلمان اداری وجود دارد. میز مدیریت اداری، به عنوان میز اداری شیک و لوکس که به بالاترین جایگاه شغلی هر اداره و سازمان تعلق دارد، متنوع تر و جذاب تر است. شرکت ایستا با ارائه ی میزهای اداری مختلف مانند میز مدیریت اداری، میز معاونت اداری، میز کارشناسی اداری، میز کارمندی اداری، میز کنفرانس اداری، میز کار گروهی اداری و میز اداری مدولار یا ماژولار، مجموعه ی متنوع و کاملی که شما در دفتر کار خود نیاز دارید را ارائه می کند.  


  • اندازه میز مدیریت مدرن

    معمولا میز مدیریتی، از انواع میز اداری دیگر بزرگ تر است. طول میز مدیریت اداری بین 220 تا 250 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. ارتفاع آن 75 سانتیمتر و عرض میز مدیریت به تنهایی حدود 90 سانتیمتر است، ولی اگر قسمت ال شکل به کنار میز مدیریت اداری اضافه شود، عرض آن تا 170 سانتیمتر هم می رسد. میز مدیریت اداری IM600 شرکت ایستا 184 سانتیمتر عرض دارد و یکی از شیک ترین و بزرگ ترین میزهای مدیریتی مدرن است. با وجود همه ی آن چه گفته شد، ایستا آمادگی این را دارد تا میز مدیریت مدرن و شیک را در اندازه و رنگ دلخواه شما تولید کند. به این ترتیب شما می توانید با توجه به اندازه ی اتاق مدیریت دفتر کار خود، میز مدیریت اداری را سفارش دهید. 

میز مدیریت شیک

  • میز مدیریت ال شکل

    اگر می خواهید ضمن صرفه جویی در فضا، دسترسی به تجهیزات و اسناد و مدارک را راحت تر کنید، میز مدیریت ال شکل برای شما گزینه ی مناسبی است. معمولا در سمت افقی میز مانیتور و کیبورد و در قسمت ال شکل چاپگر، تقویم و لوازم جانبی دیگر قرار می گیرد. کشوهای میز مدیریت هم اسناد و مدارک ضروری را در خود جای می دهند تا شما مجبور نباشید برای پیدا کردن آن ها در دفتر کارتان دور بزنید. با یک صندلی اداری ارگونومیک چرخدار، به راحتی می توانید به همه ی قسمت های میز مدیریت مدرن و شیک خود دسترسی داشته باشید. به این ترتیب میز بزرگ و لوکس مدیریتی شما، همیشه مرتب و منظم به نظر می رسد. میز مدیریت ال شکل ایستا را می توانید براساس چپ دست یا راست دست بودن و طرح فضای اتاق مدیریت خود، به صورت ال چپ یا ال راست سفارش دهید. 

اندازه ی میز مدیریت IM600

  • هماهنگی با بقیه ی محصولات مبلمان اداری اتاق مدیریت

    یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های میز مدیریت اداری ایستا، وجود محصولات مبلمان اداری دیگری است که هماهنگ با طرح و شکل میز مدیریت، تولید شده اند. شما می توانید میز کنفرانس اداری و کردنزا یا کمد مدیریتی ایستا را هماهنگ با هریک از میزهای مدیریتی که انتخاب کرده اید، سفارش دهید. 

مجموعه های مدیریتی ایستا، پیشنهادی جذاب برای داشتن یک اتاق مدیریت جذاب، کاربردی و هماهنگ هستند. زیبایی هماهنگی موجود در هر یک از این مجموعه ها، خیال شما را برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت راحت و کار را برایتان بسیار ساده می کند.

کردنزای مدیریتی

  • تجهیزات لوکس میز مدیریت 

    در هنگام خرید مدیریت مدرن و شیک ایستا می توانید تجهیزاتی مانند گاوصندوق، جای کیس کامپیوتر، صفحه ی مخصوص لوازم التحریر، کتابخانه و درگاه فیش های الکترونیکی را سفارش دهید. به این تجهیزات لوکس، مواد اولیه و یراق آلات باکیفیت و اجرای حرفه ای تیم ایستا را هم اضافه کنید تا متوجه شوید چرا میز مدیریت مدرن و کلاسیک ایستا، انتخاب اول بسیاری از مدیران است. 
  • رنگ میز مدیریت مدرن و شیک

    بهتر است رنگی که برای میز مدیریت اداری خود انتخاب می کنید، با رنگ غالب دکوراسیون اداری دفتر کارتان هماهنگی داشته باشد. به طور کلی مبلمان اداری تیره، فضا را کوچک تر و مبلمان اداری روشن، فضا را بازتر و بزرگ تر نشان می دهد. رنگ های خنثی با رنگ های دیگر محیط اداری، بهتر هماهنگ می شوند. شما می توانید از پالت رنگ ها ی متنوع محصولات میز و مبلمان اداری ایستا، رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. 

مجموعه مدیریتی

  • مواد و متریال میز مدیریت اداری

    معمولا میز مدیریت مدرن را از چوب، شیشه و فلز می سازند. امروزه ام دی اف بیش از هر ماده ی دیگری در ساخت میز اداری به کار می رود و می توان به کمک ام دی اف، میز اداری ارزان و باکیفیت داشت. روکش های مختلفی در تولید میز مدیریت ام دی اف استفاده می شود. روکش "ملامینه" نوعی روکش با خش پذیری پایین و مقاومت بالا است که با رنگ بندی متنوع، در میزهای اداری ایستا، بسیار مورد استفاده است. نوع دیگری از روکش، روکش "های گلاس" است که یک لایه ی UV دارد و به دلیل خش پذیری زیادی که دارد برای صفحات تاپس که روی محصولات قرار می گیرند و بیشتر در تماس و دسترس هستند، استفاده نمی شود.  گاهی برای میز ام دی اف، پایه هایی از جنس آلومینیوم ساخته می شود و گاهی پایه ها هم از ام دی اف است. گاهی فلز و شیشه به شکل تزیینی و جهت تکمیل فرآیند طراحی برخی از مدل های میز اداری و میز مدیریت اداری به کار می رود. 
  • یراق آلات میز مدیریت

    در محصولات مبلمان اداری ایستا از بهترین یراق آلات استفاده می شود. لولاهای مورد مصرف در محصولات در دو نوع توکار و روکار به کار گرفته می شوند. در میزهای ادای مدیتی از لولاهای آرام بند استفاده می شود. مجموعه های مدیریتی شرکت ایستا، غالبا از ریل های ترمزدار با قابلیت Full Extention برای کشوهای بایگانی برخوردار است. در این نوع ریل ها، کشو به طور کامل باز شده و تمامی فضای داخل آن در دسترس کاربراست. قفل کشوی میزها دارای بهترین کیفیت است و کلیدهای تاشو دارد. کشوی میزهای مدیریت اداری، قفل مرکزی دارند و امنیت ذخیره سازی را تامین می نمایند. 

میز مدیریت مدرن

  • قیمت میز مدیریت

    میز مدیریت اداری، به دلیل ابعادی بزرگ تر از میزهای اداری دیگر، از آن ها گران تر است. ولی باید در نظر داشته باشید که یک میز مدیریت ارزان با ابعاد، امکانات و متریال نامناسب، عمر مفید کوتاهی خواهد داشت و خیلی زود کنار گذاشته خواهد شد. بنابراین اگر قصد بررسی قیمت میز مدیریت را دارید، حتما تمامی تجهیزات و امکانات، کیفیت مواد سازنده و استانداردهای زیبایی بصری و مدرن را در نظر داشته باشید. یک راه دیگر برای این که بتوانید یک میز مدیریت مدرن ارزان بخرید این است که از میزهای کوچک تر اداری استفاده کنید. میزهای معاونت و کارشناسی ایستا، با همان کیفیت مواد و متریال ولی با ابعاد کوچک تر، می تواند جایگزین مناسبی برای میز مدیریت در دفتر شما باشند. 

طراحی چیدمان مبلمان اداری در اتاق مدیریت

حال که میز مدیریتی شیک دفتر کار خود را با توجه به دکوراسیون داخلی، قیمت و کیفیت آن خریداری نموده اید، نوبت به چیدمان آن در اتاق ریاست می رسد. برای این که میز مدیریت خاص شما، جلوه و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، بهتر است آن را رو به روی در ورودی اتاق قرار دهید، به شکلی که مهمان، هنگام ورود به اتاق آن را کاملا ببینید. 

به جز محصولات مبلمان اداری که در بالا به آن ها اشاره شد و باعث بهبود عملکرد و افزایش بهره وری او در اتاقش می شود، زیبایی اتاق و راحتی مهمانان آن هم باید مورد توجه قرار گیرد. سعی کنید از مبل های راحتی شیک و میز جلو مبلی سِت میز که در مجموعه های مدیریتی شرکت ایستا وجود دارد استفاده کرده و تجربه ای دلچسب و شیرین برای مهمانان خود رقم بزنید. 

از گیاهان و گلدان های تزئینی بر روی میز کار مدیر یا در کنار آن استفاده کنید. یکی از جلوه های بارز و مشخص طراحی اداری مدرن، سادگی و به کار بردن المان های زنده مانند گیاهان و نور طبیعی است. نورگیر بودن اتاق، شادابی و سرزندگی را در آن افزایش می دهد و باعث بهره وری بیشتر می شود. 

میز مدیریتی شیک

آیا می توان از میزهای اداری مختلف، به عنوان میز مدیریت استفاده کرد؟

همان طور که می دانید میزهای اداری انواع مختلفی دارند و براساس پست سازمانی کاربر، نام گذاری می شوند. میز مدیریت، میز معاونت، میز کارشناسی، میز کارمندی و... اسامی مختلفی است که برای انواع میز کار انتخاب شده اند. گاهی به دلیل محدودیت هایی مانند کوچک بودن اتاق مدیریت و نیاز به استفاده از محصولات دیگر مبلمان اداری مانند مبل و میز جلو مبلی، از میزهای اداری کوچک تر در این اتاق، استفاده می شود. میز معاونت و میز کارشناسی ایستا، به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای یک مدیر و جایگزین میز مدیریت اداری باشد. این میزها با همان کیفیت و متریال درجه ی یک و مرغوب میزهای مدیریتی، تولید می شود. 

شرکت ایستا مجموعه ای منحصر به فرد و زیبا از محصولات میز و مبلمان اداری برای هر سلیقه و کاربردی تولید می کند. با کارشناسان ما با شماره  88701330_021 تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهره مند شوید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید