پارتیشن آلومینیومی اداری: راهکاری مدرن برای سازمان ها

انتشار : 1403/01/29
بروزرسانی : 1403/02/02
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 5 دقیقه

استفاده از پارتیشن آلومینیومی اداری، به ایجاد یک محیط کارآمدتر کمک می کند. اگر به دنبال تجهیز دفتر و خرید مبلمان اداری هستید، حتما شرایط خرید و نصب پارتیشن اداری به عنوان یک دیوار جداکننده ی سبک، مدرن و شیک را بررسی نمایید. 

پارتیشن بندی آلومینیومی به دلیل قابلیت ایجاد مناطق جداگانه و ایجاد حریم خصوصی، به طور فزاینده ای در ادارات رواج پیدا کرده است. اگر شما هم در دفتر کارتان به پارتیشن اداری نیاز دارید و هنوز برای خرید آن، تصمیم نهایی خود را نگرفته اید، پیشنهاد می کنیم با خواندن این مقاله با مزایای پارتیشن آلومینیومی اداری آشنا شوید.

پارتیشن آلومینیومی اداری چیست؟

پارتیشن های اداری، در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. در تولید پارتیشن آلومینیومی، معمولا از آلومینیوم، به عنوان اسکلت سازه و از شیشه و چوب یا ام دی اف، به عنوان دیواره های پنل ها استفاده می شود. بنابراین وقتی از پارتیشن آلومینیومی نام می بریم، منظور همان پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن ترکیبی شیشه و ام دی اف است که در همه ی آن ها آلومینیوم به عنوان سازه و اسکلت بندی به کار رفته است.

معمولا هر شرکت تولیدکننده ی پارتیشن اداری، استانداردهای خاص خود را در استفاده از مواد و متریال دارد. در شرکت طراحان چیدمان ایستا، تمام قطعات آلومینیوم از بیلت 6063 استاندارد که 20 میکرون رنگ الکترواستاتیک روی آن آنادایز شده است، استفاده می شود. 

در پارتیشن آلومینیومی اداری، آلومینوم را به عنوان ستون فلزی و استراکچر که شبکه ای از قطعات افقی و عمودی را تشکیل می دهد، به کار می برند و پنل های شیشه ای و ام دی اف، روی آن ها نصب می شوند.  

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

مزایای پارتیشن آلومینیومی اداری

ما در ایستا، طیف گسترده ای از پارتیشن های آلومینیومی را ارائه می دهیم که می توانند در ابعاد، طرح، رنگ و جنس دلخواه شما سفارشی سازی شوند. شما می توانید جزئیات مورد علاقه ی خود مانند طرح روی شیشه یا ام دی اف را از ما بخواهید. اما جدا از خدمات ما، چه چیزی پارتیشن آلومینیومی اداری، که با متریال و کیفیت استاندارد ساخته شده باشد را برای هر دفتر کاری، عالی می سازد؟

  • طراحی شیک و همه کاره

پارتیشن های آلومینیومی در طیف وسیعی از سبک ها، پوشش ها و رنگ ها، تولید می شوند و به راحتی می توانند با دکوراسیون دفتر کار شما هماهنگ شوند. شما می توانید با انتخاب رنگ های تند و درخشان، حرکت جسورانه ای در دکوراسیون داخلی انجام دهید، یا رنگ های ضعیف تر را استفاده کنید و ظاهر محافظه کارانه تری به دفترتان ببخشید! در هرحال با پارتیشن آلومینیومی اداری، می توانید با طرح ها و رنگ ها بازی کنید و پارتیشن بندی اداری منحصر به فردی ایجاد نمایید.

  • صرفه جویی در فضا

پروفیل پارتیشن آلومینیومی در اندازه ی نهایی پارتیشن اداری ایستا با دو ضخامت 30 و 116 میلیمتر است، که اولی در پارتیشن اداری تک جداره و دومی در پارتیشن اداری دو جداره به دست می آید. این اندازه ضخامت ضمن حفظ ایستایی سازه، در مقایسه با دیوار سنتی، فضای کمتری را اشغال می کند. 

این ویژگی پارتیشن، زمانی اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد که می خواهید در یک اتاق کار محدود بین میزهای اداری، پارتیشن بندی نموده و فضاهای شخصی ایجاد کنید. در چنین موقعیتی یک پارتیشن آلومینیومی تک جداره می تواند با حداقل اشغال فضا، بسیار کارساز باشد. 

  • حفظ حریم خصوصی

فعالیت در یک دفتر باز یا اوپن آفیس، می تواند چالش برانگیز باشد زیرا حریم شخصی افراد رعایت نمی شود و ممکن است مشکلاتی را برای کارکنان ایجاد کند. گرچه امروزه دیگر دفاتر سنتی هم کارایی ندارد و نمی توان به هر کارمند، یک اتاق کار مستقل اختصاص داد. 

پارتیشن های آلومینیومی به شما این امکان را می دهد تا مناطق خصوصی با درجات مختلف و متفاوتی از رعایت حریم شخصی در دفتر کار خود ایجاد کنید. کنترل سطح سروصدا و افزایش تمرکز کارکنان با انواع مختلف این پارتیشن اداری مدرن، امکان پذیر است. 

  • بهره وری بیشتر

دیوارهای جداکننده ی آلومینیومی یا همان پارتیشن آلومیینومی، می توانند باعث کاهش صدا شوند. آرامش ایجاد شده در فضای پارتیشن بندی شده باعث افزایش تمرکز و بهره وری کارکنان می شود. درصورتی که می خواهید برای دفتر کار خود، محیطی آرام و در عین حال شیک و مدرن فراهم نمایید، پارتیشن اداری، یک گزینه ی مناسب است. 

پارتیشن اداری

  • تامین روشنایی طبیعی

دفتر کاری که در آن نور طبیعی به میزان لازم وجود داشته باشد، کارمندان را به لحاظ سلامت روحی و جسمی تقویت می کند. پارتیشن شیشه ای آلومینیومی که در آن از پنل های شیشه ای استفاده شده است، نور را از خود عبور می دهد و آن را در همه ی فضاهای به وجود آمده توسط پارتیشن، گسترش می دهد. وجود نور طبیعی، مصرف برق و انرژی های مصنوعی را کاهش می دهد و به کنترل مبلغ قبوض برق کمک می کند. 

  • مقرون به صرفه بودن

قیمت پارتیشن آلومینیومی از قیمت ساخت دیوار سنتی پایین تر است و شما می توانید پارتیشن ارزان اداری را با حداقل ایجاد آلودگی و اختلال در روند کاری شرکت، تهیه و نصب نمایید. اتصالات پارتیشن آلومینیومی به سادگی شکل می گیرد و پروفیل پارتیشن آلومینیومی سبک است. بنابراین جابجایی و حمل و نقل آن هزینه ی زیادی به سیستم، تحمل نمی کند. 

  • تشخیص مناطق مختلف 

اغلب برای تازه واردان و مهمانان سخت می شود که راه خود را در دفتر پیدا کنند. پارتشن بندی اداری این مزیت بزرگ را دارد که بتوانید با تقسیم بندی و معرفی فضاها، افراد را بهتر راهنمایی نمایید. خطوط ایجاد شده توسط پارتیشن آلومینیومی اداری، واضح و مشخص است و با هر متریالی که دیواره های آن را سفارش داده باشید، محدوده ها را تعیین می نماید.  

  • نگهداری و دوام

پارتیشن آلومینیومی اداری به راحتی تمیز و نگهداری می شود. در صورتی که این محصول مبلمان اداری را از یک برند معتبر و شناخته ی شده ایرانی، خریداری کرده باشید، علاوه بر دریافت محصولی باکیفیت، از خدمات نصب دقیق و ماهرانه نیز برخوردار خواهید شد. این پارتیشن ها دوام زیادی دارند و مدت زمان زیادی برایتان کار خواهند کرد. 

پارتیشن آلومینیومی مدرن

اگر به دنبال محصولات مبلمان اداری و چیدمان دکوراسیون اداری دفتر کار خود، با بهترین کیفیت و کارایی هستید، حتما سایت ایستا را مشاهده نموده و با کارشناسان ما برای انتخاب بهترین پارتیشن آلومینیومی، مشورت نمایید. 

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید