میز گروهی چیست؟ + عکس

انتشار : 1400/06/22
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 7 دقیقه

آن روزهایی که دفاتر باز بهره وری داشتند، گذشت. تحقیقات نشان ‌می‌دهد که کارکنانی که در یک دفتر باز کار ‌می‌کنند، 50٪ بهره وری کمتری نسبت به کارکنانی که در دور میز گروهی با حفظ حریم شخصی کار ‌می‌کنند، دارند.

میز گروهی دارای دیوایدر با هدف کاهش حواس پرتی پرسنل، و همچنین جلوگیری از منزوی کردن آن‌ها استفاده ‌می‌شوند. منظور ما در این مقاله از داشتن میز گروهی ، دکوراسیون فضای باز نیست؛ بلکه استفاده از میز گروهی برای پرسنل در یک اتاق با حفظ حریم شخصی با استفاده از دیوایدرها و پارتیشن‌های نیمه در اتاق است.

بسیاری از مبلمان اداری و اجزایی که پرسنل نیاز دارند، به صورت سازماندهی شده در کنار و زیر میز آن‌ها قرار ‌می‌گیرند و تمامی آن‌ها برای پاسخگویی به نیازهای شخصی پرسنل سفارشی ساخته ‌می‌شوند.

میز کار گروهی چیست؟

یکی دیگر از دلایلی که میز گروهی ‌ها یک مزیت اضافی در محل کار هستند این است که حریم خصوصی مورد نیاز را به ویژه هنگام کار روی کارهای حساس فراهم ‌می‌کنند. برخی از کارکنان نیز کار در دفاتر باز را دشوار ‌می‌دانند زیرا احساس ‌می‌کنند همیشه تحت مراقبت هستند، حتی اگر اینطور نباشند. مدیران تمایل دارند از اتاقک برای استفاده به عنوان دفاتر استفاده کنند تا به چنین کارکنانی کمک کنند و بهره وری خود را افزایش دهند. برای کاهش هزینه و همچنین ساخت حریم شخصی ‌می‌توانید از پارتیشن اداری استفاده کنید؛ به ویژه اگر دو یا سه نفر با هم کار ‌می‌کنند استفاده از پارتیشن‌ها به صرفه است. این افراد شانس بیشتری برای دور هم جمع شدن بهتر از زمانی که در یک گروه 20 نفره در یک اتاق کار ‌می‌کنند، دارند. علاوه بر این، پارتیشن‌های اداری محیط کسب و کار را ساکت تر ‌می‌کنند زیرا صدای زمزمه بسیار کاهش ‌می‌یابد.

میز گروهی

میزکار چوب و فلز

استفاده از میز گروهی اداری نیز به صرفه جویی در فضا کمک ‌می‌کند و باعث راحتی بیشتر کارکنان در هنگام کار ‌می‌شود. در برخی از میز گروهی ‌ها از درهای کشویی و فابیلینگ اداری در زیر میز استفاده ‌می‌کنند که باز هم به حداکثر رساندن فضای موجود کمک ‌می‌کند و بنابراین ذخیره فایل‌ها را آسان تر ‌می‌کند. چیدمان کمد اداری نیز در این صورت مقرون به صرفه است زیرا اکسسوری مورد استفاده برای آن‌ها مقرون به صرفه است و به راحتی پیدا ‌می‌شود. بر خلاف بخش‌های اداری آجری که مواد زیادی مصرف ‌می‌شود و محیط زیادی را اشغال ‌می‌کند و همچنین غیر قابل جابه جایی است. البته شما باید یک نصب حرفه ای برای پارتیشن هایی که قابلیت جابه جایی داشته باشید تا در زمان صرفه جویی کرده و کارایی را افزایش دهید. علاوه بر آن دقت داشته باشید که همه ی پارتیشن‌های موجود در بازار این قابلیت را ندارند. شرکت ایستا از معدود شرکت هایی است که این مکانیزم را در پارتیشن‌های خود به کار میبرد.

مزایا میز گروهی

ساخت اتاق با پارتیشن و استفاده از میز گروهی منبع فوق العاده ای است برای قرار دادن هر یک از اعضای گروه در یک تیم؛ به جای ارائه یک اتاق یا دفتر جداگانه به هر حرفه ای.

نکته مهم دیگر این است که آن‌ها همچنین به کاهش سطح هزینه از نظر مبلمان و فضاهای ذخیره سازی کمک ‌می‌کنند. اعضای تیم شرکت شما تشویق ‌می‌شوند از کشوهای داخل میز برای ذخیره سازی استفاده کنند. این امر به شرکت‌ها کمک ‌می‌کند تا در هزینه ارائه یک قفسه شخصی به هر فرد صرفه جویی کنند.

میز کار گروهی

جابجایی میز گروهی و پارتیشن تک جداره اداری ایستا نیز برای هر صاحب مشاغل آسان و ساده است. متخصصانی که از آن استفاده ‌می‌کنند به سادگی وسایل خود را در یک جعبه بسته بندی کرده و به اتاقک متفاوتی ‌می‌روند که دقیقا شبیه اتاق قبلی است.

قیمت میز گروهی

قیمت میز گروهی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند جنس ام دی اف، میزان مواد اولیه استفاده شده و ... اما این نکته را بدانید که اگر میز گروهی متشکل از میزهای جداگانه ای باشد که به یکدیگر متصل و بین آن‌ها دیوایدر قرار دارد، قیمت بالا تری دارند زیرا به تنهایی نیز قابل استفاده اند. اما اگر اینطور نباشد قیمت بسیاار پایین تری خواهند داشت.

آن‌ها به افراد اجازه ‌می‌دهند در مقایسه با فضاهای باز، محوطه شخصی داشته باشند و لوازم شخصی خود را به فضای کار خود اضافه کنند. کارکنان ممکن است تصاویر و خاطرات کوچک خود را روی میز خود قرار دهند که به آن‌ها کمک ‌می‌کند روحیه خود را بهتر کرده و عملکرد بهتری داشته باشند. برای دریافت قیمت روز میز گروهی اداری با ما تماس بگیرید.

میز گروهی

میز کار سایت

این گزینه " میز گروهی "  و یا میز کار سایت ارتباطات بین همکاران را از جهات مختلف تسهیل ‌می‌کند. با استفاده از آن، به نظر ‌می‌رسد برای سرپرستان تیم راحت تر است که همه اعضای تیم در یک مکان جمع شده با هم خطاب کنند. متخصصانی که در یک پروژه یا پرونده مشترک مشغول هستند ‌می‌توانند بین یکدیگر همکاری بهتری داشته باشند. همچنین برای مدیران ساده تر است که به جای انتقال به اتاق کنفرانس، یک تیم را به طور کلی در یک مکان خاص مورد خطاب قرار دهند.

میز گروهی

همچنین برای مدیریت راحت است که بر فعالیت‌های مختلف کارکنان خود نظارت داشته باشد. مناطق مشابه و یکنواخت کار با استفاده از میز گروهی به ایجاد حس برابری در بین همکاران کمک ‌می‌کند. در مجموع، این محصولات نه تنها به نظافت و تمیزی فضا کمک ‌می‌کنند، بلکه سطح بهره وری را نیز افزایش ‌می‌دهند. برای مشاهده مجموعه گسترده ای از مبلمان اداری با کیفیت بالا به صورت آنلاین در به قسمت محصولا مراجعه کنید و از خدمات عالی برخوردار شوید. تیم ایستا امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را دارد.

 

میز گروهی ایده آل چیست؟

میز‌های گروهی باید یک دارایی برای زندگی حرفه ای ما باشند و ایجاد یک فضای کاری گروهی ایده آل لزوما نیاز به یک تغییر بزرگ در دفتر ندارد. گاهی اوقات با انجام تعدیلات جزئی، بهینه سازی فضای میز یا اتاقک برای حداکثر بهره وری فورا امکان پذیر ‌می‌شود. در واقع، تجهیز محیط کار به ارگونومی مناسب، عناصر حریم خصوصی و سهولت دسترسی، عواملی هستند که ‌می‌توان به راحتی آن‌ها را در سطح شخصی کنترل کرد و به سرمایه گذاری هنگفت یا زمان زیادی نیاز ندارد. با این حال، طراحی یک ایستگاه کاری متناسب با نیازهای جسمی و روانی شما همیشه یک کار ساده نیست.

برای شروع، هنگام فکر کردن در مورد نحوه ایجاد ایستگاه کاری و میز گروهی ایده آل خود، این سه متغیر را در نظر بگیرید:

 

میز کار ارگونومیک

چالش‌های فیزیکی، دردسرها یا غرق شدن در زمان کاری خود را در نظر بگیرید. آیا میز شما راحت است؟ آیا بازوهای شما بعد از چند ساعت تایپ درد ‌می‌کنند؟ آیا موس شما خیلی کوچک است و دست شما را گرفتار ‌می‌کند؟ در برخی موارد، ایجاد تغییرات فیزیکی جزئی در چیدمان میز یا کابینت ‌می‌تواند تأثیر عمده ای بر کارایی شما در طول روز داشته باشد. شاید بلند کردن صندلی به اندازه ی چند سانت از خستگی تایپ جلوگیری کند. شاید نوع قرار دادن دست به طور متفاوت بر روی ماوس شما بتواند گرفتگی و درد دست را کاهش دهد. وقتی نوبت به بهینه سازی محل کار شما ‌می‌رسد، بدانید که بیشترین مراقبت را شما از لحاظ فیزیکی نیاز دارید. برخی از گزینه‌ها ممکن است احمقانه به نظر برسند، اما مهم است که از راحتی جسمانی خود مراقبت کنید، حتی پشت میز اداری !

میز گروهی

میز اداری با امکانات

برای میز گروهی ایده آل، مهم است که موقعیت و سهولت دسترسی به تجهیزات و پرسنل لازم را در نظر بگیرید. این که مجبور شوید از طریق دفتر برای یک گیره کاغذ، یک برگه یا بررسی مداوم پروژه‌های حساس یا برقراری ارتباط با هم تیمی‌ها در مورد وظایف خود از جای خود بلند شوید، این یک حواس پرتی مخرب است. کارکنان از راه دور ممکن است در بهینه سازی راحتی فضای کار فیزیکی خود مزیتی داشته باشند، اما با این وجود، اگر تغییر موقعیت میز یا اتاق کار شما امکان پذیر نباشد، ممکن است به این نکته توجه داشته باشیم که چگونه فناوری‌های همکاری مانند اسکایپ، چت یا کنفرانس وب ‌می‌تواند سهولت کار را کاهش دهد. البته راه حل بهتر این مزاحمت‌ها و اذیت شدن‌ها استفاده از میز گروهی و تقسیم بندی فضای کاری با پارتیشن است.

در آخر، ایجاد اتاقک کاری ایده آل با شرکت ایستا نیازی به سرمایه گذاری عمده و زیاد ندارد. با انجام تغییرات کوچک در موارد موجود، شخصی سازی محیط کار شما متناسب با نیازهای روزانه شما ‌می‌تواند یک کار بسیار سریع و مقرون به صرفه باشد. برای یادگیری نکات بیشتر در مورد چگونگی افزایش همکاری در محل کار این مقاله را بررسی کنید.

برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از قیمت روز مبلمان اداری و پارتیشن و یا میز گروهی با این شماره تماس بگیرید. 02188701330

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید