میز کار گروهی + قیمت و خرید میز کار گروهی

انتشار : 1401/10/27
بروزرسانی : 1402/10/17
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 4 دقیقه

رسیدن به تمرکز کامل و تجربه کار عمیق، بدون داشتن محلی راحت و مناسب برای کار ممکن نیست. یک میز کار مناسب می‌تواند بهره‌وری شما را تا چندین برابر افزایش دهد. امروزه، میزهای کار همه جا دیده می‌شوند و اهمیت آن‌ها زمانی بیشتر می‌شود که قصد انجام کاری را به صورت گروهی داشته باشید. در چنین حالتی، میزهای کار باید علاوه بر راحتی و رعایت اصول ارگونومیک، بتوانند امکان برقراری ارتباط موثر بین اعضای گروه را ایجاد کرده و در عین حال، برای هر شخص فضای شخصی و حریم خصوصی فراهم کنند. به همین دلیل، انتخاب و خرید میز کار گروهی می‌تواند چالش برانگیزتر از دیگر انواع میزها باشد. در این مقاله، به معرفی انواع میز کار گروهی، قیمت و خرید میز کار گروهی و همچنین کاربرد انواع این نوع از میزها پرداخته شده است.

1.   میز کار گروهی اداری

میز گروهی یا میز workstation، امروزه در ادارات، شرکت‌ها و به خصوص در محیط‌های استارت‌اپی طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است. این میزها به‌خوبی محیطی برای همفکری یک تیم در اختیار اعضا قرار داده و می‌توانند محیط کسل کننده کار را تبدیل به محیطی شاد، پویا و خلاق کنند. البته این نکته را نیز نباید نادیده گرفت که میز کار چند نفره ممکن است باعث اختلال در تمرکز افراد شود به همین دلیل، انتخاب میزی که در آن فضای شخصی مناسبی برای هر فرد در نظر گرفته شده باشد؛ از اهمیت بالایی برخوردار است.

معمولا میز کار گروهی اداری، از یک میز بزرگ تشکیل شده است که توسط دیوایدرها (جدا کننده‌ها) به چند قسمت کوچکتر تقسیم می‌شود. در صورتی که می‌خواهید از فضای دفتر کارتان بیشترین استفاده را کرده و در عین حال ظاهری نو و مدرن به آن بدهید؛ استفاده از میز کار گروهی اداری مدرن، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در ادارات معمولا محلی برای تلفن و پوشه‌ها در هر قسمت در نظر گرفته می‌شود. در صفحه میز کار گروهی می‌توانید انواع میزها را مشاهده و بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

2.   خرید میز کار گروهی

از آنجا که میز کار یکی از اولین چیزهایی است که هنگام ورود به یک شرکت نظر افراد را به خود جلب می‌کند؛ بهتر است پیش از خرید میز کار به‌خوبی در مورد نوع میز، قابلیت‌های مورد انتظار از میز کار گروهی یا تکی و همچین مدل، رنگ و جنس آن به‌خوبی تحقیق کنید تا با انتخاب بهترین میز، علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب در دفتر کار، راحتی و آسایش کارمندان را نیز فراهم کنید. در نظر گرفتن نکات زیر می‌تواند به شما در انتخاب بهتری میز کار کمک کند:

  • در یک دفتر کار مدرن، میزهای کار بایستی با دکوراسیون داخلی دفتر کار در هماهنگی باشند. برای سهولت کار، بهتر است همزمان با طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی میزها را نیز در نظر بگیرید. درصورتی که نتوانستید میز کار مناسب برای دفتر کار خود را از بین میزهای آماده موجود در بازار بیابید، نگران نباشید! کافی است طرح مورد نظر خود را به کارشناسان ایستا سفارش دهید و میزی دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه خود تحویل بگیرید.
  • برای خرید میز کار گروهی که دقیقا متناسب با نیازهای شما باشد؛ بهتر است پیش از خرید میز کارگروهی، workstation به تمام قابلیت‌هایی که از یک میز انتظار دارید فکر کنید. آیا برای شما مهم است که میز کار گروهی‌تان قابلیت تبدیل شدن به میزهای تک نفره را داشته باشد؟ در این صورت میزهایی که به صورت یک تکه طراحی شده و قابلیت جدا شدن ندارند، مناسب نیستند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که میزهایی که در آن‌ها یراق مناسب جهت تبدیل شدن به میزهای تک نفره تعبیه شده‌است؛ کمی گران‌تر از انواع دیگر میزها هستند. در قسمت بعد، به قیمت میز کار گروهی پرداخته شده است.

3.   قیمت میز کار گروهی

قیمت میز کار گروهی بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می‌شود، جنس میز، تعداد افراد و قابلیت‌های میز تیمی از عوامل موثر در قیمت میز های کار هستند. همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، میز گروهی جدا شونده قیمت بیشتری نسبت به میز گروهی یک تکه دارد. همچنین جنس و متریال استفاده شده در ساخت میز و دیوایدرها در قیمت میز کار تاثیر گذار است.

پس از انتخاب میز مناسب از لیست میز های کار چند نفره موجود در وب سایت ایستا یا سفارش میز مورد نظرتان، کارشناسان ایستا قیمت تمام شده را به شما اطلاع خواهند داد.

4.   انواع میز گروهی

انواع مختلفی از میز های تیمی برای شرکت‌ها و ادارات مختلف تولید شده‌اند. میز کار گروهی دو نفره، میز گروهی چهار نفره یا بیشتر، بسته به تعداد نفراتی که از میز استفاده می‌کنند به پارت‌های مختلف تقسیم شده‌اند. انواع دیگری از میز کارگروهی workstation وجود دارند که در ادامه معرفی خواهند شد:

  • میز کارگروهی workstation مدرن:

این میزها معمولا در فضاهای استارتاپی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به افرادی که به دکوراسیون مدرن و مینیمال علاقه‌مندند توصیه می‌شوند. میزهای گروهی مدرن نسبت به انواع سنتی معمولا از طراحی ساده‌تری برخوردارند و در طراحی آن‌ها از رنگ‌های روشنی مانند سفید، طوسی یا بلوطی روشن استفاده شده است. همچنین در ساخت میزهای مدرن، شیشه و فلز نسبت به چوب نقش بیشتری ایفا می‌کنند.

  • میز کار گروهی با کشو:

در برخی از میزهای کار گروهی یک یا دو کشو برای هر فرد در نظر گرفته شده است. میزهای گروهی کشودار فضای بیشتری نسبت به انواع بدون کشو اشغال می‌کنند. اگر فضای مناسبی در اختیار دارید می‌توانید از این نوع میزها استفاده کرده و به هر کارمند فضایی برای نگهداری وسایل کار و لوازم شخصی اختصاص دهید. معمولا صاحبان کسب و کاری که با محدودیت فضا مواجه هستند از میزهای بدون کشو استفاده کرده و فضایی دیگر را به کشو‌ها و کمدها اختصاص می‌دهند.

اگر هنوز برای انتخاب میز کار گروهی مناسب مرددید، می‌توانید با مشورت با کارشناسان ایستا مناسب‌ترین میز را با هزینه‌ای مقرون و به صرفه تهیه کنید. برای این کار فقط کافی است وارد وب سایت ایستا شده و با یک گشت و گذار سریع، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای تماس با کارشناسان ایستا می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۰۱۳۳۰ تماس گرفته و  یا به آدرس ایمیل info@ista1.com  ایمیل بزنید. لازم به ذکر است مبلمان اداری و پارتیشن‌های ایستا دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند.

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید