3  نکته در مورد نگهداری مبلمان اداری

انتشار : 1400/01/18
بروزرسانی : 1402/09/21
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 2 دقیقه

یکی از مواردی که هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد نگهداری درست از مبلمان اداری است. از مبلمان خود مراقبت کنید تا سالها عملکرد مطلوبی را به شما ارائه دهند. اگر مراقب آن نباشید و طولی نخواهد کشید که مبلمان جدیدی را باید خریداری کنید و واضح است که هزینه‌های زیاد نیز باید تحمل کنید. در این مقاله 3 نکته کلیدی برای نگهداری مبلمان اداری را با شما در میان گذاشته‌ایم. با تیم ایستا همراه باشید.

 

با نگهداری مبلمان اداری میز و صندلی خود را در فرم مناسب نگه دارید!

 

ضمانت نامه را بخوانید

قبل از هر کاری، همیشه ضمانت سازنده را بخوانید. شما ممکن است فکر کنید که استفاده از یک محصول تمیز کننده خاص، خوب است. اما این کار ممکن است فقط ضمانت نامه شما را باطل کند و کار نگهداری مبلمان را سخت کند. قبل از انجام هرگونه تمیز کاری، حتما ضمانت نامه را بخوانید. سازنده مشخص خواهد کرد که برای به دست آوردن بهترین نتیجه و اطمینان از محافظت مستمر از مبلمان، از کدام محصولات استفاده کند و از کدام محصولات اجتناب کند.

خواندن ضمانت نامه همچنین در صورت آسیب دیدن مبلمان اداری کمک می‌کند. بسته به نوع خسارتی که متحمل شدید سازنده ممکن است مبلمان را تعمیر یا اینکه تعویض کند.

 

بدانید با چه چوبی کار می‌کنید

بسیاری از میزهای اداری از چوب یا فرآورده‌های چوب مثل ام دی اف ساخته شده‌اند. بسته به نوع چوب و یا مشتقات چوب استفاده شده در متریال مبلمان باید وسایل خاص خودشان را نیز برای تمیز کردن آنان استفاده کرد. ممکن است که یک محلول تمیز کننده برای نوع خاصی از چوب مناسب باشد اما به فرآورده دیگر از چوب آسیب برساند. شما باید قبل اینکه کار تمیز کردن مبلمان را شروع کنید آگاه باشید که از چه نوع مبلمانی استفاده می‌کنید. گارانتی مکان خوبی برای مراجعه به این اطلاعات است تا بهترین راهکار برای نگهداری مبلمان اداری را بیابید.

 

یک  برنامه ریزی را برای تمیز کردن را شروع کنید

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تا به صورت واضح مبلمان کثیف نشوند شروع به تمیز کردن نکنید. اما در طولانی مدت، این رویکرد غلطی است و باعث خراب شدن مبلمان شما می‌شود. نگهداری و نظافت منظم مبلمان اداری، گرد و غبارهایی را که نمی‌توانید مشاهده کنید را از بین می‌برد. این نه تنها به ماندگاری بیشتر مبلمان کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد محیطی تمیزتر در دفتر می‌شود.

نکات گفته شده، اصول و پایه برای نگهداری مبلمان هستند و قبل از شست و شو و تمیز کردن حتما باید این موارد را در نظر داشته باشید. اگر شما نیز نکته‌ دیگری می‌دانید با ما در میان بگذارید.

 

خدمات حرفه‌ای مبلمان اداری و پارتیشن ایستا

تیم با استعداد و باتجربه ایستا می‌تواند روشی ایده‌آل برای ترکیب و مطابقت محصولات متناسب با تجارت شما و متناسب با بودجه تان فراهم کند. تیم ما می‌تواند خدمات حرفه‌ای به شما ارائه دهد تا تمام بخش‌های محل کار شما را با مبلمان زیبا و کاربردی تجهیز کند.

 

امروز با تیم ایستا تماس بگیرید

اگر به هر یک از راه حل‌های دفتر ما علاقمند هستید و یا اگر می‌خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 982188701330+  تماس بگیرید و یا به info@istafurniture.ir  ایمیل ارسال کنید

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید