میز کارشناسی اداری

انتشار : 1402/07/06
بروزرسانی : 1402/11/04
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

اگر هنوز برای خرید انواع میز اداری مورد نیاز دفتر کار خود تصمیم نهایی نگرفته اید، بد نیست مدل های میز کارشناسی اداری شرکت ایستا را بررسی کنید. مطمئنا با توجه به متریال باکیفیت و طراحی اصولی و زیبای این میزها، می توانید از بین آن ها میز اداری مناسب سازمان خود را پیدا کنید.  

یکی از مهم ترین عناصری که می تواند معرف برند شما باشد، دکوراسیون داخلی دفتر کار شما است. هویت دکوراسیون داخلی از تجهیزات و مبلمان، رنگ، طرح و بافت، فرم و پیکر بندی خاصی که برای هر فضایی انتخاب می شود، شکل می گیرد. شما می توانید با خرید مبلمان اداری باکیفیت و مرغوب، بخشی از راه دستیابی به دکوراسیون داخلی اداری مناسب، که ویژه و خاص شرکت شما باشد را طی کنید.   

خرید میز کارشناسی اداری

نیروی کار شما مهم ترین سرمایه در تجارتتان محسوب می شوند. آنان خواهان سلامتی و راحتی ضمن انجام کار هستند. شما می توانید با خرید میز کار باکیفیت و صندلی اداری ارگونومیک، تا حدودی این خواسته ی آن ها را تامین کنید. شما با به کارگیری نیروی متخصص و ماهر در سازمان خود، از دانش و تجارب آن ها استفاده می نمایید. در این جا لازم است به انواع میز کار اداری بپردازیم تا انتخاب میز کار مناسب، برای شما راحت تر شود. 

میز کارشناسی اداری مانند میز کارمندی و میز معاونت، دارای کشو و قفسه برای ذخیره سازی است. 

میز کارشناسی اداری

  • میز تحریر ساده

مهم ترین کارکردی که این نوع میز می تواند برای شما داشته باشد، قابلیت نوشتن روی آن است. برای این که بتوانید پشت یک میز تحریر به راحتی کار کنید، لازم است یک صندلی متناسب با قد و اندازه ی خود داشته باشید و آرنج دست شما با روی میز، زاویه ی 90 درجه بسازد. صندلی ارگونومیک اداری بهترین گزینه برای نوشتن پشت میز تحریر است. بهتر است ارتفاع صندلی اداری قابل تنظیم باشد. 

  • میز کامپیوتر و میز لپ تاب

اگر قرار است میز کار برای قرارگیری کامپیوتر یا لپ تاب استفاده شود، بهتر است جای کیبورد و ماوس و زاویه ای که دست کاربر با آن ایجاد می کند، مورد توجه قرار گیرد. عدم توجه به این مساله می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامت کارکنان شود. اگر بر روی میز کار خود از دو مانیتور استفاده می کنید، فضای بیشتری روی سطح میز کار اشغال می شود و شاید لازم باشد میز کارشناسی بزرگ تری سفارش دهید. 

  • میز اداری مدولار یا ماژولار

قطعات تشکیل دهنده ی میز اداری مدولار را می توان جدا کرد یا قطعات دیگری به آن اضافه کرد. این قابلیت حذف و اضافه، به خصوص در مواقعی که در دفتر کار کوچک کار می کنید، بسیار کاربردی است. از قابلیت حذف و اضافه ی فطعات در میز مدولار استفاده کرده و ایستگاه های کار تیمی و جلسات دورهمی بسازید.  خرید میز کارشناسی مدولار یک سرمایه گذاری بلندمدت در تجارت شما خواهد بود. 

  • میز اداری L شکل

بسیاری از مدل های میز کار اداری ایستا، به صورت L شکل است. معمولا بخش کناری این میز کار، کشو، قفسه و جای کیس دارد و می توان برای ذخیره سازی وسایل و مدارک از آن استفاده کرد. میز کارشناسی اداری به صورت میز اداری L شکل طراحی شده است. از آن جا که معمولا کارشناسان در شرکت، به تجهیزاتی مانند پرینتر، اسکنر، تلفن و ... نیاز دارند، قسمت ال شکل میز، این فضای اضافه را در اختیار آنان می گذارد.  

میز کار اداری

قیمت میز کارشناسی اداری

تعیین قیمت میز کارشناسی اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا این میزها از ام دی اف ساخته می شود و روکش های متنوعی برای پوشش سطح این میزهای اداری می توان استفاده کرد. روکش گلاسه، ملامینه و طرح چوب، قیمت های متفاوتی دارند. عامل مهم دیگر در تعیین قیمت میز کارشناسی اداری و هر نوع میز کار دیگر، یراق آلات آن است. بدیهی است هرچه یراق آلات به کار رفته در میز اداری، باکیفیت تر باشد، قیمت میز اداری بیشتر می شود. یراق آلاتی مانند لولای درب، ریل کشو، قفل و ... نقش مهمی در احساس راحتی کاربر دارند و می توانند در قیمت میز اداری کاملا تاثیرگذار باشند. ولی توصیه ی ما این است که کیفیت را ترجیح داده و با خرید میز کار اداری ایستا، سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهید.

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت میز کارشناسی اداری مدرن، اندازه ی آن است. شرکت ایستا برای میزهای اداری خود اندازه هایی تعریف کرده که با توجه به سلیقه و فضای دفتر کار مشتری قابل تغییر هستند. براساس پیش فرض اندازه های شرکت ایستا، اندازه میزهای اداری از بزرگ به کوچک، به این ترتیب است: میز مدیریت، میز معاونت، میز کارشناسی و میز کارمندی

چرا میز اداری مدرن را توصیه می کنیم؟

ویژگی های معماری مدرن، در طراحی داخلی اداری مدرن هم وجود دارد. استفاده ی بهینه از فضا، پرهیز از تجملات و زرق و برق زیاد، فرم های ساده و استفاده از رنگ های خنثی، سفید، طوسی و ... 

یکی دیگر از ویژگی هایی که در دکوراسیون اداری مدرن به آن توجه می شود، استفاده و خرید میز مدولار یا ماژولار است. این میز می تواند با توجه به  نیاز و شرایط کاربران در دفتر کار و شرکت، به یکدیگر وصل شده و ترکیب های مختلفی از میز اداری ایجاد کند. شما می توانید از میز اداری مدولار به فراخور تعداد افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند، میز جلسه یا میز کنفرانس بسازید. 

در مقابل انواع میز اداری مدرن که میز کارشناسی اداری یکی از آن ها است، میز اداری کلاسیک قرار دارد. ممکن است برند تجاری شما، به یک دکوراسیون اداری کلاسیک نیاز داشته باشد. در این صورت می تواند میز مدیریت کلاسیک ایستا را انتخاب کنید. می توانید با انتخاب رنگ گردویی و رنگ چوب، میز اداری کلاسیک داشته باشید. دکوراسیون چوبی همواره زیبایی خود را دارد و می تواند به فضای اداری شما رسمیتی فاخر ببخشد. 

میز کارشناسی اداری

سوالات متداول در باره ی طراحی میز کارشناسی اداری

  • به چه میزی، میز اداری می گویند؟

معمولا به میز دفتر کار، میز اداری می گویند. ولی دفتر کار می تواند در خانه و به صورت هوم آفیس باشد. 

  • کدام شکل برای میز اداری مناسب تر است؟

میز مستطیل شکل برای میز اداری بهتر است. 

  • آیا در ساخت میز اداری، ارگونومیک بدن انسان رعایت می شود؟

بله، در ساخت میزهای اداری ایستا، تمام نکات لازم جهت توجه به ارگونومی، در نظر گرفته می شود. 

خرید مبلمان اداری مناسب کار ساده ای نیست. می توانید با کارشناسان ایستا مشورت کنید تا آن ها بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید