میز منشی مدرن

انتشار : 1402/07/15
بروزرسانی : 1402/10/07
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

در طراحی مبلمان اداری دفتر کار، ورودی و فضای پذیرایی اهمیت زیادی دارد. یک میز منشی مدرن که نقش میز پذیرش اداری را دارد، می تواند تاثیر مثبت زیادی بر بازدید کنندگان در هنگام ورود به دفتر کار بگذارد. 

معمولا در فضای پذیرایی، مبل اداری یا صندلی اداری قرار دارد تا مراجعین دقایق انتظار را روی آن بنشینند. میز اطلاعات یا میز پذیرش اداری بخش مهمی در فضای پذیرش است که مراجعین در همان بدو ورود با کارمندی که پشت آن به فعالیت مشغول است، رو به رو می شوند. 

حتما شما هم از یک میز منشی مدرن انتظار دارید تا جایگاه مناسبی برای پردازش اطلاعات ورود و خروج سایر کارمندان و ذخیره سازی اسناد و مدارک دفتر کارتان باشد. خرید کانتر پذیرش شیک و مدرن می تواند علاوه بر ایجاد فضایی جذاب و بهبود ظاهر فضای اداری، معرف خوبی برای کسب و کارتان باشد. میز پذیرش IR500 و IRL500 شرکت ایستا می تواند همه ی انتظارات شما از یک میز منشی مدرن را برآورده کند. 

کانتر پذیرش مدرن

انواع میز منشی مدرن

داشتن یک فضای پذیرایی مدرن، مزایای زیادی برای هر کسب و کاری دارد. با وجود میز پذیرش مدرن در شرکت، شما دسترسی سریع تری به اسناد و مدارک خواهید داشت. توجه داشته باشید ویژگی میز منشی مدرن، وجود لبه ها و سطوحی در ارتفاع است تا بتواند سطح میز پذیرش را استتار یا اصطلاحا کاور کند. در این جا به برخی از شکل های معمول میز پذیرش یا میز منشی اشاره می کنیم. 

میز منشی ساده 

اگر دفتر کار شما کوچک است یا فضای پذیرایی محدودی دارد، می توانید از میز منشی ساده استفاده کنید. عرض این میز حداقل 1 متر است. در طراحی میز منشی ساده مانند سایر مدل های میز پذیرش، راهکارهایی جهت امنیت اطلاعات شرکت و سازمان اداری و تجاری تعبیه شده است. فایل اداری و کمد اداری از جمله این راهکار ها است.

شرکت ایستا با بیش از سی سال سابقه در طراحی و تولید مبلمان اداری، میز پذیرش IR500(100-180) را در این زمینه پیشنهاد می کند. این میز پذیرش شیک و مدرن در اندازه و رنگ مورد دلخواه شما قابل سفارش و تولید می باشد. 

میز منشی مدرن

کانتر گیشه 

 اگر تصمیم به خرید میز پذیرش برای موسساتی مانند بانک، ادارات و سازمان های مستمر در ارتباط با مراجع را دارید، پیشنهاد ما میز منشی گیشه دار است. کانتر گیشه، میز اداری پرکاربردی است که شیشه و پیشخوان مناسب مشتریان و مراجعین در آن طراحی شده است. 

میز پذیرش IR400 شرکت ایستا با طراحی جذاب و فضای ذخیره سازی امن و مناسب، مناسب فضای پذیرش ادارات و شرکت های بزرگ است. این محصول را می توانید در رنگ هایی مانند گردویی روشن، گردویی تیره، افرا و رنگ های متنوع دیگر، در اندازه و ابعاد مورد نیاز خود سفارش دهید. 

میز منشی مدرن

میز پذیرش ال شکل

اگر میز منشی مدرن ال شکل می خواهید تا منشی فضای ذخیره سازی عالی و تسلط کامل به محیط فضای پذیرش داشته باشد، یکی از پیشنهادات ما میز پذیرش IR300 شرکت ایستا است. این کانتر پذیرش شیک و مدرن، را می توانید متناسب با دکوراسیون اداری در رنگ و اندازه ی دلخواه خود سفارش دهید. شما می توانید در صورت نیاز برای این میز پذیرش اداری، دو کاربر در نظر بگیرید. 

میز منشی مدرن

میز منشی منحنی دار 

امروزه اغلب شرکت ها و محیط های اداری مدرن، طراحی دکوراسیون دفتر کار را با چیدمان و مبلمان اداری متناسب و زیبا تکمیل می کنند. میز پذیرش منحنی یا میز پذیرش کرو (curve) فضای زیبا و جذابی ایجاد می کند. اگر به کانتر منشی وسیع و جاداری برای شرکت خود نیاز دارید، می توانید از میز منشی منحنی یا کرو استفاده کنید. 

میز پذیرش اداری IR600 ایستا با طراحی کرو و شیارهای روی نما یکی از نمونه های زیبا و کاربردی محصولات مبلمان اداری این شرکت است. برای اطلاع از قیمت میز منشی و قیمت میز اداری با ما تماس بگیرید. 

میز منشی مدرن

میز منشی U شکل

این میز پذیرش شیک و حرفه ای می تواند نقطه ی کانونی دفتر کار شما باشد. فضای کنترل شده و امن حاصل از فرم این میز کانتردار، راحتی، امنیت و فضای خصوصی بیشتری به کارمندان شاغل در پشت آن می دهد. 

اما میز منشی منحنی شکل، معمولا فضای زیادی را اشغال می کند. یک پیشخوان منحنی شکل می تواند هزینه ی زیادی برای شما و سازمانتان داشته باشد. میز پذیرش IR200 شرکت ایستا، یکی از مدل های میز اداری مدرن باکیفیت است که یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد. 

میز منشی مدرن

مزایای خرید میز منشی مدرن

یک میز پذیرش مرغوب که از متریال باکیفیت، روکش استاندارد و یراق آلات مناسب تولید شده باشد، مزایای زیادی برای شما و سازمانتان دارد. کیفیت متریال و ساخت دقیق، محصول را در برابر آسیب مقاوم می کند. بنابراین خرید میز منشی استاندارد، مانع از هدر رفتن هزینه جهت تعمیر و نگهداری محصول می شود و شما کم تر مجبور به تعویض قطعات می شوید. 

خرید مبلمان اداری باکیفیت برای شما و کسب و کارتان، نوعی سرمایه گذاری است. بهتر است با انتخاب و خرید میز پذیرش مدرن و شیک، فضای پذیرایی دفتر کار خود را به محیطی دلنشین تبدیل کرده و بهترین تبلیغ برای برند خود باشید. 

با کارشناسان ما در شرکت ایستا تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان آن ها برای خرید میز و مبلمان اداری و طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود بهره مند شوید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید