بررسی پروژه انجام شده: میز کار، مبلمان و پارتیشن اداری

انتشار : 1402/08/23
بروزرسانی : 1402/09/22
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب :

تولید محصولات مبلمان اداری و اجرای آن ها با بالاترین کیفیت، بخشی از خدمات شرکت ایستا در بیش از سی سال گذشته است. در این مقاله به بررسی روند فعالیت یکی از پروژه های اجرایی توسط این شرکت و محصولات میز کار و پارتیشن اداری استفاده شده در آن می پردازیم. 

پروژه شرکت فیدار استیل (استیل برنا)

یکی از پروژه های اجرا شده ی ایستا در سال 1401، طراحی فضای اداری شرکت استیل برنا، سازنده ی تجهیزات استیل اتاق تمیز و مشاوره و ساخت سازه های استیل بود. این شرکت  که از مشتریان قدیمی محسوب می شد، با هدف طراحی و تجهیز فضای دفتر کار، روند برنامه ریزی، انتخاب محصولات مبلمان اداری و طراحی دکوراسیون داخلی را با شرکت ایستا آغاز کرد. 

این پروژه در یک طبقه ساختمان اداری به مساحت 213 متر مربع اجرا شد.

خواسته ی مشتری:

  • استفاده ی حداکثری و بهینه از فضا
  • استفاده از نمای استیل که یادآور محصولات تولیدی این شرکت باشد

برداشت فضای اولیه پروژه

اولین قدم برای سفارش میز کار و پارتیشن اداری مناسب و مورد نیاز مشتری، برداشت فضا و بررسی محصولات است. در زمانی که همکاران ما در حال برداشت اندازه ها و اجرای نقشه های پروژه بودند، مشتری نیز به بررسی محصولات مبلمان اداری ایستا در سایت می پرداخت. 

برداشت فضای پروژه فضای اولیه پروژه

محصولات مورد نیاز مشتری

مشتری پس از بررسی سایت، محصولات اداری خود را به شرح زیر اعلام کرد:

میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز پذیرش، کردنزا، میز معاونت، میز جلومبلی، پارتیشن دو جداره

پس از تکمیل نقشه ی برداشت شده از فضای دفتر، کارشناسان ایستا، محصولات انتخابی مشتری را در آن جاگذاری کرده و تصویر رندر شده ی محصولات را با رنگ بندی های مختلف به ایشان ارائه کردند. 

میز معاونت اداری میز کار شیک میز معاونت مدرن

در این مرحله پس از بررسی شرایط فضای کار، پیشنهاداتی برای تغییر برخی از محصولات به مشتری ارائه شد. به عنوان مثال، میز کار گروهی به جای میز کارمندی پیشنهاد شد و کاربری تعدادی از اتاق ها تغییر کرد. نقشه های مبلمان شده پس از تایید مشتری در اختیار کارشناس طراحی سه بعدی قرار گرفت و نقشه ی سه بعدی دفتر کار مشتری اجرا شد. 

طراحی داخلی دکوراسیون اداری

پس از تایید نهایی مشتری، محصولات میز کار و پارتیشن اداری، در کارخانه ی ایستا تولید و براساس زمان بندی هماهنگ شده، برای مشتری ارسال و نصب شد. 

میز کار گروهی اداری

پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای

میز کنفرانس اداری

میز کار گروهی

کردنزا یا کمد مدیریتی درب ام دی اف با روکش استیل

شما هم می توانید محصولات مبلمان اداری موردنظر خود را در سایت شرکت ایستا انتخاب کرده و پس از تماس با کارشناسان ما و استفاده از مشاوره ی رایگان آن ها، نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار خود اقدام نمایید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید